abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:29:57 #211
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_136087194
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:32 schreef Quotidien het volgende:
Ik spawn continue óf bij Berezino óf bij één of ander dorpje zonder naam in het oosten, echt alleen bij deze twee plekken. Iemand enige verklaring?
Ik ook hoor. Zijn volgens mij ook de enige twee plekken.
  woensdag 29 januari 2014 @ 11:30:36 #212
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_136087217
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:06 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Wazig beeld is weinig health.
Nee, is een bug.

Als diegene naar haar/zijn video instellingen gaat, dan is dat weer voorbij. Heb ik ook weleens.
pi_136087376
Ik spawn ook vaak bij Kamyshovo of dat gehucht (drie huizen) ten zuiden van Solnichniy
In beide gevallen ben je eerst 10 minuten aan het rennen, voordat je bij een fatsoenlijke stad aankomt (Electro of Berezino). Je mag nog blij zijn als je soms in de buurt van Berezino spawnt.
Bijna altijd spawn ik ook tussen Electro en Berezino. Ik ben volgens mij één keer ten westen van Electro gestart.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_136087432
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nee, is een bug.

Als diegene naar haar/zijn video instellingen gaat, dan is dat weer voorbij. Heb ik ook weleens.
Nee, dat het via je video instelling weer 'goed' wordt gezet is een bug ;)
Ik heb altijd wazig beeld nadat ik bloed heb verloren en inderdaad via instellingen kan je het fixen (tot je weer uit-en inlogt)
Ik heb nog nooit wazig beeld gehad terwijl er niks aan de hand was.

Ik heb nu al wel een paar keer gehad dat mn poppetje opeens niet meer wilt rennen (alleen lopen met shift en sprinten met dubbel w) werkt dan nog. Dat gewoon rennen niet meer :+
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  woensdag 29 januari 2014 @ 13:29:06 #215
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136091631
quote:
12s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:37 schreef Gremen het volgende:
Ik heb nu al wel een paar keer gehad dat mn poppetje opeens niet meer wilt rennen (alleen lopen met shift en sprinten met dubbel w) werkt dan nog. Dat gewoon rennen niet meer :+
Dan heb je of per ongeluk spatie ingedrukt of je kan proberen eenmaal rechtermuisknop in te drukken. Heb ik ook vaker gehad dat ik het gewoon niet doorhad. Als het niet spatie is, is het rechtermuisknop of andersom, daarna is t weer ok.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_136093159
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:29 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Zijn volgens mij ook de enige twee plekken.
Je kan ook ook in het midden of zuiden spawnen, maar het is idd voornamelijk de 2 bovenstaande locaties ... het meest vervelende is als je op dat dak van dat huis spawned, dat had ik 3 keer achter elkaar :X
pi_136105881
quote:
4s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nee, is een bug.

Als diegene naar haar/zijn video instellingen gaat, dan is dat weer voorbij. Heb ik ook weleens.
:')
pi_136126106
quote:
Branch: Experimental
ETA to Stable: 5-7 February 2014
Version: 0.33.114782

Known Issues:
- Spawns: Loot is not spawning in military tents
- Spawns: Some structures in Svetlo currently do not spawn loot
- Server: Servers under load can delay actions from the client
- Only 4 dynamic light sources will be rendered at one time currently

What are experimental/stable branches?
In your steam application settings, you can choose a "beta branch". This allows you to opt in to our experimental branch to try it out.

Does my saved character get affected in experimental branch?
No. It runs on a different database, so any changes will not affect your character on stable branch.

I can't find a slot while on experimental branch!
Only a small number of servers run this branch. You will need to change your game back to the stable branch and play on a normal server

Can I join a stable branch server wil experimental branch client?
No, you would need to change your client back to stable.

When will this be in stable?
We expect stable to be updated before the end of that week (by 7 February 2014).

Why has <insert any bug> not been fixed yet when there is new content coming in?
While priorities are very important when assigning work, there is a limit to how many people can work on a complex task without making it even more complex. Also, many of the team are focused purely on content/design so while the important stuff is being fixed, they continue to provide content and design updates.

Is mouse acceleration being fixed?
It is not fixed in this update, but we plan to make control changes. It is not as simple as turning it "off" as the speed your character turns is not dictated by the mouse itself, but your movements combined with the type of weapon you have, how tired you are, etc.

New:
- Actions: chambering SKS round from pile, loading 10 rounds from pile
- Actions: You can uncuff other players with the hacksaw
- Actions: Cannot use an item (e.g. drink/eat) if it is "Ruined"
- Actions: Interactions with items reworked. Drinking/Eating/etc... more robust and user-friendly
- Actions: Restrained players cannot use inventory or action menu
- Animations: Player now can take and hide rifle in crouched run
- Animations: SKS reload animations
- Crafting: FNX45 pistol can be chambered with single round
- Crafting: Opening cans with combat knife added
- Crafting: Opening cans with machete added
- Crafting: Painting Motorbike Helmets to Black and Green
- Effects: Magnum revolver ejecting shells when reloading
- Effects: Magnum revolver sounds - gunshots, reloading
- Effects: Mosin ejecting shells when cycling
- Effects: New Mosin sounds - gunshots, cycling, reloading
- Gear: Improvised courier backpack added
- Gear: Machete added
- Gestures: Clapping Gesture added, default F5 key
- Gestures: Pointing Gesture added, default F6 key
- Login: Player queuing system introduced. Penalty waiting time added for switching server or disconnecting a server quickly.
- Server: Player spawns now cached by engine directly, increasing performance
- Spawns: Added Bubble goose jackets into the loot spawns
- Spawns: Added SKS rifle, speedloader, ammunition piles and boxes and SKS bayonet into the loot spawns
- Systems: Hunger and Thirst slightly modified.
- Systems: Notifications added to UI for hydration and high energy
- Zombies: Different types of Military zombies now have tougher attack values and improved durability
- Zombies: Engine dynamic obstacle checking (zombie, another player)
- Zombies: Svetlojarsk zombie spawns added

Fixed:
- Action: morphine injection can be used on other player effectively fixing his broken legs and item correctly positioned in hands
- Actions: Keys won't disappear after uncuffing
- Actions: loading ammo works for sprayed Mosin variants
- Actions: Read/Writing notes with paper and pen now works again
- Actions: reviving with epinephrine or defibrillator works also if player blood is below 500 units of blood
- Animations: fixed an issue where reload in prone would leave some residue sound clutter at the end of the reload animation
- Animations: Weapon reloading for magazine was not working properly when no magazine fitted
- Animations: Rifle Aimed Walk Updated, diagonal animations fixed
- Animations: sidesteping through doorway with rifle while crouching should not cause the player to get stuck now
- Config: Berries have more nutrition now
- Crafting : You can no longer saw off sawed off shotgun
- Crafting: Can spraypaint M4 to green or black
- Crafting: Damage is now transferred when items are painted
- Crafting: Improved Backpack creation only possible when Courier Bag is empty (previously items accidentally deleted)
- Crafting: Weapon cleaning kit can't be used when it's "Ruined" and won't reduce condition of a gun
- Effects: Dazed effect plays again when a player is hit/damaged/shot
- Effects: Some effects were not active locally when a player was restrained
- Fixed: Missing texture error dz\weapons\data\weapons_damage_metal_smdi.paa
- Fixed: Popping up texture error for beret models
- Gear: Spraycans won't deplete after relogging
- Gear: Book, radio, pot, pan, gas canisters, matchbox, paper, firewood and stone can be placed in hands
- Gear: Headlamp beam raised slightly
- Gear: Painted items now retain their previous quantities (i.e. Magazine ammo won't reset)
- Gear: Various item descriptions and notifications fixed for grammar, typos, more detail
- Gear: ZSh-3 Pilot helmet fixed and updated
- Gestures: Taunt defaults correctly to F4 key
- Graphics: "god rays" could cause overloaded post-processing and graphical corruption
- Graphics: fix of removing shining object from hand (switch off)
- Graphics: Roads have per pixel lights
- Graphics: Dynamic lights should be now defined with "radius" value which is maximum radius of light in meters
- Loot: Splint position in hand was wrong now corrected
- Spawns: Drastically lowered chance of backpacks spawning on the construction site
- Spawns: Loot spawn tweaks in some civilian structures
- Weapons: Mosin recoil increased
- Weapons: Sawed-off shotgun can be loaded with ammo (was broken due to changed inheritance)
- Weapons: Sawed-off shotgun: reduced size in inventory, reduced spread
- Zombies: Better filter/check of attack hits directly in engine
- Zombies: Military zombies made tougher

Hotfixed:
- Engine: Irregular crash of server in corpse garbage collector consequence of this is that the bodies will not disappear if other player is in vicinity
Bron
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_136126260
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:22 schreef LinQ het volgende:

[..]

Bron
Nice!
Goed om te zien dat er zo snel alweer een update is/komt met fixes etc.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_136126726
quote:
When you disconnect, you character waits around for 30 seconds (currently set in experimental but subject to change) before disappearing. Forgot to include that on patch notes.
Dit is wel nice , niks irritanter als mensen die snel uitloggen voor je neus.

Al neem ik aan dat je gewoon 30 seconden moet wachten ingame voordat je disconnect , en dus niet dat je al uit de game bent en je character daar nog 30 seconden staat.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_136126923
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:53 schreef Altron het volgende:

[..]

Dit is wel nice , niks irritanter als mensen die snel uitloggen voor je neus.

Al neem ik aan dat je gewoon 30 seconden moet wachten ingame voordat je disconnect , en dus niet dat je al uit de game bent en je character daar nog 30 seconden staat.
Die feature stond ook hoog op mijn verlanglijstje :) Nu nog maatregelen nemen tegen server hoppers.

Ik ga er ook van uit dat je 30 seconden ingame moet wachten en je in die 30 seconden nog wel de vrijheid hebt om alles te doen. Zou vervelend zijn dat als er iemand, met niet al te goede bedoelingen, in die 30 seconden op je af komt dat je helemaal niks kunt.
Laten we lekker linQ gaan doen!
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:11:25 #222
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_136127138
Aardig lijstje.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:36:13 #223
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136127758
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:53 schreef Altron het volgende:
Dit is wel nice , niks irritanter als mensen die snel uitloggen voor je neus.

Al neem ik aan dat je gewoon 30 seconden moet wachten ingame voordat je disconnect , en dus niet dat je al uit de game bent en je character daar nog 30 seconden staat.
Vraag me af ofdat Alt-F4 zo effectief word tegen gegaan. Hoop dat je character zelfs als je client hardhandig afgesloten wordt nog steeds 30 seconden aanwezig is op de server.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_136127861
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:36 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Vraag me af ofdat Alt-F4 zo effectief word tegen gegaan. Hoop dat je character zelfs als je client hardhandig afgesloten wordt nog steeds 30 seconden aanwezig is op de server.
Lijkt mij anderzijds ook lastig om te bepalen of iemand Alt+F4ed of dat de game/pc bij diegene crashed. Ik zit er natuurlijk niet op te wachten dat ik 30 seconden fully geared midden in cherno sta omdat de game gecrashed is.
Laten we lekker linQ gaan doen!
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:42:42 #225
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_136127929
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:40 schreef LinQ het volgende:
Lijkt mij anderzijds ook lastig om te bepalen of iemand Alt+F4ed of dat de game/pc bij diegene crashed. Ik zit er natuurlijk niet op te wachten dat ik 30 seconden fully geared midden in cherno sta omdat de game gecrashed is.
De frustratie veroorzaakt door combatloggers lijkt me belangrijker dan de kans dat je client kan crashen. En over het algemeen crashed de game niet, maar de server. Ik heb het iig nog niet meegemaakt dat mijn client gecrashed is terwijl iedereen zonder problemen verder kan spelen.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_136128117
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:36 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Vraag me af ofdat Alt-F4 zo effectief word tegen gegaan. Hoop dat je character zelfs als je client hardhandig afgesloten wordt nog steeds 30 seconden aanwezig is op de server.
Heb het forum etc een beetje door zitten lezen , en volgens mij blijft er dan een ''ghost'' achter.
Dus je character blijft dan 30 seconden staan ingame.

Anders heeft deze update wat betreft het loggen helemaal geen nut , want dan gebruikt iedereen inderdaad gewoon alt+f4.

Ben het met je eens iig.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_136128156
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:42 schreef B-FliP het volgende:

[..]

De frustratie veroorzaakt door combatloggers lijkt me belangrijker dan de kans dat je client kan crashen. En over het algemeen crashed de game niet, maar de server. Ik heb het iig nog niet meegemaakt dat mijn client gecrashed is terwijl iedereen zonder problemen verder kan spelen.
Ik heb het ook nog niet meegemaakt, maar die mogelijkheid is er natuurlijk wel. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk dat je pc crashed, heb ik ook geen last van trouwens. Maar als het gebeurt is het natuurlijk wel vervelend. Weer een kwestie van de goeden moeten lijden onder de kwaden. Hoe dan ook ben ik het met je eens, maar als ze op één of andere manier onderscheid kunnen maken tussen een crash en "hard afsluiten" zou mooi zijn :) Zo niet, moeten ze het natuurlijk gewoon implementeren en hoop ik dat niemand in vijandig gebied crashed ;)
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_136142167
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:36 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Vraag me af ofdat Alt-F4 zo effectief word tegen gegaan. Hoop dat je character zelfs als je client hardhandig afgesloten wordt nog steeds 30 seconden aanwezig is op de server.
Ik denk eerder dat je dan een verhoogd risico loopt om zelfs langer dan 30 secs in de server te 'hangen' ..
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:32:23 #229
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_136156756
Net anderhalf uur lang Barbie girl gestreamed over Direct Communication.
Zelfs de 5 man bandit crew die ik tegenkwam wiggelde nog even mee.

Daarna 2 uur lang gebattled rondom Elektro in een 4v5 met veel respawns :)

Mooi spel, mooi spel.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_136159486
Godver de godver de godver net 20 keer doodgegaan en nu sterf ik van de honger in Dubrovka..
  vrijdag 31 januari 2014 @ 02:38:12 #231
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_136160336
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Godver de godver de godver net 20 keer doodgegaan en nu sterf ik van de honger in Dubrovka..
Gelukkig zijn we je eten komen brengen :P
pi_136160345
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 02:38 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Gelukkig zijn we je eten komen brengen :P
Ja, lieve vrienden heb ik ook
Drie M4's en een FNX. Kom maar op Chernarus :P
pi_136179630
Vandaag mijn eerste echte tocht door het platteland. Ik had aardig wat loot ingeslagen in Berezino. Ik hierna van plan om richting Krasnostav te gaan door de wielanden/bossen... na ongeveer 10 minuten lopen kom ik een dorpje tegen... dus ik op plaatsnaam bordje kijken waar ik ben en daarna alt+tabben om de naam op de DayZ map te zoeken... ik terug in het spel... zit er een zombie op me in te houwen.. en wat blijkt... had geen bandage bij me (en ook geen shirt) :')
pi_136198718
Ik hoop echt dat ze wat aan Battle Eye doen, want het is niet leuk meer met die cheats die ze nu hebben :(
  Forum Admin zaterdag 1 februari 2014 @ 10:28:08 #235
58651 crew  murp
murp
pi_136199169
Waarom is Cherno zo populair bij de fully geared spelers? Niemand spawt daar nog.
pi_136200014
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 10:28 schreef murp het volgende:
Waarom is Cherno zo populair bij de fully geared spelers? Niemand spawt daar nog.
Ik zit daar ook, Veel goeie loot in die airstrip. Gister bijna kapot geschoten door 5 gastjes die me zagen in 1 van de barakken :D
pi_136202856
Ben geDayZed in de toren bij Electro :(
  zaterdag 1 februari 2014 @ 13:28:03 #238
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_136203509
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 11:13 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Ik zit daar ook, Veel goeie loot in die airstrip. Gister bijna kapot geschoten door 5 gastjes die me zagen in 1 van de barakken :D
Was dat toevallig rond een uur of elf? :')
pi_136204866
:D
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 16:04:43 #240
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_136208798
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')