quote:Op maandag 20 januari 2014 03:05 schreef community het volgende:
[..]
Was dit nou zo'n persoonlijk drama waar jij het over had?
Denk je dat een psycholoog of socioloog alleen maar mensen die hij leuk vindt interessant vindt?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:06 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik kijk niet neer op mensen, das ook zoiets: mensen voelen zich hier meteen aangevallen. 😳 Het is gewoon zo: jullie blijven kijken naar mensen, maar kraken ze daarnaast heel erg af. Ik denk dat veel mensen gewoon zo zijn, en das wel grappig. En interessant.
Totaal onbelangrijk, Maar jij beweert dat ik 'hier zomaar kom binnen vallen'.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:06 schreef community het volgende:
[..]
Ja precies. Jij bent de veterane streamer.
Lekker belangrijk, zegmaar
Nee, maar dat Zijn jullie toch niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Denk je dat een psycholoog of socioloog alleen maar mensen die hij leuk vindt interessant vindt?
Het is gewoon niet zo interessant om te horen hoe fantastisch ingewijd je wel niet bent. Iedere post die je hier in het afgelopen half uur hebt gemaakt is om aan te tonen hoe een ervaren streamer jij wel niet bent. Het is werkelijk transparant en triestig, dus probeer maar niet meer boven mij te staan en boven laura.quote:
Niet iedereen met zulke interesses volgt er ook daadwerkelijk een studie inquote:Op maandag 20 januari 2014 03:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee, maar dat Zijn jullie toch niet?
Ik erger me bij tijd en wijlen aan de inwoners maar vind het vooral leuk om naar ze te kijken. Feitelijk doen we dus hetzelfde.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Totaal onbelangrijk, Maar jij beweert dat ik 'hier zomaar kom binnen vallen'.
Een poster met issues gespot. Sterkte.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:09 schreef community het volgende:
[..]
Het is gewoon niet zo interessant om te horen hoe fantastisch ingewijd je wel niet bent. Iedere post die je hier in het afgelopen half uur hebt gemaakt is om aan te tonen hoe een ervaren streamer jij wel niet bent. Het is werkelijk transparant en triestig, dus probeer maar niet meer boven mij te staan en boven laura.
Dus dat heeft niet zo'n zinquote:Op maandag 20 januari 2014 03:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een poster met issues gespot. Sterkte.
Ja, lies, ik vraag morgen een paspoort aan. Nu lekker slapen, mét streepje!quote:Op maandag 20 januari 2014 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik erger me bij tijd en wijlen aan de inwoners maar vind het vooral leuk om naar ze te kijken. Feitelijk doen we dus hetzelfde.
Je gaat al zo vreselijk de fout in door 'jullie' te zeggen. Wie ben jij om te oordelen over hoe wij kijken en posten. En wat weet je daar überhaupt vanaf?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:06 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik kijk niet neer op mensen, das ook zoiets: mensen voelen zich hier meteen aangevallen. 😳 Het is gewoon zo: jullie blijven kijken naar mensen, maar kraken ze daarnaast heel erg af. Ik denk dat veel mensen gewoon zo zijn, en das wel grappig. En interessant.
Ik ga ook pitten . Gaan we morgen gezellig die streams bekijken oké ;Dquote:Op maandag 20 januari 2014 03:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, lies, ik vraag morgen een paspoort aan. Nu lekker slapen, mét streepje!
Ik reageer op bewoners en trek een vergelijking met hetgeen hier post, jij gaat janken en nu heb ík een probleem? Right.quote:
Van mij een kusje.. Slaap zacht Liesjequote:Op maandag 20 januari 2014 03:11 schreef liesje1979 het volgende:
En verder ga ik zo slapen dus doe eens lief?
Ik ben klaar trouwens ik heb gewoon even gezegd wat ik ervan vond.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik reageer op bewoners en trek een vergelijking met hetgeen hier post, jij gaat janken en nu heb ík een probleem? Right.
Neeheur.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:13 schreef mootie het volgende:
Ergens heb ik het idee dat Community op Poezelig reageert, terwijl hij Lalalalaura bedoelt.
Ik heb nog steeds geen idee wat je waar van vindt.. 'ik kom binnenvallen' was het toch? Ik waan me bijna Big Jim.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:13 schreef community het volgende:
[..]
Ik ben klaar trouwens ik heb gewoon even gezegd wat ik ervan vond.
Het maakt indruk, blijkbaar.quote:
Ik vond het gewoon merkwaardig dat ik indirect afgezeken werd waar ik bijstond, toen PD over de COS mensen begon. En het is ook feitenlijk niet waar.quote:
Je andere account? :0quote:Op maandag 20 januari 2014 03:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het maakt indruk, blijkbaar.![]()
Je moet eerst 300 keer gepost hebben, wil je meetellen.
Ik pak mijn andere account er even bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |