SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________________________
Aad @ Twitter
Maak maar een nieuwe.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aad mag ook wel uit de OP.
Net als die Groningen-vlaggen.
Bepaal jij dat Guus jong unquote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
doe normaal gekquote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Steek je kop eens gauw in een cementmolen.
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Steek je kop eens gauw in een cementmolen.
Doe zelf.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je moet gewoon een paar linkjes deleten man, geen moeite.
De supermarktgrap niet kennenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar moest Mexicanobakker eigenlijk heen?
Gaat die naar Ajax-PSV ofzo?
Ik doe enkel suggesties.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Je druk maken om de OP van dit topic.
Dat dat een heel slechte manier was om te zeggen dat PSV zou verliezen.quote:
Ik blijf hopen dat NEC toch niet degradeert.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:41 schreef Tchock het volgende:
NEC ontsnapt pas als er een andere club degradeert aan het eind van het seizoen.
Ik hoopte eigenlijk op Sierdquote:Op zondag 19 januari 2014 12:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het is een schande dat een wedstrijd tussen deze teams wordt becommentarieerd door Evert.
Evert zou Ajax-PSV moeten doen.
RKC moet er uit. Maar die blijven constant punten sprokkelenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat NEC toch niet degradeert.
Liever RKC dan NEC inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC moet er uit. Maar die blijven constant punten sprokkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |