Waddan? Prima tijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef Karina het volgende:
Ja ik ook, zit wel een beetje via de stream te kijken majah. Rottijd ook wel half 5.
Half 3 gewoonquote:
Boilesen valt toch uit met een blessure na 30 minuten.quote:
Heb je geen hobbies of zo dat je de hele dag zit te wachten?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Half 3 gewoonIk krijg tegen die tijd al honger en wat Geo zegt, je zit de hele dag te wachten.
Wow'enquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb je geen hobbies of zo dat je de hele dag zit te wachten?
Ik zeg toch dat ik via stream zit te kijken? En ik heb Black Sails vanmorgen ook nog zitten kijken. Prima serie.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb je geen hobbies of zo dat je de hele dag zit te wachten?
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 19-01-2014 om 16:00:354 - Ajax have conceded only 4 goals in 11 Eredivisie games since their 4-0 defeat against PSV in Eindhoven. Reinforced. reageer retweet
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:41 schreef Doublepain het volgende:
PS
Livestream voor de Ajacieden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk voor de TV/PC.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:08 schreef Karina het volgende:
Eerste helft denk ik maar via de radio volgen, dan eet ik alvast wat en kijk ik 2e helft![]()
Heb al honger
Waar is de fameuze bord-op-schoot houding dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:08 schreef Karina het volgende:
Eerste helft denk ik maar via de radio volgen, dan eet ik alvast wat en kijk ik 2e helft![]()
Heb al honger
Tripje langs memory lane.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schakel ik in, gaan ze weg
En nu gaat die mongool weer dom lopen lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |