uhhhhhquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_kwarktas_kunst.html
Wat is dit
negerwatquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik stap zo in mijn jacuzzi denk ik
De meiden zeuren de oren van mijn kop of ik mee ga stappen. Maar ik ben een beetje doedoes
Rijkdom is natuurlijk een rekbaar en subjectief begrip. Wat mij betreft dat je het uitgavenpatroon wat jij wil de rest van je leven kan behouden zonder daarvoor nog maar een vinger uit te hoeven stekenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hmmmm ik weet het niet
Ik heb dus een nichtje, en die werkt al vanaf haar zestiende, is onwijs gierig, geeft nooit wat uit. En die is nu wel best rijk![]()
Of wat versta je onder rijk?
Ik kijk wel utopia, maar ik zie geen drank, ze zijn alleen maar aan het vreten.quote:
Ik heb geen stream. Ik ga daar niet voor betalenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk wel utopia, maar ik zie geen drank, ze zijn alleen maar aan het vreten.
Zit ik hier heel Utopiaans aan een grote mok thee
is toch gratis in januariquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb geen stream. Ik ga daar niet voor betalen
Ja je moet zo'n paspoort aanmaken die je later zelf weer uit moet zetten als je niet wilt gaan betalen. Daar ben ik echt te lui voor, dus schaf er maar geen aan. En ik reken er op dat er straks streams beschikbaar zijn die gewoon gratis zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is toch gratis in januari
Nu zit ik te bieden op vakantieveilingen.... moet nog 2 kaarten hebben voor love the 90's
We gaan met z'n achten
22-02 in Ahoyquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja je moet zo'n paspoort aanmaken die je later zelf weer uit moet zetten als je niet wilt gaan betalen. Daar ben ik echt te lui voor, dus schaf er maar geen aan. En ik reken er op dat er straks streams beschikbaar zijn die gewoon gratis zijn.
Wanneer is dat we love the 90's? Pas was het hier in de buurt.
Dan nog quote ik altijdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:12 schreef charmed_angel het volgende:
waarom quote ik je eigenlijk, we zijn hier met z'n tweetjes
Macht der gewoonte. Oei, de brunettequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom dan?
Ga je ook mee? Brunette gaat ook mee
dan lopen we elkaar toevallig tegen het lijf en dan zeg ik, hey onlogisch dit is brunette, en jullie leven nog lang en gelukkigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Macht der gewoonte. Oei, de brunette
Inderdaad, dan vraag ik haar ten huwelijk en zo... Oh ik zie het helemaal voor mequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan lopen we elkaar toevallig tegen het lijf en dan zeg ik, hey onlogisch dit is brunette, en jullie leven nog lang en gelukkig
je plaatje doet het nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inderdaad, dan vraag ik haar ten huwelijk en zo... Oh ik zie het helemaal voor me![]()
![]()
[ afbeelding ]
nieuwe originals was wel leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Je moet ze wel allemaal aandacht geven ja
haha okequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga hem morgen kijken, dus ssssssttttt
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
haha oke
[spoiler]klaus is een vampier[/spooiler]
ow ik ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh slechts een pc en een laptop. En een ipad
Ik wil ook een mac. Maarja, duur man.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
ownee ik lieg. Ik heb 1 Mac, 1 PC, 1 Laptop en 1 ipad
Ja ze zijn wel duur, ooit een keer van belastingteruggave gekocht toen we niet op vakantie gingenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil ook een mac. Maarja, duur man.
Ja zit nu op laptop. ff voetbal te kijken. Zat net op de pc een spelletje te spelen
Helemaal los op Paul Elstakquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel duur, ooit een keer van belastingteruggave gekocht toen we niet op vakantie gingen
Zo de kaarten voor love the 90's zijn binnen
8 kaarten voor 6 euro per stukDoe ik goed
wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Maandag maar even langs de dokter, mijn knie doet pijn
Arme jij. Ik hoop niet dat ie uit de kom is of zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Maandag maar even langs de dokter, mijn knie doet pijn
Ging donderdag hardlopen, maakte een totaal verkeerde beweging. Ik dacht dat het wel overging maar helaas.quote:
AU, knieen zijn kutdingenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ging donderdag hardlopen, maakte een totaal verkeerde beweging. Ik dacht dat het wel overging maar helaas.
hoe snel danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:00 schreef onlogisch het volgende:
http://10fastfingers.com/typing-test/dutch
wtf
GC topic, ik dacht echt kanjertje snel te zijnmaar ik ben gewoon traag
Ah ze doen de VBL SC weer na, wannabe VBLersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:00 schreef onlogisch het volgende:
wtf
Ja? Meestal kan het liggen aan zwakke bovenbeenspieren, als je je bovenbenen een beetje traint gaat het al minder worden heb ik weleens gehoord.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
Onlogisch! Jimmy is echt een bosneger
[..]
AU, knieen zijn kutdingenHeb er ook altijd last van
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:00 schreef onlogisch het volgende:
wtf
Gewoon doortypen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe gewoon?
Komen er rooksporen af van je toetsenbord?
pics!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
M'n vissen groeien echt als kolen. Vooral johannes.
ik nog veeeeeeeel midner dan jij.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet blijkbaar. Terwijl ik volgens mij gevoel echt kanjertje snel ben____!
Toetsenbord van laptop is sowieso lekkerder.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:04 schreef onlogisch het volgende:
Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik op de laptop zit. Maar volgens mij typ ik op een pc niet noemenswaardig sneller
Wat een spannende sequel. Ik ben benieuwd naar de overige recensiesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een vervolg van mijn succesvolle filmpje 'vissen.' gemaakt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was aan mijn beeldscherm gekluisterd GGMM.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
weet je nou al hoe het moet?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen 2de poging wagen om een PSV logo op mijn Audi Q7 te planten.
Nicequote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een leuk feitje over dat filmpje is dat ik die boer puur uit gemak liet, geheel onbewust. Pas toen ik op stop drukte realiseerde ik me dat het geluid ook opgenomen werd natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Dat toetsenbord filmpje is spannender hoor
Verrassend einde
Ik zie een grootse carrière voor je in het verschiet, Rene.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
Jim Carry, ook een groot acteur, heeft ook vaak grappige dingen gezegd in films die eigenlijk helemaal niet de bedoeling waren, maar toch de film hebben gehaald.![]()
Die visjes zijn wel rustgevend, even kijken voordat ik ga slapen en ik ben zo weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Dat toetsenbord filmpje is spannender hoor
Verrassend einde
Nope, je moet het blijkbaar zelf maken en dat is echt lastig.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet je nou al hoe het moet?
Ik kan het ook niet vragen, omdat hij aan het werk is
Je noemt jezelf een acteur. Ha-ha. Je doet je dus anders voor dan dat je daadwerkelijk bent.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een leuk feitje over dat filmpje is dat ik die boer puur uit gemak liet, geheel onbewust. Pas toen ik op stop drukte realiseerde ik me dat het geluid ook opgenomen werd natuurlijk.
Jim Carry, ook een groot acteur, heeft ook vaak grappige dingen gezegd in films die eigenlijk helemaal niet de bedoeling waren, maar toch de film hebben gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal het wel vragen als hij thuis isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nope, je moet het blijkbaar zelf maken en dat is echt lastig.
Dat is best ziek hoor, zeker uren mee bezig geweest.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zal het wel vragen als hij thuis is
Kan best dat hij het zelf gemaakt heeft. Want ik ben gaan voetballen toen, en hij is verder gegaan met mijn spel
zoietsquote:

Daarmee zou ik dan maar niet door Amsterdam rijdenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is best ziek hoor, zeker uren mee bezig geweest.
[..]
zoiets
[ afbeelding ]
Oscarwaardigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarmee zou ik dan maar niet door Amsterdam rijden
Een leuk detail is dat vis johannes net weg zwom maar hij direct omkeerde toen hij zich realiseerde dat ik aan het filmen was.quote:
Uh door het centrum gaat 'snel' je niet lukkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Kan toch wel met zo snelle auto
welke vis is vis Johannes?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een leuk detail is dat vis johannes net weg zwom maar hij direct omkeerde toen hij zich realiseerde dat ik aan het filmen was.
Had ik ook gedaan als ik een vis was.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een leuk detail is dat vis johannes net weg zwom maar hij direct omkeerde toen hij zich realiseerde dat ik aan het filmen was.
nee dat is waarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh door het centrum gaat 'snel' je niet lukken
Met een Q7 kan je dat wel hoor, dat is een beest en joden rennen altijd weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarmee zou ik dan maar niet door Amsterdam rijden
Vooral dat laatstequote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met een Q7 kan je dat wel hoor, dat is een beest en joden rennen altijd weg.
Wat ik net al zei, over de grachten en dan snel rijdenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met een Q7 kan je dat wel hoor, dat is een beest en joden rennen altijd weg.
De grote goudvis heet johannes.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welke vis is vis Johannes?
En hoe heet de rest? Wie is wie?
Hoe onderscheid je de vissen? Namen en pics graag
Verwacht je binnenkort ook gezinsuitbreiding?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De grote goudvis heet johannes.
De kleine goudvis Daan.
Dan heb je nog Ron (die zwarte), Karina (de gespikelde) en Stijn (de wat minder gespikkelde)
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De grote goudvis heet johannes.
De kleine goudvis Daan.
Dan heb je nog Ron (die zwarte), Karina (de gespikelde) en Stijn (de wat minder gespikkelde)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |