nieuwe originals was wel leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:37 schreef charmed_angel het volgende:
Je moet ze wel allemaal aandacht geven ja
haha okequote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga hem morgen kijken, dus ssssssttttt
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
haha oke
[spoiler]klaus is een vampier[/spooiler]
ow ik ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh slechts een pc en een laptop. En een ipad
Ik wil ook een mac. Maarja, duur man.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
ownee ik lieg. Ik heb 1 Mac, 1 PC, 1 Laptop en 1 ipad
Ja ze zijn wel duur, ooit een keer van belastingteruggave gekocht toen we niet op vakantie gingenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil ook een mac. Maarja, duur man.
Ja zit nu op laptop. ff voetbal te kijken. Zat net op de pc een spelletje te spelen
Helemaal los op Paul Elstakquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel duur, ooit een keer van belastingteruggave gekocht toen we niet op vakantie gingen
Zo de kaarten voor love the 90's zijn binnen
8 kaarten voor 6 euro per stukDoe ik goed
wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Maandag maar even langs de dokter, mijn knie doet pijn
Arme jij. Ik hoop niet dat ie uit de kom is of zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Maandag maar even langs de dokter, mijn knie doet pijn
Ging donderdag hardlopen, maakte een totaal verkeerde beweging. Ik dacht dat het wel overging maar helaas.quote:
AU, knieen zijn kutdingenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ging donderdag hardlopen, maakte een totaal verkeerde beweging. Ik dacht dat het wel overging maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |