Denk dat alle beledigingen aan het adres van Louis van Gaal er nog wel in zitten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee uur, ze hebben dus anderhalf eruit geknipt.
Ik hoop iig wel dat ze alle platte en ordinaire grappen eruit hebben geknipt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk dat alle beledigingen aan het adres van Louis van Gaal er nog wel in zitten.
Dan blijft er niks meer over.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop iig wel dat ze alle platte en ordinaire grappen eruit hebben geknipt.
Maandag toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is de volgende reguliere uitzending eigenlijk?
Dat stond in dat artikel wat in het vorige topic staat:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom gaat hij in die fabriek voetbal kijken en niet gewoon thuis?
quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jose > Renaat Schotte > Karl van Vannieuwkerke > Michel Wuyts
Ik ben Karl mijn UI verschuldigd, dus ik moet enige dankbaarheid tonen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Renaat Schotte > Karl van Vannieuwkerke > Michel Wuyts
Duidelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat stond in dat artikel wat in het vorige topic staat:
[..]
Hij mag geen schotels plaatsen. Beetje oplettenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom gaat hij in die fabriek voetbal kijken en niet gewoon thuis?
Voordat je reageertquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer is de volgende reguliere uitzending eigenlijk?
Ik ook. Elke keer weerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:04 schreef marcodej het volgende:
Ik heb dit allemaal een stuk of vijftig keer gezien ofzo en nog zit ik te grinniken.
Platte TV maar inderdaad na 50 keer nog steeds leuk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:04 schreef marcodej het volgende:
Ik heb dit allemaal een stuk of vijftig keer gezien ofzo en nog zit ik te grinniken.
Dat weet deze user niet want toen was deze user in de United States of America.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was het hetzelfde als met oudejaarsavond?
Jup, alleen hansie er uit geknipt met name, en verder ingekort tot 2 uur, maar niks nieuws tov de oudejaarsuitzendingquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was het hetzelfde als met oudejaarsavond?
Niet alleen op twitter, ook op FOK!quote:
Ja,maar die link stond alleen op mijn twitter.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet alleen op twitter, ook op FOK!
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja,maar die link stond alleen op mijn twitter.
Ik ben meer geïnteresseerd in een Clown Bassie quiz.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook ooit een Mani89 kwis gemaakt.
Ga je gang!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben meer geïnteresseerd in een Clown Bassie quiz.
Ik moet eerst even de wereld aan de binnenkant van mijn ogen bekijken, over 4 uur gaan we weer schaatsen.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet alleen op twitter, ook op FOK!
Was niet eens zoveel op geboden toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:35 schreef Heeinz het volgende:
Hoe is dat afgelopen met die veiling van een plek aan tafel bij Serious Request? Komt degene die de veiling gewonnen heeft maandag?
Ik zou het niet weten, volgde het niet.. https://www.marktplaatsveilt.nl/aan-tafel-bij-vi Hier staat wel 20 januari, ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Was niet eens zoveel op geboden toch?
dus hij gaat niet mee met Louis naar Brazilie? dan kunnen we de wereldtitel wel vergeten, waarom gaan we dan eigenlijk nog.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:43 schreef Evertjan het volgende:
Andries Jonker naar Arsenal Zeg het maar jongens
3000 euro dacht ik me te herinneren? Weet het ook niet meer. Ben benieuwd wat voor figuur er aan tafel schuift.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Was niet eens zoveel op geboden toch?
Het is werkelijk een plaag dat blaag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:43 schreef Evertjan het volgende:
Andries Jonker naar Arsenal Zeg het maar jongens
Ik denk dat Jan Kooijemans dat er wel voor over heeft. Zou wel episch zijn als hij er in één keer zitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
3000 euro dacht ik me te herinneren? Weet het ook niet meer. Ben benieuwd wat voor figuur er aan tafel schuift.
Nee joh, Van Gaalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan Kooijemans dat er wel voor over heeft. Zou wel episch zijn als hij er in één keer zit
Zo hadden ze de veiling moeten doen: betaal en kies wie er aan tafel moet zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha nog beter. Of Louis die nu gaat betalen om door Derksen te worden afgezeken
Geef het als suggestie voor volgend jaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo hadden ze de veiling moeten doen: betaal en kies wie er aan tafel moet zitten.
Goed idee wel jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geef het als suggestie voor volgend jaar
Dat was leuker geweest, alleen zal die persoon dan wel niet aan tafel willen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo hadden ze de veiling moeten doen: betaal en kies wie er aan tafel moet zitten.
Als jullie dat doen krijgt iedereen een zoenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:21 schreef Evertjan het volgende:
GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Kunnen we daar niet met alle VI Hooligans naar toe gaan? Het is in het donker dus voor iedereen beter denk ik
En dan in de pauze de eerste helft analyseren onder het genot van groene thee? Nee ik heb niets met dat enge filmwereldje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:21 schreef Evertjan het volgende:
GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Kunnen we daar niet met alle VI Hooligans naar toe gaan? Het is in het donker dus voor iedereen beter denk ik
Er is altijd wel een lul die gaat roepen: JA HIER!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef Mani89 het volgende:
En ik roep zodra er iemand wordt omgelegd keihard door de bioscoop, IS ER OOK EEN DOKTER IN DE ZAAL?
Ik heb gehoord dat ze bij dergelijke evenementen eerst fipo schreeuwen.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Er is altijd wel een lul die gaat roepen: JA HIER!
Maar daarom ga je drie keer per week naar de bioscoop, HAHAHA!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En dan in de pauze de eerste helft analyseren onder het genot van groene thee? Nee ik heb niets met dat enge filmwereldje.
Zeker als een of ander nietszeggend figuur een half uurtje erbij mag zitten en aandacht moet krijgen vanwege die serious request veiling.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:06 schreef Elan het volgende:
Zal wel weer even inkomen zijn morgen. Eerste showtjes zijn traditioneel matig.
Het blijft wel een beetje jammer dat ze dat puberale door de NPO gesponsorde circle-jerkje ook nog aandacht gaan geven jaquote:Op zondag 19 januari 2014 17:23 schreef Iwanius het volgende:
Ga je mij nu vertellen dat men bij VI ook aandacht gaat geven aan dat SER gebeuren van vorig jaar?
Ik hoop dan dat Derksen even heerlijk gaat afgeven op deze volksverlakkerij.
11 mei 2014quote:Op zondag 19 januari 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hansie Hansie met Cuijk opgeklommen naar plek 2, met slechts drie punten achterstond op AFC van Sjek.
Wat een toptrainer is het toch
Ik hoop dat hij de titel pakt. Lienden is na zijn vertrek wel weer weggezakt, die zullen nu wel spijt hebben dat ze hem hebben laten gaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hansie Hansie met Cuijk opgeklommen naar plek 2, met slechts drie punten achterstond op AFC van Sjek.
Wat een toptrainer is het toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |