Omdat dat ontzettend irritant is.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:11 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom geen duocommentaar, eigenlijk?
Ah, dat had ik niet meegekregen... Dacht dat er helemaal niet voor gefloten werdquote:Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De overtreding is beoordeeld, Frits.
Jack, radio, Nederlands Elftal... Geniaal commentaar altijdquote:Op zondag 19 januari 2014 13:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat dat ontzettend irritant is.
Dat bewaren ze voor Ajax - PSV. Geert den Ouden zit er al klaar voor.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:11 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom geen duocommentaar, eigenlijk?
Ja, maar dat is radio.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jack, radio, Nederlands Elftal... Geniaal commentaar altijd
Nos.nlquote:Op zondag 19 januari 2014 13:15 schreef sonnyspek het volgende:
Weten jullie waar ik de samenvattingen van gisteren kan vinden?
uitzending gemistquote:Op zondag 19 januari 2014 13:15 schreef sonnyspek het volgende:
Weten jullie waar ik de samenvattingen van gisteren kan vinden?
Fair enoughquote:Op zondag 19 januari 2014 13:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is radio.
Daar heb je zelf geen beeld dus dat wordt met twee man beter geschetst.
Zodra je wel beeld hebt loopt die co-commentator maar dom wat te lullen omdat het moet.
Misschien dat het iets toe kan voegen bij een topper, maar bij NEC-ADO ofzo niet.
Dan moet je ff geduld hebben. Komt er vanzelf opquote:Op zondag 19 januari 2014 13:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
Nee daar staan ze niet op...Alleen van december.
Die van vrijdag zie ik al wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk omdat het nog in het sportjournaal van vanmiddag moet komenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dan moet je ff geduld hebben. Komt er vanzelf op
Wel raar want vorig jaar stonden ze er gelijk op...quote:Op zondag 19 januari 2014 13:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het nog in het sportjournaal van vanmiddag moet komen
Als je een account hebt kan je ze vanaf maandag zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef n00b13 het volgende:
Samenvattingen ook op Foxsports.nl toch?
Anco Jansen mist in deze opstelling.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
SC Cambuur:
Nienhuis; Pereira, Leeuwin, vd Laan, Bijker; El Makrini, Ritzmaier, v Moorsel; Lukoki, Barto, Manu
Barto![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |