heul wel. En die ene overgebleven bal stop ik tussen mijn billetjesquote:Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heeft niks met een bikkel zijn te maken hoor
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul wel. En die ene overgebleven bal stop ik tussen mijn billetjes
Dat jaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Ohja en mannen die hun borst en benen scheren![]()
Harsen voor de echte.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
als ze dat niet zelf doen, dan hars ik het er wel vanafquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
lulwut?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul wel. En die ene overgebleven bal stop ik tussen mijn billetjes
Beter dan je hoofdquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Haar wat ik echt niet wil hebben, laat ik wel harsen en de rest trim ik netjes bij. Dus wel borsthaar, maar geen oerwoud.quote:
Daarintegen mannen die niet hun oksel haar scherenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Nice.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Doe een man en een vrouw. Pleaaaaase.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zal erover denken wie ik erin zal zetten.
Geen probleem, dat ben ik gewendquote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ze dat niet zelf doen, dan hars ik het er wel vanaf
Ik heb me al maanden niet meer geschorenquote:
Dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Tondeuze er doorheen werkt ook prima.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daarintegen mannen die niet hun oksel haar scheren
Schuif die maar doorquote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die bang voor haar zijn, zijn waarschijnlijk ook bang voor haar.quote:
Oh en doe eens ene lekkere vrouw in de OP zettenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Diep WT, diep.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die bang voor haar zijn, zijn waarschijnlijk ook bang voor haar.
Ja scheren, tondeuze, whatever. Ik vind het zelf kut om te hebben en wanneer je dat weg scheert zweet het ook een stuk minder.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tondeuze er doorheen werkt ook prima.
Er staan vaker vrouwen dan mannen in. Zeikerd.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh en doe eens ene lekkere vrouw in de OP zetten
quote:
Tja..quote:
Beetje haar moet er wel zitten. Kale oksels zien er zo raar uit bij mannen, vind ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja scheren, tondeuze, whatever. Ik vind het zelf kut om te hebben en wanneer je dat weg scheert zweet het ook een stuk minder.
Ik als man zijnde vind dat niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje haar moet er wel zitten. Kale oksels zien er zo raar uit bij mannen, vind ik.
Zo pre-pubertijd.quote:
Lekker wijf. Daar word ik lesbisch voor.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker wijf. Daar word ik lesbisch voor.
Dat en als ik mn shirt uittrek moet het er gewoon verzorgd uit zien, zoals ik met alles vind.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja scheren, tondeuze, whatever. Ik vind het zelf kut om te hebben en wanneer je dat weg scheert zweet het ook een stuk minder.
Gastquote:
Goede verzorging ftwquote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat en als ik mn shirt uittrek moet het er gewoon verzorgd uit zien, zoals ik met alles vind.
Ik niet. Lukt niet altijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er hier vrouwen die persé elke keer dat ze seks hebben, klaar willen komen?
Als man doe je sowieso iets niet goed als dat niet het geval isquote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er hier vrouwen die persé elke keer dat ze seks hebben, klaar willen komen?
wat moet je daarvoordoen dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als man doe je sowieso iets niet goed als dat niet het geval is
Prutsen?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat moet je daarvoordoen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |