abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2014 @ 22:58:32 #201
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136031853
van Reddit 5 dagen geleden:

I've heard a lot about Day-Z, but have yet to get it even though it looks pretty freakin awesome. What would you say to someone like me to convince me to buy it?

Rocket:
"I would recommend you wait for at least a month. The price will not change, but the game will get better. It is a promising concept now, but it is not a good game.

In a month, watch some livestreams and look for good/bad reviews. Read both, make your own mind up, and choose to buy it if it really looks good."

http://www.reddit.com/r/I(...)creator_of_dayz_and/

Ben benieuwd. Een maand is niet lang en vraag me af wat ze binnen die tijd allemaal kunnen doen.

Er staat ook dat vehicles en barricades op de agenda staan, naast jagen, tenten, gooien en pijl en boog. De vehicles zullen net zoals de wapens modulair zijn.

Hier een mooi interview, vooral het stuk van "murder simulator like no other" is best goed gevonden: http://www.fastcompany.co(...)-game-tests-your-emo
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_136041139
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:00 schreef SlevinX het volgende:
Net ook maar DAYZ aangeschaft en gelijk aangemeld voor de FOK groep. Zoals ik de ervaringen nu lees is iedereen zoals je verwacht, eerst schieten dan vragen. Jammer. Had hoopte dat die spanning van vertrouwen of niet vertrouwen groot blijft. Het zou mooi zijn als je elkaar echt nodig hebt dus iemand wilt vertrouwen omdat kans op overleven groter maakt. Schieten zou echt een laatste redmiddel moeten zijn vind ik. Net zoals Gremen hierboven zegt. Meer zombies zodat je wel 2x nadenkt voor je schiet.
Ik speel al heel lang games online.
En dit is helaas in elk spel hetzelfde....er zijn genoeg mensen die je kan vertrouwen maar door die paar die niet te vertrouwen zijn ga je uiteindelijk zelf ook heel anders spelen...

Ben zelf ook altijd meer van de ''vriendelijke'' aanpak ipv gelijk te schieten in DayZ.
Helaas kan je online niemand vertrouwen , hier kom je wel achter als een paar keer je vertrouwen beschaamd is.

Gisteren overkwam het me ook weer helaas , ik liet iemand leven door hem niet neer te knallen.
Paar seconden later hakt ie me ineens in m'n rug met een fireaxe en roept ''hahahaha lolololol owned bitch!!''

Door dit soort gasten vertrouw je op een gegeven moment bijna niemand meer.
Gisteren ook nog iemand neergeknald die kwam op me afrennen met een axe in z'n hand en riep '' i'm streaming , don't shoot me please!!!'' , die gast schoot ik gelijk door z'n kop uiteraard.

Over het algemeen schiet ik nu sowieso iedereen neer met een vuurwapen omdat ik al te vaak afgeknald ben op zo'n lompe manier , terwijl ik eigenlijk liever met iemand samen een beetje optrek.
Gasten met alleen een honkbal knuppel en weinig of geen gear laat ik meestal gewoon lopen , daar zie ik de fun niet van in om die neer te knallen.
- Djehoetie / Jehuty -
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:36:14 #203
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136042191
Zodra ze het bandit systeem weer invoeren zal het weer wat makkelijker worden om te zien wie er te vertrouwen is.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:04:51 #204
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136043044
Het is ook maar net hoe je je opstelt. Spelers als Frankie laten zich ook niet uit het veld slaan als ze weer eens kos-style beschoten worden, en blijven contact zoeken als ze mensen tegen komen, al is het voorzichtig.

Was gisteren deze tegen gekomen:

Het begin geeft aan hoe je je in de eerste instantie kan opstellen. Ook al gaat het vaker mis dan dat je zou willen. Daarnaast zie je ook hoe 5 spelers zich onbewust van Frankie blind voor zich uit spelen. Dan vraag je ook een btje om KoS zoals Frankie terecht aangeeft. In DayZ moet je voorzichtig zijn, en als je dat niet bent heb je de kans om afgeschoten te worden.

Persoonlijk vind ik het bandit system (waarin je als bandit of hero een bepaalde outfit krijgt) niet meer passen in Standalone. Ik vraag me ook af ofdat ze het er nog in doen. Je hebt compleet de vrijheid om je te kleden zoals je wil.
B-FliP Youtube Channel
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:53:36 #205
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_136046951
Wat is het met dat wazige beeld ineens? Krijg ook ineens crashes etc. Verse install nog wel.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 28 januari 2014 @ 19:19:24 #206
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136063237
Weer even gespeeld.. 3x mensen tegengekomen als fresh spawn, 3x gelijk zonder dat mensen een woord zeggen afgeknald.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 28 januari 2014 @ 20:58:49 #207
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_136069186
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is het met dat wazige beeld ineens? Krijg ook ineens crashes etc. Verse install nog wel.
Options -> Video options, dan terug en je hebt weer scherp beeld. Dat probleem het ik ook sinds de laatste patch.

(Of je mist heel wat bloed, kan ook)

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Zodra ze het bandit systeem weer invoeren zal het weer wat makkelijker worden om te zien wie er te vertrouwen is.
Dan zal het wel een ander bandit systeem worden, maar waarschijnlijk kan je dat niet meer aan de buitenkant zien aangezien je nu wel vrijer kleding keuzes hebt.
pi_136069650
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Wazig beeld is weinig health.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:32:00 #209
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136074975
Ik spawn continue óf bij Berezino óf bij één of ander dorpje zonder naam in het oosten, echt alleen bij deze twee plekken. Iemand enige verklaring?
pi_136085373
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Quotidien het volgende:
Ik spawn continue óf bij Berezino óf bij één of ander dorpje zonder naam in het oosten, echt alleen bij deze twee plekken. Iemand enige verklaring?
Het is een alpha versie?
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:29:57 #211
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_136087194
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Quotidien het volgende:
Ik ook hoor. Zijn volgens mij ook de enige twee plekken.
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:30:36 #212
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_136087217
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Wazig beeld is weinig health.
Nee, is een bug.

Als diegene naar haar/zijn video instellingen gaat, dan is dat weer voorbij. Heb ik ook weleens.
pi_136087376
Ik spawn ook vaak bij Kamyshovo of dat gehucht (drie huizen) ten zuiden van Solnichniy
In beide gevallen ben je eerst 10 minuten aan het rennen, voordat je bij een fatsoenlijke stad aankomt (Electro of Berezino). Je mag nog blij zijn als je soms in de buurt van Berezino spawnt.
Bijna altijd spawn ik ook tussen Electro en Berezino. Ik ben volgens mij één keer ten westen van Electro gestart.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_136087432
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nee, is een bug.

Als diegene naar haar/zijn video instellingen gaat, dan is dat weer voorbij. Heb ik ook weleens.
Nee, dat het via je video instelling weer 'goed' wordt gezet is een bug ;)
Ik heb altijd wazig beeld nadat ik bloed heb verloren en inderdaad via instellingen kan je het fixen (tot je weer uit-en inlogt)
Ik heb nog nooit wazig beeld gehad terwijl er niks aan de hand was.

Ik heb nu al wel een paar keer gehad dat mn poppetje opeens niet meer wilt rennen (alleen lopen met shift en sprinten met dubbel w) werkt dan nog. Dat gewoon rennen niet meer :+
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:29:06 #215
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136091631
quote:
12s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:37 schreef Gremen het volgende:
Ik heb nu al wel een paar keer gehad dat mn poppetje opeens niet meer wilt rennen (alleen lopen met shift en sprinten met dubbel w) werkt dan nog. Dat gewoon rennen niet meer :+
Dan heb je of per ongeluk spatie ingedrukt of je kan proberen eenmaal rechtermuisknop in te drukken. Heb ik ook vaker gehad dat ik het gewoon niet doorhad. Als het niet spatie is, is het rechtermuisknop of andersom, daarna is t weer ok.
B-FliP Youtube Channel
pi_136093159
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:29 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Zijn volgens mij ook de enige twee plekken.
Je kan ook ook in het midden of zuiden spawnen, maar het is idd voornamelijk de 2 bovenstaande locaties ... het meest vervelende is als je op dat dak van dat huis spawned, dat had ik 3 keer achter elkaar :X
pi_136105881
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nee, is een bug.

:')
pi_136126106
quote:
Branch: Experimental
ETA to Stable: 5-7 February 2014
Version: 0.33.114782

Known Issues:
- Spawns: Loot is not spawning in military tents
- Spawns: Some structures in Svetlo currently do not spawn loot
- Server: Servers under load can delay actions from the client
- Only 4 dynamic light sources will be rendered at one time currently

What are experimental/stable branches?
In your steam application settings, you can choose a "beta branch". This allows you to opt in to our experimental branch to try it out.

Does my saved character get affected in experimental branch?
No. It runs on a different database, so any changes will not affect your character on stable branch.

I can't find a slot while on experimental branch!
Only a small number of servers run this branch. You will need to change your game back to the stable branch and play on a normal server

Can I join a stable branch server wil experimental branch client?
No, you would need to change your client back to stable.

When will this be in stable?
We expect stable to be updated before the end of that week (by 7 February 2014).

Why has <insert any bug> not been fixed yet when there is new content coming in?
While priorities are very important when assigning work, there is a limit to how many people can work on a complex task without making it even more complex. Also, many of the team are focused purely on content/design so while the important stuff is being fixed, they continue to provide content and design updates.

Is mouse acceleration being fixed?
It is not fixed in this update, but we plan to make control changes. It is not as simple as turning it "off" as the speed your character turns is not dictated by the mouse itself, but your movements combined with the type of weapon you have, how tired you are, etc.

New:
- Actions: chambering SKS round from pile, loading 10 rounds from pile
- Actions: You can uncuff other players with the hacksaw
- Actions: Cannot use an item (e.g. drink/eat) if it is "Ruined"
- Actions: Interactions with items reworked. Drinking/Eating/etc... more robust and user-friendly
- Actions: Restrained players cannot use inventory or action menu
- Animations: Player now can take and hide rifle in crouched run
- Animations: SKS reload animations
- Crafting: FNX45 pistol can be chambered with single round
- Crafting: Opening cans with combat knife added
- Crafting: Opening cans with machete added
- Crafting: Painting Motorbike Helmets to Black and Green
- Effects: Magnum revolver ejecting shells when reloading
- Effects: Magnum revolver sounds - gunshots, reloading
- Effects: Mosin ejecting shells when cycling
- Effects: New Mosin sounds - gunshots, cycling, reloading
- Gear: Improvised courier backpack added
- Gear: Machete added
- Gestures: Clapping Gesture added, default F5 key
- Gestures: Pointing Gesture added, default F6 key
- Login: Player queuing system introduced. Penalty waiting time added for switching server or disconnecting a server quickly.
- Server: Player spawns now cached by engine directly, increasing performance
- Spawns: Added Bubble goose jackets into the loot spawns
- Spawns: Added SKS rifle, speedloader, ammunition piles and boxes and SKS bayonet into the loot spawns
- Systems: Hunger and Thirst slightly modified.
- Systems: Notifications added to UI for hydration and high energy
- Zombies: Different types of Military zombies now have tougher attack values and improved durability
- Zombies: Engine dynamic obstacle checking (zombie, another player)
- Zombies: Svetlojarsk zombie spawns added

Fixed:
- Action: morphine injection can be used on other player effectively fixing his broken legs and item correctly positioned in hands
- Actions: Keys won't disappear after uncuffing
- Actions: loading ammo works for sprayed Mosin variants
- Actions: Read/Writing notes with paper and pen now works again
- Actions: reviving with epinephrine or defibrillator works also if player blood is below 500 units of blood
- Animations: fixed an issue where reload in prone would leave some residue sound clutter at the end of the reload animation
- Animations: Weapon reloading for magazine was not working properly when no magazine fitted
- Animations: Rifle Aimed Walk Updated, diagonal animations fixed
- Animations: sidesteping through doorway with rifle while crouching should not cause the player to get stuck now
- Config: Berries have more nutrition now
- Crafting : You can no longer saw off sawed off shotgun
- Crafting: Can spraypaint M4 to green or black
- Crafting: Damage is now transferred when items are painted
- Crafting: Improved Backpack creation only possible when Courier Bag is empty (previously items accidentally deleted)
- Crafting: Weapon cleaning kit can't be used when it's "Ruined" and won't reduce condition of a gun
- Effects: Dazed effect plays again when a player is hit/damaged/shot
- Effects: Some effects were not active locally when a player was restrained
- Fixed: Missing texture error dz\weapons\data\weapons_damage_metal_smdi.paa
- Fixed: Popping up texture error for beret models
- Gear: Spraycans won't deplete after relogging
- Gear: Book, radio, pot, pan, gas canisters, matchbox, paper, firewood and stone can be placed in hands
- Gear: Headlamp beam raised slightly
- Gear: Painted items now retain their previous quantities (i.e. Magazine ammo won't reset)
- Gear: Various item descriptions and notifications fixed for grammar, typos, more detail
- Gear: ZSh-3 Pilot helmet fixed and updated
- Gestures: Taunt defaults correctly to F4 key
- Graphics: "god rays" could cause overloaded post-processing and graphical corruption
- Graphics: fix of removing shining object from hand (switch off)
- Graphics: Roads have per pixel lights
- Graphics: Dynamic lights should be now defined with "radius" value which is maximum radius of light in meters
- Loot: Splint position in hand was wrong now corrected
- Spawns: Drastically lowered chance of backpacks spawning on the construction site
- Spawns: Loot spawn tweaks in some civilian structures
- Weapons: Mosin recoil increased
- Weapons: Sawed-off shotgun can be loaded with ammo (was broken due to changed inheritance)
- Weapons: Sawed-off shotgun: reduced size in inventory, reduced spread
- Zombies: Better filter/check of attack hits directly in engine
- Zombies: Military zombies made tougher

Hotfixed:
- Engine: Irregular crash of server in corpse garbage collector consequence of this is that the bodies will not disappear if other player is in vicinity
Bron
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_136126260
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:22 schreef LinQ het volgende:

[..]

Bron
Nice!
Goed om te zien dat er zo snel alweer een update is/komt met fixes etc.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_136126726
quote:
When you disconnect, you character waits around for 30 seconds (currently set in experimental but subject to change) before disappearing. Forgot to include that on patch notes.
Dit is wel nice , niks irritanter als mensen die snel uitloggen voor je neus.

Al neem ik aan dat je gewoon 30 seconden moet wachten ingame voordat je disconnect , en dus niet dat je al uit de game bent en je character daar nog 30 seconden staat.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_136126923
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:53 schreef Altron het volgende:

[..]

Al neem ik aan dat je gewoon 30 seconden moet wachten ingame voordat je disconnect , en dus niet dat je al uit de game bent en je character daar nog 30 seconden staat.
Die feature stond ook hoog op mijn verlanglijstje :) Nu nog maatregelen nemen tegen server hoppers.

Ik ga er ook van uit dat je 30 seconden ingame moet wachten en je in die 30 seconden nog wel de vrijheid hebt om alles te doen. Zou vervelend zijn dat als er iemand, met niet al te goede bedoelingen, in die 30 seconden op je af komt dat je helemaal niks kunt.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:11:25 #222
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_136127138
Aardig lijstje.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:36:13 #223
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136127758
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:53 schreef Altron het volgende:

Vraag me af ofdat Alt-F4 zo effectief word tegen gegaan. Hoop dat je character zelfs als je client hardhandig afgesloten wordt nog steeds 30 seconden aanwezig is op de server.
B-FliP Youtube Channel
pi_136127861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:36 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Vraag me af ofdat Alt-F4 zo effectief word tegen gegaan. Hoop dat je character zelfs als je client hardhandig afgesloten wordt nog steeds 30 seconden aanwezig is op de server.
Lijkt mij anderzijds ook lastig om te bepalen of iemand Alt+F4ed of dat de game/pc bij diegene crashed. Ik zit er natuurlijk niet op te wachten dat ik 30 seconden fully geared midden in cherno sta omdat de game gecrashed is.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:42:42 #225
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136127929
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:40 schreef LinQ het volgende:
Lijkt mij anderzijds ook lastig om te bepalen of iemand Alt+F4ed of dat de game/pc bij diegene crashed. Ik zit er natuurlijk niet op te wachten dat ik 30 seconden fully geared midden in cherno sta omdat de game gecrashed is.
De frustratie veroorzaakt door combatloggers lijkt me belangrijker dan de kans dat je client kan crashen. En over het algemeen crashed de game niet, maar de server. Ik heb het iig nog niet meegemaakt dat mijn client gecrashed is terwijl iedereen zonder problemen verder kan spelen.
B-FliP Youtube Channel
pi_136128117
quote:

[..]

Heb het forum etc een beetje door zitten lezen , en volgens mij blijft er dan een ''ghost'' achter.
Dus je character blijft dan 30 seconden staan ingame.

Anders heeft deze update wat betreft het loggen helemaal geen nut , want dan gebruikt iedereen inderdaad gewoon alt+f4.

Ben het met je eens iig.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_136128156
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:42 schreef B-FliP het volgende:

[..]

De frustratie veroorzaakt door combatloggers lijkt me belangrijker dan de kans dat je client kan crashen. En over het algemeen crashed de game niet, maar de server. Ik heb het iig nog niet meegemaakt dat mijn client gecrashed is terwijl iedereen zonder problemen verder kan spelen.
Ik heb het ook nog niet meegemaakt, maar die mogelijkheid is er natuurlijk wel. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk dat je pc crashed, heb ik ook geen last van trouwens. Maar als het gebeurt is het natuurlijk wel vervelend. Weer een kwestie van de goeden moeten lijden onder de kwaden. Hoe dan ook ben ik het met je eens, maar als ze op één of andere manier onderscheid kunnen maken tussen een crash en "hard afsluiten" zou mooi zijn :) Zo niet, moeten ze het natuurlijk gewoon implementeren en hoop ik dat niemand in vijandig gebied crashed ;)
pi_136142167
quote:

[..]

Ik denk eerder dat je dan een verhoogd risico loopt om zelfs langer dan 30 secs in de server te 'hangen' ..
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:32:23 #229
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_136156756
Net anderhalf uur lang Barbie girl gestreamed over Direct Communication.
Zelfs de 5 man bandit crew die ik tegenkwam wiggelde nog even mee.

Daarna 2 uur lang gebattled rondom Elektro in een 4v5 met veel respawns :)

Mooi spel, mooi spel.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_136159486
Godver de godver de godver net 20 keer doodgegaan en nu sterf ik van de honger in Dubrovka..
  vrijdag 31 januari 2014 @ 02:38:12 #231
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_136160336
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Godver de godver de godver net 20 keer doodgegaan en nu sterf ik van de honger in Dubrovka..
Gelukkig zijn we je eten komen brengen :P
pi_136160345
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 02:38 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Gelukkig zijn we je eten komen brengen :P
Ja, lieve vrienden heb ik ook
Drie M4's en een FNX. Kom maar op Chernarus :P
pi_136179630
Vandaag mijn eerste echte tocht door het platteland. Ik had aardig wat loot ingeslagen in Berezino. Ik hierna van plan om richting Krasnostav te gaan door de wielanden/bossen... na ongeveer 10 minuten lopen kom ik een dorpje tegen... dus ik op plaatsnaam bordje kijken waar ik ben en daarna alt+tabben om de naam op de DayZ map te zoeken... ik terug in het spel... zit er een zombie op me in te houwen.. en wat blijkt... had geen bandage bij me (en ook geen shirt) :')
pi_136198718
Ik hoop echt dat ze wat aan Battle Eye doen, want het is niet leuk meer met die cheats die ze nu hebben :(
  Forum Admin zaterdag 1 februari 2014 @ 10:28:08 #235
58651 crew  murp
murp
pi_136199169
Waarom is Cherno zo populair bij de fully geared spelers? Niemand spawt daar nog.
pi_136200014
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 10:28 schreef murp het volgende:
Waarom is Cherno zo populair bij de fully geared spelers? Niemand spawt daar nog.
Ik zit daar ook, Veel goeie loot in die airstrip. Gister bijna kapot geschoten door 5 gastjes die me zagen in 1 van de barakken :D
pi_136202856
Ben geDayZed in de toren bij Electro :(
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:28:03 #238
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_136203509
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:13 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ik zit daar ook, Veel goeie loot in die airstrip. Gister bijna kapot geschoten door 5 gastjes die me zagen in 1 van de barakken :D
Was dat toevallig rond een uur of elf? :')
pi_136204866
:D
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 16:04:43 #240
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_136208798
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_136210876
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 13:28 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Was dat toevallig rond een uur of elf? :')
Smorgens?
pi_136275811
Gisteren 5 uurtjes gespeeld. 2 keer na ongeveer een uur spelen (looten) plotseling doodgegaan door traplopen/uit huisje rennen. Verder een keer naar beneden gevallen in het scheepswrak (mijn schuld omdat ik zo nodig moest rennen :') ). Nu weer aardig bepakt... fire axe als melee wapen tegen zombies _O_
  maandag 3 februari 2014 @ 10:15:23 #243
236839 TimKuik
pi_136276424
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef Skwish het volgende:
dus ik op plaatsnaam bordje kijken waar ik ben en daarna alt+tabben om de naam op de DayZ map te zoeken... ik
Protip voor mensen met 1 scherm: Gebruik CTRL+SHIFT en open de Web browser (onderaan) in Steam, zo kan je je char in de gaten houden terwijl je op de map kijkt.
  maandag 3 februari 2014 @ 11:06:08 #244
123411 LinQ
Met een Q
pi_136277582
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:15 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Protip voor mensen met 1 scherm: Gebruik CTRL+SHIFT en open de Web browser (onderaan) in Steam, zo kan je je char in de gaten houden terwijl je op de map kijkt.
Ik heb speciaal mijn iPad weer uit het stof getrokken om de map bij de hand te kunnen houden tijdens het spelen :P

Ik heb gelukkig wel een goed gevoel voor richting dus eigenlijk vrij weinig de map nodig, maten van mij zijn wat dat betreft net vrouwen :P 1 had een complete ingame kaart, een kompas en dayzdb.com map op zijn 2e scherm en kreeg het nog voor elkaar om te verdwalen :S, duurde ongeveer 15-30 min voor hij weer wist waar hij zat.

Ik heb trouwens ook te vaak dit soort gesprekken via skype:
- Maat #1: He waar zit je?
- Ik: 5 meter rechts van je :{
- Maat #1: Huh? :? Oh daar! :+
- Ik: Waar is <Maat #2> nu weer gebleven dan? }:|
- Maat #2: Naast je... :{
  maandag 3 februari 2014 @ 11:53:49 #245
236839 TimKuik
pi_136278776
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:06 schreef LinQ het volgende:
1 had een complete ingame kaart, een kompas en dayzdb.com map op zijn 2e scherm en kreeg het nog voor elkaar om te verdwalen :S, duurde ongeveer 15-30 min voor hij weer wist waar hij zat.
Als je kompas badly damaged of ruined is kan het zijn dat hij verkeerde waardes aangeeft ;)
pi_136279101
Hebben jullie ook wel eens dat je game (in mijn geval mijn hele systeem :') ) plat gaat als jullie van server wisselen of het spel afsluiten (niet ALT F4)?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 3 februari 2014 @ 12:09:00 #247
123411 LinQ
Met een Q
pi_136279258
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Als je kompas badly damaged of ruined is kan het zijn dat hij verkeerde waardes aangeeft ;)
Dan nog zou je het, met alleen een kaart, ook wel moeten lukken om uit te vogelen waar je precies bent ;)
  maandag 3 februari 2014 @ 12:11:59 #248
236839 TimKuik
pi_136279364
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef LinQ het volgende:

[..]

Dan nog zou je het, met alleen een kaart, ook wel moeten lukken om uit te vogelen waar je precies bent ;)
True, dichtstbijzijnde dorp vinden, even de plaatsnaam bekijken en je weet meteen waar je bent.
pi_136280961
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef LinQ het volgende:

[..]

Als je een map hebt dan word je locatie dmv een kruisje weergegeven.
pi_136281058
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je game (in mijn geval mijn hele systeem :') ) plat gaat als jullie van server wisselen of het spel afsluiten (niet ALT F4)?
Speelde gisteren met 2 maten , en de server knalde eruit.
Toevallig craschte bij alle 3 het hele spel , en moesten we alle 3 DayZ weer opnieuw opstarten...

We waren net in gevecht geraakt met een paar andere spelers op dat vliegveld in Balota.
Dus we hadden zoiets van , laten we een wat rustigere server joinen , effe op een veilige plek gaan staan en dan weer een high pop server joinen aangezien we echt op een kut plek midden op dat vliegveld stonden.

Spawnen we , staat er toevallig een speler net voor onze neus , ik en een maat van me gelijk dood voordat het spel geladen was ( dus voordat ik uberhaupt iets kon zien ). :(

Te gaar zoiets... net een halve dag bezig geweest om een beetje nice gear te hebben....

Daar moeten ze echt nog iets aan doen hoor... dat je dan effe niet geraakt kan worden zolang je nog niet eens ingame bent.
Dat je effe 5 seconden ofzo niet geraakt kan worden....

[ Bericht 4% gewijzigd door Altron op 03-02-2014 13:17:21 ]
- Djehoetie / Jehuty -
  Forum Admin maandag 3 februari 2014 @ 21:10:56 #251
58651 crew  murp
murp
pi_136312280

Ik pis bijna in me broek :)
Ehmm
pi_136324838
Ik noem mijn speelsessie tegenwoordig DayZzzzzzzzzzzzzzzz..........
Drie uur lopen, kom ik bij een stom dorpje niets te vinden en weer verder 3 uur lopen.
Leef nu een paar uur en is mijn 3e sessie ofzo en heb alleen nog maar een brandblusser en 3 blikjes gevonden....
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:00:32 #254
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136325132
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 15:52 schreef SlevinX het volgende:
Ik noem mijn speelsessie tegenwoordig DayZzzzzzzzzzzzzzzz..........
Drie uur lopen, kom ik bij een stom dorpje niets te vinden en weer verder 3 uur lopen.
Leef nu een paar uur en is mijn 3e sessie ofzo en heb alleen nog maar een brandblusser en 3 blikjes gevonden....
Hiking simulator 5000.. :)

Als je de map erbij pakt kan je je tripjes wat beter plannen en kan je langs dorpen en steden waar wel meer kans is dat je iets nuttigs vind.
B-FliP Youtube Channel
pi_136325174
Heb het sinds 2 dagen. Maar heb helemaal niks gevonden. Doorzoek elk dom huisje wat ik tegenkom.
En die pauper zombies kan ik ook niet dood slaan. Zonde van me geld ;(
pi_136326375
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:01 schreef Leonos het volgende:
Heb het sinds 2 dagen. Maar heb helemaal niks gevonden. Doorzoek elk dom huisje wat ik tegenkom.
En die pauper zombies kan ik ook niet dood slaan. Zonde van me geld ;(
Waarom is het zonde van het geld? Omdat je het spel niet snapt? :)

- Join een low population server.
- Bekijk de DayZ map online en probeer je te orienteren.
- Ga naar een waterput zodat je je vocht kan aanvullen.
- Ga naar grote plaatsen en doorzoek daar alleen de grotere huizen/gebouwen. Kleine huisjes is waste of time.
- Geen loot? (vaak te herkennen als deuren openstaan). Join dan andere low population server of wacht op server restart.

Zombies alleen aanvallen met fire axe en anders vermijden.
pi_136326466
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:32 schreef Skwish het volgende:

[..]

- Ga naar grote plaatsen en doorzoek daar alleen de grotere huizen/gebouwen. Kleine huisjes is waste of time.
- Geen loot? (vaak te herkennen als deuren openstaan). Join dan andere low population server of wacht op server restart.

Pro-tips ^O^
pi_136326888
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:32 schreef Skwish het volgende:

[..]

^O^
Er is geen ingame map?
pi_136326984
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:46 schreef Leonos het volgende:

[..]

^O^
Er is geen ingame map?
Nope, geen idee of die nog komt trouwens.
http://dayzdb.com/map/chernarusplus
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:10:09 #260
123411 LinQ
Met een Q
pi_136327703
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:46 schreef Leonos het volgende:

Er is geen ingame map?
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nope, geen idee of die nog komt trouwens.
http://dayzdb.com/map/chernarusplus
Er is wel een in game map, maar die moet je wel eerst vinden. Je kunt gedeeltes van de map vinden in game bijv. Chernarus N of Chernarus NW en die aan elkaar plakken.

Zie ook: http://dayz.gamepedia.com/Map
pi_136335157
Character wipe :'( :(
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:59:14 #262
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_136351097
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef Skwish het volgende:
Character wipe :'( :(
Niet, gewoon een verkeerd server gejoinded.
pi_136354163
Wat bedoel je met verkeerde server dan? Corrupte server of server die een andere versie draait?
  woensdag 5 februari 2014 @ 09:40:10 #264
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136354300
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:31 schreef Skwish het volgende:
Wat bedoel je met verkeerde server dan? Corrupte server of server die een andere versie draait?
Ik connect met SA tot nu toe alleen naar public servers, maar ik denk dat je net zoals met de mod private hives hebt waarin je publieke character niet bestaat. Dus daar start je dan met een nieuw character. Op het moment dat je weer een publieke server joined heb je je publieke character weer.
B-FliP Youtube Channel
pi_136354417
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:40 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Ik connect met SA tot nu toe alleen naar public servers, maar ik denk dat je net zoals met de mod private hives hebt waarin je publieke character niet bestaat. Dus daar start je dan met een nieuw character. Op het moment dat je weer een publieke server joined heb je je publieke character weer.
Ik heb toen wel daarna meerdere (publieke, volle) servers gejoined maar mijn charakter was toch echt gereset. Ik hou het nu maar bij de servers waarvan ik weet dat deze wel goed zijn. :)
  woensdag 5 februari 2014 @ 12:54:59 #266
123411 LinQ
Met een Q
pi_136359320
Nieuwe update is gereleased :) changelog: http://pastebin.com/vX6te0KG

bron

Voor de combatloggers & serverhoppers minder goed nieuws:
- Login: Player queuing system introduced. Penalty waiting time added for switching server or disconnecting a server quickly
- Login: Players receive a login timeout when disconnect, increased if disconnect within 30 minutes of joining (max 5 minutes)
- Login: When players logout, their avatar sits on ground for 30 seconds. Players must make sure they logout somewhere safe

[ Bericht 29% gewijzigd door LinQ op 05-02-2014 13:02:29 ]
pi_136361002
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef LinQ het volgende:
Nieuwe update is gereleased :) changelog: http://pastebin.com/vX6te0KG

bron

Voor de combatloggers & serverhoppers minder goed nieuws:
- Login: Player queuing system introduced. Penalty waiting time added for switching server or disconnecting a server quickly
- Login: Players receive a login timeout when disconnect, increased if disconnect within 30 minutes of joining (max 5 minutes)
- Login: When players logout, their avatar sits on ground for 30 seconds. Players must make sure they logout somewhere safe

Nice :)

Te vaak al voorgekomen dat ik op iemand zat te knallen die snel combat logde...
En items zullen nu gelijk een stuk schaarser zijn nu je niet meer zo makkelijk kan server hoppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Altron op 05-02-2014 14:55:18 ]
- Djehoetie / Jehuty -
  woensdag 5 februari 2014 @ 13:54:14 #268
123411 LinQ
Met een Q
pi_136361475
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:42 schreef Altron het volgende:

[..]

Nice :)

Te vaak al voorgekomen dat ik op iemand zat te knallen die snel combat logde...
En items zullen nu gelijk een stuk schaarser nu je niet meer zo makkelijk kan server hoppen.
Minder schaars bedoel je? Je zal nu niet meer zo makkelijk kunnen server hoppen, dus kun je niet alle servers langs om dezelfde plek snel leeg te looten.

Ben zelf 1x gecombat logged :@ was wel nadat ik daarvoor binnen een uur 2x zonder aanleiding en gear kapot geschoten werd, bij de 3e keer ben ik uitgelogd. Heb mij wel vaker schuldig gemaakt aan server hoppen om baracks te looten voor wapens, maar wanneer ik dan een wapen had gevonden hield ik er ook mee op ;)
pi_136363740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:54 schreef LinQ het volgende:

[..]

Minder schaars bedoel je? Je zal nu niet meer zo makkelijk kunnen server hoppen, dus kun je niet alle servers langs om dezelfde plek snel leeg te looten.

M'n zin klopte niet helemaal.

Maar bedoelde wel degelijk schaars. ( dus minder )

Minder schaars = meer :)

Als je kan server hoppen loopt iedereen in volledige gear rond op de server.
Dit zal je nu niet meer hebben omdat je niet zo makkelijk kan server hoppen , dus de gear = schaars want iedereen blijft langer op een server zitten en dus zullen alle huizen etc geplunderd gaan worden. ( weet overigens niet hoe het met de respawn rate van gear zit , of die er uberhaupt al inzit.)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 13:54 schreef LinQ het volgende:

Ben zelf 1x gecombat logged :@ was wel nadat ik daarvoor binnen een uur 2x zonder aanleiding en gear kapot geschoten werd, bij de 3e keer ben ik uitgelogd. Heb mij wel vaker schuldig gemaakt aan server hoppen om baracks te looten voor wapens, maar wanneer ik dan een wapen had gevonden hield ik er ook mee op ;)
Heb zelf ook wel eens geserver hopped hoor , en daar durf ik best voor uit te komen.
Was weet ik hoe lang onderweg geweest naar dat grote vliegveld in het midden , kom ik daar aan.
Was het volledige vliegveld geplunderd , was echt niets meer te vinden behalve wat rotte kiwi's :P

Heb 1x gecombat logged , logde in en er stond gelijk iemand met z'n gun op me gericht.
Als ik word beschoten zoek ik cover en probeer ik daar weg te komen , zo niet ...sja jammer.
Maar om gelijk neergeknald te worden als je net de server opkomt voordat je uberhaupt wat kan doen daar pas ik effe voor :)

Maar dit zal nu ook niet meer mogelijk zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Altron op 05-02-2014 15:05:52 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_136375676
Begin van deze avond van Krasnostav naar Gvozdno. Bij Gvozdno dacht ik even door te steken via devil's castle naar NW airfield. Ben ik uiteindelijk bij Gorka uitgekomen. _O- Nu eindelijk bij MW airfield maar heb er een uur langer over gedaan.

Dit alles is nieuw gebied voor mij maar zelfs met af en toe kijken op de online map ging ik in de fout. :')
pi_136402088
Lees berichten van mensen die niet meer kunnen respawnen sinds de nieuwe patch:

http://forums.dayzgame.co(...)uck-on-you-are-dead/
http://www.reddit.com/r/d(...)_joining_any_server/
Wees gewaarschuwd ;)

Bugfix komt binnenkort, hier changelog voor de volgende update:
http://forums.dayzgame.co(...)tal-branch-034xxxxx/

[ Bericht 18% gewijzigd door LinQ op 06-02-2014 16:16:21 ]
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:37:12 #272
123411 LinQ
Met een Q
pi_136432492
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:47 schreef LinQ het volgende:
Lees berichten van mensen die niet meer kunnen respawnen sinds de nieuwe patch:

http://forums.dayzgame.co(...)uck-on-you-are-dead/
http://www.reddit.com/r/d(...)_joining_any_server/
Wees gewaarschuwd ;)

Bugfix komt binnenkort, hier changelog voor de volgende update:
http://forums.dayzgame.co(...)tal-branch-034xxxxx/
Zojuist via twitter:
quote:
Critical Unplanned Update 0.34 to deploy to Stable today to fix respawn bug. More info: http://forums.dayzgame.co...o-stable-7-february-2014/ … #DayZDaily
bron
pi_136450905
Sinds vandaag heb ik last van enorme framedrops na ongeveer 2 tot 5 minuten spelen (soms met gevolg dat de game crasht).

Heb hier ook last van op een low population en low ping server. Gfx een stuk lager gezet, drivers geupdate, niets helpt. Temp hardware is normaal. :{

update: komt waarschijnlijk door de update van vandaag (memory leak), ik ben niet de enigste.

http://forums.dayzgame.co(...)e-lag-is-real/page-2

[ Bericht 12% gewijzigd door Skwish op 07-02-2014 21:05:51 ]
pi_136458943
-

[ Bericht 100% gewijzigd door boem-dikkie op 09-02-2014 00:58:33 ]
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_136459055
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:00 schreef Skwish het volgende:

[..]

Als je een map hebt dan word je locatie dmv een kruisje weergegeven.
http://dayzdb.com/map/chernarusplus#5.121.109
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_136459074
-

[ Bericht 100% gewijzigd door boem-dikkie op 09-02-2014 00:58:47 ]
pi_136459484
De banaanvraag is voor m.k! *O*
pi_136481844
Spelen er vaak Fokkers samen? Wat is jullie standaard server? :)
pi_136482615
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef Tjado het volgende:
Spelen er vaak Fokkers samen? Wat is jullie standaard server? :)
Ja, drie à vier van ons.
Jetzt
pi_136482793
Cool :) Welke server?
pi_136483051
redcoats hardcore momenteel
  zaterdag 8 februari 2014 @ 22:17:50 #282
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_136486135
Behoorlijke join/spawn bugs :')
pi_136496438
Zojuist bij de powerplant in Electro een sniper neergeknald. Ik kijk over een muur en zie 2 doden op het middenstuk liggen. Ga ik zo'n klein schuurtje zitten en kijken waar een mogelijke sniper kan zitten... vliegen de kogels me opeens om de oren. Wat blijkt die sniper zit in het anders schuurtje 15 meter verderop. Heeft 6 keer close range gemist ofzo.. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Skwish op 09-02-2014 11:11:26 ]
  zondag 9 februari 2014 @ 16:03:13 #284
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_136508546
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2014 10:48 schreef Skwish het volgende:
Zojuist bij de powerplant in Electro een sniper neergeknald. Ik kijk over een muur en zie 2 doden op het middenstuk liggen. Ga ik zo'n klein schuurtje zitten en kijken waar een mogelijke sniper kan zitten... vliegen de kogels me opeens om de oren. Wat blijkt die sniper zit in het anders schuurtje 15 meter verderop. Heeft 6 keer close range gemist ofzo.. :')
Mod of SA? SA heeft (helaas) nog geen eckte snipers, Had gehoopt dat je de SKS in combinatie kon gebruiken met long range scope, maar kan ook niet..
pi_136509483
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:03 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Mod of SA? SA heeft (helaas) nog geen eckte snipers, Had gehoopt dat je de SKS in combinatie kon gebruiken met long range scope, maar kan ook niet..
Ik vind de Mosin met 8x scope toch een behoorlijke sniper anders.
  zondag 9 februari 2014 @ 16:28:46 #286
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_136509979
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik vind de Mosin met 8x scope toch een behoorlijke sniper anders.
Mosin met longrange is wel aardig, maar de Mosin komt echt niet in de buurt van de vuurkracht van een sniper. Een SKS met een PU scope (x4) lijkt meer op een sniper, maar daar kan je de longrange weer helaas niet voor gebruiken.
pi_136510155
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:28 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Mosin met longrange is wel aardig, maar de Mosin komt echt niet in de buurt van de vuurkracht van een sniper. Een SKS met een PU scope (x4) lijkt meer op een sniper, maar daar kan je de longrange weer helaas niet voor gebruiken.
quote:
The Mosin–Nagant Model 1891/30 was modified and adapted as a sniper rifle from 1932 onwards with mounts and scopes from Germany at first and subsequently with domestic designs (PE, PEM) and from 1942 was issued with 3.5-power PU fixed focus scopes to Soviet snipers. It served quite prominently in the brutal urban battles on the Eastern Front, such as the Battle of Stalingrad, which made heroes of snipers like Vasili Zaitsev and Ivan Sidorenko. These sniper rifles were highly respected for being very rugged, reliable, accurate, and easy to maintain.
  zondag 9 februari 2014 @ 16:33:44 #288
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_136510233
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:32 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

[..]

Dat het als sniper in WW2 werd gebruikt weet ik ook, maar met de moderne wapens die in de SA komen is de Mosin de meest achtergestelde, vandaar dat ik ook zei dat een SKS een betere sniper is dan de Mosin.

Mosin heeft ook nog eens een gigantische bulletdrop waar andere snipers geen last van hebben, en dat merk je heel goed in DayZ. De meeste met een Mosin zullen je nooit raken van een afstandje, houden geen rekening met de effecten. Waar je met een modern wapen geen last van hebt, op windrichting na (die in DayZ niet inzitten)

EDIT: Net zelfde discussie gehad met een vriend die ook alleen met Mosin als sniper gebruikt, en hij had wel een punt. Ligt maar net in welke handen hij valt, je hebt de doorgewinterde snipers die op 800m al iemand kunnen raken met een Mosin, maar 9/10 is het wapen in handen van iemand die er nog nooit mee geschoten/geoefend heeft.

[ Bericht 17% gewijzigd door Chef_M op 09-02-2014 16:46:52 ]
pi_136513768
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Dat het als sniper in WW2 werd gebruikt weet ik ook, maar met de moderne wapens die in de SA komen is de Mosin de meest achtergestelde, vandaar dat ik ook zei dat een SKS een betere sniper is dan de Mosin.

Mosin heeft ook nog eens een gigantische bulletdrop waar andere snipers geen last van hebben, en dat merk je heel goed in DayZ. De meeste met een Mosin zullen je nooit raken van een afstandje, houden geen rekening met de effecten. Waar je met een modern wapen geen last van hebt, op windrichting na (die in DayZ niet inzitten)

EDIT: Net zelfde discussie gehad met een vriend die ook alleen met Mosin als sniper gebruikt, en hij had wel een punt. Ligt maar net in welke handen hij valt, je hebt de doorgewinterde snipers die op 800m al iemand kunnen raken met een Mosin, maar 9/10 is het wapen in handen van iemand die er nog nooit mee geschoten/geoefend heeft.
Ben ik het ook wel mee eens inderdaad.
  zondag 9 februari 2014 @ 21:31:43 #290
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136525207
Zijn er ook mensen die Dayz min of meer solo spelen? Nog tips?
  zondag 9 februari 2014 @ 23:00:37 #291
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_136530946
  maandag 10 februari 2014 @ 09:22:30 #292
308981 Narcotical
Best in the World
pi_136538350
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 21:31 schreef Quotidien het volgende:
Zijn er ook mensen die Dayz min of meer solo spelen? Nog tips?
Ik speel het eigenlijk altijd alleen maar speel het ook nog niet zoveel omdat ik eigenlijk eerst een betere pc nodig heb :P. Als je alleen loopt vooral om je heen blijven kijken ed. is toch wel belangrijk heb ik gemerkt, maar dat geldt eigenlijk ook gewoon voor groepen
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
  Forum Admin maandag 10 februari 2014 @ 09:50:27 #293
58651 crew  murp
murp
pi_136538787
tijdens het rennen 2x Alt indrukken en dan kan je met je hoofd kijken terwijl je rechtdoor rent :)
pi_136539000
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 16:03 schreef Chef_M het volgende:

[..]

SA. Als er een long range scope komt voor de SKS dan zal ik de M4 inruilen voor dit wapen.
pi_136661552
FOCK, eindelijk een beetje gear (backpack, wapens eten en drinken etc...) breek ik me benen!!!
Is er iemand die me kan oplappen? ik was op weg naar pavlova (military base) Ben iets verder dan het vliegveld gekomen
iemand in de buurt toevallig?
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:30:07 #296
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_136661846
Als je uitvogelt waar je precies ligt kan ik wel even komen buurten straks.
pi_136663980
Ga ik doen! :D zal ook even de juiste server doorgeven.
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:24:18 #298
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_136666008
Speel je trouwens hardcore of regular?
pi_136666084
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=227534900 (airfield)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=227534945 (in deze tent lig ik)

De server stuur ik je per pb , (bang voor banditz) :D

edit: ik speel pas 2 dagen, dus nu nog rustige servers regular :P

[ Bericht 31% gewijzigd door Methamorphosis op 13-02-2014 15:33:57 ]
pi_136667376
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=227550681

dus ik join die server, staan er 3 man voor me neus :')
gelukkig geholpen aan morphine, heeft me wel een revolver gekost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')