Heb het forum etc een beetje door zitten lezen , en volgens mij blijft er dan een ''ghost'' achter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:36 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Vraag me af ofdat Alt-F4 zo effectief word tegen gegaan. Hoop dat je character zelfs als je client hardhandig afgesloten wordt nog steeds 30 seconden aanwezig is op de server.
Ik heb het ook nog niet meegemaakt, maar die mogelijkheid is er natuurlijk wel. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk dat je pc crashed, heb ik ook geen last van trouwens. Maar als het gebeurt is het natuurlijk wel vervelend. Weer een kwestie van de goeden moeten lijden onder de kwaden. Hoe dan ook ben ik het met je eens, maar als ze op één of andere manier onderscheid kunnen maken tussen een crash en "hard afsluiten" zou mooi zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:42 schreef B-FliP het volgende:
[..]
De frustratie veroorzaakt door combatloggers lijkt me belangrijker dan de kans dat je client kan crashen. En over het algemeen crashed de game niet, maar de server. Ik heb het iig nog niet meegemaakt dat mijn client gecrashed is terwijl iedereen zonder problemen verder kan spelen.
Ik denk eerder dat je dan een verhoogd risico loopt om zelfs langer dan 30 secs in de server te 'hangen' ..quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:36 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Vraag me af ofdat Alt-F4 zo effectief word tegen gegaan. Hoop dat je character zelfs als je client hardhandig afgesloten wordt nog steeds 30 seconden aanwezig is op de server.
Gelukkig zijn we je eten komen brengenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Godver de godver de godver net 20 keer doodgegaan en nu sterf ik van de honger in Dubrovka..
Ja, lieve vrienden heb ik ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 02:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we je eten komen brengen
Ik zit daar ook, Veel goeie loot in die airstrip. Gister bijna kapot geschoten door 5 gastjes die me zagen in 1 van de barakkenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:28 schreef murp het volgende:
Waarom is Cherno zo populair bij de fully geared spelers? Niemand spawt daar nog.
Was dat toevallig rond een uur of elf?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik zit daar ook, Veel goeie loot in die airstrip. Gister bijna kapot geschoten door 5 gastjes die me zagen in 1 van de barakken
Smorgens?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Was dat toevallig rond een uur of elf?
Protip voor mensen met 1 scherm: Gebruik CTRL+SHIFT en open de Web browser (onderaan) in Steam, zo kan je je char in de gaten houden terwijl je op de map kijkt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:15 schreef Skwish het volgende:
dus ik op plaatsnaam bordje kijken waar ik ben en daarna alt+tabben om de naam op de DayZ map te zoeken... ik
Ik heb speciaal mijn iPad weer uit het stof getrokken om de map bij de hand te kunnen houden tijdens het spelenquote:Op maandag 3 februari 2014 10:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Protip voor mensen met 1 scherm: Gebruik CTRL+SHIFT en open de Web browser (onderaan) in Steam, zo kan je je char in de gaten houden terwijl je op de map kijkt.
Als je kompas badly damaged of ruined is kan het zijn dat hij verkeerde waardes aangeeftquote:Op maandag 3 februari 2014 11:06 schreef LinQ het volgende:
1 had een complete ingame kaart, een kompas en dayzdb.com map op zijn 2e scherm en kreeg het nog voor elkaar om te verdwalen :S, duurde ongeveer 15-30 min voor hij weer wist waar hij zat.
Dan nog zou je het, met alleen een kaart, ook wel moeten lukken om uit te vogelen waar je precies bentquote:Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je kompas badly damaged of ruined is kan het zijn dat hij verkeerde waardes aangeeft
True, dichtstbijzijnde dorp vinden, even de plaatsnaam bekijken en je weet meteen waar je bent.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef LinQ het volgende:
[..]
Dan nog zou je het, met alleen een kaart, ook wel moeten lukken om uit te vogelen waar je precies bent
Als je een map hebt dan word je locatie dmv een kruisje weergegeven.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef LinQ het volgende:
[..]
Dan nog zou je het, met alleen een kaart, ook wel moeten lukken om uit te vogelen waar je precies bent
Speelde gisteren met 2 maten , en de server knalde eruit.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je game (in mijn geval mijn hele systeem) plat gaat als jullie van server wisselen of het spel afsluiten (niet ALT F4)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |