Hoe kan je dat nou fout doenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:40 schreef Felagund het volgende:
Ah, het Romeinse cijfer wordt natuurlijk niet automatisch opgehoogd.
Stop daar dan mee.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:00 schreef Felagund het volgende:
Ik was gelijktijdig ook nog aan het koken en schoonmaken.
Staan een paar geniale nummers op, maar ook veel troep. Hoogtepunt van dat album is wel dit:quote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We Were Dead daarentegen is een album wat me echt tegenstaat.
Dank u. Zal eens proberen niet het hele album te luisteren, maar de pareltjes te zoekenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Staan een paar geniale nummers op, maar ook veel troep. Hoogtepunt van dat album is wel dit:
Ik vind het een geweldig album.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We Were Dead daarentegen is een album wat me echt tegenstaat.
Het is eigenlijk wel heel goed ja. Maar niet echt een geheel ofzo. Maar sommige nummers zijn echt hun allerbeste werk.quote:
Dashboard, wat vind je daar van?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel heel goed ja. Maar niet echt een geheel ofzo. Maar sommige nummers zijn echt hun allerbeste werk.
Ja. Dat is nog beter. Maar Moon & Antarctica is hun magnum opus.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het album wat in de TT wordt vernoemd veel mooier.
Ook geweldigquote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dashboard, wat vind je daar van?
Ik luister 30 seconden, en godver, weer zo dertien in een dozijnquote:Op zondag 19 januari 2014 20:31 schreef Slobeend het volgende:
Dit is inmiddels ook een hype aan het worden, volgens 3voor12 de winnaar van Eurosonic.
[youtube]http://www.youtube.com/user/GeorgeEzraMusic[/youtube]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |