SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Ajax - PSV
• Winst Ajax
• Gelijkspel
• Winst PSV
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
PS
Livestream voor de Ajacieden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2014 15:25:46 ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:41 schreef Doublepain het volgende:
Wat feitjes van Unibet:Verkapte Unibet spam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat PSV maar mag winnen!
Wat is dat voor obsessie met uitsupporters meenemen. Voetbal is belangrijker. Of ben jij zo iemand , als je al naar het stadion gaat, die de hele tijd met de uitsupporters bezig is en niets om voetbal geeft?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zo'n slechte grap maken over een livestream terwijl psv niet eens 800 man meeneemt naar het uitvak
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:17 schreef valek het volgende:
[..]
Wat is dat voor obsessie met uitsupporters meenemen. Voetbal is belangrijker. Of ben jij zo iemand , als je al naar het stadion gaat, die de hele tijd met de uitsupporters bezig is en niets om voetbal geeft?
Gastquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zo'n slechte grap maken over een livestream terwijl psv niet eens 800 man meeneemt naar het uitvak
Het gaat hier niet louter om het voetbal, het gaat ook over de beleving. En die beleving heerst blijkbaar bij TS en wilt een sneer of iets dergelijks uitdelen aan de joden. Maar gezien de feitelijk juiste constatering van onze Afhaalchinees, mag TS wel degelijk eerst de hand in eigen boezem steken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:17 schreef valek het volgende:
[..]
Wat is dat voor obsessie met uitsupporters meenemen. Voetbal is belangrijker. Of ben jij zo iemand , als je al naar het stadion gaat, die de hele tijd met de uitsupporters bezig is en niets om voetbal geeft?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
GastAls Afhaalchinees zoiets zei:
'Wat is dat voor obsessie met hoe jullie denken dat Ajacieden de wedstrijd volgen. Voetbal is belangrijker. Of ben jij zo iemand, als je al naar het stadion gaat, die de hele tijd met Ajacieden bezig is en niets om voetbal geeft?'
Dan zou ik je iéts minder uitlachen om je achterlijke reactie. Nu slaat het gewoon echt totaal nergens op.
Je zegt nu echt helemaal niets. Slaat nergens op. Zit je in de politiek of zo?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het gaat hier niet louter om het voetbal, het gaat ook over de beleving. En die beleving heerst blijkbaar bij TS en wilt een sneer of iets dergelijks uitdelen aan de joden. Maar gezien de feitelijk juiste constatering van onze Afhaalchinees, mag TS wel degelijk eerst de hand in eigen boezem steken.
Dat heeft niets met een obsessie voor uitsupporters te maken
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:32 schreef valek het volgende:
[..]
Je zegt nu echt helemaal niets. Slaat nergens op. Zit je in de politiek of zo?
Uh, ok.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:32 schreef valek het volgende:
[..]
klopt gewoon wat hij zegt hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:32 schreef valek het volgende:
[..]
Schaars of Arias.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef Devv het volgende:
Ik ben benieuwd welke gefrustreerde PSV'er als eerste een rode kaart pakt. Lens is er niet meer.
Als de Telegraaf dit juist heeft en Ruiz dus in de spits staat.........twitter:433NL twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 10:05:32Vermoedelijke XI PSV | Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Willems; Schaars, Park, Maher; Bakkali, Ruiz en Depay. [De Telegraaf] reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:44 schreef Heeinz het volgende:
Als de Telegraaf dit juist heeft en Ruiz dus in de spits staat.........twitter:433NL twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 10:05:32Vermoedelijke XI PSV | Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Willems; Schaars, Park, Maher; Bakkali, Ruiz en Depay. [De Telegraaf] reageer retweet
Zou wat zijn. Ruiz maakt z'n debuut in de spits waar hij nog nooit heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:44 schreef Heeinz het volgende:
Het is toch sowieso belachelijk.. Natuurlijk is Ruiz een fantastische voetballer en je moet hem niet de kans geven om te scoren, maar hoe vaak heeft hij nou meegetraind?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Ruiz maakt z'n debuut in de spits waar hij nog nooit heeft gespeeld.
Tja, als je 60.000 ballen betaald per wedstrijd zet je hem niet makkelijk op de bank.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is toch sowieso belachelijk.. Natuurlijk is Ruiz een fantastische voetballer en je moet hem niet de kans geven om te scoren, maar hoe vaak heeft hij nou meegetraind?
Beetje plagen mag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De objectiviteit van TS is wel vermakelijk.
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 13:33:45.@SiemdeJong mist de topper tegen PSV. http://t.co/b4tk0xBDYE #ajapsv reageer retweet
Wat een gemis.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:35 schreef Heeinz het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 13:33:45.@SiemdeJong mist de topper tegen PSV. http://t.co/b4tk0xBDYE #ajapsv reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:05 schreef Karina het volgende:
3-0oh en nog even een gokje wagen, odds zullen wel laag zijn.
quote:Ajax wordt namelijk gezien als de grote favoriet voor het treffen in de Amsterdam ArenA: een overwinning van de thuisclub levert 1,64 keer de inzet op. Wie denkt aan een gelijkspel kan 4,05 keer de inzet terugverwachten, terwijl een overwinning van de bezoekers in de boeken staat tegen 5,15 keer de inzet.
Weinig value inderdaad. Misschien dat ik live nog wat inzetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:05 schreef Karina het volgende:
3-0oh en nog even een gokje wagen, odds zullen wel laag zijn.
Dat de hele competitie anti PSV was wisten we al, maar dat maakt winst PSV alleen maar mooier.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:31 schreef Devv het volgende:
Het zou voor de competitie leuker zijn als Ajax wint.
Als je iets over PSV hebt zet ik hem er wel in, zo ben ik ook wel weer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zolang je zelf ook kan incasseren mag het wel ja
quote:Veltman weet niet of hij het gered had zonder knieblessure
Joël Veltman begint zondag in de Arena voor het eerst als basisspeler van Ajax aan een topper tegen PSV. De jonge verdediger weet niet of hij daar zonder ernstige blessure in de jeugd ook had gestaan.
"In 2011 scheurde ik als speler van de A1 mijn kruisband af", zegt Veltman in gesprek met NUsport.
"Toen dacht ik in eerste instantie: hoe kom ik hier uit? Maar toen ik eenmaal hersteld was, speelde ik al snel veel bij Jong Ajax en trainde bij de A-selectie."
"Ik kwam een beetje in een flow. Op mentaal gebied kan ik zelfs zeggen dat die kruisbandblessure goed voor me is geweest. Ik weet niet of ik zonder die blessure nu vast in het eerste had gestaan."
Veltman doorliep vanaf 2001 de jeugdopleiding van Ajax. Door zijn blessure werd hij zich ervan bewust hij dat hij meer moest doen om de Arena te halen.
"Dan gaat het om harder werken op de trainingen, maar ook erna. Ik zeg weleens: ik gun iedereen daarom een kruisbandblessure. Dat klinkt raar. Maar ik ben er mentaal wel sterker door geworden."
Talent
Na een ietwat langere aanloop, mede door de knieblessure, ging het de laatste maanden ineens heel hard met de ontwikkeling van Veltman, die woensdag zijn 22e verjaardag vierde. Hij veroverde een basisplaats bij Ajax en debuteerde in november in Oranje in de wedstrijd tegen Colombia.
"Ik las laatst ook iets in de krant over 'een talent met een WK-droom'. Maar voor een talent ben ik eigenlijk al te oud, zeker in de eredivisie. En eerlijk gezegd heb ik me ook nooit een talent gevoeld."
"Ja oké, als je naar het aantal wedstrijden kijkt… Dat zijn er maar vijftien in de eredivisie. Ik kom net kijken. In die zin zit er misschien dus wel iets in de term talent."
Drie maanden geleden speelde Veltman nog voor Ajax. Het contrast is groot met de topper van zondag en de interland tegen Colombia, waarin Radamel Falcao als directe tegenstander trof. Toch vindt Veltman dat hij in die korte tijd veel beter is geworden.
"Ik sta er denk ik vooral omdat ik het vertrouwen heb gekregen van de trainer. Vertrouwen doet veel met je. Verder ben ik nog steeds dezelfde Joël, alleen heb ik nu een basisplaats. Ik heb mezelf in die zin ook niet verrast. Misschien alleen een beetje op fysiek vlak. Maar verder heb ik altijd het gevoel gehad dat ik dit in me had. Toen ik nog geen basisplaats had, hield ik me op de training al goed staande. Dan weet je dat je het kan."
'Frank de Boertje'
Op trainingskamp in Turkije ging vorige week toch nog even mis. Veltman ging de fout in het oefenduel met Trabzonspor, waardoor de Turkse club scoorde. "Heb ik dat voor 2014 maar gehad, laat ik het maar zo bekijken. Maar het zit wel een beetje in m'n spel. Komt doordat ik het vaak te mooi wil oplossen."
"Ja, ik weet hoe ze zo’n foutje vroeger noemden een 'Frank de Boertje'. Er wordt ook vaak gezegd dat ik op de trainer lijk. Qua carričre vind ik dat prima. Maar laat die 'Frank de Boertjes' maar zitten. Zoals ik zal zei, laat de enige zijn van 2014. Dan gebeurt het zondag in de topper tegen PSV in ieder geval niet."
Veltman treft met koploper Ajax zondag de nummer zeven van de eredivisie. Ondanks het verschil op de ranglijst ziet hij het wel als een topper. Een wedstrijd tegen PSV is altijd een topper, net als tegen Feyenoord. Of ze nou eerste of zevende staan."
"Ik dacht begin dit seizoen trouwens dat PSV bovenin zou gaan meedraaien. Maar ja, toen kwam die enorme dip. Ik sluit nu ook niet uit dat ze alsnog mee gaan doen om de titel. De laatste twee wedstrijden voor de winterstop won PSV. Ze hebben de lijn omhoog weer gevonden. En Bryan Ruiz is erbij gekomen. Ik heb hem altijd een goede voetballer gevonden, al heb ik de laatste jaren weinig van 'm gezien. Ruiz zal het niet verleerd zijn. Maar goed, het is zondag aan ons om PSV weer terug naar beneden te duwen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-5 hattrick RuizSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://plazilla.com/hoe-word-je-cabaretierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:jochemmyjer twitterde op zondag 19-01-2014 om 10:51:59Vanmiddag 90 minuten stil proberen te zitten bij Ajax-PSV!!! Zin innnnnnnnnn! Tralala hupsake!
) #ajapsv reageer retweet
Er zit wel een stukje waarheid in.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:21 schreef Nober het volgende:
1-0 Serero 23'
1-1 Depay 61'
1-2 Ruiz 67'
1-3 Depay 90'+1
Rood: Van Rhijn 76'
Dat zou fantastisch zijn. Ik ga heel internet trollen dan.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:21 schreef Nober het volgende:
1-0 Serero 23'
1-1 Depay 61'
1-2 Ruiz 67'
1-3 Depay 90'+1
Rood: Van Rhijn 76'
Ik zet in op 3-1.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:44 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man gaat het vandaag doen
Enig stukje waarheid.quote:
Slechte voorbereiding.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even gekeken of de AH rond vijf uur nog open is.
Wij geven toch niets om de amateur divisie, dadelijk Swansea-Tottenham gevolgd door Chelsea-Manchester United en daarna Levante-Barcelona (deel 1 van 3).quote:
Ja laten we maar niet over Ajax supporters beginnenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mwah, matig grapje. Verzin wat beters en het komt in de OP.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 14:41:51Volledige line-up: Zoet Arias Bruma Rekik Willems Park Maher Schaars Ruiz Locadia Depay #ajapsv #VI reageer retweet
quote:
Waddan? Prima tijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef Karina het volgende:
Ja ik ook, zit wel een beetje via de stream te kijken majah. Rottijd ook wel half 5.
Half 3 gewoonquote:
Boilesen valt toch uit met een blessure na 30 minuten.quote:
Heb je geen hobbies of zo dat je de hele dag zit te wachten?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Half 3 gewoonIk krijg tegen die tijd al honger en wat Geo zegt, je zit de hele dag te wachten.
Wow'enquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb je geen hobbies of zo dat je de hele dag zit te wachten?
Ik zeg toch dat ik via stream zit te kijken? En ik heb Black Sails vanmorgen ook nog zitten kijken. Prima serie.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb je geen hobbies of zo dat je de hele dag zit te wachten?
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 19-01-2014 om 16:00:354 - Ajax have conceded only 4 goals in 11 Eredivisie games since their 4-0 defeat against PSV in Eindhoven. Reinforced. reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:41 schreef Doublepain het volgende:
PS
Livestream voor de Ajacieden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk voor de TV/PC.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:08 schreef Karina het volgende:
Eerste helft denk ik maar via de radio volgen, dan eet ik alvast wat en kijk ik 2e helft![]()
Heb al honger
Waar is de fameuze bord-op-schoot houding dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:08 schreef Karina het volgende:
Eerste helft denk ik maar via de radio volgen, dan eet ik alvast wat en kijk ik 2e helft![]()
Heb al honger
Tripje langs memory lane.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schakel ik in, gaan ze weg
En nu gaat die mongool weer dom lopen lullen
PSV zal waarschijnlijk ook wel gewoon gaan winnen ja, maar je weet maar nooit met die KNJB he.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:23 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo wat in een pan gooien denk ik. Overigens is het op de radio vaak nog spannender dan als je kijkt. Vooral als je het later terug ziet, dan denk je: oh was dat alles
Oké Kapiquote:Op zondag 19 januari 2014 16:21 schreef Cavaliers het volgende:
Zo, 16.30. Ik ga boodschappen doen. Tenzij we op wonderbaarlijke wijze op voorsprong komen.
Als die commentaar geeft dan denk je inderdaad altijd dat er heel wat aan de hand isquote:Op zondag 19 januari 2014 16:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Sjek geeft toch geen commentaar hé
5.15 is wel heel hoog inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:25 schreef Ixnay het volgende:
"Een zege voor PSV levert je 5.15 keer je inzet op."
Ik ben geen gokker, maar hierop zou ik best een paar tientjes op willen inzetten.
Ajax is wel wat beter momenteel, maar ik schat de kansen van PSV met Park en Ruiz wel wat hoger in dan deze factor 5,15 doet blijken.
Ajax uiteraard vieze kutlamp.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV zal waarschijnlijk ook wel gewoon gaan winnen ja, maar je weet maar nooit met die KNJB he.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:29 schreef OllieWilliams het volgende:
10-0, laatste wedstrijd voor Cocu
0-2quote:Op zondag 19 januari 2014 16:29 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Schrijf maar vast twee goals van Ruiz op!
1 en 2quote:Op zondag 19 januari 2014 16:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
0-2
XX" Ruiz
XX" Ruiz
Welke minuten mag ik noteren?
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Mislukt bij een degradatiekandidaat in engelandben er niet bang voor
17 en 64quote:Op zondag 19 januari 2014 16:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
0-2
XX" Ruiz
XX" Ruiz
Welke minuten mag ik noteren?
Nee, maar om hem daarop te beoordelen is nogal eenzijdig.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wat? Is hij geslaagd bij Fulham dan?
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:29 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zeg, en luister goed allemaal: 2-3
Sorry dat ik alvast de uitslag verklap
3 jaar terug.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar om hem daarop te beoordelen is nogal eenzijdig.
Hij heeft een gigantische bijdrage gehad aan het kampioenschap van Twente.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:32 schreef Momo... het volgende:
Ruiz![]()
Zorg er maar voor dat ajax geen punten wint vandaag.
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:33 schreef KingRoland het volgende:
Al die reacties hier over Ruiz, ik let er alvast op als hij flopt dit seizoen
Ik ga er van uit dat het middenveld van Ajax er keer op keer er doorheen combineert, dat irriteert et voila, kaarten galore.quote:
Ik hoop ook op één of meerdere rode kaarten bij Ajax... Gewoon, omdat het kan. Met als eindstand 0-0quote:Op zondag 19 januari 2014 16:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het middenveld van Ajax er keer op keer er doorheen combineert, dat irriteert et voila, kaarten galore.
Over wie moeten ze nu grappen maken bij VI dan?!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
JepTerwijl hij zeker beter is dan die clowns die ze nu als rechtsback heben
Van Rhijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Over wie moeten ze nu grappen maken bij VI dan?!
Willems.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Over wie moeten ze nu grappen maken bij VI dan?!
Bruma of Rekik!quote:Op zondag 19 januari 2014 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop ook op één of meerdere rode kaarten bij Ajax... Gewoon, omdat het kan. Met als eindstand 0-0
Huilie huiliequote:
Pass van 50 duizend euro.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Doe er dan meer mee, Depay
Overigens, die eerste pass van Ruiz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Wat een drama was dat zeg, nooit meer doenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geen co-commentaar?
Wij zijn gezegend
Van mij hoeven de kaarten niet terecht te zijn hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 16:39 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie bij Ajax niet zo snel iemand direct rood pakken. 2 keer geel ook niet. Misschien van Rhijn als hij het moeilijk gaat krijgen tegen Depay.
Daar zeg je wat jaquote:Op zondag 19 januari 2014 16:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Van mij hoeven de kaarten niet terecht te zijn hoor
such skillquote:Op zondag 19 januari 2014 16:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wát een pass van Serero was dát zeg!
Bij wedstrijden van Ajax is tegenwicht niet gewenst.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Geen co-commentaar?
Wij zijn gezegend
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:41 schreef eight het volgende:
[..]
Bij wedstrijden van Ajax is tegenwicht niet gewenst.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:42 schreef Karelnoord het volgende:
PSV werkelijk waar heer en meester in de aRENa
sterk argumentquote:
Hadden we idd net gezien bij de actie van Fischer.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:42 schreef Karelnoord het volgende:
En dan te bedenken dat hij 30 is.quote:
Ze trappen er steeds in ook, verdedigen ho maarquote:Op zondag 19 januari 2014 16:42 schreef OllieWilliams het volgende:
FischerDie jongen heeft zo veel zelfvertrouwen ook
Mentaal 12quote:Op zondag 19 januari 2014 16:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij 30 is.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij 30 is.
Ik zie mijn 30e inderdaad anders voor me dan de hele dag op een anoniem forum plaatjes van calimero en baby's te uploaden.quote:
Maar nu je 35 bent hoe kijk je dan terug op dat verledenquote:Op zondag 19 januari 2014 16:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zie mijn 30e inderdaad anders voor me dan de hele dag op een anoniem forum plaatjes van calimero en baby's te uploaden.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zie mijn 30e inderdaad anders voor me dan de hele dag op een anoniem forum plaatjes van calimero en baby's te uploaden.
Nee roepen dat het al 0-3 had moeten zijn. Dat is een lekker argument.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:44 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Heb je weer zo'n argument loze schreeuw Ajacied.
Ga is ff lekker naar AN ofzo.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee roepen dat het al 0-3 had moeten zijn. Dat is een lekker argument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |