Omdat er bij Vodafone leverings problemen zijn met het 32GB model ofzo. En qua prijs maakte het niets uit.quote:
Dat vind ik niet zo heel belangrijk. Hier in Enschede heeft dat toch nauwelijks bereik geloof ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:44 schreef Merkie het volgende:
5C en 5S hebben betere 4G-ondersteuning dan de 5.
Ik heb de 5, prima ding!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef ShevaJB het volgende:
Is de iPhone 5 nog een goede keuze? Of is het een must om de 5s of 5c te kopen. Mijn 4 is namelijk aan vervanging toe en de nieuwste twee zijn zoals jullie ongetwijfeld weten zeer prijzig.
De 5C vind ik persoonlijk een flop. Klein beetje "beter" dan de 5 maar met een lelijk kinderachtig plastic achterkant.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef ShevaJB het volgende:
Is de iPhone 5 nog een goede keuze? Of is het een must om de 5s of 5c te kopen. Mijn 4 is namelijk aan vervanging toe en de nieuwste twee zijn zoals jullie ongetwijfeld weten zeer prijzig.
Nieuwe iPhone 5jes zijn niet meer te krijgen, zou je er eentje 2e hands op de kop moeten tikken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:43 schreef ShevaJB het volgende:
Het snelheidverschil tussen 3G en 4G is echt enorm hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo heel belangrijk. Hier in Enschede heeft dat toch nauwelijks bereik geloof ik
En mocht dat wel het geval zijn dan vind ik het prijsverschil er iets te groot voor.
In Enschede is je snelheid met 4G nog ongeveer nul jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Het snelheidverschil tussen 3G en 4G is echt enorm hoor.
De uitrol gaat heel snel en zo'n telefoon is een investering voor meestal toch wel minimaal 2 jaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
In Enschede is je snelheid met 4G nog ongeveer nul jaGeen dekking.
Komt wel snel verandering in gelukkig!
KPN heeft dit voorjaar landelijk dekkend 4G.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
KPN is vorig week bezig geweest met de 4G apparatuur in Enschede, zal dus wel deze week of volgende week geactiveerd worden. Voor actuele werkzaamheden: https://mapsengine.google(...)qLdKkdI.k9bdnigi_9aMquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Voordeel van Samsung Galaxy is dat je hem 100x op de grond kan laten vallen zonder dat het scherm gebarsten is. Bij een iPhone is de eerste keer, meestal raak. Dit is dan vaak het resultaat:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:18 schreef o.us2.0 het volgende:
Voordeel van de 5C tov Samsung Galaxy is dat het geen baggerplastic is waardoor jouw telefoon van ¤500,-+ aanvoelt als een fake Chinese Androidphone die na een week kapotgaat.
Met de 4G dekking van KPN gaat het inderdaad wel rap:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:21 schreef DenS het volgende:
[..]
KPN is vorig week bezig geweest met de 4G apparatuur in Enschede, zal dus wel deze week of volgende week geactiveerd worden. Voor actuele werkzaamheden: https://mapsengine.google(...)qLdKkdI.k9bdnigi_9aM
Samsung heeft ook gewoon een glazen scherm hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef editoor het volgende:
[..]
Voordeel van Samsung Galaxy is dat je hem 100x op de grond kan laten vallen zonder dat het scherm gebarsten is. Bij een iPhone is de eerste keer, meestal raak. Dit is dan vaak het resultaat:
[ afbeelding ]
Dan maar liever met plastic rondlopen, dan met een gebarste scherm. Apple vergoed de kosten niet, als het glas gebarsten is. Daarvoor moet je dan weer een extra verzekering nemen. Ze hebben het bij Apple echt prima voor elkaar
Kan ook gewoon in je inboedel zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef editoor het volgende:
[..]
Voordeel van Samsung Galaxy is dat je hem 100x op de grond kan laten vallen zonder dat het scherm gebarsten is. Bij een iPhone is de eerste keer, meestal raak. Dit is dan vaak het resultaat:
[ afbeelding ]
Dan maar liever met plastic rondlopen, dan met een gebarste scherm. Apple vergoed de kosten niet, als het glas gebarsten is. Daarvoor moet je dan weer een extra verzekering nemen. Ze hebben het bij Apple echt prima voor elkaar
Want een Samsung heeft geen glas natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef editoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de award voor meest matige troll van FOK! gaat naar editoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef editoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een gelulquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef editoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch happen er weer genoeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
En de award voor meest matige troll van FOK! gaat naar editoor.
Ik ben er eigenlijk ook nog niet over uit of hij werkelijk zo stom is als hij zich voordoet of dat het echt allemaal getroll is.quote:
Dat eerste.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook nog niet over uit of hij werkelijk zo stom is als hij zich voordoet of dat het echt allemaal getroll is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |