Geen uitsupporters meer moet het probleem redelijk ondervangen ja...quote:Op zondag 19 januari 2014 23:48 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Dat helpt ook echt veel tegen uitsupporters op thuisvakken![]()
![]()
Ja, want dan gaan er nooit meer supporters mee van de thuisclub. Vraag maar na in Almelo, bekerwedstrijd Heracles-Feyenoordquote:Op zondag 19 januari 2014 23:49 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Geen uitsupporters meer moet het probleem redelijk ondervangen ja...
Wtfquote:Op zondag 19 januari 2014 23:49 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Hé? Die snap ik even niet?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:49 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ben je werkzaam in de politiek of zo?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:49 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Hallo meneer Aboutaleb.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:49 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Klopt, maar die hele negatieve publiciteit slaat nergens op. Want er is zo goed als geen geweld. Als je het vergelijkt met de grootte van het evenement (voetbalwedstrijden van 10.000-50.000 mensen) dan is het zelfs bizar hoe weinig er gebeurt.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof de KNVB daar naar kijkt, die zien negatieve publiciteit over voetbal en gaan het strenger aanpakken. Niets meer en niets minder.
Je bedoelt te zeggen dat de supporters van de thuis spelende ploeg de confrontatie doelbewust opzoeken? Zo ook gisteren.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is gewoon elke keer weer dat debiele kut volk van Feyenoord
Dat maakt het alleen maar groterquote:Op zondag 19 januari 2014 23:49 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Euh, ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha met die kaartjes van het mooie photoshop haha. Ja ze komen echt massaal hoor.
De grote van de uitvakken is over het algemeen niet zo'n probleem, denk dat alleen Feyenoord en ajax ze vol krijgen en dan houdt het wel op.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:00 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe wilde je dit gaan tegenhouden dan? Uitvakken in Nederland zijn gewoon te klein + schandalig qua zicht. En dan heb je ook nog van die onzinnige combi's. Hierdoor zijn er veel mensen die liever op de thuisvakken kijken.
Zelfs dat durven jullie niet, ja in het holst van de nacht op de Erasmusbrug of op het voorplein.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen ze weer met een spandoek met geheime boodschappen erin.
Je precies joh.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:02 schreef Happel het volgende:
Die filmpjes ook.
Twee gebeurtenissen waar Feyenoordsupporters worden lastig gevallen door supporters van de thuisspelende club. In Waalwijk werd er verhaal gehaald door degene die het zagen gebeuren.
Nu is het niet handig om als Feyenoordsupporter te gaan juichen, maar toch. Zou gewoon moeten kunnen.
In Waalwijk zag ik het gebeuren, en dit was echt de schuld van de Feyenoordsupporters(zoals ik het zag) Sowieso heeft Rkc niet eens hooligansquote:Op maandag 20 januari 2014 09:02 schreef Happel het volgende:
Die filmpjes ook.
Twee gebeurtenissen waar Feyenoordsupporters worden lastig gevallen door supporters van de thuisspelende club. In Waalwijk werd er verhaal gehaald door degene die het zagen gebeuren.
Nu is het niet handig om als Feyenoordsupporter te gaan juichen, maar toch. Zou gewoon moeten kunnen.
Dat was als reactie op twee/drie Feyenoordsupporters, waaronder een vrouw, die door RKC supporters werden lastig gevallen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
In Waalwijk zag ik het gebeuren, en dit was echt de schuld van de Feyenoordsupporters(zoals ik het zag) Sowieso heeft Rkc niet eens hooligans![]()
Klopt. Ik kom er ook al jaren zonder problemen. Het is eigenlijk altijd de hermandad die er een groot probleem van maakt.quote:Al was dit wel een incident want er zitten al jaren Ajax en Feyenoord supporters door heel het stadion en er gebeurd eigenlijk nooit iets.
Het gaat hier om een familievak kneus, wees volgende keer dan een vent en koop kaarten voor het vak waar de harde kern zit. Vaders met hun kinderen van een tribune afjagen maakt nou niet bepaald een goeie indruk.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:26 schreef Scrummie het volgende:
Reeeeeennen in je eigen vak! Haha.. FLKG
De harde kern zit in dat vak toch? Al jaren volgens mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het gaat hier om een familievak kneus, wees volgende keer dan een vent en koop kaarten voor het vak waar de harde kern zit. Vaders met hun kinderen van een tribune afjagen maakt nou niet bepaald een goeie indruk.
Die zit aan de overkant van het uitvak, ging het hier niet om een vak naast het uitvak?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:55 schreef Happel het volgende:
[..]
De harde kern zit in dat vak toch? Al jaren volgens mij.
Dat ze sowieso naast het uitvak een gezinsvak maken.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die zit aan de overkant van het uitvak, ging het hier niet om een vak naast het uitvak?
Ah, Cityside. Vond het wel meevallen hoe de Feyenoordsupporters zich daar gedraagde. Ze waren te enthousiast aanwezig en dat is fout, want ze zijn immers te gast, maar heb ze zich niet zien misdragen. HK van Utca zit dacht ik op vak U, waar die man met de groene broek zat te zwaaien.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die zit aan de overkant van het uitvak, ging het hier niet om een vak naast het uitvak?
Er zijn normaal gesproken weinig of geen problemen daar.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat ze sowieso naast het uitvak een gezinsvak maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |