Dat sport durven noemenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Echte intellectuelen en notabelen kijken naar autosport.
Ja dat durf ik een sport te noemen ja, pipo.quote:
Dat Engels model is duur en minder veilig (het is makkelijker een steward omver te beuken dan over zo'n wand heen te komen zonder daarna te worden opgevangen).quote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Daarom dus flexibele uitvakken naar Engels model. Als er een club met weinig mensen komt, en de thuisvakken vol zijn en er behoefte is aan meer kaartjes kan je dat uitvak inkrimpen. Andersom natuurlijk bij grote vraag uitfans + weinig animo bij thuisfans.
Als je dan eigen vervoer toestaat zullen ook mensen die nu vaak op losse kaarten gaan plaatsnemen in zo'n uitvak. Er zal vast nog wel eens een knokpartij in de stad of stadion losbarsten, maar je voorkomt anderzijds weer veel problemen (en minder kostenposten).
Maar met het huidige Nederlandse beleid is dit een utopie.
De plaatsen voor thuissupporters in zo'n flexibel uitvak zijn gewoon kut.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan maak je ze toch flexibel?
Heeft Feyenoord ook gedaan.
Jawel. 2 vakken naast elkaar. Middelste vak is standaard, vak ernaast voor als er veel uitfans komen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:05 schreef Silenus het volgende:
Feyenoord heeft toch geen flexibel uitvak? Die hebben het gewoon naar de tweede ring verplaatst toch?
Waarom zijn dat kutplekken? En waarom krijgen uitfans dan deze kutplekken?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De plaatsen voor thuissupporters in zo'n flexibel uitvak zijn gewoon kut.
Die twee keer per jaar dat het uitvak te klein is, is dat niet waard.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan best zijn dat die ook niet verkocht werden.
Anders zou het voor het eerst in tig jaar zijn geweest dat Feyenoord een uitvak niet vol had.
Ik weet niet hoe het bij Feyenoord zit, maar ik weet dat het in de Arena echte kutplekken zijn.quote:
Dat heeft twee redenen:quote:En waarom krijgen uitfans dan deze kutplekken?
Dat alleen Feyenoord en Ajax de uitvakken vol kunnen krijgen.quote:Bij de meeste clubs zit de tribune toch niet vol, dus ik zie het probleem niet.
In de Eredivisie dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak van tig jaar maar 6 maanden.
Uitsupporters komen in de regel natuurlijk niet altijd. Zoals je zegt komen ze alleen van Ajax en Feyenoord altijd. Je gaat dus het uitvak niet op een plek in het stadion plaatsen waar je ook goede kaarten (voor meer geld) aan je eigen supporters kunt verkopen. Daarbij gaan eigen supporters natuurlijk altijd boven uitsupporters.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat heeft twee redenen:
1. Uitsupporters komen toch wel. Als je die de kutplekken geeft, blijven de meer gewilde betere kaarten beschikbaar.
2. De KNVB heeft de regel ingevoerd dat de prijzen voor uitvakken hetzelfde moeten zijn als die voor het goedkoopste thuisvak. Dan ga je het uitvak natuurlijk op de kutste plek zetten, want de prijzen moeten gelijk zijn aan die van het kutste vak.
Ik dacht dat dat vroeger wel zo is geweest. Of misschien zo bij gebrek aan een spiegelvak dan o.i.d.?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uitsupporters komen in de regel natuurlijk niet altijd. Zoals je zegt komen ze alleen van Ajax en Feyenoord altijd. Je gaat dus het uitvak niet op een plek in het stadion plaatsen waar je ook goede kaarten (voor meer geld) aan je eigen supporters kunt verkopen. Daarbij gaan eigen supporters natuurlijk altijd boven uitsupporters.
De prijzen voor uitvakken moeten niet hetzelfde zijn als voor het goedkoopste thuisvak, maar voor het spiegelvak. Bij Ajax is de korte zijde tweede ring helemaal bovenin het goedkoopst. De hoekvakken (waaronder het uitvak) zijn duurder omdat je dan iets meer richting de lange zijde zit. Maar een kaartje voor 416 (uitvak Arena) moet altijd even duur zijn als een kaartje voor vak 402. (andere kant)
Krijgen de clubs daar eigenlijk nog iets van terug van de gemeente, of niet?quote:Voordeel is nog dat in een combi er 40% van de prijs afgaat, nadeel is dat je natuurlijk superveel geld betaalt voor een treinreis. Of bus, whatever.
Haha, ben jij die flapdrol?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zat al mijn hele leven op school in Breda (in woon in de omgeving Breda) en liep op school en in de stad altijd zonder problemen met een Feyenoordshirt of Feyenoordsjaal in de winter.
Op Vak GG waren er mensen die mij herkenden als Feyenoorder omdat ze mij dus weleens hadden zien lopen met Feyenoordshirt of sjaal. Schijnbaar hadden ze dat goed onthouden.
Alsof jij mij kent.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Grifte het volgende:
Grotere uitvakken + vrij vervoer = geen problemen.
Slotje
Het zal me werkelijk worst wezen tot welke simplistische conclusies je komt.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat werd tien seconden later bevestigd:
[..]
Oké.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk worst wezen tot welke simplistische conclusies je komt.
Nou dat was meer om jou up to date te houden.quote:
Nee, zit op zeker een groep HK op vak U. Echt al tijden.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, de harde kern zit zo'n 125 meter verderop
quote:
Bron: AT5quote:Ajax heeft al een aantal kaarten voor het bekerduel met Feyenoord aanstaande woensdag geblokkeerd, dat laat de club aan AT5 weten.
'Via internet en langs andere kanalen bereikten ook ons berichten dat een aantal kaarten wellicht in verkeerde handen zijn gekomen. Om die reden zijn enkele kaarten geblokkeerd of is contact geweest met de mensen op wiens clubcard deze kaarten zijn aangeschaft', aldus Ajax.
In de voorverkoop was het eerst mogelijk twee kaarten per clubcard te kopen. Dat is nu niet meer het geval. Op een paar honderd kaarten na is het stadion volledig uitverkocht.
Hoe weet Ajax nou om welke kaarten het gaat? Lijkt me sterk dat ze zo één op één kunnen zien welke kaarten in verkeerde handen zijn terecht gekomen.quote:
Database doorscannen op bestelde kaarten in Rotterdam, even bellen ja togquote:Op maandag 20 januari 2014 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe weet Ajax nou om welke kaarten het gaat? Lijkt me sterk dat ze zo één op één kunnen zien welke kaarten in verkeerde handen zijn terecht gekomen.
Overigens voorkom je daar nog steeds niet mee dat er veel Feyenoorders afreizen naar Amsterdam. Het enige is dat je een hoop gezeik krijgt bij de poorten mocht dit waar zijn.
Er wonen - helaas - ook genoeg Ajacieden in Rotterdam en omgeving, dus ook dat is geen waterdichte beredenering. Denk niet dat Ajax het risico wilt nemen om de eigen aanhang te duperen met geblokkeerde kaartjes omdat ze toevallig uit de verkeerde regio komen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Database doorscannen op bestelde kaarten in Rotterdam, even bellen ja tog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |