Veel plezier met Stokje en de lunchdatequote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Ik ben gelukkig vrij en heb een tankpas. En ik ga zo lunchen met een aantrekkelijke FOK!ster, dus we gaan hem samen verplaatsen
.
Beterschapquote:
Breng maar hier.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:15 schreef Bart het volgende:
De stok is in de auto
Ik herhaal
De stok is in de auto
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:15 schreef Bart het volgende:
De stok is in de auto
Ik herhaal
De stok is in de auto
En dan ga je de auto aan een plaatsnaambord vastzetten ofzo?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:15 schreef Bart het volgende:
De stok is in de auto
Ik herhaal
De stok is in de auto
Dat genoegen hoop ik dan op mij te nemen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Scherpenzeel, en dan Renswoude?
gelukkig kan ik de stok ook nog weer uit de auto halenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:33 schreef ursel het volgende:
[..]
En dan ga je de auto aan een plaatsnaambord vastzetten ofzo?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:04 schreef Bart het volgende:
In mijn eigen Noord Holland zijn er trouwens nog veel over. Eigenlijk moet ie daarheen, kan natuurlijk niet dat dat gare Gelderland eerder af is dat die mooie polder hier
.
Enkel als er stations zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]Gelderland is vele malen mooier dan Noord-Holland.
eg niequote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:33 schreef Rockfire het volgende:
[..]Gelderland is vele malen mooier dan Noord-Holland.
quote:
Dat heb je met mensen uit de randstad en omstreken. Die worden bang als ze ergens midden in de natuur staan en geen snelweg of skyline meer kunnen zienquote:
Zo eng was Drenthe niet...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je met mensen uit de randstad en omstreken. Die worden bang als ze ergens midden in de natuur staan en geen snelweg of skyline meer kunnen zien(Oh en het groene hart is geen natuur
)
Ouch.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Dat heb je met mensen uit de randstad en omstreken. Die worden bang als ze ergens midden in de natuur staan en geen snelweg of skyline meer kunnen zien(Oh en het groene hart is geen natuur
)
Maarten van Rossem denkt er anders overquote:
ik heb 18 jaar in Gelderland gewoond dus ik kan er wel over meepratenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
)
Zo snel mogelijk daar weer weg dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wiki's bijgewerkt. Bij deze blijft in Gelderland alleen de gemeente Lingewaal over
Of zo snel mogelijk naar Lingewaal om een complete provincie af te strepen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk daar weer weg dus.
Hoe ver is het dichtstbijzijnde station?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Of zo snel mogelijk naar Lingewaal om een complete provincie af te strepen.
Wie doet deze verplaatsing dit weekend ?
Dichtstbijzijnde station: 8,4 kmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe ver is het dichtstbijzijnde station?
Hoe lang duurt het tot een buikgriep over is?
Hoe kleiner de antwoorden, des te groter de kans dat ik ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |