Denk dat alle beledigingen aan het adres van Louis van Gaal er nog wel in zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee uur, ze hebben dus anderhalf eruit geknipt.
Ik hoop iig wel dat ze alle platte en ordinaire grappen eruit hebben geknipt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat alle beledigingen aan het adres van Louis van Gaal er nog wel in zitten.
Dan blijft er niks meer over.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop iig wel dat ze alle platte en ordinaire grappen eruit hebben geknipt.
Maandag toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is de volgende reguliere uitzending eigenlijk?
Dat stond in dat artikel wat in het vorige topic staat:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom gaat hij in die fabriek voetbal kijken en niet gewoon thuis?
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jose > Renaat Schotte > Karl van Vannieuwkerke > Michel Wuyts
Ik ben Karl mijn UI verschuldigd, dus ik moet enige dankbaarheid tonen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Renaat Schotte > Karl van Vannieuwkerke > Michel Wuyts
Duidelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat stond in dat artikel wat in het vorige topic staat:
[..]
Hij mag geen schotels plaatsen. Beetje oplettenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom gaat hij in die fabriek voetbal kijken en niet gewoon thuis?
Voordat je reageertquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is de volgende reguliere uitzending eigenlijk?
Ik ook. Elke keer weerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:04 schreef marcodej het volgende:
Ik heb dit allemaal een stuk of vijftig keer gezien ofzo en nog zit ik te grinniken.
Platte TV maar inderdaad na 50 keer nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:04 schreef marcodej het volgende:
Ik heb dit allemaal een stuk of vijftig keer gezien ofzo en nog zit ik te grinniken.
Dat weet deze user niet want toen was deze user in de United States of America.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was het hetzelfde als met oudejaarsavond?
Jup, alleen hansie er uit geknipt met name, en verder ingekort tot 2 uur, maar niks nieuws tov de oudejaarsuitzendingquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was het hetzelfde als met oudejaarsavond?
Niet alleen op twitter, ook op FOK!quote:
Ja,maar die link stond alleen op mijn twitter.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet alleen op twitter, ook op FOK!
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja,maar die link stond alleen op mijn twitter.
Ik ben meer geïnteresseerd in een Clown Bassie quiz.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook ooit een Mani89 kwis gemaakt.
Ga je gang!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in een Clown Bassie quiz.
Ik moet eerst even de wereld aan de binnenkant van mijn ogen bekijken, over 4 uur gaan we weer schaatsen.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet alleen op twitter, ook op FOK!
Was niet eens zoveel op geboden toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:35 schreef Heeinz het volgende:
Hoe is dat afgelopen met die veiling van een plek aan tafel bij Serious Request? Komt degene die de veiling gewonnen heeft maandag?
Ik zou het niet weten, volgde het niet.. https://www.marktplaatsveilt.nl/aan-tafel-bij-vi Hier staat wel 20 januari, ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Was niet eens zoveel op geboden toch?
dus hij gaat niet mee met Louis naar Brazilie? dan kunnen we de wereldtitel wel vergeten, waarom gaan we dan eigenlijk nog.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:43 schreef Evertjan het volgende:
Andries Jonker naar Arsenal Zeg het maar jongens
3000 euro dacht ik me te herinneren? Weet het ook niet meer. Ben benieuwd wat voor figuur er aan tafel schuift.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Was niet eens zoveel op geboden toch?
Het is werkelijk een plaag dat blaag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:43 schreef Evertjan het volgende:
Andries Jonker naar Arsenal Zeg het maar jongens
Ik denk dat Jan Kooijemans dat er wel voor over heeft. Zou wel episch zijn als hij er in één keer zitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
3000 euro dacht ik me te herinneren? Weet het ook niet meer. Ben benieuwd wat voor figuur er aan tafel schuift.
Nee joh, Van Gaalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan Kooijemans dat er wel voor over heeft. Zou wel episch zijn als hij er in één keer zit
Zo hadden ze de veiling moeten doen: betaal en kies wie er aan tafel moet zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha nog beter. Of Louis die nu gaat betalen om door Derksen te worden afgezeken
Geef het als suggestie voor volgend jaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo hadden ze de veiling moeten doen: betaal en kies wie er aan tafel moet zitten.
Goed idee wel jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geef het als suggestie voor volgend jaar
Dat was leuker geweest, alleen zal die persoon dan wel niet aan tafel willen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo hadden ze de veiling moeten doen: betaal en kies wie er aan tafel moet zitten.
Als jullie dat doen krijgt iedereen een zoenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:21 schreef Evertjan het volgende:
GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Kunnen we daar niet met alle VI Hooligans naar toe gaan? Het is in het donker dus voor iedereen beter denk ik
En dan in de pauze de eerste helft analyseren onder het genot van groene thee? Nee ik heb niets met dat enge filmwereldje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:21 schreef Evertjan het volgende:
GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Kunnen we daar niet met alle VI Hooligans naar toe gaan? Het is in het donker dus voor iedereen beter denk ik
Er is altijd wel een lul die gaat roepen: JA HIER!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef Mani89 het volgende:
En ik roep zodra er iemand wordt omgelegd keihard door de bioscoop, IS ER OOK EEN DOKTER IN DE ZAAL?
Ik heb gehoord dat ze bij dergelijke evenementen eerst fipo schreeuwen.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Er is altijd wel een lul die gaat roepen: JA HIER!
Maar daarom ga je drie keer per week naar de bioscoop, HAHAHA!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En dan in de pauze de eerste helft analyseren onder het genot van groene thee? Nee ik heb niets met dat enge filmwereldje.
Zeker als een of ander nietszeggend figuur een half uurtje erbij mag zitten en aandacht moet krijgen vanwege die serious request veiling.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:06 schreef Elan het volgende:
Zal wel weer even inkomen zijn morgen. Eerste showtjes zijn traditioneel matig.
Het blijft wel een beetje jammer dat ze dat puberale door de NPO gesponsorde circle-jerkje ook nog aandacht gaan geven jaquote:Op zondag 19 januari 2014 17:23 schreef Iwanius het volgende:
Ga je mij nu vertellen dat men bij VI ook aandacht gaat geven aan dat SER gebeuren van vorig jaar?
Ik hoop dan dat Derksen even heerlijk gaat afgeven op deze volksverlakkerij.
11 mei 2014quote:Op zondag 19 januari 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hansie Hansie met Cuijk opgeklommen naar plek 2, met slechts drie punten achterstond op AFC van Sjek.
Wat een toptrainer is het toch
Ik hoop dat hij de titel pakt. Lienden is na zijn vertrek wel weer weggezakt, die zullen nu wel spijt hebben dat ze hem hebben laten gaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hansie Hansie met Cuijk opgeklommen naar plek 2, met slechts drie punten achterstond op AFC van Sjek.
Wat een toptrainer is het toch
Hij laat al zijn clubs de voegen tussen de tegels vandaan koppen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel vertrekt hij volgend jaar naar DOVO, toch aardig van hem dat hij Cuijk aan de top van de piramide achterlaat.
uit respect voor hans stelt cuijk volgend jaar ook geen TD meer op. en als ze dan verliezen dan kunnen ze zeggen hadden we Hans nog maarquote:Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij laat al zijn clubs de voegen tussen de tegels vandaan koppen.v
Ja, dat viel me ook op.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:02 schreef Oliver23 het volgende:
Bij Studio Sport gebruikte Tom Egbers een geheel nieuwe term bij de NOS: 'De Boskamp-Beuk'
Weer eens wat anders dan plusthee.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op.
Overigens zit ik nu aan de warme minthee.²
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:33 schreef Zipportal het volgende:
Vanavond zit de paardenlul er weer in.
Hansie Hansie is geen paardenlulquote:
Ik noem Hans ook gewoon een paardenlul. Omdat hij vaak dat woordje in de mond neemt.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:51 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Hansie Hansie is geen paardenlulHij neemt Genee juist altijd zo.
HIHAHOquote:Op maandag 20 januari 2014 12:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik noem Hans ook gewoon een paardenlul. Omdat hij vaak dat woordje in de mond neemt.
snuif.quote:
ja maar goed, zijn cocaïneverslaving doet verder geen afbreuk aan zijn optredens bij VI. Of wil jij zeggen van wel.quote:
Nee man. Kieft is top. Lekker de vermoeide ex-voetballer uithangen. Niks mis mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja maar goed, zijn cocaïneverslaving doet verder geen afbreuk aan zijn optredens bij VI. Of wil jij zeggen van wel.
Heerlijk man, zo'n houdinkje dattie nergens van onder de indruk is enzo weet je wel. Ik probeer mij in real life ook zo'n houding aan te meten.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Nee man. Kieft is top. Lekker de vermoeide ex-voetballer uithangen. Niks mis mee.
De camera maakt hem wat dikkig.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wow... hoewel de insteek grappig is is deze foto toch wel ietwat zorgwekkend
Zo'n camera voegt tien kilo toe zegt men.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
De camera maakt hem wat dikkig.
Uiteraard is Jan nu al weken aan het sporten, en lijkt hij weer een jonge god.
Not dun dit.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
Helaas ga ik deze eerste missenDaarentegen ga ik wel bieren met LR
Een ekte hooligan heeft schijt aan RTL.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
als je hart heb voor het programma dan kijk je gewoon live, zodat die gasten van RTL geen reclame-inkomsten mislopen.
ik heb schijt aan die boeke die ze mij aan willen smeren de laatste tijdquote:Op maandag 20 januari 2014 14:36 schreef satecl het volgende:
[..]
Een ekte hooligan heeft schijt aan RTL.
RTL BESTUUR TEGEN DE MUUR!
Doet me een beetje denken aan Jans bijrol in LOTR.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wow... hoewel de insteek grappig is is deze foto toch wel ietwat zorgwekkend
Ik vrees dat dat niet gaat lukken, mede met het oog op de wedstrijd van woensdag.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik hoop wel dat ze Hansie Hansie vanavond een beetje kunnen afremmen en dat hij de overacting tot een minimum beperkt.
Het is dus eigenlijk een #TeamJohannes meetingquote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
Meen je nietquote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:06 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat Johan deze weddenschap wel wint.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Genee gaat weddenschap aan met Derksen![]()
Wilfred Genee heeft een weddenschap afgesloten met Johan Derksen. Volgens de oud-hoofdredacteur van VI is het idee van Wilfred om voetbalkantines gezonder te maken niet haalbaar. De presentator wil dat wel graag gaan proberen, daarom is hij de weddenschap aangegaan, vertelt hij aan RTL Boulevard.
Samen met zijn vrouw schreef Genee een gids over gezonde voeding onder de titel Vullen of voeden. Daar is het idee om gezonder eten in de kantines te brengen uit voortgekomen. 'Wakker Nederland, de stichting Meer dan voetbal en Convenant gezond gewicht zeiden: laten we het proberen met z'n allen.'
'Vandaag wil ik een test gaan doen met de jongens, kijken wat ze lekker vinden. Wij zaten te denken aan een wrap met kalkoenfilet bijvoorbeeld. Of een kalkoenspies met satésaus, een beetje betere saté. Smoothies zijn heel erg belangrijk, veel fruit en dingen met groenten erin', vertelt Wilfred.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-met-Derksen.dhtml
Maar wat is de tegenprestatie
Laten we hier eens wat verzinnen
Het is wel een overdaad aan boekjes de laatste tijd. Je kunt merken dat Derksen nu alleen nog die boekenuitgeverij doet.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tja, allemaal extra publiciteit voor zijn boekje.
#AgainstModernVI
Die Derksen heeft geluk dat ik niet zijn baas ben, want anders had ik hem en zijn boekjes er allang uitgesodemieterd.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel een overdaad aan boekjes de laatste tijd. Je kunt merken dat Derksen nu alleen nog die boekenuitgeverij doet.
En als het nou nog eens goede boekjes waren.. maar het zijn bijna allemaal snel in elkaar geflanste oppervlakkige pulp boekjes om snel geld mee te verdienen.. dat laatste is ook de bedoeling van een uitgeverij, maar een beetje meer oog voor kwaliteit zou wel goed zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Die Derksen heeft geluk dat ik niet zijn baas ben, want anders had ik hem en zijn boekjes er allang uitgesodemieterd.
Het boek van Hansie vond ik wel leuk om te lezen, maar dat is ook door een ander uitgegeven. De boeken van Gijp en Bossie vond ik tegenvallen, bij Gijp omdat er eigenlijk bijna niks instond dat ik nog niet wist en bij Bossie omdat ik net een documentaire had gezien waar het hele boek op gebaseerd is.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En als het nou nog eens goede boekjes waren.. maar het zijn bijna allemaal snel in elkaar geflanste oppervlakkige pulp boekjes om snel geld mee te verdienen.. dat laatste is ook de bedoeling van een uitgeverij, maar een beetje meer oog voor kwaliteit zou wel goed zijn.
Precies.. Heb Gijp ook gelezen en bijna alles weet je al als je regelmatig naar VI kijkt. Ik vind het prima dat er zoveel van zijn verkocht, maar een goed boek vond ik het zeker niet. Maar ja, het verkoopt en dat is het enige dat telt voor Derksen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het boek van Hansie vond ik wel leuk om te lezen, maar dat is ook door een ander uitgegeven. De boeken van Gijp en Bossie vond ik tegenvallen, bij Gijp omdat er eigenlijk bijna niks instond dat ik nog niet wist en bij Bossie omdat ik net een documentaire had gezien waar het hele boek op gebaseerd is.
Die stoeptegels van Uitgeverij de Buitenspelers verkochten helaas niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En als het nou nog eens goede boekjes waren.. maar het zijn bijna allemaal snel in elkaar geflanste oppervlakkige pulp boekjes om snel geld mee te verdienen.. dat laatste is ook de bedoeling van een uitgeverij, maar een beetje meer oog voor kwaliteit zou wel goed zijn.
Ondertussen al best veel jaquote:Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Spannend hoor
Heb je al vaker Fokkers en VBL'ers gemeet?
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Genee gaat weddenschap aan met Derksen![]()
Wilfred Genee heeft een weddenschap afgesloten met Johan Derksen. Volgens de oud-hoofdredacteur van VI is het idee van Wilfred om voetbalkantines gezonder te maken niet haalbaar. De presentator wil dat wel graag gaan proberen, daarom is hij de weddenschap aangegaan, vertelt hij aan RTL Boulevard.
Samen met zijn vrouw schreef Genee een gids over gezonde voeding onder de titel Vullen of voeden. Daar is het idee om gezonder eten in de kantines te brengen uit voortgekomen. 'Wakker Nederland, de stichting Meer dan voetbal en Convenant gezond gewicht zeiden: laten we het proberen met z'n allen.'
'Vandaag wil ik een test gaan doen met de jongens, kijken wat ze lekker vinden. Wij zaten te denken aan een wrap met kalkoenfilet bijvoorbeeld. Of een kalkoenspies met satésaus, een beetje betere saté. Smoothies zijn heel erg belangrijk, veel fruit en dingen met groenten erin', vertelt Wilfred.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)an-met-Derksen.dhtml
Maar wat is de tegenprestatie
Laten we hier eens wat verzinnen
ikweethetooknietquote:Op maandag 20 januari 2014 17:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Waarom moet jij in elke zin een smiley zetten.
Die van Van der Sar zag ik laatst voor 18 euro liggen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die stoeptegels van Uitgeverij de Buitenspelers verkochten helaas niet.
Iwanius.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Komt er nou nog iemand aan tafel zitten vanwege die serious request aktie vanavond? John Troost bij voorkeur.
Dat geld heb je er al bijna uit als je hem bij het oud papier aanbied.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:10 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Die van Van der Sar zag ik laatst voor 18 euro liggen.
Als het goed is wel.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:08 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Komt er nou nog iemand aan tafel zitten vanwege die serious request aktie vanavond? John Troost bij voorkeur.
https://www.marktplaatsveilt.nl/aan-tafel-bij-viquote:VI-Fans opgelet! Dit is jouw kans om een half uur lang aan tafel te zitten bij VOETBAL INTERNATIONAL!
Jij mag dus mee discussiëren met Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp.
De uitzending vindt plaats op 20 januari, zorg dus dat je dan vrij hebt.
Je een half uur lang af laten zeiken door Johan Derksen! Wie wil dat nou niet.
Dit wordt pijnlijk hoor. Kantineheld maar dan 30 minuten.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
[..]
https://www.marktplaatsveilt.nl/aan-tafel-bij-vi
Zoniet: dan is het minachting van de kijker en zijn ze niet streetwise.
Hmm, tijd om in de auto te stappen dan maar.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
[..]
https://www.marktplaatsveilt.nl/aan-tafel-bij-vi
Zoniet: dan is het minachting van de kijker en zijn ze niet streetwise.
Hansie Hansiequote:Op maandag 20 januari 2014 19:40 schreef Doublepain het volgende:
Vanavond zeker met de persoon die 30 min lang aan tafel mag zitten?
dat is straat Engelsquote:Op maandag 20 januari 2014 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die pliesieagent is onverstaanbaar.
Hoe? Vertel ons meer....quote:Op maandag 20 januari 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb net een deel van het plafond hier uit huis gesloopt![]()
Ik schopte mijn schoen tegen de muur aan uit, toen sprong ie omhoog, bam tegen een lamp en een plaat die daar hangtquote:
Zit je de wedstrijd weer te kijken?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schopte mijn schoen tegen de muur aan uit, toen sprong ie omhoog, bam tegen een lamp en een plaat die daar hangtDe handel kwam naar beneden, inclusief lichtpunt.
!!!
Heb je weer zitten zuipen?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schopte mijn schoen tegen de muur aan uit, toen sprong ie omhoog, bam tegen een lamp en een plaat die daar hangtDe handel kwam naar beneden, inclusief lichtpunt.
!!!
Ah wereldgozer die Mexicano, klasse jongen!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
!!!
gifje?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
!!!
twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 20-01-2014 om 20:15:18We zijn er zo met de eerste @VITV van het nieuwe seizoen! Wij doen laat eerbetoon aan #phileverly #byebyelove oja en #hansiehansie is r ook! reageer retweet
Helaas.quote:
Geen idee wie dat is maar RIPquote:Op maandag 20 januari 2014 20:23 schreef Evertjan het volgende:
twitter:dannyveramusic twitterde op maandag 20-01-2014 om 20:15:18We zijn er zo met de eerste @VITV van het nieuwe seizoen! Wij doen laat eerbetoon aan #phileverly #byebyelove oja en #hansiehansie is r ook! reageer retweet
Waarom altijd die overacting?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:27 schreef Evertjan het volgende:
WE GAAN BEGINNEN!!!!!! AMSTEL BIER ONS BIER!!!
Zullen we vanavond wel horen gok ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
Is dat boekie van Pelle al uit joh.
klasse jongen maar doe je ook wel wat eten vanuit het Heilige Boek van de familie Genee?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kom zo, ben nog even vies vet vreten halen
Dat is z'n kutquote:Op maandag 20 januari 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft hij voor 'n eng gat in zijn kin joh.
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft hij voor 'n eng gat in zijn kin joh.
Toen 'ie een weekje of wat terug bij K&vdB zat zei hij dat 'ie de volgende dag naar de tandarts moest.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef Gramulanion het volgende:
Johan nog steeds niet naar de tandarts geweest.
Inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef GGMM het volgende:
De woorden 'opgevoerde paardenlul' zijn weer gevallen
Oke Ambrosius.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wij kijken ook trouwens.
En hoe...quote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef Regilio_ het volgende:
Zou Praag ook het ouderwetse amusement hebben?
goochelaars en een band die Uno Paloma Blanco speelt?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef Regilio_ het volgende:
Zou Praag ook het ouderwetse amusement hebben?
gemiste kans.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
''Zal ik het zeggen?''
''Ik weet het nie HUEHUEH''
*niemand lacht*
Precies. En een striptease met een wond die nooit heelt.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
goochelaars en een band die Uno Paloma Blanco speelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |