Ik maak meteen een TR!quote:
Mooie prijs, ik heb er eentje besteld voor ¤40 maar gelijk met powerbank, mijn ervaring is dat hij gewoon snel laad, net als via kabeltjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:56 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ja, eentje van eBay voor mijn Nexus 5. ¤10 volgens mij en doet het gewoon goed, doe het wel alleen omdat het er leuk uitziet aangezien het niet zo snel laadt.
Ik denk dat je andere bedoelt. Deze worden op het moment keihard gehyped op Head-Fi en de recensies zijn lovend.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:54 schreef wihehin het volgende:
[..]
Het scheen toch dat die best slecht waren?
Over het algemeen iets van 'onduidelijk/storing' ofzo. Maar geef eens je tracking nummer.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:39 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand wat de NULL status betekend op de tracking sites?
Mn pakje zou al een week in bejing liggen :/ maar ik heb het idee dat zodra het daar de deur uitgaat ik het niet meer kan tracken tot het hier aan de deur staat
Ik heb het op alles in bejingquote:Op maandag 20 januari 2014 12:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Over het algemeen iets van 'onduidelijk/storing' ofzo. Maar geef eens je tracking nummer.
Test het ff voor ons?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Die Xiaomi oordopjes. Dat lijkt gewoon standaard AWEI-achtige meuk.
Kan me niet voorstellen dat het zo subliem is en gehyped moet worden.
Looks zeggen niets over sound. Mijn Vsonics en Hifimans zijn ook niet moeders mooiste...quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Die Xiaomi oordopjes. Dat lijkt gewoon standaard AWEI-achtige meuk.
Kan me niet voorstellen dat het zo subliem is en gehyped moet worden.
Mooi, geregeldquote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef shiznuts het volgende:
Daar zal het wel weer op uitdraaien ja.![]()
Dan is je pakketje in een vortex opgezogen om vervolgens op een willekeurig tijdstip weer op te duiken op een even willekeurige plaats.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:39 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand wat de NULL status betekend op de tracking sites?
Mn pakje zou al een week in bejing liggen :/ maar ik heb het idee dat zodra het daar de deur uitgaat ik het niet meer kan tracken tot het hier aan de deur staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Like you need that push..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef shiznuts het volgende:
Daar zal het wel weer op uitdraaien ja.![]()
Ik gok zo dat hij ze eind van deze maand al op zijn CC afschrift heeft staanquote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Like you need that push..Je koop het toch wel, voor aan je Wall of Shiz..
Wellicht teruggezonden wegens iets bij de post (geweigerd dus), controles zijn heel streng, en zo vlak voor het spring festival wellicht niet handig om opnieuw te versturen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:09 schreef nico445 het volgende:
Heb op 11-1 iets bij Eachmall besteld is op de 14de verzonden krijg ik nu opeens een mailtje dat ze mijn bestelling geannuleerd hebben. Opzich wel apart aangezien ik ook al een tracking code had alleen nog niet actief. Vraag ik me af of die uberhaupt ooit verzonden was
Ik ben weer opzoek naar nieuwe oortjes, ik weet nog dat vroeger aweii en brainwavz een van de betere kopen was. Hoe zit dat nu? Ik ben opzoek naar oordopjes rond de 15-20 euro, wil ze veel gaan gebruiken dus ze moeten lekker zitten / redelijk geluid voortbrengen. Daar zit deze in de goede prijsklasse, maar ik lees in een reactie op jouw post dat ze toch niet zijn wat er beloofd wordt.quote:
Ikea heeft daar een bepaald gedeelte voor, 'keuken verlichting'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:37 schreef Markos. het volgende:
Wat zou de goedkoopste oplossing zijn om mijn aanrecht via de onderkant van mijn keukenkastjes van licht te voorzien?
Ik heb niets aan adapters in huis, wel een stopcontact in het kastje. En het mag maximaal 2 meter breed zijn. Zou een ledstrip uit china dan de goedkoopste oplossing zijn? Inclusief 220V adapter. Of kan ik beter bij de action opzoek gaan naar rommel?
En de MediaMarkt heeft Asus tabletsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ikea heeft daar een bepaald gedeelte voor, 'keuken verlichting'
http://www.ikea.com/nl/nl(...)itchen_int_lighting/
Zou kunnen heb ze even berichtje gestuurd, zat niks in met een accu of iets in die richting . Waren een paar screenprotectors en cartridges voor de 3DSquote:Op maandag 20 januari 2014 22:22 schreef RobertNL het volgende:
Wellicht teruggezonden wegens iets bij de post (geweigerd dus), controles zijn heel streng, en zo vlak voor het spring festival wellicht niet handig om opnieuw te versturen.
Stukje dubbelzijdig tape, lucifers er tegenaan plakken, een paar pakjes, en aansteken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:44 schreef Markos. het volgende:
[..]
En de MediaMarkt heeft Asus tabletsdaar is dit topic niet echt naar toch? Het is de keuken van een student. Dus goedkoop en functioneel. Graag zo ver mogelijk onder de 10 euro (eigenlijk ver onder de 10 dollar
)
Action heeft ledstrip van 5m liggen nu.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:53 schreef Markos. het volgende:
Misschien is Ikea toch de beste oplossing voor mijn keuken (thnx rene en tokko1)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50192068/
Maaaaar... toch ben ik benieuwd. Wat zou de goedkoopste combinatie zijn voor een ledstrip plus lichtnet adapter? Ledstrip van minstens 1 meter bijvoorbeeld.
Ik heb via chinaprices al zitten zoeken, maar ik kom vanalles tegen behalve wat ik nodig heb.
Online zie ik ze niet staan, weet je toevallig hoe duur? En overige eigenschappen (12v? waterdicht? etc.)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Action heeft ledstrip van 5m liggen nu.
Te duur, in vergelijking met China. Weet de exacte prijs niet meer maar dacht rond de 20eu... inclusief adapter, waterproof 5m ledstripquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:12 schreef Markos. het volgende:
[..]
Online zie ik ze niet staan, weet je toevallig hoe duur? En overige eigenschappen (12v? waterdicht? etc.)
Na wat zoeken is dit wat ik tot nu toe als goedkoopste heb gevonden (zijn beide per meter ongeveer even duur)
http://www.buyincoins.com/item/11095.html
$1.09
Super bright 3020 SMD 15 LEDs
Waterproof
Color temperature: 6000-6500K.
Voltage: DC 12V.
LED Strip length: about 30cm
http://www.lightinthebox.(...)-dc-12v_p649082.html
$4.63
Chip Type: SMD 3528
Wattage: 2W
Voltage: Dc 12V
Lichtstroom (lm): 160-180
Kleurtemperatuur (K): 6000-6500
Afmetingen (cm): 120.0 x 1.0 x 0.2
edit: Ook al wat goedkoper gevonden: http://www.miniinthebox.c(...)-dc-12v_p649082.html
$3.99
Welke van de twee zou de beste zijn? Kan ik die eerste gewoon achter elkaar schakelen? (4 stuks, eventueel 3)
En wat voor adapter moet ik hier dan bij nemen?
edit: de tweede zijn groter, en dus waarschijnlijk meer licht?
edit 2: Kan ik eventueel ook lichtslang adapters gebruiken mits ze voor 12V zijn? Die heb ik misschien nog wel een thuis liggen. Of is dat te beun? (/mogelijk gevaarlijk. Gezien het op een makkelijk bereikbare plek komt)
Let op dat 6000-6500K heel wit licht is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:12 schreef Markos. het volgende:
[..]
Online zie ik ze niet staan, weet je toevallig hoe duur? En overige eigenschappen (12v? waterdicht? etc.)
Na wat zoeken is dit wat ik tot nu toe als goedkoopste heb gevonden (zijn beide per meter ongeveer even duur)
http://www.buyincoins.com/item/11095.html
$1.09
Super bright 3020 SMD 15 LEDs
Waterproof
Color temperature: 6000-6500K.
Voltage: DC 12V.
LED Strip length: about 30cm
$4.63
Chip Type: SMD 3528
Wattage: 2W
Voltage: Dc 12V
Lichtstroom (lm): 160-180
Kleurtemperatuur (K): 6000-6500
Afmetingen (cm): 120.0 x 1.0 x 0.2
edit: Ook al wat goedkoper gevonden: http://www.miniinthebox.c(...)-dc-12v_p649082.html
$3.99
Welke van de twee zou de beste zijn? Kan ik die eerste gewoon achter elkaar schakelen? (4 stuks, eventueel 3)
En wat voor adapter moet ik hier dan bij nemen?
edit: de tweede zijn groter, en dus waarschijnlijk meer licht?
edit 2: Kan ik eventueel ook lichtslang adapters gebruiken mits ze voor 12V zijn? Die heb ik misschien nog wel een thuis liggen. Of is dat te beun? (/mogelijk gevaarlijk. Gezien het op een makkelijk bereikbare plek komt)
Inderdaad, zelfs 3000K vind ik al te wit. Bij mij komt er geen LED hoger dan 2700K kleurtemperatuur in. 6000-6500K geeft echt een heel erg vies licht waardoor je zeker in de keuken spontaan geen honger meer hebt, maar voor een student is dat misschien wel heel voordeligquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Let op dat 6000-6500K heel wit licht is.
Kun je beter RGB nemen, die kun je tenminste nog in kleur aanpassen naar geliger.
Dus of warm wit nemen met inderdaad <3000K, of RGB, die kun je zelf instellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs 3000K vind ik al te wit. Bij mij komt er geen LED hoger dan 2700K kleurtemperatuur in. 6000-6500K geeft echt een heel erg vies licht waardoor je zeker in de keuken spontaan geen honger meer hebt, maar voor een student is dat misschien wel heel voordelig
Yep. Het nadeel is dat ze in oosterse/zuiderlijkere culturen veel witter/blauwer licht gebruikenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Let op dat 6000-6500K heel wit licht is.
Kun je beter RGB nemen, die kun je tenminste nog in kleur aanpassen naar geliger.
Daarom RGB, voor ieder wat wils.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. Het nadeel is dat ze in oosterse/zuiderlijkere culturen veel witter/blauwer licht gebruiken
Is niet te vergelijken. Slechte kleurrendering en alles.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daarom RGB, voor ieder wat wils.
Een ander nadeel van goedkope LEDs is trouwens dat de kleur totaal niet consistent is. LEDs kunnen nog niet met een constante kleur geproduceerd worden. Daardoor worden duurdere LEDs georderd op kleur.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef Markos. het volgende:
Ik kan in deze prijsklasse geen warmer licht vinden. Functie gaat voor ambiance en kostentenzij de meerprijs in totaal 1 a 2 dollar is ofzo
Maar gezien mijn doel, keuken van een student, is dat geen dealbreaker. Ik wil gewoon graag wat meer zien in mijn keukenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een ander nadeel van goedkope LEDs is trouwens dat de kleur totaal niet consistent is. LEDs kunnen nog niet met een constante kleur geproduceerd worden. Daardoor worden duurdere LEDs georderd op kleur.
Daardoor geldt vaak dat er in goedkopere LEDs veel meer kleurvariatie zit. Tijdens een project ben ik daar al eens pijnlijk tegenaan gelopen. Wanneer je ze niet op rij gebruikt of ze mixt, geen probleem. Maar wanneer je ze wel op rij plaatst zie je verschillen:
Een serie identieke LEDs (uit een batch van een kwaliteitsmerk (goedkope ongesorteerde serie)):
[ afbeelding ]
Als je een primark hebt in de buurt. Daar kosten ze 1,50 ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef 0wen het volgende:
Hallo,
Wat zijn de beste Chinese touchscreen handschoenen?
Ik heb redelijk normale handen, beetje aan de kleine kant misschien.
Ik heb ze het liefst zsm binnen, want het begint koud te worden op de fiets #brrrrr
Dezequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef 0wen het volgende:
Hallo,
Ik heb ze het liefst zsm binnen, want het begint koud te worden op de fiets #brrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Koop ze niet van Barts Outdoor. Die verliezen hun touch eigenschappen na een jaarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef 0wen het volgende:
Hallo,
Volgens mij heb je aan een 12V adaptertje voldoende. Kost een paar euro.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:03 schreef Markos. het volgende:
[..]
Maar gezien mijn doel, keuken van een student, is dat geen dealbreaker. Ik wil gewoon graag wat meer zien in mijn keuken
Stel ik neem toch die te blauwe leds die ik eerder noemde (6000-6500K) Wat is dan een goede goedkope oplossing om het op 220V aan te sluiten?
[..]
Als je een primark hebt in de buurt. Daar kosten ze 1,50 ofzo
Hoeveel ampere zou die moeten hebben om deze te voeden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij heb je aan een 12V adaptertje voldoende. Kost een paar euro.
Je wil dit inzitten als functioneel licht? Denk dat deze strips die je hier laat zien bedoeld zijn om sfeerlicht te creëren... Dus ik vraag me af of je hier wel wat aan zal hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Markos. het volgende:
[..]
Hoeveel ampere zou die moeten hebben om deze te voeden?
Die hele strip zal toch meer verbruiken dan 2W? (ik lees dat een SMD 3528 ongeveer 0.06 - 0.08 watt verbruikt. Dan kom ik met 60 stuks hoger uit)
Het is lang geleden, maar geldt gewoon dit toch? 5W/12V=0.4A
Waar kan ik zo'n adapter het goedkoopste vinden? Lokaal of via china? In china zie ik met 12V adapters vrijwel alleen autoadaperts of 220V > sigaretten aansteker ding
Mijne van 14/1 vandaag binnenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Xetran het volgende:
Mijn bestelling van BIC die ik op 12/1 heb geplaatst kwam vanochtend ook al op de mat.. gaat lekker idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |