Ik ben verder helemaal niet voor Feyenoord maar bovenin verandert er sowieso niets, of ze nou winnen of niet. Dan heb ik liever dat Utrecht de punten niet pakt.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, dat Cavaliers zijn hersenen te klein zijn om 2 clubs toe te kunnen laten, moeten we niet ons probleem maken
Mwah, zo ongeveer heel Nederland accepteert mensen die voor 2 clubs zijn niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, dat Cavaliers zijn hersenen te klein zijn om 2 clubs toe te kunnen laten, moeten we niet ons probleem maken
Ben niet boos hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou nou nou, wist niet dat je boos werd.
Denk dat dat vies tegen valt. Denk dat dat enkel geldt voor de supporters van de verschillende clubs. De meeste Nederlanders zijn dat nietquote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, zo ongeveer heel Nederland accepteert mensen die voor 2 clubs zijn niet.
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moge Ruiz vanmiddag de winnende maken in de 94e.
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, zo ongeveer heel Nederland accepteert mensen die voor 2 clubs zijn niet.
Is de tribune wel gevuld?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef pablo1989 het volgende:
PSV supporters gaan vandaag knallen op de tribune zodat de spelers kunnen gaan knallen op het veld KOMMM OPP
nah, gewoon gelijkspel.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef Tchock het volgende:
Oh en Ajax moet straks winnen anders zit ik in een café vol boze Amsterdammers.
Lachen toch.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef Tchock het volgende:
Oh en Ajax moet straks winnen anders zit ik in een café vol boze Amsterdammers.
Doen ze in Den Haag ook monumentale panden slopen voor een graflelijke V en D?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef n00b13 het volgende:
Ik ook een beetje voor PEC.
Zwolle (zonder dolle), toch een wereldstad. Het Den Haag van Overijssel.
Doen ze dat in Zwolle?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doen ze in Den Haag ook monumentale panden slopen voor een graflelijke V en D?
Al een behoorlijke tijd geleden, maar toch. Er is toen een oud kerkgebouw tegen de grond aan gegooid voor een nieuw (en ernstig lelijk) gebouw...quote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doen ze dat in Zwolle?Waar?
Bedoel je dat lelijke teringding op de Melkmarkt?
Dit is zowaar triesterquote:Op zondag 19 januari 2014 13:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben verder helemaal niet voor Feyenoord maar bovenin verandert er sowieso niets, of ze nou winnen of niet. Dan heb ik liever dat Utrecht de punten niet pakt.
De stad ligt wel het hele jaar open. Maar ik geloof niet dat ze hier monumentale panden bij V&D's slopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doen ze in Den Haag ook monumentale panden slopen voor een graflelijke V en D?
Er zit geen V&D op de Melkmarkt en het pand waar de V&D in zit is volgens mij minstens 20 jaar oud.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al een behoorlijke tijd geleden, maar toch. Er is toen een oud kerkgebouw tegen de grond aan gegooid voor een nieuw (en ernstig lelijk) gebouw...
Volgens mij die ja.
Zoals ik al zei, t'is ff geleden dat ze dit hebben gedaanquote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zit geen V&D op de Melkmarkt en het pand waar de V&D in zit is volgens mij minstens 20 jaar oud.
Aha. Zit het diep?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, t'is ff geleden dat ze dit hebben gedaan
Oh: Je hebt het over de Sint-Michaëlkerk, gebouwd in 1892 en gesloopt in 1965 (!)quote:Op zondag 19 januari 2014 13:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, t'is ff geleden dat ze dit hebben gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |