6 keer je smartphone opladenquote:Op zondag 26 januari 2014 11:44 schreef wihehin het volgende:
Gisteren de batterij van altijdkopende (je weet wel welke site ik bedoel) binnen gekregen. Ziet er goed uit, ben benieuwd of die ook daadwerkelijk 13000mAh heeft. Weet iemand hoe je dat kan testen bij een portable accu?
Ze willen/kunnen de coupon niet resetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:54 schreef Miniem het volgende:
Ik had een Curren besteld met die coupon. Tot vandaag nog steeds niet binnen.
Een refund gehad, maar het staat nu niet op mijn Paypal tegoed
Iemand ervaring of een idee?
Dreigen met 1 ster geven, dan geven ze wel het geld terug denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:00 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ze willen/kunnen de coupon niet resetten.
Dag 10 euro coupon![]()
Was trouwens Focalprice via Ebay waar ik het horloge gekocht had.
Nog steeds niet binnen vreemd genoeg, terwijl ze wel betrouwbaar zijn. (17-12 verzonden)
Denk dat je even beter moet lezen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:02 schreef wihehin het volgende:
[..]
Dreigen met 1 ster geven, dan geven ze wel het geld terug denk ik.
Een briefje van 10 en 20 euro, skere tattaquote:Op zondag 26 januari 2014 15:05 schreef marcelp79 het volgende:
mijn 14-1 BIC order is gisteren binnen gekomen. lekker vlotjes verlopen. Nu nog mijn strandbeest in elkaar zetten.[ afbeelding ]
Ik heb de transparante doos in mijn handen gehad. Super waterproof ziet die case er niet uit., dun afsluitrubber Ik dacht 5 megapixel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:03 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.de/itm/Sp(...)_rvr_id=574919272965
Bij de Action btw een action cam voor 40 euro, inc watercase enzo, 720p, weet iemand hoeveel MP?
skeer = armquote:Op zondag 26 januari 2014 15:13 schreef marcelp79 het volgende:
zucht zo beter.
btw je bedoeld met skere tatta: k#t nederlander, althans volgens het straattaal jongerenwoordenboek...had geen idee wat het betekende maar goed we hebben google.
http://www.action.nl/prod(...)/9/favoritelistid/28quote:Op zondag 26 januari 2014 15:45 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik heb de transparante doos in mijn handen gehad. Super waterproof ziet die case er niet uit., dun afsluitrubber Ik dacht 5 megapixel.
Is het niet de Emerson action cam?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef monkeybrain het volgende:
Is gewoon dezelfde![]()
Ik heb hem hier liggen, nog dicht in de verpakking. Ik ga hem waarschijnlijk retourneren want ziet er een tikkie pauper uit. Tenzij iemand een topreview kan geven. Dan zal ik hem nog moeten retourneren voor een tientje extra korting
Lijkt er wel op ja... maar dat zegt niet alles. Een foto maken help niet want dan zie je hetzelfde als op de Action foto. De behuizing is van dat typische cheapo zilver geverfde plastic. Daar heb ik gewoon slechte ervaring meequote:Op zondag 26 januari 2014 18:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Is het niet de Emerson action cam?
Staat er niks van een merknaam ofzo op?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja... maar dat zegt niet alles. Een foto maken help niet want dan zie je hetzelfde als op de Action foto. De behuizing is van dat typische cheapo zilver geverfde plastic. Daar heb ik gewoon slechte ervaring mee![]()
Als je dan kijkt dat de cam alleen 720p doet en dat is altijd een ramp bij alle Techmoan reviews... Het zit in zo'n dichtgesmolten plastic verpakking Als ik hem uitpak dan moet ik gaan zeuren om garantie met een leugentje dat het niet werkt. Daar heb ik geen zin in
Die hebben zo ook die van de Action lijkt het: http://www.polaroidstore.(...)mounting-kit-xs7.htmquote:Op donderdag 19 mei 2011 00:06 schreef shiznuts het volgende:
Interessante new arrival bij DX. Kan zomaar erg leuk zijn.
Main features Newsmy WD100
CMOS sensor
Waterproof: 3m deep water resistant
Max image Resolution: 3200 x 2400 (8M)
Video Format: .MOV
Video Resolution: FHD (1080P 30): 1920 x 1080 @30fps
Best part: http://www.dealextreme.co(...)t-2-x-aa-2-lcd-59892 / On sale for $80,90 (55~60 euro)
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:32 schreef monkeybrain het volgende:
Sports, van A.I.&E Eindhoven.
Echt zo'n typisch import product.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |