Omdat er bij Vodafone leverings problemen zijn met het 32GB model ofzo. En qua prijs maakte het niets uit.quote:
Dat vind ik niet zo heel belangrijk. Hier in Enschede heeft dat toch nauwelijks bereik geloof ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:44 schreef Merkie het volgende:
5C en 5S hebben betere 4G-ondersteuning dan de 5.
Ik heb de 5, prima ding!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef ShevaJB het volgende:
Is de iPhone 5 nog een goede keuze? Of is het een must om de 5s of 5c te kopen. Mijn 4 is namelijk aan vervanging toe en de nieuwste twee zijn zoals jullie ongetwijfeld weten zeer prijzig.
De 5C vind ik persoonlijk een flop. Klein beetje "beter" dan de 5 maar met een lelijk kinderachtig plastic achterkant.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef ShevaJB het volgende:
Is de iPhone 5 nog een goede keuze? Of is het een must om de 5s of 5c te kopen. Mijn 4 is namelijk aan vervanging toe en de nieuwste twee zijn zoals jullie ongetwijfeld weten zeer prijzig.
Nieuwe iPhone 5jes zijn niet meer te krijgen, zou je er eentje 2e hands op de kop moeten tikken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef ShevaJB het volgende:
Het snelheidverschil tussen 3G en 4G is echt enorm hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo heel belangrijk. Hier in Enschede heeft dat toch nauwelijks bereik geloof ik
En mocht dat wel het geval zijn dan vind ik het prijsverschil er iets te groot voor.
In Enschede is je snelheid met 4G nog ongeveer nul jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Het snelheidverschil tussen 3G en 4G is echt enorm hoor.
De uitrol gaat heel snel en zo'n telefoon is een investering voor meestal toch wel minimaal 2 jaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
In Enschede is je snelheid met 4G nog ongeveer nul jaGeen dekking.
Komt wel snel verandering in gelukkig!
KPN heeft dit voorjaar landelijk dekkend 4G.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
KPN is vorig week bezig geweest met de 4G apparatuur in Enschede, zal dus wel deze week of volgende week geactiveerd worden. Voor actuele werkzaamheden: https://mapsengine.google(...)qLdKkdI.k9bdnigi_9aMquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Voordeel van Samsung Galaxy is dat je hem 100x op de grond kan laten vallen zonder dat het scherm gebarsten is. Bij een iPhone is de eerste keer, meestal raak. Dit is dan vaak het resultaat:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Voordeel van de 5C tov Samsung Galaxy is dat het geen baggerplastic is waardoor jouw telefoon van ¤500,-+ aanvoelt als een fake Chinese Androidphone die na een week kapotgaat.
Met de 4G dekking van KPN gaat het inderdaad wel rap:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:21 schreef DenS het volgende:
[..]
KPN is vorig week bezig geweest met de 4G apparatuur in Enschede, zal dus wel deze week of volgende week geactiveerd worden. Voor actuele werkzaamheden: https://mapsengine.google(...)qLdKkdI.k9bdnigi_9aM
Samsung heeft ook gewoon een glazen scherm hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef editoor het volgende:
[..]
Voordeel van Samsung Galaxy is dat je hem 100x op de grond kan laten vallen zonder dat het scherm gebarsten is. Bij een iPhone is de eerste keer, meestal raak. Dit is dan vaak het resultaat:
[ afbeelding ]
Dan maar liever met plastic rondlopen, dan met een gebarste scherm. Apple vergoed de kosten niet, als het glas gebarsten is. Daarvoor moet je dan weer een extra verzekering nemen. Ze hebben het bij Apple echt prima voor elkaar
Kan ook gewoon in je inboedel zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef editoor het volgende:
[..]
Voordeel van Samsung Galaxy is dat je hem 100x op de grond kan laten vallen zonder dat het scherm gebarsten is. Bij een iPhone is de eerste keer, meestal raak. Dit is dan vaak het resultaat:
[ afbeelding ]
Dan maar liever met plastic rondlopen, dan met een gebarste scherm. Apple vergoed de kosten niet, als het glas gebarsten is. Daarvoor moet je dan weer een extra verzekering nemen. Ze hebben het bij Apple echt prima voor elkaar
Want een Samsung heeft geen glas natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef editoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de award voor meest matige troll van FOK! gaat naar editoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef editoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een gelulquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef editoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch happen er weer genoeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
En de award voor meest matige troll van FOK! gaat naar editoor.
Ik ben er eigenlijk ook nog niet over uit of hij werkelijk zo stom is als hij zich voordoet of dat het echt allemaal getroll is.quote:
Dat eerste.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook nog niet over uit of hij werkelijk zo stom is als hij zich voordoet of dat het echt allemaal getroll is.
Daar neig ik wel naar ja. Mede door dit topic van een tijdje geleden: DIG / Panasonic plasma tvquote:
Er werd gezegd door o.us2.0 dat hij liever niet rond loopt met het baggerplastic achterkant van Samsung. Daar geef ik als tegenantwoord dat ik liever met zo'n goedkoop plastic achterkant loop, dan met een gebarsten scherm. Daarbij is het glas van een IPhone vele malen kwetsbaarder dan die van Samsung als die op grond valt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Samsung heeft ook gewoon een glazen scherm hoor
Mensen dom of een trol noemen en er dan zo naast zitten, is toch wel behoorlijk beschamend, vind je niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook nog niet over uit of hij werkelijk zo stom is als hij zich voordoet of dat het echt allemaal getroll is.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:30 schreef Catch22- het volgende:
Jouw hotelmodetopic is beschamend. En nu terug naar je koreaantjestopic
onzin.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef editoor het volgende:
[..]
Daarbij is het glas van een IPhone vele malen kwetsbaarder dan die van Samsung als die op grond valt.
Jij hebt die vast wel? Van dat de iPhone al barst als je ernaar kijkt en je met een Samsung kan smijten ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:47 schreef editoor het volgende:
[..]
Oh, werkelijk. Dan heb je vast wel onderzoeken die jouw stelling ondersteunen?
Hij moet bewijzen dat jouw stelling niet juist is?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:47 schreef editoor het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik er hoe dan ook niet naast. Een van de twee is namelijk van toepassing.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef editoor het volgende:
[..]
Er werd gezegd door o.us2.0 dat hij liever niet rond loopt met het baggerplastic achterkant van Samsung. Daar geef ik als tegenantwoord dat ik liever met zo'n goedkoop plastic achterkant loop, dan met een gebarsten scherm. Daarbij is het glas van een IPhone vele malen kwetsbaarder dan die van Samsung als die op grond valt.
[..]
Mensen dom of een trol noemen en er dan zo naast zitten, is toch wel behoorlijk beschamend, vind je niet?
Ik snap niet wat samsunglovers in een iphone-topic doen. Ik bedoel, rockfans gaan toch ook niet naar sensation?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:47 schreef editoor het volgende:
[..]
Onderbouw je stelling dat iPhone glas kwetsbaarder is dan Samsung glas met feiten aub.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef editoor het volgende:
[..]
Er werd gezegd door o.us2.0 dat hij liever niet rond loopt met het baggerplastic achterkant van Samsung. Daar geef ik als tegenantwoord dat ik liever met zo'n goedkoop plastic achterkant loop, dan met een gebarsten scherm. Daarbij is het glas van een IPhone vele malen kwetsbaarder dan die van Samsung als die op grond valt.
[..]
Mensen dom of een trol noemen en er dan zo naast zitten, is toch wel behoorlijk beschamend, vind je niet?
als dit al waar zou zijn dan is een nieuw scherm voor een iphone wel een heel stuk goedkoper dan een Galaxyschermquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef editoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je echt zó dom?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:32 schreef editoor het volgende:
[..]![]()
![]()
Je hebt het zeker over o.us2.0 Die had het namelijk over Samsung en ik geef daar een tegenreactie op. Moet hij dan ook maar oprotten naar het Koreaantjestopic? Triest figuur.
Niet zo he is allemaal jouw schuld hij vermeldt jouw naamquote:
Waar zijn jouw onderzoeken die jouw stelling ondersteunen? Volgens mij begon jij met het sneue gejank hier.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:47 schreef editoor het volgende:
[..]
altyd die kutmarokane weer dit kan niet langer dogaan stem geeert pvv op 1quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet zo he is allemaal jouw schuld hij vermeldt jouw naam
Hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:50 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
altyd die kutmarokane weer dit kan niet langer dogaan stem geeert pvv op 1
Het betreft dan ook geen Samsung lover maar een Apple hater. Die zijn nog fanatieker in het basher van Apple producten, maar dan op een wel heel falende manier.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:39 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ik snap niet wat samsunglovers in een iphone-topic doen. Ik bedoel, rockfans gaan toch ook niet naar sensation?
Nou inderdaad wat een malloten bij Apple.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:48 schreef editoor het volgende:
Amerikaanse rechter: Samsung schendt Apple-patent autocorrectie
Samsung schendt met de autocorrectie-functie van het onscreen toetsenbord op zijn smartphones een patent van Apple, zo concludeert een Amerikaanse rechter. De uitspraak kan grote gevolgen hebben voor andere smartphonefabrikanten.
Omdat veel fabrikanten een systeem van autocorrectie en auto-aanvulling gebruiken voor hun toetsenbord zoals Apple dat omschrijft in zijn patent, lopen telefoonmakers als Google, HTC en LG ook de kans dat Apple dit patent tegen hen gaat gebruiken, claimt Foss Patents. Apple kreeg het patent eind 2011, maar diende het al in in januari 2007, enkele dagen voor de presentatie van de iPhone. Waarom de rechter het patent geldig verklaard heeft, is onbekend. Het systeem om woorden automatisch te corrigeren zit echter al jaren in tekstverwerkers en is via T9 ook al lang op telefoons te vinden.
De Amerikaanse rechter oordeelde dat Samsung dit patent schendt in een kort geding voorafgaand aan de eigenlijke rechtszaak. In dat kort geding zei zij een van de patenten die Samsung aandroeg over de synchronisatie van multimedia ongeldig is. De uitspraak in het kort geding komt voor de onderhandelingen over een schikking in de wereldwijde juridische strijd rondom patenten van de twee elektronicabedrijven.
De uitspraak is alleen geldig in deze zaak en voor de Verenigde Staten. Als Apple het patent wil gebruiken in andere landen, zal de rechter het daar onafhankelijk van deze zaak beoordelen. Het gebeurde in het verleden al eens dat Apple op basis van dezelfde documentatie in het ene land wel gelijk kreeg en in het andere niet.
Wat een malloten daar bij Apple
Gast, jij beweert iets, dan moet *jij* met onderzoeken komen, niet ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:47 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat schermen van iPhones sneller barsten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef editoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dit he. Koop gewoon wat je wil en donder op met dat gezeik over wat beter is en welk scherm sneller barst en wie de grootste heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:00 schreef ShevaJB het volgende:
Dat eeuwige samsung vs Apple gezeik word je niet goed van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |