Kutkoppen nee, maar ze zien er verdomd oud uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:41 schreef community het volgende:
Nou ze hebben toch niet allemaal kutkoppen. Dan vind ik dat je te hoge eisen stelt.
Georgio is de enige zonder hoofd waar schaamlippen ontbreken, klopt.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:41 schreef community het volgende:
Nou ze hebben toch niet allemaal kutkoppen. Dan vind ik dat je te hoge eisen stelt.
Aike 31?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Kutkoppen nee, maar ze zien er verdomd oud uit.
Vanessa 37 en Aike 31 oid. 57 en 41 zou ik meteen geloven.
Met goed licht ben ik ook een bijzonder lekker wijf.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het licht speelt meeIk weet wel wie wie is inmiddels
Overbelichting doet het altijd goedquote:Op maandag 20 januari 2014 02:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Met goed licht ben ik ook een bijzonder lekker wijf.
Correctie, 34.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aike 31?Die had ik rond de 49 geschat
Zoiets, Ik zie een zorgeloos kind met leuk haar. maar ik vind bijna alle bewoners wel wat hebben hoor. Charlotte en Ruud zijn mijn favoriet maar ik vind Giorgio, Emil, Aike, Peter ....Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk op zijn tijd.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zie net dat jij Charlotte leuk vindt..![]()
Die naam ken ik voornamelijk van het oeverloze, nietszeggend, 'ik wil stoer zijn, maar heb geen ballen' gelul. 21 en een miljoen vriendjes versleten, was het toch?
Bij het kampvuur gedroeg ze zich redelijk. Maar ze blijft altijd zo in de aanwezigheid...quote:Op maandag 20 januari 2014 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond Billy vanavond wel tof. Niet mooi, wel voor het eerst aardig en relaxed.
Omdat ze haar tietjes liet zien zekerquote:Op maandag 20 januari 2014 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond Billy vanavond wel tof. Niet mooi, wel voor het eerst aardig en relaxed.
Best grappig ook. Ik heb geen favo daar. Ik had een pesthekel aan Charlotte in het begin maar dat is nu niet meer zo.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Georgio is de enige zonder hoofd waar schaamlippen ontbreken, klopt.
Ik geloof het gewoon niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Das toch ernstig. Die is echt zwaar afgeleefd en uitgewoond en weet ik veel wat nog meer.
Zorgeloos? Mén, die heeft issues, die durft niks rechtstreeks mede te delen. Voorbeeld met boer Klaver; Ik geef je Billy.. Als je guts hebt, heb je daar geen boer Klaver voor nodig.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets, Ik zie een zorgeloos kind met leuk haar. maar ik vind bijna alle bewoners wel wat hebben hoor. Charlotte en Ruud zijn mijn favoriet maar ik vind Giorgio, Emil, Aike, Peter ....Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk op zijn tijd.
Maar niet van de abortussen? Dat is Isabella, toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Das toch ernstig. Die is echt zwaar afgeleefd en uitgewoond en weet ik veel wat nog meer.
Iemand van hier had die boer toch gemaild over Billy?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zorgeloos? Mén, die heeft issues, die durft niks rechtstreeks mede te delen. Voorbeeld met boer Klaver; Ik geef je Billy.. Als je guts hebt, heb je daar geen boer Klaver voor nodig.
Nee bij het vuur toch. Overdonderd door veel testosteron dus gedroeg ze zich.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Omdat ze haar tietjes liet zien zeker
Op schootquote:Op maandag 20 januari 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee bij het vuur toch. Overdonderd door veel testosteron dus gedroeg ze zich.
eigenlijk heeft iedereen idd wel iets.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoiets, Ik zie een zorgeloos kind met leuk haar. maar ik vind bijna alle bewoners wel wat hebben hoor. Charlotte en Ruud zijn mijn favoriet maar ik vind Giorgio, Emil, Aike, Peter ....Ik vind ze eigenlijk allemaal wel leuk op zijn tijd.
Nou en.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zorgeloos? Mén, die heeft issues, die durft niks rechtstreeks mede te delen. Voorbeeld met boer Klaver; Ik geef je Billy.. Als je guts hebt, heb je daar geen boer Klaver voor nodig.
Ja, er posten net zoveel met een afwijking als er in een RLS zitten. Ik scroll me de tering door het persoonlijk 'leed' heen.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:48 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Iemand van hier had die boer toch gemaild over Billy?
Ik kan daar altijd goed om lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, er posten net zoveel met een afwijking als er in een RLS zitten. Ik scroll me de tering door het persoonlijk 'leed' heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |