Ga maar lekker werken bij de lokale homobar, zijn dol op 15-jarige schandknaapjesquote:Op zondag 26 januari 2014 18:34 schreef bobbernaut het volgende:
Wel jammer dat ie zo bout is, heb binnenkort skireisje met school en zo'n ding lijkt me wel leuk voor dat en vakantie's/skateboarden etc
Maar als je m kwijt wil, stuur naar mij dan stuur ik een handgemaakt kaartje![]()
![]()
![]()
Werk is schaars in deze tijden, lijers geven niet eens een belletje of mail van "nee."quote:Op zondag 26 januari 2014 18:39 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ga maar lekker werken bij de lokale homobar, zijn dol op 15-jarige schandknaapjes
->quote:Op zondag 26 januari 2014 20:06 schreef Viezze het volgende:
Is er hier toevallig iemand die ervaring heeft met de Brainwavz R1 én andere Brainwavz/soortgelijke in-ears?
Mijne zijn namelijk na ongeveer een half jaar kapot. Overigens hetzelfde als alle andere in-ears die ik ooit heb gehad, de 3,5mm plug begint als eerst te storen en op een gegeven moment doet een kant het niet meer.
Dus ik heb nieuwe nodig. Nou heb ik twee "problemen" met de R1's:
- Ik heb kleine gehoorgangen, en de kleinste opzetstukjes van de R1 zijn best groot
- het systeem achter de oren langs vind ik niet ideaal. Heb er geen last van, maar heb het liever niet
Iemand een aanrader voor een soort R1 qua geluidskwaliteit met zonder bovenstaande "problemen"?
_ _ _quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:27 schreef shiznuts het volgende:
Je kunt niet echt foutgaan met de AWEI ES800M. Alrounder met een fijne bass-emphasis; en de prijs natuurlijk!De Brainwavz Delta zijn ook vrij aardig. De R1 is natuurlijk super en met de M2 haal je een bassmonster in huis.
Verder ben ik ook nog altijd gecharmeerd van de Vsonic VSD1 en de Xears XT3 Xtreme Pro. De Visang VS-K1 is ook erg fijn. En van Amazon kun je eventueel ook eens de RHA MA150 of de Monoprice in huis halen. De CoGoo!! T02 zijn een aardige keuze als je voor weinig bass-emphasis in-ears wilt die moeten blijven zitten tijdens het fietsen ofzo. Verder valt me zo 1-2-3 ff niks anders te binnen.
Browse ook gewoon eens door de stores van:
• http://www.mp4nation.net &
• http://www.lendmeurears.com
Aardige topics op head-fi.org:
• http://www.head-fi.org/t/(...)hones-iems-amps-dacs
• http://www.head-fi.org/t/(...)ps-fidelio-s2-pg-724
• http://www.head-fi.org/t/(...)added-01-15-14-p-845
• http://www.head-fi.org/a/the-clieoss-list & user ClieOS' site: http://www.inearmatters.net
Heb je wat aan van 40 ~ 60 USD.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:44 schreef flankert het volgende:
Krijg net een mailtje van Banggood.
Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee...
= = = = = = = = = = = = = = = = = =
$3 OFF on order over $40. Coupon: b43a63
One use per person.
= = = = = = = = = = = = = = = = = =
Vrijdag haal je niet hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:19 schreef Viezze het volgende:
Thanks! Ga zo direct kijken als ik thuis ben.
Vond het mooie met de Brainwavz dat ze toen zeer snel binnen waren. Wil dat eigenlijk wel weer, ga vrijdag op wintersport en maar 1 oortje is het toch gewoon net niet.
Vorige keer bij mp4nation 6 augustus 's avonds besteld, 9 in huis. Dus het kan welquote:
Nostalgiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:03 schreef Iemand91 het volgende:
1pc Tetris Game Hand Held LCD Electronic Game Toys Brick Game Random Color New
[ afbeelding ]
![]()
* Iemand91 zoekt in berg oud speelgoed...
Niet erg realistisch inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Dat je 'em in het roze en met mic had wist ik wel.
Dat ie 11 euro moet kosten is nieuw.
Natuurlijk wel een beetje achterdochtig zijn bij zulke deals en feedbackkwantiteit.
Delta's besteld, hopelijk zijn ze weer net zo snel binnen.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:50 schreef shiznuts het volgende:
Haha, ze zijn gewoon erg aardig hoor.
De R1 heeft natuurlijk een wat betere projectie/ruimtelijkheid vanwege de dubbele driver, maar de Delta's zijn niet onprettig (behalve het kleurschema misschien). Kun je er ook eentje cadeau doen aan iemand in je omgeving, wel een beetje optimistisch blijven.
Ff iets anders, hè. Las veel over de AKG K451...![]()
Ben benieuwd.
Moet je even bobbernaut een DM sturen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:22 schreef sillician het volgende:
Heeft iemand ervaring met de webshop sweety16.com zag hem hier in de spoiler staan maar kan weinig ervaring vinden op internet.
Alvast bedankt voor de reacties
Als een DM niet wil doe je een PM zijn kant op.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:41 schreef sillician het volgende:
Miniem, bedankt voor de tip. Ben alleen nog geen week geregistreerd fok lid dus kan geen DM versturen
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:23 schreef Miniem het volgende:
[..]
Moet je even bobbernaut een DM sturen.
Pest jongetje niet zo, hij weet nog niet eens waar dat spul voor isquote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Als een DM niet wil doe je een PM zijn kant op.
Bitch what?quote:Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Pest jongetje niet zo, hij weet nog niet eens waar dat spul voor is![]()
Alle shops in de OP zijn Shiznutz door Shiznuts bezocht, getest en zijn dus geaccrediteerd, dat weet bijna iedereenNog nooit de Shiznuts seal of approval gezien bij één van de shops? een heel aantal hebben hem gewoon ergens op de site staan
[ link | afbeelding ]
Deze zin suggereert dat je te maken hebt met een jong "forum-lid" die geen ervaring heeft. Ik kan het verkeerd hebben maar dat is nou niet echt de manier om ervoor te zorgen dat nieuwe leden betrokken raken bij het forum.quote:Pest jongetje niet zo, hij weet nog niet eens waar dat spul voor is
Alle shops staan min of meer niet niets voor niets in de openingspostquote:Op maandag 27 januari 2014 13:50 schreef sillician het volgende:
Deze zin suggereert dat je te maken hebt met een jong "forum-lid" die geen ervaring heeft. Ik kan het verkeerd hebben maar dat is nou niet echt de manier om ervoor te zorgen dat nieuwe leden betrokken raken bij het forum.
Ik zal me verder niet verdedigen omdat er dan waarschijnlijk flink getrolt wordt. Begrijp me niet verkeerd het is geen aanval op het forum of op de forumleden die gereageerd hebben. Ik vind prettig om de informatie te krijgen en snap dat een forum niet de plaats is om über-serieuze gesprekken te hebben maar kan me voorstellen dat er sommige mensen zijn die door dergelijke reactie rechtsomkeer maken op het forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En soms is er een beetje getroll, dat klopt.
Dolfijnen <3 en dan vooral Flipper natuurlijkquote:Op maandag 27 januari 2014 13:38 schreef shiznuts het volgende:
Ja, ik weet dat is een dolphin, geen seal. Da's nou net de grap.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ontgroeningsritueel en een grapje op z'n tijd, dat is ook FOK!, hoort erbij.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:50 schreef sillician het volgende:
Iedereen bedankt voor de nuttige informatie.
Ik wil wel even inhaken op het gegeven commentaar.
Ik stel een normale vraag over betrouwbaarheid van een webshop die hier in de spoiler genoemd wordt. Ik krijg de tip van een DM en een PM waarna blijkt dat deze functies pas actief worden na een week geregistreerd te zijn. Dus geef ik aan dat dat voor mij geen mogelijkheid is.
[..]
Deze zin suggereert dat je te maken hebt met een jong "forum-lid" die geen ervaring heeft. Ik kan het verkeerd hebben maar dat is nou niet echt de manier om ervoor te zorgen dat nieuwe leden betrokken raken bij het forum.
Ik zal me verder niet verdedigen omdat er dan waarschijnlijk flink getrolt wordt. Begrijp me niet verkeerd het is geen aanval op het forum of op de forumleden die gereageerd hebben. Ik vind prettig om de informatie te krijgen en snap dat een forum niet de plaats is om über-serieuze gesprekken te hebben maar kan me voorstellen dat er sommige mensen zijn die door dergelijke reactie rechtsomkeer maken op het forum
Ik zat serieus even te zoeken :$ Had ik nu maar meteen doorgelezenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:49 schreef shiznuts het volgende:
Zelfs DX. En die had ik er niet eens eentje gestuurd.
Die hebben 'em gewoon zelf van BIC gekopieerd.
Echt pissig om, hoe mijn naam en streetcred op die manier door het slijk gehaald wordt.
Klopt maar dat ding hangt 2 meter van de router af dus dat is nog wel te doenquote:Op maandag 27 januari 2014 17:09 schreef RobertNL het volgende:
WIFI is altijd matig met dat soort dingen, 10 fps erg, gewoon een kabeltje trekken
Ik heb ook altijd zo'n traploze ring willen hebben. Ik ken ze van Eagletac maar tja... om nu een dure zaklampen collectie op te bouwen heb ik ook geen zin inquote:Op maandag 27 januari 2014 02:31 schreef shiznuts het volgende:
Dit is een uitkomst voor mensen die eigenlijk helemaal geen 18650 tactische knuppel willen hebben, maar iets superonopvallends met een clipje voor aan de broekriem ofzo, zoals juist deze V11R, want hij is heerlijk compact.
. Om daar nu de V11R voor te gaan halen... ik vond de feature van die control ring gewoon vrij epic, maar je kunt je inderdaad afvragen of dat nodig is.
Ho ho !!quote:Op maandag 27 januari 2014 14:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De 18+ sites stammen al uit de oude OP-versie. Ik nam aan dat degene die ze erin gestopt had (of met die suggestie kwam) er ook ervaring mee had. Ik gok zomaar dat monkeybrain er iets mee te maken had.Die heeft ervaring met penis enlargers, tenga eggs en schuimkutten. Ik ben meer van de normale gadgets zoals r/c spul, horloges, zaklampen, smartphones, tablets en audiogear.
Getverdemme!quote:Op maandag 27 januari 2014 19:11 schreef monkeybrain het volgende:
Volgens mij was Tokko helemaal wild van die 18+ shops en vervolgens bleef het kleven
Niemand? Is een kadootje en wil wel een werkend media player gevenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:19 schreef marco_sire het volgende:
Iemand ervaring met dit juweeltje: http://nl.aliexpress.com/(...)Host/1048190649.html
Ik krijg dus geen beeld op mijn tv als ik het via hdmi aansluit. De 'oude' versie (zonder 3d) heb ik ook en die werkt prima via dezelfde hdmi. Als ik de player aan mijn laptop hang, wordt de schijf gewoon herkend.
Iemand een idee?
Snap niet waarom je zoiets hebt gehaald uberhaupt, niet echt een modieus ding tochquote:Op maandag 27 januari 2014 19:45 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Niemand? Is een kadootje en wil wel een werkend media player gevenDenk dat het gewoon een setting-iets is.....
Modieus hoeft niet toch? Portabel, goedkoop en kan alle formaten aan (mits ik het menu op mijn scherm getoverd krijg, dat nu dus niet luktquote:Op maandag 27 januari 2014 19:59 schreef Downstar het volgende:
[..]
Snap niet waarom je zoiets hebt gehaald uberhaupt, niet echt een modieus ding toch
en voor die prijs in NL ook wel te halen, met garantie..
Modieus doelde ik meer op, het doet niet meer dan die mediaspelertjes in NL toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Modieus hoeft niet toch? Portabel, goedkoop en kan alle formaten aan (mits ik het menu op mijn scherm getoverd krijg, dat nu dus niet lukt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |