quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:44 schreef Puala het volgende:
Verleidelijk om even in de auto te springen
Rhenen brengt ongelukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Morgen. Dan moet ik toch in Rhenen zijn, dan kan ik 'm zo ophalen
Ik moet daar spullen afgeven, ik leg die stok er niet neer hoor. Even overwegen of ik naar Lingewaal rij of een nieuwe gemeente in Brabant meepakquote:
Als er een station dichtbij isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet daar spullen afgeven, ik leg die stok er niet neer hoor. Even overwegen of ik naar Lingewaal rij of een nieuwe gemeente in Brabant meepak![]()
Aandachtshoer ben je ook hèquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Lingewaal maar een paar km hoorde ik.
lingewaal is wel leuk, hebben we ff in een een-tweetje een provincie afgetiktquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet daar spullen afgeven, ik leg die stok er niet neer hoor. Even overwegen of ik naar Lingewaal rij of een nieuwe gemeente in Brabant meepak![]()
Hij ligt iig aan de N224.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef Puala het volgende:
Als de pinpoint had geklopt had ie al in mn auto gelegen..
Ben je aan het zoeken, of niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef Puala het volgende:
Als de pinpoint had geklopt had ie al in mn auto gelegen..
Nee ook niet. Check de borden. Én er is geen rotonde zoals op de eerste pinpoint.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:42 schreef Nattekat het volgende:
https://maps.google.com/m(...)78,5.491428&t=h&z=16 hier dan.
Wat er op de borden staat komt helemaal overeen, het kan daar verbouwd zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee ook niet. Check de borden. Én er is geen rotonde zoals op de eerste pinpoint.
Meh, ik zat verkeerd om te denken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat er op de borden staat komt helemaal overeen, het kan daar verbouwd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |