Veel plezier met Stokje en de lunchdatequote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Ik ben gelukkig vrij en heb een tankpas. En ik ga zo lunchen met een aantrekkelijke FOK!ster, dus we gaan hem samen verplaatsen
.
Beterschapquote:
Breng maar hier.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:15 schreef Bart het volgende:
De stok is in de auto
Ik herhaal
De stok is in de auto
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:15 schreef Bart het volgende:
De stok is in de auto
Ik herhaal
De stok is in de auto
En dan ga je de auto aan een plaatsnaambord vastzetten ofzo?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:15 schreef Bart het volgende:
De stok is in de auto
Ik herhaal
De stok is in de auto
Dat genoegen hoop ik dan op mij te nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Scherpenzeel, en dan Renswoude?
gelukkig kan ik de stok ook nog weer uit de auto halenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:33 schreef ursel het volgende:
[..]
En dan ga je de auto aan een plaatsnaambord vastzetten ofzo?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:04 schreef Bart het volgende:
In mijn eigen Noord Holland zijn er trouwens nog veel over. Eigenlijk moet ie daarheen, kan natuurlijk niet dat dat gare Gelderland eerder af is dat die mooie polder hier
.
Enkel als er stations zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]Gelderland is vele malen mooier dan Noord-Holland.
eg niequote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]Gelderland is vele malen mooier dan Noord-Holland.
quote:
Dat heb je met mensen uit de randstad en omstreken. Die worden bang als ze ergens midden in de natuur staan en geen snelweg of skyline meer kunnen zienquote:
Zo eng was Drenthe niet...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je met mensen uit de randstad en omstreken. Die worden bang als ze ergens midden in de natuur staan en geen snelweg of skyline meer kunnen zien(Oh en het groene hart is geen natuur
)
Ouch.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je met mensen uit de randstad en omstreken. Die worden bang als ze ergens midden in de natuur staan en geen snelweg of skyline meer kunnen zien(Oh en het groene hart is geen natuur
)
Maarten van Rossem denkt er anders overquote:
ik heb 18 jaar in Gelderland gewoond dus ik kan er wel over meepratenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
)
Zo snel mogelijk daar weer weg dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's bijgewerkt. Bij deze blijft in Gelderland alleen de gemeente Lingewaal over
Of zo snel mogelijk naar Lingewaal om een complete provincie af te strepen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk daar weer weg dus.
Hoe ver is het dichtstbijzijnde station?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Of zo snel mogelijk naar Lingewaal om een complete provincie af te strepen.
Wie doet deze verplaatsing dit weekend ?
Dichtstbijzijnde station: 8,4 kmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe ver is het dichtstbijzijnde station?
Hoe lang duurt het tot een buikgriep over is?
Hoe kleiner de antwoorden, des te groter de kans dat ik ga
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:44 schreef Puala het volgende:
Verleidelijk om even in de auto te springen
Rhenen brengt ongelukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Morgen. Dan moet ik toch in Rhenen zijn, dan kan ik 'm zo ophalen
Ik moet daar spullen afgeven, ik leg die stok er niet neer hoor. Even overwegen of ik naar Lingewaal rij of een nieuwe gemeente in Brabant meepakquote:
Als er een station dichtbij isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet daar spullen afgeven, ik leg die stok er niet neer hoor. Even overwegen of ik naar Lingewaal rij of een nieuwe gemeente in Brabant meepak![]()
Aandachtshoer ben je ook hèquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Lingewaal maar een paar km hoorde ik.
lingewaal is wel leuk, hebben we ff in een een-tweetje een provincie afgetiktquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet daar spullen afgeven, ik leg die stok er niet neer hoor. Even overwegen of ik naar Lingewaal rij of een nieuwe gemeente in Brabant meepak![]()
Hij ligt iig aan de N224.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef Puala het volgende:
Als de pinpoint had geklopt had ie al in mn auto gelegen..
Ben je aan het zoeken, of niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef Puala het volgende:
Nee ook niet. Check de borden. Én er is geen rotonde zoals op de eerste pinpoint.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:42 schreef Nattekat het volgende:
https://maps.google.com/m(...)78,5.491428&t=h&z=16 hier dan.
Wat er op de borden staat komt helemaal overeen, het kan daar verbouwd zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee ook niet. Check de borden. Én er is geen rotonde zoals op de eerste pinpoint.
Meh, ik zat verkeerd om te denken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat er op de borden staat komt helemaal overeen, het kan daar verbouwd zijn.
Asperen gok ik, om Gelderland compleet te maken.quote:
Eh.. Meen je dat echt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Asperen gok ik, om Gelderland compleet te maken.
Beetje vaag waarom de plaats een andere naam heeft dan de gemeente die erbij hoort.
Jaquote:
ik gok dat minstens 1/3 van de gemeentes dat heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja
Tot ik erachter kwam dat er nog 2 plaatsen in die gemeente lagen
Tja... de meeste gemeentes dragen de naam van de plaats waarin het gemeentehuis staat, net als de gloednieuwe gemeente Alphen a/d Rijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik gok dat minstens 1/3 van de gemeentes dat heeft.
Ja, maar er zijn genoeg gemeentes die een andere naam dragen. Denk aan Westland, Comstrijen, Bernisse, Goeree-Overflakkee of waar jij hem laatst heb neergelegd: Kaag en Brassem.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... de meeste gemeentes dragen de naam van de plaats waarin het gemeentehuis staat, net als de gloednieuwe gemeente Alphen a/d Rijn.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef Puala het volgende:
Was van mobiel, en niemand zei er wat over dus ik dacht dat ie goed wasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik moest ook al lachen om die pinpoint
Leek er niet eens op man.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was van mobiel, en niemand zei er wat over dus ik dacht dat ie goed was
jouw link had rode fietspaden, die waren op de foto's niet te zien.quote:
In het westen misschien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... de meeste gemeentes dragen de naam van de plaats waarin het gemeentehuis staat, net als de gloednieuwe gemeente Alphen a/d Rijn.
In het westen ook niet hoor. Alleen rond Leiden zijn er relatief veel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:44 schreef Thijz het volgende:
[..]
In het westen misschien.In de achterhoek zijn veel gemeentes gefuseerd, bijvoorbeeld Berkelland (Borculo, Eibergen, Ruurlo en Neede), Bronckhorst (Hengelo (Gelderland), Hummelo en Keppel, Steenderen, Vorden en Zelhem) en Oost-Gelre (Groenlo en Lichtenvoorde). Die hebben in totaal dus 11 gemeentehuizen (gehad).
Of we zijn hier origineler met het kiezen van de naam van de gemeente.
3x raden waar ik woonquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
In het westen ook niet hoor. Alleen rond Leiden zijn er relatief veel.
Wordt dat een tocht met 5x overstappen en 3 kwartier wachten?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:53 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat plant treinreis voor morgen
Dat wordt weer een TOPSHOW.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:53 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat plant treinreis voor morgen
Als er publiek is welquote:
Van mij mag jij wel, ik kan nog tot eind maart en maar 1x. Het noorden is ie al een tijdje niet geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, ik had andere dingen te doen. Anderen ook. Morgen meer kans....
Maar ga je?
Daar was je gister toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:00 schreef BELASTING het volgende:
Nattekat, als jij 'm morgen ophaalt wil ik 'm wel overnemen in Alphen a/d Rijn Bodegraven.
Als heel Nederland geweest is stoppen we ermee?quote:Op zondag 2 februari 2014 08:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's bijgewerkt en Lingewaal, en dus heel Gelderland geschrapt!!!![]()
![]()
De laatste verplaatser krijgt de stok als troffeequote:Op zondag 2 februari 2014 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als heel Nederland geweest is stoppen we ermee?
We kunnen de plaatsen nog af.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. Maar ik ben er momenteel. Weer gister zat niet erg mee, al was de wind vandaag ook niet te doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar was je gister toch?
Maar helaas geen verplaatsing van mij vandaag, gaat toch nog niet helemaal goed.
De dagkaart is enkel in het weekend geldig dus ik kan volgende week pas.
Nee joh, gaan we door met alle plaatsnamenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wonen te weinig STOK!ers daar.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zuiden moet dus nog flink aan de bak...
M'n vader kan wel een paar keer meedoen in Noord-Holland, hij doorkruist dagelijks bijna de hele provincie.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Februari is aangebroken, dit is het overzichtskaartje bijgewerkt met de 4 afgestreepte gemeentes in januariGorinchem is nu naast de deur natuurlijk.
[ afbeelding ]
Limburger checking in, als hij hier in de buurt (fietsafstand) een keer komt te liggen wil ik wel een verplaatsing doenquote:
FOK!STOK door Nederland #152 Asperen (Puala)quote:
Ow, TT klopt nu dus welquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!STOK door Nederland #152 Asperen (Puala)
Hij loopt wel es achter, maar geen dagen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ow, TT klopt nu dus wel
Ook niet die ene optie dat het wel kan!?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb alle mogelijke opties net bekeken.
Word hem niet.
Enkeltje Leerdam 16 euro alleen al. En er zijn daar geen OV fietsenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook niet die ene optie dat het wel kan!?
Je kan je eigen fiets toch meenemen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Enkeltje Leerdam 16 euro alleen al. En er zijn daar geen OV fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |