quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Echt, kom dan eens met feiten en niet met die loze beschuldigingen. Op geen enkele video zie ik dat er vrouwen of kinderen aangevallen worden. Het enige wat ik zie zijn een man in een groene broek en een aantal Utrechters die willen vechten.
Ze hadden een geldig toegangsbewijs.quote:en nog belangrijker:
8.10. Het is een (S)CC-houder van een uitspelende Club niet toegestaan om zich in en/of rondom het Stadion waar een Evenement plaatsvindt op te houden zonder in het bezit te zijn van een geldig Toegangsbewijs, indien door de lokale autoriteit is besloten tot verplicht georganiseerd vervoer naar het Stadion van de thuisspelende Club (zogeheten “combiregeling”).
De conclusie is, wat mij betreft, dat het niet toegestaan is om je als uitspelende supporter te bevinden in een thuisvak.
Die man bedoel ik niet nee. Maar waar zie jij dat die man de mensen om hem heen aanvalt? Hij heeft die riem echt niet in zijn hand omdat dat meisje in die paarse jas hem had geslagen hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:52 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar precies zie jij hooligans uit Utrecht? Die meneer met die bril met zijn armen wijd? Ja, dat is echt een die hard harde kern supporter die dagelijks aan het rellen is. Vandaar ook die capuchon op zijn hoofd en wapens in de hand. Oh nee, dat heeft hij niet.
Je ziet op deze foto ouders met kinderen zich uit de voeten maken voor een doorgesnoven josti met een riem in zijn hand een groene broek. Niets meer en niets minder.
En ja, later kwamen er supporters van Utrecht verhaal halen. Maar dat is het gevolg van wat je hier ziet op de foto, en niet de oorzaak die je hier wel op de foto ziet.
Hoe veel duidelijker moet het worden?
Nee, dat toegangsbewijs was niet geldig voor hen. Ze voldeden niet aan de criteria dat ze zich aan de combi moesten houden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ze hadden een geldig toegangsbewijs.
Ja, ik zit daar vlakbij en ken enkele mensen in zowel vak U als aangrenzend vak T.quote:Was jij verder in de buurt van het incident, of oordeel je op basis van foto's en indianenverhalen? Het was vanuit het uitvak prima te zien (op woordelijke provocaties na zoals gemeld door Pbateman), maar daar ging het wel even wat anders als hoe jij het vertelt.
Hij valt, in ieder geval op de foto, niemand aan. Maar hij staat daar dusdanig dreigend en provocerend dat een aanval niet onwaarschijnlijk is. Hij staat daar niet met de riem uit zijn broek en in zijn hand om de weg te vragen naar de koffiecorner. Zoveel lijkt mij wel duidelijk. En je ziet vrouwen en kinderen bij hem vandaag vluchten, zouden ze dat doen omdat hij gezegd heeft "Potverdrie wat jammer dat het 1-0 werd"?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die man bedoel ik niet nee. Maar waar zie jij dat die man de mensen om hem heen aanvalt? Hij heeft die riem echt niet in zijn hand omdat dat meisje in die paarse jas hem had geslagen hoor.
Dat staat daar niet. Nergens anders op de KNVB site staat dat supporters van de uitspelende partij in het uitvak plaats moeten nemen. Alleen dat ze zich niet zonder geldig toegangsbewijs mogen bevinden in de omgeving van een evenement.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Nee, dat toegangsbewijs was niet geldig voor hen. Ze voldeden niet aan de criteria dat ze zich aan de combi moesten houden.
Jezus, je maakt er wel een heel huilverhaal van.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, dat toegangsbewijs was niet geldig voor hen. Ze voldeden niet aan de criteria dat ze zich aan de combi moesten houden.
[..]
Ja, ik zit daar vlakbij en ken enkele mensen in zowel vak U als aangrenzend vak T.
En de foto bewijst toch wel het gelijk van de Utreg supporters, of ga je met droge ogen beweren dat die kinderen die je daar ziet die meneer met de groene broek aangevallen hebben waarop hij een riem moest pakken om zich te verdedigen?
Daarom reageerde hij vast niet zo nee. De waarheid ligt ergens in het midden, die man in de groene broek reageert echt niet uit het niets op deze manier. Daar moet iets (serieus) zijn voorgevallen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij valt, in ieder geval op de foto, niemand aan. Maar hij staat daar dusdanig dreigend en provocerend dat een aanval niet onwaarschijnlijk is. Hij staat daar niet met de riem uit zijn broek en in zijn hand om de weg te vragen naar de koffiecorner. Zoveel lijkt mij wel duidelijk. En je ziet vrouwen en kinderen bij hem vandaag vluchten, zouden ze dat doen omdat hij gezegd heeft "Potverdrie wat jammer dat het 1-0 werd"?
Die groene broek is de oorzaak van het feit dat er even later Utreg supporters verhaal komen halen. Die waren op dat moment nog niet aanwezig zoals je op de foto ziet. En de groene broek staat duidelijk niet te converseren met een hooligan.
En het is weer recht geluld, bravoquote:
Ik ook, ik zou willen dat we met zijn allen samen gewoon een wedstrijd konden kijken. Zonder hekken en ander geneuzel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Verder betreur ik, en met mij vele anderen, dat dit gebeurd is. Helemaal omdat veel kinderen er dichtbij waren.
Mooi dat je dit zegt, terwijl je vanochtend nog stoer riep dat ze hem dood hadden moeten rammen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik ook, ik zou willen dat we met zijn allen samen gewoon een wedstrijd konden kijken. Zonder hekken en ander geneuzel.
Goede inhoudelijk reactie, klasse man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En het is weer recht geluld, bravo
Het is een beetje als met de katholieke priesters, je doet 2 schietgebedjes en alles is je vergeven. Zalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |