Daar was je gister toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:00 schreef BELASTING het volgende:
Nattekat, als jij 'm morgen ophaalt wil ik 'm wel overnemen in Alphen a/d Rijn Bodegraven.
Als heel Nederland geweest is stoppen we ermee?quote:Op zondag 2 februari 2014 08:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's bijgewerkt en Lingewaal, en dus heel Gelderland geschrapt!!!![]()
![]()
De laatste verplaatser krijgt de stok als troffeequote:Op zondag 2 februari 2014 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als heel Nederland geweest is stoppen we ermee?
We kunnen de plaatsen nog af.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. Maar ik ben er momenteel. Weer gister zat niet erg mee, al was de wind vandaag ook niet te doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar was je gister toch?
Maar helaas geen verplaatsing van mij vandaag, gaat toch nog niet helemaal goed.
De dagkaart is enkel in het weekend geldig dus ik kan volgende week pas.
Nee joh, gaan we door met alle plaatsnamenquote:Op zondag 2 februari 2014 12:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wonen te weinig STOK!ers daar.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zuiden moet dus nog flink aan de bak...
M'n vader kan wel een paar keer meedoen in Noord-Holland, hij doorkruist dagelijks bijna de hele provincie.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Februari is aangebroken, dit is het overzichtskaartje bijgewerkt met de 4 afgestreepte gemeentes in januariGorinchem is nu naast de deur natuurlijk.
[ afbeelding ]
Limburger checking in, als hij hier in de buurt (fietsafstand) een keer komt te liggen wil ik wel een verplaatsing doenquote:
FOK!STOK door Nederland #152 Asperen (Puala)quote:
Ow, TT klopt nu dus welquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!STOK door Nederland #152 Asperen (Puala)
Hij loopt wel es achter, maar geen dagen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ow, TT klopt nu dus wel
Ook niet die ene optie dat het wel kan!?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik heb alle mogelijke opties net bekeken.
Word hem niet.
Enkeltje Leerdam 16 euro alleen al. En er zijn daar geen OV fietsenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook niet die ene optie dat het wel kan!?
Je kan je eigen fiets toch meenemen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Enkeltje Leerdam 16 euro alleen al. En er zijn daar geen OV fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |