heul wel. En die ene overgebleven bal stop ik tussen mijn billetjesquote:Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heeft niks met een bikkel zijn te maken hoor
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul wel. En die ene overgebleven bal stop ik tussen mijn billetjes
Dat jaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Ohja en mannen die hun borst en benen scheren![]()
Harsen voor de echte.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
als ze dat niet zelf doen, dan hars ik het er wel vanafquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
lulwut?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul wel. En die ene overgebleven bal stop ik tussen mijn billetjes
Beter dan je hoofdquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Haar wat ik echt niet wil hebben, laat ik wel harsen en de rest trim ik netjes bij. Dus wel borsthaar, maar geen oerwoud.quote:
Daarintegen mannen die niet hun oksel haar scherenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Nice.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Doe een man en een vrouw. Pleaaaaase.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zal erover denken wie ik erin zal zetten.
Geen probleem, dat ben ik gewendquote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ze dat niet zelf doen, dan hars ik het er wel vanaf
Ik heb me al maanden niet meer geschorenquote:
Dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Tondeuze er doorheen werkt ook prima.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daarintegen mannen die niet hun oksel haar scheren
Schuif die maar doorquote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die bang voor haar zijn, zijn waarschijnlijk ook bang voor haar.quote:
Oh en doe eens ene lekkere vrouw in de OP zettenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Diep WT, diep.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die bang voor haar zijn, zijn waarschijnlijk ook bang voor haar.
Ja scheren, tondeuze, whatever. Ik vind het zelf kut om te hebben en wanneer je dat weg scheert zweet het ook een stuk minder.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tondeuze er doorheen werkt ook prima.
Er staan vaker vrouwen dan mannen in. Zeikerd.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh en doe eens ene lekkere vrouw in de OP zetten
quote:
Tja..quote:
Beetje haar moet er wel zitten. Kale oksels zien er zo raar uit bij mannen, vind ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja scheren, tondeuze, whatever. Ik vind het zelf kut om te hebben en wanneer je dat weg scheert zweet het ook een stuk minder.
Ik als man zijnde vind dat niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje haar moet er wel zitten. Kale oksels zien er zo raar uit bij mannen, vind ik.
Zo pre-pubertijd.quote:
Lekker wijf. Daar word ik lesbisch voor.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker wijf. Daar word ik lesbisch voor.
Dat en als ik mn shirt uittrek moet het er gewoon verzorgd uit zien, zoals ik met alles vind.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja scheren, tondeuze, whatever. Ik vind het zelf kut om te hebben en wanneer je dat weg scheert zweet het ook een stuk minder.
Gastquote:
Goede verzorging ftwquote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat en als ik mn shirt uittrek moet het er gewoon verzorgd uit zien, zoals ik met alles vind.
Ik niet. Lukt niet altijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er hier vrouwen die persé elke keer dat ze seks hebben, klaar willen komen?
Als man doe je sowieso iets niet goed als dat niet het geval isquote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er hier vrouwen die persé elke keer dat ze seks hebben, klaar willen komen?
wat moet je daarvoordoen dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als man doe je sowieso iets niet goed als dat niet het geval is
Prutsen?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat moet je daarvoordoen dan?
De tijd er voor nemen, niks haasten. Laten merken dat wat je doet, dat je dat leuk vind om te doen...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee serieus, hoe denk jij dat je n vrouw klaar laat komen bij de seks?
Goed likken en het clitje en G-spot stimulerenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eh ja, geen vluggertjes dusquote:Op zondag 19 januari 2014 20:28 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
De tijd er voor nemen, niks haasten. Laten merken dat wat je doet, dat je dat leuk vind om te doen...
Wat hoe?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heuh, haar ken ik van tv.quote:
Is geen must!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
vind het wat cru om te zeggen dat je wel iets verkeerd móet doen als man wil de vrouw niet klaarkomen elke keer dat je seks hebt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat hoe?
Gewoon aanvoelen wat diegene lekker vind.
nee hoor, dat ligt helemaal aan wat de behoefte is op dat moment.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn die wel minder bevredigend dan als je er de tijd voor neemt denk ik ?
Vind ik niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind het wat cru om te zeggen dat je wel iets verkeerd móet doen als man wil de vrouw niet klaarkomen elke keer dat je seks hebt.
dat is vaak geen keuze bij mij.. Als het niet lukt komt het omdat het me niet gegund wordt en dan word ik chaggie jaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
of als je ff snel tegen het aanrecht wil of de vrouw wil niet klaarkomen, of is wat minder ontspannen dan normaal om t een of ander...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Ja als je 'maar wat doet' als man dan gebeurd er niet veel nee.
Mooie uitslag is mooiquote:
Mwa, dan nog.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of als je ff snel tegen het aanrecht wil of de vrouw wil niet klaarkomen, of is wat minder ontspannen dan normaal om t een of ander...
Er zijn heel wat vrouwen die niet makkelijk klaarkomen en dat is echt niet afhankelijk van de man zn prestaties.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Ja als je 'maar wat doet' als man dan gebeurd er niet veel nee.
Je lult maar wat in het rond, hè.quote:
In die gevallen wil het soms helpen als er een dame aan de slag gaatquote:Op zondag 19 januari 2014 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn heel wat vrouwen die niet makkelijk klaarkomen en dat is echt niet afhankelijk van de man zn prestaties.
En soms helpt het niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
In die gevallen wil het soms helpen als er een dame aan de slag gaat
Vast hoor, ik heb andere ervaring.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je lult maar wat in het rond, hè.
nou ja, dát dus en geloof het of niet, maar ik wíl soms echt niet klaarkomen. Dan kan die man zn best doen (als ik dat toelaat) maar dan gebeurt het gewoon niet.quote:
Precies, het is grotendeels geestelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, dát dus en geloof het of niet, maar ik wíl soms echt niet klaarkomen. Dan kan die man zn best doen (als ik dat toelaat) maar dan gebeurt het gewoon niet.
Waarom zou je niet tot een climax willen komen?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, dát dus en geloof het of niet, maar ik wíl soms echt niet klaarkomen. Dan kan die man zn best doen (als ik dat toelaat) maar dan gebeurt het gewoon niet.
Dat zou bij mij echt niet helpen. Maar wat hierboven werd gesuggereerd..tijd, aandacht, weten wat lekker wordt gevonden. Dat helpt wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
In die gevallen wil het soms helpen als er een dame aan de slag gaat
Als er al teveel climax is geweest!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou je niet tot een climax willen komen?
Of lees ik het nu verkeerd?
Misschien moet je het eens proberenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat zou bij mij echt niet helpen. Maar wat hierboven werd gesuggereerd..tijd, aandacht, weten wat lekker wordt gevonden. Dat helpt wel.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
Over likken gesproken.... waar is Snoepje?
Nee Snoepje niet. Ik ben bang dat ik ze heb weggejaagdquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]zeefje en snoepje?? Jij hosselaar!
omdat ik er gewoon niet altijd zin in heb. Seks kun je me altijd voor wakker maken, voor klaarkomen echter niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou je niet tot een climax willen komen?
Of lees ik het nu verkeerd?
Uhm okequote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ik er gewoon niet altijd zin in heb. Seks kun je me altijd voor wakker maken, voor klaarkomen echter niet.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm okeZal wel een vrouwending zijn dan
Weet ik, daar draait alles om klaarkomen.quote:
Nee dat ook niet hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik, daar draait alles om klaarkomen.
Nah, in sommige settings ook om -niet- klaarkomen hoor...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha hosselbaasquote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
Hups, aangezien ik jouw scharrel wel eens zou kunnen zijn.
Deze is dan voor jou.
Seks >> Klaarkomen, duidelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ik er gewoon niet altijd zin in heb. Seks kun je me altijd voor wakker maken, voor klaarkomen echter niet.
ook niet altijd hoor, er zijn ook wel mannen die niet perse klaar hoeven te komen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
+1 goede sex hoeft niet perse gepaard te gaan met een (of meerdere) orgasmesquote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nah, in sommige settings ook om -niet- klaarkomen hoor...
Krijg je alleen blauwe ballen, is ook niet fijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook niet altijd hoor, er zijn ook wel mannen die niet perse klaar hoeven te komen.
voor mij meestal wel ja. Niet altijd btwquote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
O hai.
[..]
Seks >> Klaarkomen, duidelijk.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
Hups, aangezien ik jouw scharrel wel eens zou kunnen zijn.
Deze is dan voor jou.
Hihi.quote:
Ik weet uit eigen ervaring dat het ook bijzonder gewaardeerd wordt als je alleen maar aan haar lusten denktquote:Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 goede sex hoeft niet perse gepaard te gaan met een (of meerdere) orgasmes
Dank jequote:
Daar heb ik ook ervaring mee, goede sex is zoveel meer dan de tijd of het orgasme.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat het ook bijzonder gewaardeerd wordt als je alleen maar aan haar lusten denkt
Winst Ajax op PSVquote:
quote:
Soms ben je wel een beetje een wijf hequote:
GMTAquote:
He! Zulke sokophouders heb ik ook.quote:
quote:
Zou je willenquote:
Nee hoor, gaat erom dat je je beide vermaaktquote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig niet anders hadden we niet gewonnenquote:
Homo!!quote:
Je eigen snoepgoed bakken is best lekker hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms ben je wel een beetje een wijf he
Morgen komt niet echt uitquote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lekker! Kom je me een stukkie bezorgen, morgen?
Ja maar ik heb niks in huis verderquote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga nou eindelijk eens iets nieuws proberen.
Aaahwquote:Op zondag 19 januari 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren koekjes in de vorm van hartjes gebakken. Cute.
Google is je vriend.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niks in huis verder
Leer jij me eens wat recepten
Mja ik zal wel eens kijken danquote:Op zondag 19 januari 2014 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik schijn namelijk een blog vol met baksels te hebben.
Owjee.... inb4 slechte grappenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:38 schreef zeefje het volgende:
Ik ben nog maagd als het gaat om baksels van fax
Uitlokpost -1quote:Op zondag 19 januari 2014 21:38 schreef zeefje het volgende:
quote:
Faxie stopt je liever vol met andere dingen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:38 schreef zeefje het volgende:
Bananenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer mijn bananenbrood eens.Vergelijkbaar met een cake.
http://www.mimes.nl/bananenbrood/
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Faxie stopt je liever vol met andere dingen.
Ok.quote:
Trouwens 4 bananen? Is dat niet veel? En waar is die citroensap eigenlijk voor?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer mijn bananenbrood eens.Vergelijkbaar met een cake.
http://www.mimes.nl/bananenbrood/
Ja wat is deze?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Zoooooo Faxie, die laatste smiley zou ik zó niet pikken hè?
Ik heb geen ideequote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef twi het volgende:
Maareh, Cobra en Huppel doen het dus met elkaar? Of wil Cobra het alleen met Huppel doen?
Kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef twi het volgende:
Maareh, Cobra en Huppel doen het dus met elkaar? Of wil Cobra het alleen met Huppel doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen.Ik snap het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neehoor, 4 bananen is niet veel. Je kunt ook 3 bananen nemen, als je grote bananen hebt. En geen citroensap, citroenrasp. Dat maakt het frisser. Eigenlijk gaat er citroen in bijna alles dat ik bak.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trouwens 4 bananen? Is dat niet veel? En waar is die citroensap eigenlijk voor?
Citroenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, 4 bananen is niet veel. Je kunt ook 3 bananen nemen, als je grote bananen hebt. En geen citroensap, citroenrasp. Dat maakt het frisser. Eigenlijk gaat er citroen in bijna alles dat ik bak.
Ow ok. Is dat in zakjes te koop?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, 4 bananen is niet veel. Je kunt ook 3 bananen nemen, als je grote bananen hebt. En geen citroensap, citroenrasp. Dat maakt het frisser. Eigenlijk gaat er citroen in bijna alles dat ik bak.
Gewoon zelf een citroen raspen , das het lekkerstequote:
Ja maar ik heb geen persquote:Op zondag 19 januari 2014 21:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Gewoon zelf een citroen persen , das het lekkerste
Ja Dr, Oetkers mix voor bananenbrood. Hoef je alleen water aan toe te voegen.quote:
Het moest citroenrasp zijn, kan je dus gewoon met een rasp doen. En die zijn anders voor een paar euro te koop bij blokker oidquote:
Ow is dat rasp van de schil?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja Dr, Oetkers mix voor bananenbrood. Hoef je alleen water aan toe te voegen.
Je koopt gewoon een citroen en raspt het gele er vanaf met een fijne rasp. Als je het niet hebt, even kopen. Want het is onmisbaar als je veel bakt.
Tja schillen zijn viesquote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
Ik moet vaker met bak-noobs praten.
Zouden er echt meer mensen zijn die bij citroen rasp, niet snappen dat ze de schil moeten raspen?
Zelfs ik weet dat.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
Zouden er echt meer mensen zijn die bij citroen rasp, niet snappen dat ze de schil moeten raspen?
Wat moet je anders raspenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:48 schreef Myraela het volgende:
Het vruchtvlees?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat moet je anders raspen
Ik had net verkeerd gelezen, dacht dat je citroensap bedoelde
Zijn piemel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn piemel.oefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende meet wellichtquote:Op zondag 19 januari 2014 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je leert het nog wel hoor.![]()
Dus, wanneer ga je bananenbrood maken?
Whut, alweer een filmmeet?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ohja, Kaneel. Ik heb die kaartjes van die film met FOK! weer ingeleverd.
Vind het niet handig, zo vroeg al richting Amsterdam. En waarschijnlijk komen er niet veel mensen, want het topic loopt ook voor geen meter.
Bovendien lijkt het mij een kutfilm.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef Myraela het volgende:
Vind het niet handig, zo vroeg al richting Amsterdam. En waarschijnlijk komen er niet veel mensen, want het topic loopt ook voor geen meter.
Jammer, ik had best eens naar zo'n Fok film meet willen gaanquote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef Myraela het volgende:
Hmm.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef Myraela het volgende:
Citroenschil, zit zo onwijs veel smaak in. Het witte is smerig, maar van het gele heb je echt maar weinig nodig voor enorm veel smaak. Zelfde met sinaasappel. Maar citroen smaakt wat neutraler fris.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een citroen eet, eet je toch ook niet de schil op?
Dat kan je wel meebakken. Net als sinasappelschilquote:Op zondag 19 januari 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je een citroen eet, eet je toch ook niet de schil op?
Dat speelde ook nog eens mee ja. Kosten voor twee retourtjes, kutfilm en niemand die gaat.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm.
Eens kijken hoe duur het is, retourtje Amsterdam.
Oke weer wat geleerdquote:Op zondag 19 januari 2014 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Citroenschil, zit zo onwijs veel smaak in. Het witte is smerig, maar van het gele heb je echt maar weinig nodig voor enorm veel smaak. Zelfde met sinaasappel. Maar citroen smaakt wat neutraler fris.
Zelfs ik wist dat!!quote:
Goed planquote:Op zondag 19 januari 2014 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Probeer maar eens in je volgende cake.
Mja, heb al iemand die met me mee wil.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat speelde ook nog eens mee ja. Kosten voor twee retourtjes, kutfilm en niemand die gaat.
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, heb al iemand die met me mee wil.
Wie heb je nu weer gehosseld?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, heb al iemand die met me mee wil.
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een meisje waarmee ik wel vaker naar de film ga.
Jessica.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een meisje waarmee ik wel vaker naar de film ga.
Ben met haar maar 2 keer naar de film geweest en dat is al meer dan een jaar geledenquote:
Lokjequote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben met haar maar 2 keer naar de film geweest en dat is al meer dan een jaar geleden
Nee, het is niet Jessica.
Ik ken ook mensen buiten FOK hoorquote:
Ah, nu ben ik weer niemand.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:21 schreef Fera het volgende:
O, dus niemand gaat naar die film? Ik liep nog te twijfelen.
Jij gaat toch met een chick.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen buiten FOK hoor
[..]
Ah, nu ben ik weer niemand.
Klopt, maar ach.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:23 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het ook gewoon echt een non-tijd. 11 uur, dan ben ik nog niet eens aangekleed joh.
En dan kan ik niet met je praten ofzo?quote:
Ik wil geen storende factor zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, maar ach.
[..]
En dan kan ik niet met je praten ofzo?
Het is niet dat ik haar wil of ga hosselen of iets.
Ze wil je al ontmoeten sinds onze eerste date.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil geen storende factor zijn.Ik kom waarschijnlijk alleen omdat D niet van dat soort films houdt. Dus dan heb ik liever een aantal bekende mensen om me heen. Als ik alleen jou en je vriendin tref, dan voel ik me een beetje ongemakkelijk. Two is company, three is a crowd idee.
Wie is dat dan? Waarom weet ze van mij? Wat is dit?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wil je al ontmoeten sinds onze eerste date.
Je kent me toch? Ik ben een roddelnicht.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Waarom weet ze van mij? Wat is dit?
No shit.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kent me toch? Ik ben een roddelnicht.
Oké. Ik zal haar vast teleurstellen, ik ben niet zo spectaculair.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent me toch? Ik ben een roddelnicht.
Ik had een week ofzo na die date met haar afgesproken en verteld dat ik iemand had ontmoet enzo.
En toen wilde ze alles weten en was ze enorm benieuwd naar jou omdat ik zulke dingen nooit doe.
Ach, ze mag bijna iedereen die ik ook mag.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik zal haar vast teleurstellen, ik ben niet zo spectaculair.
Waarom dan niet?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ze mag bijna iedereen die ik ook mag.
Behalve mijn ex, die mocht ze echt totaal niet
Naar mijn weten omdat ze me slecht behandelde in het begin van de relatie.quote:
Op wat voor manier dan? Maar kan me er wel iets bij voorstellen. Veel vrienden van mij mogen mijn ex niet om dezelfde reden. Ik vond 't wel meevallen, maar zij kijken er toch anders naar.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar mijn weten omdat ze me slecht behandelde in het begin van de relatie.
Bespreken we wel eens buiten het forum om.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Op wat voor manier dan? Maar kan me er wel iets bij voorstellen. Veel vrienden van mij mogen mijn ex niet om dezelfde reden. Ik vond 't wel meevallen, maar zij kijken er toch anders naar.
Is goed hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bespreken we wel eens buiten het forum om.
Nouja, niet allemaal.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed hoor.
Vrienden zijn vaak wel heel beschermend. Ik vind het wel heel lief altijd.
Ik ben altijd de therapeut voor de meeste vrienden. Iemand waarbij ze hun hart kunnen luchten en waaraan ze vragen: "Wat moet ik doen?" om vervolgens mijn advies niet op te volgen, of pas maanden later als ze inzien dat ik gelijk had.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, niet allemaal.
En anderen weten niet hoe ze hun zorgen moeten uiten.
Ik ben zelf veel meer beschermend. Probeer ze altijd te behoeden voor pijn. Nouja, ook niet iedereen, maar sommigen toch wel echt te veel
Hapje?quote:
Nu nog een cake gebakken.quote:
Nah, te ver. Ik heb geen auto.quote:
Moet kunnen toch?quote:
Dat was het toch al nietquote:
Cakequote:
Haterquote:Op maandag 20 januari 2014 00:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
Cake
Maar ik vind die dingen van die bakker toch lekkerderder denk Ik
Ik zou het vd week doen maar toen was er geen cakequote:Op maandag 20 januari 2014 00:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hater![]()
Wil je nog eens komen proeven? (de cake dan)
quote:Op maandag 20 januari 2014 00:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zou het vd week doen maar toen was er geen cake
Dan maar die andere datumtijd zat
Zaterdag is hier een kinderfeestje. Zondag?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Morgen komt niet echt uit
Komend weekend?
Wie nietquote:Op maandag 20 januari 2014 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mogguh!!
Opstartproblemen, ik heb ze!
Hee Mutsquote:Op maandag 20 januari 2014 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mogguh!!
Normaal heb ik er niet zo'n last van, vandaag wel.quote:
Ik had vanochtend om 0500 de politie al aan de lijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mogguh!!
Nee, oktober pas schatquote:
Gezelligquote:Op maandag 20 januari 2014 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal heb ik er niet zo'n last van, vandaag wel.
En om een of andere reden staat mijn telefoon nu al roodgloeiend
Why?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had vanochtend om 0500 de politie al aan de lijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, oktober pas schat![]()
TS is een PSV-er en die hebben gisteren verloren van Ajax natuurlijkVandaar de felicitaties
Sportieve supporters die tegenstanders feliciteren? Sinds wanneer is dat een hype?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
TS is een PSV-er en die hebben gisteren verloren van Ajax natuurlijkVandaar de felicitaties
Omdat die 2 kuthonden van mijn buurvrouw al een uur aan het blaffen waren.quote:
Niet echt, eerst vlinderman die belde omdat die nu behoorlijk last heeft van stress in het ziekenhuis, zn dochter krijgt straks open hart operatiequote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 09:16 schreef rival het volgende:
Maandag
Weekie werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oh fijnquote:Op maandag 20 januari 2014 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat die 2 kuthonden van mijn buurvrouw al een uur aan het blaffen waren.
Zou een hype moeten worden!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sportieve supporters die tegenstanders feliciteren? Sinds wanneer is dat een hype?
Nou...quote:
Waarom blaffen die beesten dan? Omdat ze alleen thuis zijn?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou...
Met haar praten heeft dus niet geholpen. Dan maar zo.
Doen ze ook als ze er wel is.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom blaffen die beesten dan? Omdat ze alleen thuis zijn?
Nee, ik was lek. Vrijdag weerquote:
Hmm altijd kut om zoiets naast je te hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doen ze ook als ze er wel is.
Ik weet niet of ze vanochtend thuis was. De politie arriveerde toen ik vertrok.
Nope want bingoquote:
quote:
Ja, erg irritant.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Hmm altijd kut om zoiets naast je te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |