Ey!!! Georgio is normaal!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou en.
Ik vind haar leuk.
Alsof er normale mensen in zitten.
Jimmy leikdt me idd een goeie gastquote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef community het volgende:
Ik heb nogsteeds groot vertrouwen in Jimmy. Die heeft ook echt wel gelijk die groep een stuk rechter getrokken.
Ik heb al kanker, borderline en depressie gezien.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, er posten net zoveel met een afwijking als er in een RLS zitten. Ik scroll me de tering door het persoonlijk 'leed' heen.
Ja ze schuurde wel een beetje volgens mij.quote:
Zo dan de sc op dreef. Nu ga ik slapenquote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou en.
Ik vind haar leuk.
Alsof er normale mensen in zitten.
Aight trustenquote:Op maandag 20 januari 2014 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dan de sc op dreef. Nu ga ik slapen
ADHD viert volgens mij hoogtij.. En de Enterdrangquote:Op maandag 20 januari 2014 02:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb al kanker, borderline en depressie gezien.
quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight trusten
Iedereen terug naar COS
Als je booty ziet, moet je enteren!quote:Op maandag 20 januari 2014 02:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
ADHD viert volgens mij hoogtij.. En de Enterdrang
Niet naar de wekker staren! Slaap lekker Muis.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo dan de sc op dreef. Nu ga ik slapen
Slaap lekker, wit streepjequote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij
Zit
In
Een
RLS
Verder niets aan het handje.
Wie is booty?quote:Op maandag 20 januari 2014 02:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als je booty ziet, moet je enteren!
ARRRRRRRRRRRR
Als Billy wil schuren weet ze joJo zo te vinden.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ze schuurde wel een beetje volgens mij.
Volgens mij hadden ze een leuke avond en dat was leuk om te zien.
Moots.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef mootie het volgende:
Trusten, stinkmuisje. Ik ben dus morgen lief, wil jij de cosbitch worden?
Bij BB1 begreep ik het nog, misschien ook bij 2. Daarna werd het een aandachtshoerending.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij
Zit
In
Een
RLS
Verder niets aan het handje.
Zelf doe je het ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, er posten net zoveel met een afwijking als er in een RLS zitten. Ik scroll me de tering door het persoonlijk 'leed' heen.
Ik keek eerder vanavond op Wiki, voor BB, eigenlijk was de naam voor BB De Gouden Kooi..quote:Op maandag 20 januari 2014 02:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij BB1 begreep ik het nog, misschien ook bij 2. Daarna werd het een aandachtshoerending.
DGK begreep ik wel, dat was iets heel anders, met een hoge inzet.
Bij utopia hebben ze gewoon weer in de doos met usual suspects gegraaid.
Waarom tof doen danquote:Op maandag 20 januari 2014 02:56 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zelf doe je het ook.
Ik vind het nog interessanter om hier te lezen dan dat hele programma, serieus. Ik vind dit zo typerend: met z'n allen iedereen afkraken tot op het bot, maar toch 24/7 blijven kijken. 🙊
Jonguh, dat doet muis al uitstekend zonder een woord van mij. Die vertelt streamers gewoon dat ze hun bek moeten houden en optyfen.quote:
NEEquote:Op maandag 20 januari 2014 02:53 schreef mootie het volgende:
Trusten, stinkmuisje. Ik ben dus morgen lief, wil jij de cosbitch worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |