Dus alle beslissingen en de hele citytrip proppen ze in 2 afleveringen? Of was deze productie al duur genoeg en gaan ze niet citytrippen.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:20 schreef W00fer het volgende:
Als ik het goed heb, dan is op 2 februari de laatste aflevering.
Dus nog 2 episodes dus. Naderhand filmen ze een terugblik die dus mogelijk op 9 februari te zien is.
Toronto.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:08 schreef MCH het volgende:
Is er ooit een plaatsnaam genoemd waar Jan woont? Wil wel even koekeloeren op google maps.
Dat zal best, maar in Nieuw Zeeland heb je ook miljoenen inwoners maar omdat het land zo groot is woont iedereen nog ver uit elkaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:33 schreef MCH het volgende:
Whatever, heb het al gevonden. Het gaat om Woodham. Dat ligt op ongeveer een half uurtje rijden van een plaats met 365.000 inwoners. Dus met die uitgestorvenheid lijkt het ook wel mee te vallen.
De kijker krijgt de impressie dat alles daar kut is terwijl ze gewoon voor Canadese begrippen in een aardig verstedelijkt gebied wonen.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:35 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat zal best, maar in Nieuw Zeeland heb je ook miljoenen inwoners maar omdat het land zo groot is woont iedereen nog ver uit elkaar.
Volgens Google gaat het niet om Woodham, maar om Varna, Ontario, wat 40minuten verderop ligt.quote:Op maandag 20 januari 2014 01:33 schreef MCH het volgende:
Whatever, heb het al gevonden. Het gaat om Woodham. Dat ligt op ongeveer een half uurtje rijden van een plaats met 365.000 inwoners. Dus met die uitgestorvenheid lijkt het ook wel mee te vallen.
http://goo.gl/maps/G8RVCquote:“Heating my 400-ft. long poultry barn when I only used about two-thirds of it for little chicks was wasting propane gas and costing me a lot of money,” says Jon Steenbeek of Varna, Ont.
Jos ook niet toch? En Wim is volgens mij ook op eigen terrein gebleven.quote:Op maandag 20 januari 2014 02:02 schreef W00fer het volgende:
Ik denk dat de regisseur in deze nieuwe serie wel een draai moest geven aan het begrip van ver weg wonen / een grote stap nemen voor de briefschrijvers. Denk dat als de cameraploeg daar ook een tijdje is dat het dan anders is, aangezien je dan de "mooie" plekjes kent.
Het blijft wel frappant dat we van Denemarken nauwelijks wat zien, en van de rest afwisselend meer of minder. Johan is met zijn dames, behalve op de trekker, nog niet weggeweest.
bij Wim is het zo lastig van zijn terrein af te gaan. het lijkt wel heel Tanzania van hem is!quote:Op maandag 20 januari 2014 08:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jos ook niet toch? En Wim is volgens mij ook op eigen terrein gebleven.
Dan zijn dus alleen Aletta "jullie verdienen een uitje" en Jan "Wat gaan we doen?" er dus met de dames op uit geweest...
Van zijn werkgever (zus en zwager).quote:Op maandag 20 januari 2014 08:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij Wim is het zo lastig van zijn terrein af te gaan. het lijkt wel heel Tanzania van hem is!
Idd, maar misschien zit er nu een soort rem op omdat je je toch moet inhouden als er 2 vrouwen rondlopen om rekening te houden.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:50 schreef Fascination het volgende:
Overigens voelt het "ik word niet zo snel verliefd"-riedeltje voor mij altijd aan als een smoesje.
Die meiden zijn er ook pas een paar dagen en niet al weken zoals het voor ons lijkt. Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat je dan nog niet verliefd bent.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:54 schreef Sway- het volgende:
[..]
Idd, maar misschien zit er nu een soort rem op omdat je je toch moet inhouden als er 2 vrouwen rondlopen om rekening te houden.
Hoezo? Jan praat wel is gisteren wel gebleken. Zo iemand als Claire sneeuwt hem volledig onder, maar ik denk juist dat hij helemaal niet past bij een heel stil meisje.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet nu al dat als er aan het eind van het jaar een 'hoe gaat het nu met de boeren' aflevering komt, dat Jan alleen is...
Alleen véél stillere meisjes worden blij van/met hem.
Waarom denk je dat alleen stillere meisjes blij van hem worden?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet nu al dat als er aan het eind van het jaar een 'hoe gaat het nu met de boeren' aflevering komt, dat Jan alleen is...
Alleen véél stillere meisjes worden blij van/met hem.
Puur gevoel. Kijk ook pas sinds twee afleveringen, dus heb geen groot beeldquote:Op maandag 20 januari 2014 11:33 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hoezo? Jan praat wel is gisteren wel gebleken. Zo iemand als Claire sneeuwt hem volledig onder, maar ik denk juist dat hij helemaal niet past bij een heel stil meisje.
Nou ik denk omdat hij zich even ronduit kut voelde.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Puur gevoel. Kijk ook pas sinds twee afleveringen, dus heb geen groot beeld
Maar waarom sluit hij zich zo af in een kamertje. Ik zie een beetje spontane meid niet met hem weglopen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:26 schreef Koningin het volgende:
Leuke samenvatting van gisteren:
http://www.nynkekijkttv.nl/
Klopt, viel me ook al opquote:Op maandag 20 januari 2014 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:
http://www.zonnigendroog.nl/?p=782#more-782
Deze is ook altijd leuk. Alleen haalt ze grote en kleine Ingrid door elkaar. SchuldsanerIngrid is toch juist grote Ingrid? Omdat ze langer is.
Ik denk dat ze met "schoonmaken" eigenlijk bedoelt dat er zelfs een stukje afgeslepen moet worden zodat het een mooi egaal vlak plateau is, want scheve wiebelstoelen zijn ook niets waard natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:40 schreef DonnaRush het volgende:
Het was in ieder geval weer vermakelijk gisteren. Ik hoop toch dat Wim voor Evelyne kiest. Janne is echt een rare met haar rotsen schoonmaken?!
Zo had ik het nog niet bekeken. Viel me wel heel erg op dat Janne alles maar wil veranderen, met haar jacuzzi enzo..quote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met "schoonmaken" eigenlijk bedoelt dat er zelfs een stukje afgeslepen moet zorgen zodat het een mooi egaal vlak plateau is, want scheve wiebelstoelen zijn ook niets waard natuurlijk.
Volgens mij doelde elkravo meer op de toekomstige situatie als ze met z'n tweetjes daar (zouden) zitten: Als ze zich al vervelen als ze er nog geen week zitten, hoe moet 't dan als je er permanent zit.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:05 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja, ga dan een spelletje spelen of is dat te kinderachtig? Of laat een fotoboek zien net zoals Jos. In een vorig seizoen speelden ze volgens mij ook een spelletje.
Eigenlijk is het niet meer dan een samenvatting met een cynische, soms ironische ondertoon.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:
http://www.zonnigendroog.nl/?p=782#more-782
Deze is ook altijd leuk. Alleen haalt ze grote en kleine Ingrid door elkaar. SchuldsanerIngrid is toch juist grote Ingrid? Omdat ze langer is.
Meen je dat? Jan is zo'n dooie zak hooi en volgens mij begint Judith dat ook te beseffen. Nee, die kan beter teruggaan naar haar notenkraam, gezellig onder de mensen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Oh en ik hoop dat Judith zich bedenkt en toch op citytrip enz wilt met Jan. Hun zijn leuk samen
Da's toch die met die gitaar? Die is zo gay als wat. Volgens mij weet hij het alleen zelf nog niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef Amarantha het volgende:
Aletta is echt dom als ze niet voor Patrick kiest
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef Scorpie het volgende:
Waar kan ik Jan zijn laatste shot terug zien?
quote:Wanneer ze weer terug thuis zijn, schalt het liedje “Happy” van Pharrell Williams door de radio. Judith en Claire lachen, zingen en dansen. In een andere kamer, dat ook een kledingkast, of een perfecte locatie voor zelfmoord kan zijn, zit Jan erbij alsof rechts van hem een doos pillen ligt en links een strop en hij niet weet wat hij moet kiezen. Hij stapt op en loopt een andere kamer binnen. Met een klap gooit hij de deur dicht. De vrolijke geluiden van “Happy” zwellen op. Buiten staat de boerderij van Jan er troosteloos bij, in grijs gehuld. Binnen staat de atmosfeer op ontploffen. Het enige lichtje in huis brandt in de ruimte waarin de dames zich bevinden.
“…clap along if you feel like happiness is the truth.”
Mogen de mannen en vrouwen van de montage een Oscar?
En een dringendere vraag: Waar bewaarde Jan ook alweer z’n geweren?
Nynke vergeet helemaal de meest legendarische scene (Happiness Jan!) van het hele programma te vermeldenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:26 schreef Koningin het volgende:
Leuke samenvatting van gisteren:
http://www.nynkekijkttv.nl/
Wat een vondstquote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Jan-van-Aletta is niet camera-schuw in elk geval.
Met zijn ex:
http://gemi.st/EO_101157314
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Met zijn ex:
O mijn god, ik ken de zoon van Janquote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Met zijn ex:
Die zat bij mij op de middelbare school en ze woonden in het dorp naast ons. Heb snel even de beelden aan mijn moeder laten zien en die herkent Jan zijn ex ook wel. Frappant dit, haha.quote:
Gegourmet nog wel. Ik denk dat dit best wel een compleet leven is nu.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:04 schreef Grutsk het volgende:
... dan moet ik ooit een keer met Jan gegourmet hebben. Wat een ontdekkingen vandaag.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Gegourmet nog wel. Ik denk dat dit best wel een compleet leven is nu.
Eigenlijk heb ik het idee, dat hij dat zelfs zo zou bedoelen. Want hij zegt in haar ogen, dus niet in zijn ogen...quote:Op maandag 20 januari 2014 10:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht ook dat hij zou gaan zeggen, "maar de vragen waren best slim". Nee zegt hij "maar dat geeft niks"....
Stel ik me toch voor dat hij daar zit, in gedachten, peinzend... MET EEN CAMERA IN YOUR FACE.quote:
Mooi ook dat de voice over zegt dat Jennie een eigen schoonheidssalon aan huis heeft en dat Jennie een paar sec later zegt; Ja ik heb niks voor mezelf..quote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Zijn ex is wel een héél ander type dan Aletta....
Hij is acteur / figurant???quote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Met zijn ex:
Misschien was dat ook geacteerd?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef DonnaRush het volgende:
Hoezo figurant? Hij deed met zijn ex vrouw mee aan dat programma.
Die zitten allemaal in het complot..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Lienekien het volgende:
Een user heeft zijn zoon toch herkend, en zijn moeder herkende Jan.
Haha, het is allemaal echt. Heb het even aan een vriendin nagevraagd die in dat dorp woont, en zij had Jan blijkbaar allang herkend maar vond het niet nieuwswaardig :p Lijkt me wel raar als je pa in BZV zit.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in het complot..
Gourmetten of steengrillen?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:04 schreef Grutsk het volgende:
... dan moet ik ooit een keer met Jan gegourmet hebben. Wat een ontdekkingen vandaag.
Denk ik eigenlijk ook, dat hij dat bedoelde, want hij had juist bewondering dat zij al die zakelijke vragen stelde. Maar helaas kwam het er precies tegenovergesteld uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef elkravo het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het idee, dat hij dat zelfs zo zou bedoelen. Want hij zegt in haar ogen, dus niet in zijn ogen...
"Het geeft niks, want ze zijn niet dom".
Er deed met de serie waar die boerin uit ik geloof drenthe in zat ook een oud-klasgenoot van me mee, die jongen die zelf weg gegaan is. Jurjen. Was wel maf dat ik vorig jaar eens wat BZV-hoogtepunten bekeek en hem voorbij zag komen. Ook iemand van wie je totaal niet verwacht dat hij aan zoiets mee doet.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, het is allemaal echt. Heb het even aan een vriendin nagevraagd die in dat dorp woont, en zij had Jan blijkbaar allang herkend maar vond het niet nieuwswaardig :p Lijkt me wel raar als je pa in BZV zit.
Jurjen is agent waar ik woon haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er deed met de serie waar die boerin uit ik geloof drenthe in zat ook een oud-klasgenoot van me mee, die jongen die zelf weg gegaan is. Jurjen. Was wel maf dat ik vorig jaar eens wat BZV-hoogtepunten bekeek en hem voorbij zag komen. Ook iemand van wie je totaal niet verwacht dat hij aan zoiets mee doet.
Waar lees je dat? Net als dat ik die dagboekstukjes niet kan vinden (alleen Yvon's reisdagboek)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:35 schreef RoelerMF het volgende:
en volgens de website wordt de logeerweek dan ook eerder beëindigd dan gepland.
Wat grappig! Heb vroeger nog wel eens voor een vriendinnetje "verkering" aan hem gevraagdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:33 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jurjen is agent waar ik woon haha.
Nee, er komen toch nog veel meer afleveringen? A.s. zondag maken alleen nog Jos en Johen de keuze zoals ik het op de website lees.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:35 schreef RoelerMF het volgende:
Volgens het eerste voorstukje barst Johan in tranen uit omdat hij niet kan liegen, en volgens de website wordt de logeerweek dan ook eerder beëindigd dan gepland. En ze hebben het wel over citytrips, dus ben toch benieuwd of we een break krijgen tijdens de Olympische Spelen of dat hun wel gewoon door gaan. In twee afleveringen krijg je geen reguliere 4 afleveringen gepropt.
Dat staat bij seizoen 2013 en dan kan je al de aflevering van 26 januari aanklikkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Net als dat ik die dagboekstukjes niet kan vinden (alleen Yvon's reisdagboek)
Er was in dit topic onduidelijkheid of 2 februari de laatste aflevering was, maar het zullen er inderdaad wel veel meer zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, er komen toch nog veel meer afleveringen? A.s. zondag maken alleen nog Jos en Johen de keuze zoals ik het op de website lees.
Ah geweldig. Dankje!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:57 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Dat staat bij seizoen 2013 en dan kan je al de aflevering van 26 januari aanklikken
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:05 schreef proud_mami het volgende:
Jan (die van Aletta) is al eerder op tv geweest en wel in:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1124600
40 dagen zonder jou, samen met zijn ex Jennie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |