abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135723879
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Echte intellectuelen en notabelen kijken naar autosport.
Dat sport durven noemen :')
pi_135724110
quote:
13s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dat sport durven noemen :')
Ja dat durf ik een sport te noemen ja, pipo.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_135724635
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef Grifte het volgende:

[..]

Daarom dus flexibele uitvakken naar Engels model. Als er een club met weinig mensen komt, en de thuisvakken vol zijn en er behoefte is aan meer kaartjes kan je dat uitvak inkrimpen. Andersom natuurlijk bij grote vraag uitfans + weinig animo bij thuisfans.

Als je dan eigen vervoer toestaat zullen ook mensen die nu vaak op losse kaarten gaan plaatsnemen in zo'n uitvak. Er zal vast nog wel eens een knokpartij in de stad of stadion losbarsten, maar je voorkomt anderzijds weer veel problemen (en minder kostenposten).

Maar met het huidige Nederlandse beleid is dit een utopie.
Dat Engels model is duur en minder veilig (het is makkelijker een steward omver te beuken dan over zo'n wand heen te komen zonder daarna te worden opgevangen).
En die combi's zijn er om te voorkomen dat supporters achteraf gaan rellen. Die kans is groter dan dat ze in het stadion gaan rellen.
pi_135724710
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dan maak je ze toch flexibel?
Heeft Feyenoord ook gedaan.
De plaatsen voor thuissupporters in zo'n flexibel uitvak zijn gewoon kut.
Die twee keer per jaar dat het uitvak te klein is, is dat niet waard.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:05:56 #205
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135724746
Feyenoord heeft toch geen flexibel uitvak? Die hebben het gewoon naar de tweede ring verplaatst toch?
Gourmetten of steengrillen?
pi_135724781
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:05 schreef Silenus het volgende:
Feyenoord heeft toch geen flexibel uitvak? Die hebben het gewoon naar de tweede ring verplaatst toch?
Jawel. 2 vakken naast elkaar. Middelste vak is standaard, vak ernaast voor als er veel uitfans komen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_135724810
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

De plaatsen voor thuissupporters in zo'n flexibel uitvak zijn gewoon kut.
Die twee keer per jaar dat het uitvak te klein is, is dat niet waard.
Waarom zijn dat kutplekken? En waarom krijgen uitfans dan deze kutplekken?
Bij de meeste clubs zit de tribune toch niet vol, dus ik zie het probleem niet.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 20 januari 2014 @ 17:10:07 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135724869
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Kan best zijn dat die ook niet verkocht werden.
Anders zou het voor het eerst in tig jaar zijn geweest dat Feyenoord een uitvak niet vol had.

Maak van tig jaar maar 6 maanden. :+
pi_135725205
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:08 schreef H.FR het volgende:
Waarom zijn dat kutplekken?
Ik weet niet hoe het bij Feyenoord zit, maar ik weet dat het in de Arena echte kutplekken zijn.
Slechter zicht, in een kooi en aan een van de kanten een rood scherm (om provoceren te voorkomen).
quote:
En waarom krijgen uitfans dan deze kutplekken?
Dat heeft twee redenen:
1. Uitsupporters komen toch wel. Als je die de kutplekken geeft, blijven de meer gewilde betere kaarten beschikbaar.
2. De KNVB heeft de regel ingevoerd dat de prijzen voor uitvakken hetzelfde moeten zijn als die voor het goedkoopste thuisvak. Dan ga je het uitvak natuurlijk op de kutste plek zetten, want de prijzen moeten gelijk zijn aan die van het kutste vak.
quote:
Bij de meeste clubs zit de tribune toch niet vol, dus ik zie het probleem niet.
Dat alleen Feyenoord en Ajax de uitvakken vol kunnen krijgen.
Waarom zou je als KNVB gaan zeggen dat er grotere uitvakken moeten komen, als ze maar twee keer per jaar vol zitten?
pi_135725224
quote:
12s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:10 schreef Silenus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Maak van tig jaar maar 6 maanden. :+
In de Eredivisie dan.
Wel een schitterend uitvak.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:32:22 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_135725621
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat heeft twee redenen:
1. Uitsupporters komen toch wel. Als je die de kutplekken geeft, blijven de meer gewilde betere kaarten beschikbaar.
2. De KNVB heeft de regel ingevoerd dat de prijzen voor uitvakken hetzelfde moeten zijn als die voor het goedkoopste thuisvak. Dan ga je het uitvak natuurlijk op de kutste plek zetten, want de prijzen moeten gelijk zijn aan die van het kutste vak.
Uitsupporters komen in de regel natuurlijk niet altijd. Zoals je zegt komen ze alleen van Ajax en Feyenoord altijd. Je gaat dus het uitvak niet op een plek in het stadion plaatsen waar je ook goede kaarten (voor meer geld) aan je eigen supporters kunt verkopen. Daarbij gaan eigen supporters natuurlijk altijd boven uitsupporters.

De prijzen voor uitvakken moeten niet hetzelfde zijn als voor het goedkoopste thuisvak, maar voor het spiegelvak. Bij Ajax is de korte zijde tweede ring helemaal bovenin het goedkoopst. De hoekvakken (waaronder het uitvak) zijn duurder omdat je dan iets meer richting de lange zijde zit. Maar een kaartje voor 416 (uitvak Arena) moet altijd even duur zijn als een kaartje voor vak 402. (andere kant)

Voordeel is nog dat in een combi er 40% van de prijs afgaat, nadeel is dat je natuurlijk superveel geld betaalt voor een treinreis. Of bus, whatever.
pi_135725832
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:32 schreef Silenus het volgende:

[..]

Uitsupporters komen in de regel natuurlijk niet altijd. Zoals je zegt komen ze alleen van Ajax en Feyenoord altijd. Je gaat dus het uitvak niet op een plek in het stadion plaatsen waar je ook goede kaarten (voor meer geld) aan je eigen supporters kunt verkopen. Daarbij gaan eigen supporters natuurlijk altijd boven uitsupporters.
De prijzen voor uitvakken moeten niet hetzelfde zijn als voor het goedkoopste thuisvak, maar voor het spiegelvak. Bij Ajax is de korte zijde tweede ring helemaal bovenin het goedkoopst. De hoekvakken (waaronder het uitvak) zijn duurder omdat je dan iets meer richting de lange zijde zit. Maar een kaartje voor 416 (uitvak Arena) moet altijd even duur zijn als een kaartje voor vak 402. (andere kant)
Ik dacht dat dat vroeger wel zo is geweest. Of misschien zo bij gebrek aan een spiegelvak dan o.i.d.?
quote:
Voordeel is nog dat in een combi er 40% van de prijs afgaat, nadeel is dat je natuurlijk superveel geld betaalt voor een treinreis. Of bus, whatever.
Krijgen de clubs daar eigenlijk nog iets van terug van de gemeente, of niet?
Want volgens mij is het altijd de gemeente die deze maatregel oplegt.
pi_135727752
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik zat al mijn hele leven op school in Breda (in woon in de omgeving Breda) en liep op school en in de stad altijd zonder problemen met een Feyenoordshirt of Feyenoordsjaal in de winter.

Op Vak GG waren er mensen die mij herkenden als Feyenoorder omdat ze mij dus weleens hadden zien lopen met Feyenoordshirt of sjaal. Schijnbaar hadden ze dat goed onthouden. :')
Haha, ben jij die flapdrol?
pi_135728111
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:33 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Haha, ben jij die flapdrol?
Alsof jij mij kent. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135728143
Het uitvak bij Feyenoord is zowat de beste plek van het stadion. ;(
Feyenoord Rotterdam
pi_135728305
quote:
10s.gif Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Grifte het volgende:
Grotere uitvakken + vrij vervoer = geen problemen.

Slotje
pi_135729479
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dat werd tien seconden later bevestigd:

[..]

Het zal me werkelijk worst wezen tot welke simplistische conclusies je komt.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_135729548
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef Phlogi2013 het volgende:

[..]

Het zal me werkelijk worst wezen tot welke simplistische conclusies je komt.
Oké.
Vandaar het vermelden.
pi_135729634
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Oké.
Vandaar het vermelden.
Nou dat was meer om jou up to date te houden.
You wear your smile like it was going out of fashion...
  maandag 20 januari 2014 @ 22:23:10 #220
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135740726
quote:
13s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nee, de harde kern zit zo'n 125 meter verderop :')
Nee, zit op zeker een groep HK op vak U. Echt al tijden.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135741469
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 08:56 schreef Happel het volgende:

[..]

Euh, ja. :D

Er gaan er echt veel.
quote:
Ajax heeft al een aantal kaarten voor het bekerduel met Feyenoord aanstaande woensdag geblokkeerd, dat laat de club aan AT5 weten.

'Via internet en langs andere kanalen bereikten ook ons berichten dat een aantal kaarten wellicht in verkeerde handen zijn gekomen. Om die reden zijn enkele kaarten geblokkeerd of is contact geweest met de mensen op wiens clubcard deze kaarten zijn aangeschaft', aldus Ajax.

In de voorverkoop was het eerst mogelijk twee kaarten per clubcard te kopen. Dat is nu niet meer het geval. Op een paar honderd kaarten na is het stadion volledig uitverkocht.
Bron: AT5
AFCA!
  maandag 20 januari 2014 @ 22:38:31 #222
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135741486
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

[..]

Een aantal is 2. Dat is niet veel.
Elite
Tegen TTIP
pi_135741630
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:38 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

[..]

Hoe weet Ajax nou om welke kaarten het gaat? Lijkt me sterk dat ze zo één op één kunnen zien welke kaarten in verkeerde handen zijn terecht gekomen.

Overigens voorkom je daar nog steeds niet mee dat er veel Feyenoorders afreizen naar Amsterdam. Het enige is dat je een hoop gezeik krijgt bij de poorten mocht dit waar zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 20 januari 2014 @ 22:43:34 #224
357045 Grifte
Feijenoord
pi_135741742
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hoe weet Ajax nou om welke kaarten het gaat? Lijkt me sterk dat ze zo één op één kunnen zien welke kaarten in verkeerde handen zijn terecht gekomen.

Overigens voorkom je daar nog steeds niet mee dat er veel Feyenoorders afreizen naar Amsterdam. Het enige is dat je een hoop gezeik krijgt bij de poorten mocht dit waar zijn.
Database doorscannen op bestelde kaarten in Rotterdam, even bellen ja tog
pi_135741838
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:43 schreef Grifte het volgende:

[..]

Database doorscannen op bestelde kaarten in Rotterdam, even bellen ja tog
Er wonen - helaas - ook genoeg Ajacieden in Rotterdam en omgeving, dus ook dat is geen waterdichte beredenering. Denk niet dat Ajax het risico wilt nemen om de eigen aanhang te duperen met geblokkeerde kaartjes omdat ze toevallig uit de verkeerde regio komen. :D
pi_135741927
Zeg je toch gewoon dat je Moos heet en een haakneus hebt..
#12 is not for sale!
pi_135742041
Ze hebben gewoon een inschattingsfout gemaakt, omdat er itt de competitie nu wel veel losse kaarten gemakkelijk verkrijgbaar zijn.

Dit proberen ze nu te corrigeren met allerlei onzin berichten. Geloof niet veel van de krachttaal vandaag, of gaan ze van iedereen een ID vragen bij de poorten? Dan mogen ze onderhand wel starten met de eerste controles.

[ Bericht 47% gewijzigd door Haringkop op 20-01-2014 22:57:27 ]
#12 is not for sale!
pi_135742614
Wel knap hoe Feyenoord altijd met zo'n grote aanhang komt. Maarja, het is toch eigen risico als je in het thuisvak plaats neemt, door veel supporters wordt dit niet langer gepikt en dat hebben we dit jaar wel gemerkt.

Grotere uitvakken is geen optie. Je krijgt met alle respect ook ploegen als AZ, Roda JC etc. op bezoek die nooit echt met een grote aanhang komt en dan zit je met een half vol vak.

Combi's afschaffen en ook zie je vaak dat de prijzen in het thuisvak twee keer zo goedkoop zijn dan in het thuisvak.
  maandag 20 januari 2014 @ 23:04:18 #229
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135742674
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 22:50 schreef Haringkop het volgende:
Dit proberen ze nu te corrigeren met allerlei onzin berichten. Geloof niet veel van de krachttaal vandaag, of gaan ze van iedereen een ID vragen bij de poorten? Dan mogen ze onderhand wel starten met de eerste controles.
Dat is ook vrij problematisch. Je kan moeilijk iemand wegsturen, omdat die als geboorteplaats Rotterdam in zijn paspoort heeft staan.
Elite
Tegen TTIP
pi_135742831
Maar je kan wel controleren of diegene een (s)cc op zijn eigen naam heeft staan. Dat is de enige manier om nu nog zuiver te selecteren en tevens een aardige arbeidsintensieve klus..
#12 is not for sale!
  maandag 20 januari 2014 @ 23:08:58 #231
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135742880
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:07 schreef Haringkop het volgende:
Maar je kan wel controleren of diegene een (s)cc op zijn eigen naam heeft staan. Dat is de enige manier om nu nog zuiver te selecteren en tevens een aardige arbeidsintensieve klus..
Is mogelijk, ja. Maar stel dan dat je er iemand uit haalt. Zo iemand lever je gewoon over aan de wolven als je hem de toegang weigert.
Elite
Tegen TTIP
pi_135742987
Dat ook, die jongens moet je voor eigen bescherming wel in voorlopige hechtenis nemen..

De hk van Ajax ruikt wat dat betreft z'n kans schoon..

Andersom hadden bij ons bij dergelijke berichtgeving ook op elke hoek een groep staan posten.
#12 is not for sale!
pi_135743061
Ik vind het ergens ook mooi dat er naar alle waarschijnlijkheid zoveel Feyenoorders afreizen naar Amsterdam morgen. Toont ook mooi het fanatisme en beleving van de Feyenoordaanhang aan.

Maar toch zie ik niet in wat het plezier is om tussen dat volk te gaan zitten, je de hele wedstrijd te moeten inhouden, die praatjes te moeten aanhoren met dat stinkaccent, en de hele avond op je hoede moeten zijn.

Al kan het best binnenpret en gegniffel opleveren als Feyenoord woensdag overtuigend wint en het publiek stil krijgt in de Arena.

Wat helemaal mooi zou zijn is als er uiteindelijk niets gebeurd wat betreft ongeregeldheden, en dan de volgende dag internet volstaat met foto's en ander bewijsmateriaal dat 'we' er toch bij waren. :D

Een betere manier om aan te tonen dat er dan weer uitpubliek bij moet en kan zijn volgend jaar is bijna niet denkbaar.

Maar desondanks zou ik daar niet op m'n gemak zitten.
pi_135743133
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind het ergens ook mooi dat er naar alle waarschijnlijkheid zoveel Feyenoorders afreizen naar Amsterdam morgen. Toont ook mooi het fanatisme en beleving van de Feyenoordaanhang aan.

Maar toch zie ik niet in wat het plezier is om tussen dat volk te gaan zitten, je de hele wedstrijd te moeten inhouden, die praatjes te moeten aanhoren met dat stinkaccent, en de hele avond op je hoede moeten zijn.

Al kan het best binnenpret en gegniffel opleveren als Feyenoord woensdag overtuigend wint en het publiek stil krijgt in de Arena.

Wat helemaal mooi zou zijn is als er uiteindelijk niets gebeurd wat betreft ongeregeldheden, en dan de volgende dag internet volstaat met foto's en ander bewijsmateriaal dat 'we' er toch bij waren. :D

Een betere manier om aan te tonen dat er dan weer uitpubliek bij moet en kan zijn volgend jaar is bijna niet denkbaar.

Maar desondanks zou ik daar niet op m'n gemak zitten.
Wat is het nut van het bewijsmateriaal dat jullie er toch waren dan?
AFCA!
  maandag 20 januari 2014 @ 23:15:26 #235
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_135743206
Zou mooier zijn als er op ieder vak een groene rookbom wordt afgestoken in de 12e minuut ..
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_135743223
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:13 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Wat is het nut van het bewijsmateriaal dat jullie er toch waren dan?
Op een leuke manier provocerend / rivaliserend, en een bewijs - mits alles woensdag goed verloopt - dat een klassieker met uitpubliek toch mogelijk is. :P

Wel een beetje wishfull thinking overigens.
pi_135743265
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Op een leuke manier provocerend / rivaliserend, en een bewijs - mits alles woensdag goed verloopt - dat een klassieker met uitpubliek toch mogelijk is. :P

Wel een beetje wishfull thinking overigens.
Oh ik dacht dat je zo'n spandoek met van die rare codes erin bedoelde. Daar hebben wij allemaal niks aan natuurlijk.
AFCA!
pi_135743341
Rare codes? Ja echt hogere denksport hoor dat spandoek _O-
#12 is not for sale!
pi_135743407
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:18 schreef Haringkop het volgende:
Ach verbogen teksten etc. zo'n rookbom is wat anders maar goed.
AFCA!
pi_135743423
Hier een filmpje vanuit het vak zelf tijdens Utrecht - Feyenoord.
AFCA!
pi_135743509
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:16 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je zo'n spandoek met van die rare codes erin bedoelde. Daar hebben wij allemaal niks aan natuurlijk.
Nee, niet zo'n spandoek. Ik denk overigens ook dat niemand zich woensdag aan dat soort acties waagt.

Wel zullen er ongetwijfeld foto's opduiken. Hopelijk is dat het enige dat we meekrijgen van het feit dat er Feyenoordsupporters tussen het Ajaxpubliek plaatsnemen. Want het kan zomaar zijn dat er woensdag diverse berichten verschijnen van ongeregeldheden, en dat zou toch wel jammer zijn.

Al nemen de supporters die afreizen dat risico bewust.
  maandag 20 januari 2014 @ 23:52:50 #242
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_135744764
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:19 schreef RensAjacied het volgende:
Hier een filmpje vanuit het vak zelf tijdens Utrecht - Feyenoord.
Staan ze nou met 5 man op die vent in te slaan?
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:01:59 #243
198365 Morendo
The Real Deal
pi_135745117
quote:
Zijn naam was Nostradamus, hij kon heel goed voorspellen
Daar kon je hem bij wijzen van spreken midden in de nacht voor bellen
Maar ik weet dat dat niet waar is, bespaar me dus uw hoon, want in de
tijd van nostradamus was er nog geen telefoon
Nostradamus, Nostradamus, Nostradamus met zo'n strakke groene broek,
da stond um goed
da stond um goed
JAAA
Zijn naam was Nostradamus, soms ging hij naar een cafee, en dan ging hij
daar een heleboel stennis lopen trappen. En dan zeiden de mensen tegen
Nostradamus misschien kan je dan wel goed voorspellen maar dat wil dan
dus niet zeggen dat je dan automatisch ook gelijk heel veel stennis kan
gaan lopen trappen.
dat stond hem goed
dat stond hem goed
JAAA
Zijn naam was Nostradamus, Hij werd een keer gevraagd of hij wilde
figureren in een speelfillum, Maar toen had Nostradamus geen tijd en
da's toen niet door gegaan.
dat stond hem goed
JAAA
dat stond hem goed
JAAA
Zijn naam was Nostradamus, hij hij hij vond dat als je een huisdier aan-
schaft dat je er dan ook wel de verantwoordelijkheid voor moest dragen.
Terwijl eigenlijk zou hij daar niks over moeten zeggen, want hij had zelf
twee sint Bernard honden en die liet hij bijna nooit uit.
dat stond hem goed
JAAA
dat stond hem goed
JAAA
Zijn naam was Nostradamus, Hij had ook een achterneef en die had een
electriciteits winkel, en toen wilde Nostradamus daar vakantie werk gaan
doen maar het hoefde niet.
dat stond hem goed
JAAA
dat stond hem goed
JAAA
Zijn naam was Nostradamus, Hij droeg zoals ik al zei, heel vaak strakke
groene broeken. Dan zeiden de mensen altijd, zou je niet eens een keer
een andere broek aan doen. Maar toen zij Nostradamus altijd "Ik maak zelf
wel uit wat voor broeken dak (dat ik) aan trek.
Nostra damus, Nostradamus, Nostradamus met zo'n strakke groene broek,
dat stond hem goed
AU!!
dat stond hem goed
Die stond hem goed
Strakke groene broek
Die stond hem goed goed goed
Strakke groene broek
Met een dikke bobbel jaa
Strakke groene broek
dikke dikke dikke bobbel
Strakke groene broek
Die dikke lul van Nostradamus Jeah!
Die dikke vette zweterige lul van Nostradamus JAAA!
En allemaal lekkere dikke wijve naaie Nostradamus JAAA!
En dan ook nog goed voorspellen JAAAAAAA!
Die Lebenslust bringt dich um.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 00:04:10 #244
198365 Morendo
The Real Deal
pi_135745209
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:18 schreef Haringkop het volgende:
Het bedenken en uitwerken heeft denk ik vele maanden gekost. En de wekker gaat vroeg wanneer je dozen tilt in de haven.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_135748316
-

[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 21-01-2014 08:25:55 (doe normaal gek.) ]
pi_135748715
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 23:16 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Dat SCF spandoek was toch niks raars aan.
  Forum Admin dinsdag 21 januari 2014 @ 08:57:29 #247
35723 crew  GGMM
pi_135748826
En weer gewoon ontopic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135748848
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:57 schreef GGMM het volgende:
En weer gewoon ontopic.
OK.

Zouden er nog sancties volgen vanuit de KNVB of durven ze dat niet aan? Iets van 3 wedstrijden zonder publiek voor 010 lijkt me een mooie oplossing.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 09:04:36 #249
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135748920
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

OK.

Zouden er nog sancties volgen vanuit de KNVB of durven ze dat niet aan? Iets van 3 wedstrijden zonder publiek voor 010 lijkt me een mooie oplossing.
Het probleem ligt bij de organiserende club, niet de bezoekende.
Elite
Tegen TTIP
pi_135748943
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

OK.

Zou zo maar kunnen, jullie hadden nog voorwaardelijk staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')