Wat een vondstquote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Jan-van-Aletta is niet camera-schuw in elk geval.
Met zijn ex:
http://gemi.st/EO_101157314
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Met zijn ex:
O mijn god, ik ken de zoon van Janquote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Met zijn ex:
Die zat bij mij op de middelbare school en ze woonden in het dorp naast ons. Heb snel even de beelden aan mijn moeder laten zien en die herkent Jan zijn ex ook wel. Frappant dit, haha.quote:
Gegourmet nog wel. Ik denk dat dit best wel een compleet leven is nu.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:04 schreef Grutsk het volgende:
... dan moet ik ooit een keer met Jan gegourmet hebben. Wat een ontdekkingen vandaag.
quote:Op maandag 20 januari 2014 19:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Gegourmet nog wel. Ik denk dat dit best wel een compleet leven is nu.
Eigenlijk heb ik het idee, dat hij dat zelfs zo zou bedoelen. Want hij zegt in haar ogen, dus niet in zijn ogen...quote:Op maandag 20 januari 2014 10:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht ook dat hij zou gaan zeggen, "maar de vragen waren best slim". Nee zegt hij "maar dat geeft niks"....
Stel ik me toch voor dat hij daar zit, in gedachten, peinzend... MET EEN CAMERA IN YOUR FACE.quote:
Mooi ook dat de voice over zegt dat Jennie een eigen schoonheidssalon aan huis heeft en dat Jennie een paar sec later zegt; Ja ik heb niks voor mezelf..quote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Zijn ex is wel een héél ander type dan Aletta....
Hij is acteur / figurant???quote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Met zijn ex:
Misschien was dat ook geacteerd?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef DonnaRush het volgende:
Hoezo figurant? Hij deed met zijn ex vrouw mee aan dat programma.
Die zitten allemaal in het complot..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Lienekien het volgende:
Een user heeft zijn zoon toch herkend, en zijn moeder herkende Jan.
Haha, het is allemaal echt. Heb het even aan een vriendin nagevraagd die in dat dorp woont, en zij had Jan blijkbaar allang herkend maar vond het niet nieuwswaardig :p Lijkt me wel raar als je pa in BZV zit.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in het complot..
Gourmetten of steengrillen?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:04 schreef Grutsk het volgende:
... dan moet ik ooit een keer met Jan gegourmet hebben. Wat een ontdekkingen vandaag.
Denk ik eigenlijk ook, dat hij dat bedoelde, want hij had juist bewondering dat zij al die zakelijke vragen stelde. Maar helaas kwam het er precies tegenovergesteld uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef elkravo het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het idee, dat hij dat zelfs zo zou bedoelen. Want hij zegt in haar ogen, dus niet in zijn ogen...
"Het geeft niks, want ze zijn niet dom".
Er deed met de serie waar die boerin uit ik geloof drenthe in zat ook een oud-klasgenoot van me mee, die jongen die zelf weg gegaan is. Jurjen. Was wel maf dat ik vorig jaar eens wat BZV-hoogtepunten bekeek en hem voorbij zag komen. Ook iemand van wie je totaal niet verwacht dat hij aan zoiets mee doet.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:36 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, het is allemaal echt. Heb het even aan een vriendin nagevraagd die in dat dorp woont, en zij had Jan blijkbaar allang herkend maar vond het niet nieuwswaardig :p Lijkt me wel raar als je pa in BZV zit.
Jurjen is agent waar ik woon haha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Er deed met de serie waar die boerin uit ik geloof drenthe in zat ook een oud-klasgenoot van me mee, die jongen die zelf weg gegaan is. Jurjen. Was wel maf dat ik vorig jaar eens wat BZV-hoogtepunten bekeek en hem voorbij zag komen. Ook iemand van wie je totaal niet verwacht dat hij aan zoiets mee doet.
Waar lees je dat? Net als dat ik die dagboekstukjes niet kan vinden (alleen Yvon's reisdagboek)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:35 schreef RoelerMF het volgende:
en volgens de website wordt de logeerweek dan ook eerder beëindigd dan gepland.
Wat grappig! Heb vroeger nog wel eens voor een vriendinnetje "verkering" aan hem gevraagdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:33 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jurjen is agent waar ik woon haha.
Nee, er komen toch nog veel meer afleveringen? A.s. zondag maken alleen nog Jos en Johen de keuze zoals ik het op de website lees.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:35 schreef RoelerMF het volgende:
Volgens het eerste voorstukje barst Johan in tranen uit omdat hij niet kan liegen, en volgens de website wordt de logeerweek dan ook eerder beëindigd dan gepland. En ze hebben het wel over citytrips, dus ben toch benieuwd of we een break krijgen tijdens de Olympische Spelen of dat hun wel gewoon door gaan. In twee afleveringen krijg je geen reguliere 4 afleveringen gepropt.
Dat staat bij seizoen 2013 en dan kan je al de aflevering van 26 januari aanklikkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Net als dat ik die dagboekstukjes niet kan vinden (alleen Yvon's reisdagboek)
Er was in dit topic onduidelijkheid of 2 februari de laatste aflevering was, maar het zullen er inderdaad wel veel meer zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, er komen toch nog veel meer afleveringen? A.s. zondag maken alleen nog Jos en Johen de keuze zoals ik het op de website lees.
Ah geweldig. Dankje!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:57 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Dat staat bij seizoen 2013 en dan kan je al de aflevering van 26 januari aanklikken
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:05 schreef proud_mami het volgende:
Jan (die van Aletta) is al eerder op tv geweest en wel in:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1124600
40 dagen zonder jou, samen met zijn ex Jennie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |