Ey!!! Georgio is normaal!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou en.
Ik vind haar leuk.
Alsof er normale mensen in zitten.
Jimmy leikdt me idd een goeie gastquote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef community het volgende:
Ik heb nogsteeds groot vertrouwen in Jimmy. Die heeft ook echt wel gelijk die groep een stuk rechter getrokken.
Ik heb al kanker, borderline en depressie gezien.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, er posten net zoveel met een afwijking als er in een RLS zitten. Ik scroll me de tering door het persoonlijk 'leed' heen.
Ja ze schuurde wel een beetje volgens mij.quote:
Zo dan de sc op dreef. Nu ga ik slapenquote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou en.
Ik vind haar leuk.
Alsof er normale mensen in zitten.
Aight trustenquote:Op maandag 20 januari 2014 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dan de sc op dreef. Nu ga ik slapen
ADHD viert volgens mij hoogtij.. En de Enterdrangquote:Op maandag 20 januari 2014 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb al kanker, borderline en depressie gezien.
quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight trusten
Iedereen terug naar COS
Als je booty ziet, moet je enteren!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ADHD viert volgens mij hoogtij.. En de Enterdrang
Niet naar de wekker staren! Slaap lekker Muis.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dan de sc op dreef. Nu ga ik slapen
Slaap lekker, wit streepjequote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij
Zit
In
Een
RLS
Verder niets aan het handje.
Wie is booty?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je booty ziet, moet je enteren!
ARRRRRRRRRRRR
Als Billy wil schuren weet ze joJo zo te vinden.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ze schuurde wel een beetje volgens mij.
Volgens mij hadden ze een leuke avond en dat was leuk om te zien.
Moots.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef mootie het volgende:
Trusten, stinkmuisje. Ik ben dus morgen lief, wil jij de cosbitch worden?
Bij BB1 begreep ik het nog, misschien ook bij 2. Daarna werd het een aandachtshoerending.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij
Zit
In
Een
RLS
Verder niets aan het handje.
Zelf doe je het ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, er posten net zoveel met een afwijking als er in een RLS zitten. Ik scroll me de tering door het persoonlijk 'leed' heen.
Ik keek eerder vanavond op Wiki, voor BB, eigenlijk was de naam voor BB De Gouden Kooi..quote:Op maandag 20 januari 2014 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij BB1 begreep ik het nog, misschien ook bij 2. Daarna werd het een aandachtshoerending.
DGK begreep ik wel, dat was iets heel anders, met een hoge inzet.
Bij utopia hebben ze gewoon weer in de doos met usual suspects gegraaid.
Waarom tof doen danquote:Op maandag 20 januari 2014 02:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zelf doe je het ook.
Ik vind het nog interessanter om hier te lezen dan dat hele programma, serieus. Ik vind dit zo typerend: met z'n allen iedereen afkraken tot op het bot, maar toch 24/7 blijven kijken. 🙊
Jonguh, dat doet muis al uitstekend zonder een woord van mij. Die vertelt streamers gewoon dat ze hun bek moeten houden en optyfen.quote:
NEEquote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef mootie het volgende:
Trusten, stinkmuisje. Ik ben dus morgen lief, wil jij de cosbitch worden?
Wat doe ik?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zelf doe je het ook.
Ik vind het nog interessanter om hier te lezen dan dat hele programma, serieus. Ik vind dit zo typerend: met z'n allen iedereen afkraken tot op het bot, maar toch 24/7 blijven kijken. 🙊
Yep en ik vermaak me er weer prima mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij BB1 begreep ik het nog, misschien ook bij 2. Daarna werd het een aandachtshoerending.
DGK begreep ik wel, dat was iets heel anders, met een hoge inzet.
Bij utopia hebben ze gewoon weer in de doos met usual suspects gegraaid.
Het zit er ook niet meer in. Je krijgt geen onbevangen mensen zo gek.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep en ik vermaak me er weer prima mee.
Dat is de volgende sessie, ik kan het toch niet allemaal tegelijkertijd.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Jonguh, dat doet muis al uitstekend zonder een woord van mij. Die vertelt streamers gewoon dat ze hun bek moeten houden en optyfen.
Nuanceren is je vreemd, heb ik het idee.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zelf doe je het ook.
Je kan een hoop halen uit de COS en streamverslagen. Maar toch heb ik even een accountje gemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zelf doe je het ook.
Nee, je moet de muis insmeren met frituurvet en dan de cos induwen!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is de volgende sessie, ik kan het toch niet allemaal tegelijkertijd.
Nou bij dezen dan, Muis doe eens wat liever, niet iedereen kent je nog en prikt er doorheen.
Nu tevreden Mootie?
Zeg, wat doe ik? Waar lees jij dat ik 24 uur kijk? Ik gaf nota bene een uur geleden aan dat ik geen streams kijk.quote:
Je hebt een druk weekend achter de rug jaquote:Op maandag 20 januari 2014 02:59 schreef community het volgende:
[..]
Je kan een hoop halen uit de COS en streamverslagen. Maar toch heb ik even een accountje gemaakt.
Maar ik raak waarschijnlijk snel uitgebrand hierop. En heb ten slotte ook nog andere dingen te doen.
Ja precies. En inmiddels hang ik hier alweer 6.5 jaar ofzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:59 schreef community het volgende:
[..]
Je kan een hoop halen uit de COS en streamverslagen. Maar toch heb ik even een accountje gemaakt.
Maar ik raak waarschijnlijk snel uitgebrand hierop. En heb ten slotte ook nog andere dingen te doen.
Newbeequote:Op maandag 20 januari 2014 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies. En inmiddels hang ik hier alweer 6.5 jaar ofzo.
Ja, ik ben wel benieuwd hoe die samenleving zich gaat ontwikkelen enzo.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:59 schreef community het volgende:
[..]
Omdat?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:03 schreef community het volgende:
[..]
Ik vind dat je ook een een blaaskaak bent..
Dat zou jij nooit doen natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel benieuwd hoe die samenleving zich gaat ontwikkelen enzo.
Maar ff: als je niks hebt te doen moet je hier eens lezen hoe erg mensen worden afgekraakt. Op het rare af soms hoe mensen worden beschreven/gehaat, maar tóch blijven kijken tot diep in de nacht. Geen schande, maar het is ergens wel grappig en een beetje krom. ☺️
Omdat je zo hier in dit topic binnen komt shobowen.quote:
Gelukkig haak jij voor diep in de nacht af, voor betere dingen..quote:Op maandag 20 januari 2014 03:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Maar ff: als je niks hebt te doen moet je hier eens lezen hoe erg mensen worden afgekraakt. Op het rare af soms hoe mensen worden beschreven/gehaat, maar tóch blijven kijken tot diep in de nacht. Geen schande, maar het is ergens wel grappig en een beetje krom. ☺️
Ik denk dat ik ga slaan als je doorgaat met het posten van emoji'squote:Op maandag 20 januari 2014 03:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Was dit nou zo'n persoonlijk drama waar jij het over had?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gelukkig haak jij voor diep in de nacht af, voor betere dingen..
Dat maak jij er van..quote:Op maandag 20 januari 2014 03:05 schreef community het volgende:
[..]
Omdat je zo hier in dit topic binnen komt shobowen.
Eigenlijk is iedereen maar een sukkel volgens jou.
Ik vind het een beetje naar en triest tegelijkertijd.
Ik kijk niet neer op mensen, das ook zoiets: mensen voelen zich hier meteen aangevallen. 😳 Het is gewoon zo: jullie blijven kijken naar mensen, maar kraken ze daarnaast heel erg af. Ik denk dat veel mensen gewoon zo zijn, en das wel grappig. En interessant.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vanuit je ivoren torentje neerkijken op het klagende voetvolk
Ja precies. Jij bent de veterane streamer.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat maak jij er van..
Ik heb al meerdere RLS-sen meegemaakt, geen paniek
Ja, triest, dat deel ik met je
Onnee niks, quote verkeerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg, wat doe ik? Waar lees jij dat ik 24 uur kijk? Ik gaf nota bene een uur geleden aan dat ik geen streams kijk.Maar, je wil het vast over jouw issues hebben, ik ben er, brand los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |