Ik maak meteen een TR!quote:
Mooie prijs, ik heb er eentje besteld voor ¤40 maar gelijk met powerbank, mijn ervaring is dat hij gewoon snel laad, net als via kabeltjequote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:56 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ja, eentje van eBay voor mijn Nexus 5. ¤10 volgens mij en doet het gewoon goed, doe het wel alleen omdat het er leuk uitziet aangezien het niet zo snel laadt.
Ik denk dat je andere bedoelt. Deze worden op het moment keihard gehyped op Head-Fi en de recensies zijn lovend.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:54 schreef wihehin het volgende:
[..]
Het scheen toch dat die best slecht waren?
Over het algemeen iets van 'onduidelijk/storing' ofzo. Maar geef eens je tracking nummer.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:39 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand wat de NULL status betekend op de tracking sites?
Mn pakje zou al een week in bejing liggen :/ maar ik heb het idee dat zodra het daar de deur uitgaat ik het niet meer kan tracken tot het hier aan de deur staat
Ik heb het op alles in bejingquote:Op maandag 20 januari 2014 12:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Over het algemeen iets van 'onduidelijk/storing' ofzo. Maar geef eens je tracking nummer.
Test het ff voor ons?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Die Xiaomi oordopjes. Dat lijkt gewoon standaard AWEI-achtige meuk.
Kan me niet voorstellen dat het zo subliem is en gehyped moet worden.
Looks zeggen niets over sound. Mijn Vsonics en Hifimans zijn ook niet moeders mooiste...quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef shiznuts het volgende:
Die Xiaomi oordopjes. Dat lijkt gewoon standaard AWEI-achtige meuk.
Kan me niet voorstellen dat het zo subliem is en gehyped moet worden.
Mooi, geregeldquote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef shiznuts het volgende:
Daar zal het wel weer op uitdraaien ja.![]()
Dan is je pakketje in een vortex opgezogen om vervolgens op een willekeurig tijdstip weer op te duiken op een even willekeurige plaats.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:39 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand wat de NULL status betekend op de tracking sites?
Mn pakje zou al een week in bejing liggen :/ maar ik heb het idee dat zodra het daar de deur uitgaat ik het niet meer kan tracken tot het hier aan de deur staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Like you need that push..quote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef shiznuts het volgende:
Daar zal het wel weer op uitdraaien ja.![]()
Ik gok zo dat hij ze eind van deze maand al op zijn CC afschrift heeft staanquote:Op maandag 20 januari 2014 20:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Like you need that push..Je koop het toch wel, voor aan je Wall of Shiz..
Wellicht teruggezonden wegens iets bij de post (geweigerd dus), controles zijn heel streng, en zo vlak voor het spring festival wellicht niet handig om opnieuw te versturen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:09 schreef nico445 het volgende:
Heb op 11-1 iets bij Eachmall besteld is op de 14de verzonden krijg ik nu opeens een mailtje dat ze mijn bestelling geannuleerd hebben. Opzich wel apart aangezien ik ook al een tracking code had alleen nog niet actief. Vraag ik me af of die uberhaupt ooit verzonden was
Ik ben weer opzoek naar nieuwe oortjes, ik weet nog dat vroeger aweii en brainwavz een van de betere kopen was. Hoe zit dat nu? Ik ben opzoek naar oordopjes rond de 15-20 euro, wil ze veel gaan gebruiken dus ze moeten lekker zitten / redelijk geluid voortbrengen. Daar zit deze in de goede prijsklasse, maar ik lees in een reactie op jouw post dat ze toch niet zijn wat er beloofd wordt.quote:
Ikea heeft daar een bepaald gedeelte voor, 'keuken verlichting'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:37 schreef Markos. het volgende:
Wat zou de goedkoopste oplossing zijn om mijn aanrecht via de onderkant van mijn keukenkastjes van licht te voorzien?
Ik heb niets aan adapters in huis, wel een stopcontact in het kastje. En het mag maximaal 2 meter breed zijn. Zou een ledstrip uit china dan de goedkoopste oplossing zijn? Inclusief 220V adapter. Of kan ik beter bij de action opzoek gaan naar rommel?
En de MediaMarkt heeft Asus tabletsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:38 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ikea heeft daar een bepaald gedeelte voor, 'keuken verlichting'
http://www.ikea.com/nl/nl(...)itchen_int_lighting/
Zou kunnen heb ze even berichtje gestuurd, zat niks in met een accu of iets in die richting . Waren een paar screenprotectors en cartridges voor de 3DSquote:Op maandag 20 januari 2014 22:22 schreef RobertNL het volgende:
Wellicht teruggezonden wegens iets bij de post (geweigerd dus), controles zijn heel streng, en zo vlak voor het spring festival wellicht niet handig om opnieuw te versturen.
Stukje dubbelzijdig tape, lucifers er tegenaan plakken, een paar pakjes, en aansteken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:44 schreef Markos. het volgende:
[..]
En de MediaMarkt heeft Asus tabletsdaar is dit topic niet echt naar toch? Het is de keuken van een student. Dus goedkoop en functioneel. Graag zo ver mogelijk onder de 10 euro (eigenlijk ver onder de 10 dollar
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |