SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________________________
Aad @ Twitter
Maak maar een nieuwe.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aad mag ook wel uit de OP.
Net als die Groningen-vlaggen.
Bepaal jij dat Guus jong unquote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
doe normaal gekquote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Steek je kop eens gauw in een cementmolen.
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Steek je kop eens gauw in een cementmolen.
Doe zelf.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je moet gewoon een paar linkjes deleten man, geen moeite.
De supermarktgrap niet kennenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar moest Mexicanobakker eigenlijk heen?
Gaat die naar Ajax-PSV ofzo?
Ik doe enkel suggesties.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Je druk maken om de OP van dit topic.
Dat dat een heel slechte manier was om te zeggen dat PSV zou verliezen.quote:
Ik blijf hopen dat NEC toch niet degradeert.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:41 schreef Tchock het volgende:
NEC ontsnapt pas als er een andere club degradeert aan het eind van het seizoen.
Ik hoopte eigenlijk op Sierdquote:Op zondag 19 januari 2014 12:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het is een schande dat een wedstrijd tussen deze teams wordt becommentarieerd door Evert.
Evert zou Ajax-PSV moeten doen.
RKC moet er uit. Maar die blijven constant punten sprokkelenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat NEC toch niet degradeert.
Liever RKC dan NEC inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC moet er uit. Maar die blijven constant punten sprokkelen.
wordt een bloedeloze 0-0quote:Op zondag 19 januari 2014 12:44 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb totaal geen spanning voor Ajax-PSV. Vreemd.
Verliezen went snel.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:44 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb totaal geen spanning voor Ajax-PSV. Vreemd.
Het is dan ook een grap voor de écht stoere jongens. Die kan ik echt niet uit mijn keel krijgen, ik ben maar een kutgans.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die snap ik inderdaad niet, maar niemand durft hem mij te vertellen.
Het boeit mij niet zo heel veel. NEC, Cambuur, ADO, Heracles en RKC spelen allemaal waardeloos, het is me om het even welke nou echt sneuvelt. Ik denk zelfs dat het op lange termijn wel goed is voor een club als NEC om flink op zijn bek te gaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat NEC toch niet degradeert.
Cambuur & Heracles moeten er in blijven.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het boeit mij niet zo heel veel. NEC, Cambuur, ADO, Heracles en RKC spelen allemaal waardeloos, het is me om het even welke nou echt sneuvelt. Ik denk zelfs dat het op lange termijn wel goed is voor een club als NEC om flink op zijn bek te gaan.
Van de clubs die je nu opnoemt heb ik dan het liefst RKC. De andere clubs hebben, op Cambuur na, toch meer status en Cambuur speelt leuker voetbal.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het boeit mij niet zo heel veel. NEC, Cambuur, ADO, Heracles en RKC spelen allemaal waardeloos, het is me om het even welke nou echt sneuvelt. Ik denk zelfs dat het op lange termijn wel goed is voor een club als NEC om flink op zijn bek te gaan.
Daar ben ik het op zich wel mee eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van de clubs die je nu opnoemt heb ik dan het liefst RKC. De andere clubs hebben, op Cambuur na, toch meer status en Cambuur speelt leuker voetbal.
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 19 januari 2014 12:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ga eten jongens, zie jullie in de rust wel weer.
Volgens mij was het geen overtreding en ook niet in de zestien, maar ik kon het niet heel goed zien.quote:
Misschien kan je nog even naar de Kruidvat.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:50 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb besloten vanaf half 3 voetbal te kijken:)
Jullie mogen met deze informatie doen wat jullie willen uiteraard
Swansea-Tottenhamquote:Op zondag 19 januari 2014 12:50 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb besloten vanaf half 3 voetbal te kijken:)
Jullie mogen met deze informatie doen wat jullie willen uiteraard
Die staat genoteerdquote:Op zondag 19 januari 2014 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik nomineer Hupperts voor speler van de week.
Ik niet. Gaat er een uit Ajax-PSV worden. Tenzij het een enorme kanjerwedstrijd wordt. Dan zal mkrabby er wel voor zorgen dat Pelle het gaat worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik nomineer Hupperts voor speler van de week.
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 19-01-2014 om 12:53:12#necado Gele kaart en strafschop bij NEC - ADO Makkelie geeft strafschop terwijl overtreding ruim buiten strafschopgebied wordt gemaakt. reageer retweet
Nek.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:55 schreef HulkHeld het volgende:
Kan iemand mij zeggen wie er beter is NEC of ADO?
Het kan nog alle kanten op.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:55 schreef HulkHeld het volgende:
Onzin.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 19-01-2014 om 12:53:12#necado Gele kaart en strafschop bij NEC - ADO Makkelie geeft strafschop terwijl overtreding ruim buiten strafschopgebied wordt gemaakt. reageer retweet
NEC heeft meer balbezit en een gemiste penalty, ADO de beste kansen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:55 schreef HulkHeld het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zondag 19-01-2014 om 12:59:22Gisteravond was er na het winnende doelpunt van Vitesse een incident op vak 32 (De Stentor tribune). Zaten verschillende Vitesse supporters. reageer retweet
nep. Vitesse heeft geen supportersquote:Op zondag 19 januari 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zondag 19-01-2014 om 12:59:22Gisteravond was er na het winnende doelpunt van Vitesse een incident op vak 32 (De Stentor tribune). Zaten verschillende Vitesse supporters. reageer retweet
Maar het was helemaal geen overtreding. Holla raakt hem nauwelijks en absoluut niet en zeker niet genoeg voor de overdreven val die er op volgt.quote:
Puur gelukquote:Op zondag 19 januari 2014 13:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kom binnen en 1-0, het kan geen toeval zijn.
Klopt. Maar bal komt van NEC speler, dus geen buitenspel.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gast komt toch terug uit buitenspelpositie?
1-1 Holla
En daarbij, in hoeverre is dat überhaupt relevant in het geval van een overtreding?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:04 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Klopt. Maar bal komt van NEC speler, dus geen buitenspel.
Al lijkt het wel in de herhaling dat de #7 van Nec de bal speeltquote:Op zondag 19 januari 2014 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gast komt toch terug uit buitenspelpositie?
1-1 Holla
?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:04 schreef RvLaak het volgende:
Scheids stond er boven op. Zal wel terechte pingel geweest zijn
Nou, dan hoort het spel te stoppen en is alles daarna niet rullevant.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En daarbij, in hoeverre is dat überhaupt relevant in het geval van een overtreding?
Als een speler buitenspel staat vóór de overtreding had er eerder afgefloten moeten worden en kan er dus geen penalty gegeven worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En daarbij, in hoeverre is dat überhaupt relevant in het geval van een overtreding?
Maar als er niet afgefloten wordt, is het dus helemaal niet relevantquote:Op zondag 19 januari 2014 13:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als een speler buitenspel staat vóór de overtreding had er eerder afgefloten moeten worden en kan er dus geen penalty gegeven worden.
Nee, maar dan is dat dus een grote fout van de scheidsrechter. Dat is wél relevant.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar als er niet afgefloten wordt, is het dus helemaal niet relevant
Stimmtquote:Op zondag 19 januari 2014 13:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar dan is dat dus een grote fout van de scheidsrechter. Dat is wél relevant.
Omdat dat ontzettend irritant is.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:11 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom geen duocommentaar, eigenlijk?
Ah, dat had ik niet meegekregen... Dacht dat er helemaal niet voor gefloten werdquote:Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De overtreding is beoordeeld, Frits.
Jack, radio, Nederlands Elftal... Geniaal commentaar altijdquote:Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat dat ontzettend irritant is.
Dat bewaren ze voor Ajax - PSV. Geert den Ouden zit er al klaar voor.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:11 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom geen duocommentaar, eigenlijk?
Ja, maar dat is radio.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jack, radio, Nederlands Elftal... Geniaal commentaar altijd
Nos.nlquote:Op zondag 19 januari 2014 13:15 schreef sonnyspek het volgende:
Weten jullie waar ik de samenvattingen van gisteren kan vinden?
uitzending gemistquote:Op zondag 19 januari 2014 13:15 schreef sonnyspek het volgende:
Weten jullie waar ik de samenvattingen van gisteren kan vinden?
Fair enoughquote:Op zondag 19 januari 2014 13:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is radio.
Daar heb je zelf geen beeld dus dat wordt met twee man beter geschetst.
Zodra je wel beeld hebt loopt die co-commentator maar dom wat te lullen omdat het moet.
Misschien dat het iets toe kan voegen bij een topper, maar bij NEC-ADO ofzo niet.
Dan moet je ff geduld hebben. Komt er vanzelf opquote:Op zondag 19 januari 2014 13:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
Nee daar staan ze niet op...Alleen van december.
Die van vrijdag zie ik al wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk omdat het nog in het sportjournaal van vanmiddag moet komenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan moet je ff geduld hebben. Komt er vanzelf op
Wel raar want vorig jaar stonden ze er gelijk op...quote:Op zondag 19 januari 2014 13:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het nog in het sportjournaal van vanmiddag moet komen
Als je een account hebt kan je ze vanaf maandag zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef n00b13 het volgende:
Samenvattingen ook op Foxsports.nl toch?
Anco Jansen mist in deze opstelling.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
SC Cambuur:
Nienhuis; Pereira, Leeuwin, vd Laan, Bijker; El Makrini, Ritzmaier, v Moorsel; Lukoki, Barto, Manu
Barto![]()
![]()
Ik had de eerste helft gewoon aan staan.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt wel een flinke dosis Evert gemist.
Ik nietquote:Op zondag 19 januari 2014 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord keihard op zijn bek gaat.
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
Dat hopen we allemaal.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
Voor twee clubs zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 13:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord 1, PEC 2. Ik ben dan ook fan, geen supporter
Ach, dat Cavaliers zijn hersenen te klein zijn om 2 clubs toe te kunnen laten, moeten we niet ons probleem makenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:35 schreef Tchock het volgende:
Ik ben wel voor PEC en ik hoop ook dat Feyenoord gewoon wint.
Nou nou nou, wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, dat Cavaliers zijn hersenen te klein zijn om 2 clubs toe te kunnen laten, moeten we niet ons probleem maken
Ik ben verder helemaal niet voor Feyenoord maar bovenin verandert er sowieso niets, of ze nou winnen of niet. Dan heb ik liever dat Utrecht de punten niet pakt.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, dat Cavaliers zijn hersenen te klein zijn om 2 clubs toe te kunnen laten, moeten we niet ons probleem maken
Mwah, zo ongeveer heel Nederland accepteert mensen die voor 2 clubs zijn niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben niet boos hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou nou nou, wist niet dat je boos werd.
Denk dat dat vies tegen valt. Denk dat dat enkel geldt voor de supporters van de verschillende clubs. De meeste Nederlanders zijn dat nietquote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, zo ongeveer heel Nederland accepteert mensen die voor 2 clubs zijn niet.
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moge Ruiz vanmiddag de winnende maken in de 94e.
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, zo ongeveer heel Nederland accepteert mensen die voor 2 clubs zijn niet.
Is de tribune wel gevuld?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef pablo1989 het volgende:
PSV supporters gaan vandaag knallen op de tribune zodat de spelers kunnen gaan knallen op het veld KOMMM OPP
nah, gewoon gelijkspel.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef Tchock het volgende:
Oh en Ajax moet straks winnen anders zit ik in een café vol boze Amsterdammers.
Lachen toch.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef Tchock het volgende:
Oh en Ajax moet straks winnen anders zit ik in een café vol boze Amsterdammers.
Doen ze in Den Haag ook monumentale panden slopen voor een graflelijke V en D?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef n00b13 het volgende:
Ik ook een beetje voor PEC.
Zwolle (zonder dolle), toch een wereldstad. Het Den Haag van Overijssel.
Doen ze dat in Zwolle?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doen ze in Den Haag ook monumentale panden slopen voor een graflelijke V en D?
Al een behoorlijke tijd geleden, maar toch. Er is toen een oud kerkgebouw tegen de grond aan gegooid voor een nieuw (en ernstig lelijk) gebouw...quote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doen ze dat in Zwolle?Waar?
Bedoel je dat lelijke teringding op de Melkmarkt?
Dit is zowaar triesterquote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben verder helemaal niet voor Feyenoord maar bovenin verandert er sowieso niets, of ze nou winnen of niet. Dan heb ik liever dat Utrecht de punten niet pakt.
De stad ligt wel het hele jaar open. Maar ik geloof niet dat ze hier monumentale panden bij V&D's slopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doen ze in Den Haag ook monumentale panden slopen voor een graflelijke V en D?
Er zit geen V&D op de Melkmarkt en het pand waar de V&D in zit is volgens mij minstens 20 jaar oud.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al een behoorlijke tijd geleden, maar toch. Er is toen een oud kerkgebouw tegen de grond aan gegooid voor een nieuw (en ernstig lelijk) gebouw...
Volgens mij die ja.
Zoals ik al zei, t'is ff geleden dat ze dit hebben gedaanquote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zit geen V&D op de Melkmarkt en het pand waar de V&D in zit is volgens mij minstens 20 jaar oud.
Aha. Zit het diep?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, t'is ff geleden dat ze dit hebben gedaan
Oh: Je hebt het over de Sint-Michaëlkerk, gebouwd in 1892 en gesloopt in 1965 (!)quote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, t'is ff geleden dat ze dit hebben gedaan
Lagguh tog.quote:
Yep, die. Hoe dom ben je als stad als je zoiets laat slopen voor een fucking V&D... Daarbij doet de gemeente wel vaker dat soort bijzonder idiote zaken toelaten. Lelijk modern naar mooi klassiekquote:Op zondag 19 januari 2014 13:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh: Je hebt het over de Sint-Michaëlkerk, gebouwd in 1892 en gesloopt in 1965 (!)![]()
Gast, je hebt het over een besluit van 50 jaar geleden.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Yep, die. Hoe dom ben je als stad als je zoiets laat slopen voor een fucking V&D... Daarbij doet de gemeente wel vaker dat soort bijzonder idiote zaken toelaten. Lelijk modern naar mooi klassiek
Cambuur ook niet. Ze spelen allebei in de Eredivisie. Toch was het tot niet zo lang geleden zo dat beide teams samen uitkwamen in de tweede divisie (de Jupiler League). Vandaar mijn grap.quote:
Kowet vind ik juist een revelatie in de Eredivisie.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klopt, dat is meer richting 3e klasse
Een penquote:Op zondag 19 januari 2014 13:52 schreef Tchock het volgende:
Hadden ze vroeger twee bordjes voor elk getal onder de 100?
Ban.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat grappig.
Kut Evert hou je bek man
Ik ben ertoe geneigd jaquote:
Stel je niet aan. Ik zat al in de auto naar Amsterdam tot ik erachter moest komen dat ik nog steeds ziek ben. Geen Ajax - PSV dusquote:
Hier geloof ik niks van.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik zat al in de auto naar Amsterdam tot ik erachter moest komen dat ik nog steeds ziek ben. Geen Ajax - PSV dus
Zwakkelingquote:Op zondag 19 januari 2014 13:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik zat al in de auto naar Amsterdam tot ik erachter moest komen dat ik nog steeds ziek ben. Geen Ajax - PSV dus
Die snap ik niet. Als je zo ziek bent dat je normaal in de auto kunt stappen zonder iets te merken kun je toch ook wel een wedstrijd kijken.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Bedankt, dit doet me goed.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap waarom je moe bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |