heul wel. En die ene overgebleven bal stop ik tussen mijn billetjesquote:Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heeft niks met een bikkel zijn te maken hoor
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul wel. En die ene overgebleven bal stop ik tussen mijn billetjes
Dat jaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Ohja en mannen die hun borst en benen scheren![]()
Harsen voor de echte.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
als ze dat niet zelf doen, dan hars ik het er wel vanafquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
lulwut?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heul wel. En die ene overgebleven bal stop ik tussen mijn billetjes
Beter dan je hoofdquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Haar wat ik echt niet wil hebben, laat ik wel harsen en de rest trim ik netjes bij. Dus wel borsthaar, maar geen oerwoud.quote:
Daarintegen mannen die niet hun oksel haar scherenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Nice.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Doe een man en een vrouw. Pleaaaaase.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zal erover denken wie ik erin zal zetten.
Geen probleem, dat ben ik gewendquote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ze dat niet zelf doen, dan hars ik het er wel vanaf
Ik heb me al maanden niet meer geschorenquote:
Dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Tondeuze er doorheen werkt ook prima.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daarintegen mannen die niet hun oksel haar scheren
Schuif die maar doorquote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die bang voor haar zijn, zijn waarschijnlijk ook bang voor haar.quote:
Oh en doe eens ene lekkere vrouw in de OP zettenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Diep WT, diep.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen die bang voor haar zijn, zijn waarschijnlijk ook bang voor haar.
Ja scheren, tondeuze, whatever. Ik vind het zelf kut om te hebben en wanneer je dat weg scheert zweet het ook een stuk minder.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tondeuze er doorheen werkt ook prima.
Er staan vaker vrouwen dan mannen in. Zeikerd.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh en doe eens ene lekkere vrouw in de OP zetten
quote:
Tja..quote:
Beetje haar moet er wel zitten. Kale oksels zien er zo raar uit bij mannen, vind ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja scheren, tondeuze, whatever. Ik vind het zelf kut om te hebben en wanneer je dat weg scheert zweet het ook een stuk minder.
Ik als man zijnde vind dat niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje haar moet er wel zitten. Kale oksels zien er zo raar uit bij mannen, vind ik.
Zo pre-pubertijd.quote:
Lekker wijf. Daar word ik lesbisch voor.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker wijf. Daar word ik lesbisch voor.
Dat en als ik mn shirt uittrek moet het er gewoon verzorgd uit zien, zoals ik met alles vind.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja scheren, tondeuze, whatever. Ik vind het zelf kut om te hebben en wanneer je dat weg scheert zweet het ook een stuk minder.
Gastquote:
Goede verzorging ftwquote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat en als ik mn shirt uittrek moet het er gewoon verzorgd uit zien, zoals ik met alles vind.
Ik niet. Lukt niet altijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er hier vrouwen die persé elke keer dat ze seks hebben, klaar willen komen?
Als man doe je sowieso iets niet goed als dat niet het geval isquote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zijn er hier vrouwen die persé elke keer dat ze seks hebben, klaar willen komen?
wat moet je daarvoordoen dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als man doe je sowieso iets niet goed als dat niet het geval is
Prutsen?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat moet je daarvoordoen dan?
De tijd er voor nemen, niks haasten. Laten merken dat wat je doet, dat je dat leuk vind om te doen...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee serieus, hoe denk jij dat je n vrouw klaar laat komen bij de seks?
Goed likken en het clitje en G-spot stimulerenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eh ja, geen vluggertjes dusquote:Op zondag 19 januari 2014 20:28 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
De tijd er voor nemen, niks haasten. Laten merken dat wat je doet, dat je dat leuk vind om te doen...
Wat hoe?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heuh, haar ken ik van tv.quote:
Is geen must!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
vind het wat cru om te zeggen dat je wel iets verkeerd móet doen als man wil de vrouw niet klaarkomen elke keer dat je seks hebt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat hoe?
Gewoon aanvoelen wat diegene lekker vind.
nee hoor, dat ligt helemaal aan wat de behoefte is op dat moment.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn die wel minder bevredigend dan als je er de tijd voor neemt denk ik ?
Vind ik niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind het wat cru om te zeggen dat je wel iets verkeerd móet doen als man wil de vrouw niet klaarkomen elke keer dat je seks hebt.
dat is vaak geen keuze bij mij.. Als het niet lukt komt het omdat het me niet gegund wordt en dan word ik chaggie jaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
of als je ff snel tegen het aanrecht wil of de vrouw wil niet klaarkomen, of is wat minder ontspannen dan normaal om t een of ander...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Ja als je 'maar wat doet' als man dan gebeurd er niet veel nee.
Mooie uitslag is mooiquote:
Mwa, dan nog.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of als je ff snel tegen het aanrecht wil of de vrouw wil niet klaarkomen, of is wat minder ontspannen dan normaal om t een of ander...
Er zijn heel wat vrouwen die niet makkelijk klaarkomen en dat is echt niet afhankelijk van de man zn prestaties.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Ja als je 'maar wat doet' als man dan gebeurd er niet veel nee.
Je lult maar wat in het rond, hè.quote:
In die gevallen wil het soms helpen als er een dame aan de slag gaatquote:Op zondag 19 januari 2014 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn heel wat vrouwen die niet makkelijk klaarkomen en dat is echt niet afhankelijk van de man zn prestaties.
En soms helpt het niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
In die gevallen wil het soms helpen als er een dame aan de slag gaat
Vast hoor, ik heb andere ervaring.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je lult maar wat in het rond, hè.
nou ja, dát dus en geloof het of niet, maar ik wíl soms echt niet klaarkomen. Dan kan die man zn best doen (als ik dat toelaat) maar dan gebeurt het gewoon niet.quote:
Precies, het is grotendeels geestelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, dát dus en geloof het of niet, maar ik wíl soms echt niet klaarkomen. Dan kan die man zn best doen (als ik dat toelaat) maar dan gebeurt het gewoon niet.
Waarom zou je niet tot een climax willen komen?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, dát dus en geloof het of niet, maar ik wíl soms echt niet klaarkomen. Dan kan die man zn best doen (als ik dat toelaat) maar dan gebeurt het gewoon niet.
Dat zou bij mij echt niet helpen. Maar wat hierboven werd gesuggereerd..tijd, aandacht, weten wat lekker wordt gevonden. Dat helpt wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
In die gevallen wil het soms helpen als er een dame aan de slag gaat
Als er al teveel climax is geweest!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou je niet tot een climax willen komen?
Of lees ik het nu verkeerd?
Misschien moet je het eens proberenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat zou bij mij echt niet helpen. Maar wat hierboven werd gesuggereerd..tijd, aandacht, weten wat lekker wordt gevonden. Dat helpt wel.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
Over likken gesproken.... waar is Snoepje?
Nee Snoepje niet. Ik ben bang dat ik ze heb weggejaagdquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef Buurpoes het volgende:
[..]zeefje en snoepje?? Jij hosselaar!
omdat ik er gewoon niet altijd zin in heb. Seks kun je me altijd voor wakker maken, voor klaarkomen echter niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou je niet tot een climax willen komen?
Of lees ik het nu verkeerd?
Uhm okequote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ik er gewoon niet altijd zin in heb. Seks kun je me altijd voor wakker maken, voor klaarkomen echter niet.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhm okeZal wel een vrouwending zijn dan
Weet ik, daar draait alles om klaarkomen.quote:
Nee dat ook niet hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik, daar draait alles om klaarkomen.
Nah, in sommige settings ook om -niet- klaarkomen hoor...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha hosselbaasquote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
Hups, aangezien ik jouw scharrel wel eens zou kunnen zijn.
Deze is dan voor jou.
Seks >> Klaarkomen, duidelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ik er gewoon niet altijd zin in heb. Seks kun je me altijd voor wakker maken, voor klaarkomen echter niet.
ook niet altijd hoor, er zijn ook wel mannen die niet perse klaar hoeven te komen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
+1 goede sex hoeft niet perse gepaard te gaan met een (of meerdere) orgasmesquote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nah, in sommige settings ook om -niet- klaarkomen hoor...
Krijg je alleen blauwe ballen, is ook niet fijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook niet altijd hoor, er zijn ook wel mannen die niet perse klaar hoeven te komen.
voor mij meestal wel ja. Niet altijd btwquote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef kingtoppie het volgende:
O hai.
[..]
Seks >> Klaarkomen, duidelijk.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Cobra4 het volgende:
Hups, aangezien ik jouw scharrel wel eens zou kunnen zijn.
Deze is dan voor jou.
Hihi.quote:
Ik weet uit eigen ervaring dat het ook bijzonder gewaardeerd wordt als je alleen maar aan haar lusten denktquote:Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 goede sex hoeft niet perse gepaard te gaan met een (of meerdere) orgasmes
Dank jequote:
Daar heb ik ook ervaring mee, goede sex is zoveel meer dan de tijd of het orgasme.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik weet uit eigen ervaring dat het ook bijzonder gewaardeerd wordt als je alleen maar aan haar lusten denkt
Winst Ajax op PSVquote:
quote:
Soms ben je wel een beetje een wijf hequote:
GMTAquote:
He! Zulke sokophouders heb ik ook.quote:
quote:
Zou je willenquote:
Nee hoor, gaat erom dat je je beide vermaaktquote:Op zondag 19 januari 2014 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig niet anders hadden we niet gewonnenquote:
Homo!!quote:
Je eigen snoepgoed bakken is best lekker hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms ben je wel een beetje een wijf he
Morgen komt niet echt uitquote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Lekker! Kom je me een stukkie bezorgen, morgen?
Ja maar ik heb niks in huis verderquote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga nou eindelijk eens iets nieuws proberen.
Aaahwquote:Op zondag 19 januari 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gisteren koekjes in de vorm van hartjes gebakken. Cute.
Google is je vriend.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niks in huis verder
Leer jij me eens wat recepten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |