Hij ligt iig aan de N224.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef Puala het volgende:
Als de pinpoint had geklopt had ie al in mn auto gelegen..
Ben je aan het zoeken, of niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef Puala het volgende:
Nee ook niet. Check de borden. Én er is geen rotonde zoals op de eerste pinpoint.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:42 schreef Nattekat het volgende:
https://maps.google.com/m(...)78,5.491428&t=h&z=16 hier dan.
Wat er op de borden staat komt helemaal overeen, het kan daar verbouwd zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee ook niet. Check de borden. Én er is geen rotonde zoals op de eerste pinpoint.
Meh, ik zat verkeerd om te denken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat er op de borden staat komt helemaal overeen, het kan daar verbouwd zijn.
Asperen gok ik, om Gelderland compleet te maken.quote:
Eh.. Meen je dat echt?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Asperen gok ik, om Gelderland compleet te maken.
Beetje vaag waarom de plaats een andere naam heeft dan de gemeente die erbij hoort.
Jaquote:
ik gok dat minstens 1/3 van de gemeentes dat heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja
Tot ik erachter kwam dat er nog 2 plaatsen in die gemeente lagen
Tja... de meeste gemeentes dragen de naam van de plaats waarin het gemeentehuis staat, net als de gloednieuwe gemeente Alphen a/d Rijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
ik gok dat minstens 1/3 van de gemeentes dat heeft.
Ja, maar er zijn genoeg gemeentes die een andere naam dragen. Denk aan Westland, Comstrijen, Bernisse, Goeree-Overflakkee of waar jij hem laatst heb neergelegd: Kaag en Brassem.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... de meeste gemeentes dragen de naam van de plaats waarin het gemeentehuis staat, net als de gloednieuwe gemeente Alphen a/d Rijn.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef Puala het volgende:
Was van mobiel, en niemand zei er wat over dus ik dacht dat ie goed wasquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik moest ook al lachen om die pinpoint
Leek er niet eens op man.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was van mobiel, en niemand zei er wat over dus ik dacht dat ie goed was
jouw link had rode fietspaden, die waren op de foto's niet te zien.quote:
In het westen misschien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja... de meeste gemeentes dragen de naam van de plaats waarin het gemeentehuis staat, net als de gloednieuwe gemeente Alphen a/d Rijn.
In het westen ook niet hoor. Alleen rond Leiden zijn er relatief veel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:44 schreef Thijz het volgende:
[..]
In het westen misschien.In de achterhoek zijn veel gemeentes gefuseerd, bijvoorbeeld Berkelland (Borculo, Eibergen, Ruurlo en Neede), Bronckhorst (Hengelo (Gelderland), Hummelo en Keppel, Steenderen, Vorden en Zelhem) en Oost-Gelre (Groenlo en Lichtenvoorde). Die hebben in totaal dus 11 gemeentehuizen (gehad).
Of we zijn hier origineler met het kiezen van de naam van de gemeente.
3x raden waar ik woonquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
In het westen ook niet hoor. Alleen rond Leiden zijn er relatief veel.
Wordt dat een tocht met 5x overstappen en 3 kwartier wachten?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:53 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat plant treinreis voor morgen
Dat wordt weer een TOPSHOW.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:53 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat plant treinreis voor morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |