SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________________________
Aad @ Twitter
Maak maar een nieuwe.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aad mag ook wel uit de OP.
Net als die Groningen-vlaggen.
Bepaal jij dat Guus jong unquote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
doe normaal gekquote:Op zondag 19 januari 2014 12:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Steek je kop eens gauw in een cementmolen.
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Steek je kop eens gauw in een cementmolen.
Doe zelf.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je moet gewoon een paar linkjes deleten man, geen moeite.
De supermarktgrap niet kennenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waar moest Mexicanobakker eigenlijk heen?
Gaat die naar Ajax-PSV ofzo?
Ik doe enkel suggesties.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Je druk maken om de OP van dit topic.
Dat dat een heel slechte manier was om te zeggen dat PSV zou verliezen.quote:
Ik blijf hopen dat NEC toch niet degradeert.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:41 schreef Tchock het volgende:
NEC ontsnapt pas als er een andere club degradeert aan het eind van het seizoen.
Ik hoopte eigenlijk op Sierdquote:Op zondag 19 januari 2014 12:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het is een schande dat een wedstrijd tussen deze teams wordt becommentarieerd door Evert.
Evert zou Ajax-PSV moeten doen.
RKC moet er uit. Maar die blijven constant punten sprokkelenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat NEC toch niet degradeert.
Liever RKC dan NEC inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC moet er uit. Maar die blijven constant punten sprokkelen.
wordt een bloedeloze 0-0quote:Op zondag 19 januari 2014 12:44 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb totaal geen spanning voor Ajax-PSV. Vreemd.
Verliezen went snel.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:44 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb totaal geen spanning voor Ajax-PSV. Vreemd.
Het is dan ook een grap voor de écht stoere jongens. Die kan ik echt niet uit mijn keel krijgen, ik ben maar een kutgans.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die snap ik inderdaad niet, maar niemand durft hem mij te vertellen.
Het boeit mij niet zo heel veel. NEC, Cambuur, ADO, Heracles en RKC spelen allemaal waardeloos, het is me om het even welke nou echt sneuvelt. Ik denk zelfs dat het op lange termijn wel goed is voor een club als NEC om flink op zijn bek te gaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik blijf hopen dat NEC toch niet degradeert.
Cambuur & Heracles moeten er in blijven.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het boeit mij niet zo heel veel. NEC, Cambuur, ADO, Heracles en RKC spelen allemaal waardeloos, het is me om het even welke nou echt sneuvelt. Ik denk zelfs dat het op lange termijn wel goed is voor een club als NEC om flink op zijn bek te gaan.
Van de clubs die je nu opnoemt heb ik dan het liefst RKC. De andere clubs hebben, op Cambuur na, toch meer status en Cambuur speelt leuker voetbal.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het boeit mij niet zo heel veel. NEC, Cambuur, ADO, Heracles en RKC spelen allemaal waardeloos, het is me om het even welke nou echt sneuvelt. Ik denk zelfs dat het op lange termijn wel goed is voor een club als NEC om flink op zijn bek te gaan.
Daar ben ik het op zich wel mee eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van de clubs die je nu opnoemt heb ik dan het liefst RKC. De andere clubs hebben, op Cambuur na, toch meer status en Cambuur speelt leuker voetbal.
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 19 januari 2014 12:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik ga eten jongens, zie jullie in de rust wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |