Ik zit altijd naast bloedmooie mokkels. Ben jij er een?quote:
Nou, laat ik het zo zeggen, elke ochtend als ik in de spiegel kijk zie ik een knapperd, dus dat zou wel kunnen kloppen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zit altijd naast bloedmooie mokkels. Ben jij er een?
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen, elke ochtend als ik in de spiegel kijk zie ik een knapperd, dus dat zou wel kunnen kloppen.
Je weet dat mokkels geen piemel hebben?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen, elke ochtend als ik in de spiegel kijk zie ik een knapperd, dus dat zou wel kunnen kloppen.
Oh, ik wist niet dat dat een harde eis was. Dan val ik af helaas.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat mokkels geen piemel hebben?
Uh ik zag van de week iets over ladyboys... knappe dames hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat mokkels geen piemel hebben?
Als je van adamsappels houdt misschien.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik zag van de week iets over ladyboys... knappe dames hoor
Nee hoor, verre van als ik de deelnemerslijst bekijk.quote:
Oh, beter.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, verre van als ik de deelnemerslijst bekijk.
Meeste mensen gebruiken hun echte naam. Is ook wel zo handig als je je kaartjes af komt halen en je moet je naam noemenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, beter.
Ik denk dat ik het ook overweeg. Als er nog kaartjes zijn, even kieken.
Edit: Ik heb de kaarten met mijn eckte naam gereserveerd en niet m'n username. Moet geen probleem zijn toch?
Wij zijn heul niet eng!quote:
Genoegquote:
Met dank aan Blokker ben je voor 15 euro op en neer.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef GTAnoob het volgende:
Treinticket naar Amsterdam of de benzine kosten zijn waarschijnlijk 2-3x zo duur als een kaartje.
Ik ga ervan uit van niet, maar voor de zekerheid ga ik het morgen even navragen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er een toeslag van toepassing voor zij die geen hipperdehip 3D-bril meenemen?
Nagevraagd, 3D-bril wordt kosteloos ter beschikking gesteldquote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er een toeslag van toepassing voor zij die geen hipperdehip 3D-bril meenemen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |