De media leeft er naar toe jaquote:Op zondag 19 januari 2014 08:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een wedstrijd tussen twee clubs met kwalitatief sterke selecties, met veel spanning en druk, en waar lang naartoe geleefd wordt
Hahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 08:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat de ajaxsupporters wat anders zingen dan? Als ze al wat zingen.
nu met de verbeterde dekking in het stadion gaat dat teletekst kijken ook stukken beter!quote:Op zondag 19 januari 2014 08:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha
Sterker nog in de aRENa zit nooit iemand dus daar zingt niemand xd
Ze kijken allemaal op teletekst hahahahaha XD XD
En nu kunnen we gelukkig ook live foto's enzo vanuit de arena bekijken via Twitter enzoquote:Op zondag 19 januari 2014 08:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu met de verbeterde dekking in het stadion gaat dat teletekst kijken ook stukken beter!
echt tof, zie ik ook eens wat mijn buurman zietquote:Op zondag 19 januari 2014 08:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En nu kunnen we gelukkig ook live foto's enzo vanuit de bekijken via Twitter enzo
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha
Sterker nog in de aRENa zit nooit iemand dus daar zingt niemand xd
Ze kijken allemaal op teletekst hahahahaha XD XD
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu met de verbeterde dekking in het stadion gaat dat teletekst kijken ook stukken beter!
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En nu kunnen we gelukkig ook live foto's enzo vanuit de bekijken via Twitter enzo
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt tof, zie ik ook eens wat mijn buurman ziet
Goed luisteren vandaag knulquote:Op zondag 19 januari 2014 08:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat de ajaxsupporters wat anders zingen dan? Als ze al wat zingen.
Het niveau is ineens heel sterk gedaaldquote:Op zondag 19 januari 2014 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij vindt IkStampOpTacos het bijzonder grappig.
ik ben er echt niet gerust op. Ze hebben toch een aantal spelers die op een goede dag echt goed kunnen zijn, zoals Depay, Narsingh, Bakkali etc.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, dit is de nummer 1 tegen de nummer 7.
Waar maak ik me überhaupt druk om.
En op een goede dag zijn wel meer clubs gevaarlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 09:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben er echt niet gerust op. Ze hebben toch een aantal spelers die op een goede dag echt goed kunnen zijn, zoals Depay, Narsingh, Bakkali etc.
Ik hoop dat ik de wedstrijd kan zien. Ga zo naar enschede en daarna langs vianen, met een beetje mazzel ben ik op tijd terug in Groontje.
Gelukkig is de wedstrijd om half vijf.
Bakkali en Depay noemen in plaats van Park en Ruiz..quote:Op zondag 19 januari 2014 09:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben er echt niet gerust op. Ze hebben toch een aantal spelers die op een goede dag echt goed kunnen zijn, zoals Depay, Narsingh, Bakkali etc.
Ik hoop dat ik de wedstrijd kan zien. Ga zo naar enschede en daarna langs vianen, met een beetje mazzel ben ik op tijd terug in Groontje.
Gelukkig is de wedstrijd om half vijf.
Maherrrrrrrquote:Op zondag 19 januari 2014 09:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bakkali en Depay noemen in plaats van Park en Ruiz..
park is bejaard en ruiz heeft al anderhalf jaar niet gespeeld.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bakkali en Depay noemen in plaats van Park en Ruiz..
Bakkali en Depay zijn egoïsten die uit alle hoeken en standen kansloos op doel schieten. Sinds Park weer terug is speelt PSV direct beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
park is bejaard en ruiz heeft al anderhalf jaar niet gespeeld.
En onze backs hebben nogal moeite met snelle buitenspelers.
Als je Bakkali gevaarlijk noemt, ben je echt gek. Die gast heeft serieus niets goed gedaan sinds die periode juli-augustus. Alsof 'ie vandaag opeens de feeling terugheeft, ga toch weg johquote:Op zondag 19 januari 2014 09:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
park is bejaard en ruiz heeft al anderhalf jaar niet gespeeld.
En onze backs hebben nogal moeite met snelle buitenspelers.
Bij Depay zeilt de bal per toeval wel eens in het doel, dan mag je hem een leuke speler vinden.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bakkali en Depay zijn egoïsten die uit alle hoeken en standen kansloos op doel schieten. Sinds Park weer terug is speelt PSV direct beter.
boilesen ja. Die er drie maanden uitlag omdat hij een sprintduel aan moest gaan met Lens (toch?)quote:Op zondag 19 januari 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Bakkali gevaarlijk noemt, ben je echt gek. Die gast heeft serieus niets goed gedaan sinds die periode juli-augustus. Alsof 'ie vandaag opeens de feeling terugheeft, ga toch weg joh. Tevens staat hij tegenover Boilesen die voor zijn blessure in een goede vorm stak
.
Depay is de enige leuke speler daar, Ruiz in principe ook maar dat moeten we nog even afwachtenquote:Op zondag 19 januari 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Depay zeilt de bal per toeval wel eens in het doel, dan mag je hem een leuke speler vinden.
Bij Ajax ook, op zich zijn dit wel prettige wedstrijden voor PSV want ze hoeven het spel niet te maken en hebben niets te verliezen maar ik denk toch wel dat Ajax dit vandaag gewoon professioneel uitspeeltquote:Op zondag 19 januari 2014 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens is het grote probleem van PSV het afwerken.
Dat had PSV ook in De Kuip bijvoorbeeld. Toen was het ook alleen maar ballen wegroeien uit de 16.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ajax ook, op zich zijn dit wel prettige wedstrijden voor PSV want ze hoeven het spel niet te maken en hebben niets te verliezen maar ik denk toch wel dat Ajax dit vandaag gewoon professioneel uitspeelt
Liever niet, des te prettiger als het makkelijk gaat maar ik ga ook van een zege uit, makkelijk moet ik nog zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga uit van een makkelijke zege.
Als ik het fout heb mag je me altijd uitlachen
Ik zie ook niet echt een concurrent in PSV dit seizoen maar dat maken de 3 punten vandaag niet minder belangrijkquote:Op zondag 19 januari 2014 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof PSV die achterstand ooit goed zal maken.
Alleen Shreyas gelooft daar in.
OKquote:Op zondag 19 januari 2014 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga uit van een makkelijke zege.
Als ik het fout heb mag je me altijd uitlachen
Moet kunnen tegen FEYquote:Op zondag 19 januari 2014 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jullie zitten in het voorprogramma vandaag
If serious:quote:Op zondag 19 januari 2014 10:28 schreef Planga het volgende:
Gewoon niet kunnen slapen van de spanning ><
quote:Op zondag 19 januari 2014 10:28 schreef Planga het volgende:
Jezus 4 uurtjes slaap gepakt. Gewoon niet kunnen slapen van de spanning ><
Ik hoop op Hoesen.
Om half 2 in de autoquote:
Ik hoop op Hoesen.
Als Ajax deze pot verliest is van alles nog mogelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof PSV die achterstand ooit goed zal maken.
Alleen Shreyas gelooft daar in.
Als Ajax verliest staat Vitesse nog altijd aan kop.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als Ajax deze pot verliest is van alles nog mogelijk.
11 tegen 11.
De bal is rond.
Dit soort dingen heb ik nog nooit geweten!quote:Op zondag 19 januari 2014 11:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als Ajax deze pot verliest is van alles nog mogelijk.
11 tegen 11.
De bal is rond.
Dat is dan toch weer mooi meegenomen.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit soort dingen heb ik nog nooit geweten!
Zo leer je nog wat op een zondagochtendquote:Op zondag 19 januari 2014 11:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is dan toch weer mooi meegenomen.
Gewoon paar nakjes coke en je shirt uit doen op de tribune dan komt alles goedquote:Op zondag 19 januari 2014 13:52 schreef Heeinz het volgende:
Godverdegodver, laatste dagen totaal niet fit en ik dacht dat het wel weer ging.. 2 minuten in de auto net, en meteen weer misselijk. Geen Amsterdam dus voor mij vanmiddag![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon paar nakjes coke en je shirt uit doen op de tribune dan komt alles goed
Dat maakt heel veel goed, en mochten we verliezen was ik daar toch liever niet bij geweestquote:Op zondag 19 januari 2014 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel kut voor je, hopelijk maakt een overwinning nog wat goed
Enohtwitter:AFCAjax twitterde op zondag 19-01-2014 om 14:36:07Nieuws: Eyong Enoh vertrekt naar Antalyaspor. Hij wordt eerst verhuurd en daarna getransfereerd. http://t.co/mgN441lGPZ #ajax reageer retweet
Laten we hopen dat hij dat doet!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:16 schreef Spinosaurus het volgende:
Nou, Fischer mag zich vandaag weer waar gaan maken
Benieuwd wat Ajax er voor krijgt.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Heeinz het volgende:
Enohtwitter:AFCAjax twitterde op zondag 19-01-2014 om 14:36:07Nieuws: Eyong Enoh vertrekt naar Antalyaspor. Hij wordt eerst verhuurd en daarna getransfereerd. http://t.co/mgN441lGPZ #ajax reageer retweet
Beter krijgt hij wel een mooi afscheidquote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Heeinz het volgende:
Alwéérquote:Op zondag 19 januari 2014 14:16 schreef Spinosaurus het volgende:
Nou, Fischer mag zich vandaag weer waar gaan maken
twitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 19-01-2014 om 14:42:02Volgens @thijsslegers begint Ruiz als rechtsbuiten tegen Ajax. Locadia start in de spits, middenveld met Park, Maher en Schaars. #ajapsv reageer retweet
Als Sigthorsson in de spits staat ga ik met spullen gooien.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben inmiddels toch wel benieuwd naar de opstelling
600.000quote:Op zondag 19 januari 2014 14:41 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Benieuwd wat Ajax er voor krijgt.
Die keeper van Kiev was anders ook aan het bazen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:03 schreef Gruisman het volgende:
Kwam deze toevallig weer eens tegen
Stekelenburg deze wedstrijd![]()
Toen hadden we echt een goed teamquote:Op zondag 19 januari 2014 15:03 schreef Gruisman het volgende:
Kwam deze toevallig weer eens tegen
Stekelenburg deze wedstrijd![]()
Het Ajax met ten Cate was ook niet verkeerdquote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen hadden we echt een goed team
En toch was dat laatste halfjaar onder Jol niet om aan te gluren.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen hadden we echt een goed team
Het is vaak gezegd ja in de eerste seizoenshelft, toch heeft iedereen wel vertrouwen in hemquote:
Voetbal is nu soms ook niet om aan te glurenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch was dat laatste halfjaar onder Jol niet om aan te gluren.
Er zit een idee achter.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voetbal is nu soms ook niet om aan te gluren
Dat team.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het Ajax met ten Cate was ook niet verkeerd
Klopt je ziet wel dat er stappen zijn gemaakt dit seizoenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit een idee achter.
Dat is al heel wat. Dat het niet altijd lukt met jonge spelers moet je dan soms voor lief nemen.
YEAHHHtwitter:VI_nl twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:11:26De 11 van Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Hoesen, Fischer #ajapsv reageer retweet
En kan alleen maar beter worden omdat er uit de nieuwe as niet veel spelers zullen vertrekken deze zomer heb ik het idee. Cillessen, Veltman, Denswil, Blind, Klaassen, Serero/Duarte. Daar kunnen we op bouwenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt je ziet wel dat er stappen zijn gemaakt dit seizoen
Precies zoals ik had gehooptquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
YEAHHHtwitter:VI_nl twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:11:26De 11 van Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Hoesen, Fischer #ajapsv reageer retweet
Lekker, lekkerquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
Bojan ipv Hoesen had ook wel gemogen, maar iig geen Siggyquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
Hoeseeeeuuhh Hoeseeeeuhhh Hoeseeeeuuhhhquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
Vanwege zijn fantastische spel?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie veel liever Bojan ipv Fischer of Hoesen.
Bojan mag het laten zien in zijn invalbeurt die er ongetwijfeld gaat komenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik doe het met plezierquote:Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je UI herinnert ons er elke dag aan
https://twitter.com/searc(...)&src=typd&f=realtimequote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:14 schreef Smoofie het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:16:34Bij Ajax zal niet Hoesen maar Sigthórsson in de spits spelen. #ajapsv reageer retweet
Ik had wel meer van die Lamela verwacht om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
https://twitter.com/searc(...)&src=typd&f=realtime
Ze zijn louter positief over die jongen. Enige goeie aankoop ook geweest daar.
Ik ga mezelf nu verdrinken onder de douche.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |