Genoegquote:
Met dank aan Blokker ben je voor 15 euro op en neer.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef GTAnoob het volgende:
Treinticket naar Amsterdam of de benzine kosten zijn waarschijnlijk 2-3x zo duur als een kaartje.
Ik ga ervan uit van niet, maar voor de zekerheid ga ik het morgen even navragen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er een toeslag van toepassing voor zij die geen hipperdehip 3D-bril meenemen?
Nagevraagd, 3D-bril wordt kosteloos ter beschikking gesteldquote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er een toeslag van toepassing voor zij die geen hipperdehip 3D-bril meenemen?
ik zou er niet vanuit gaanquote:
Waaromquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef nlboy het volgende:
Uhmmm 11 u op zondag, twijfel twijfel. Laat ik me toch maar afmelden.
Feestje op zaterdag/zondag nacht. Weet niet of ik dat ga redden.quote:
Je kan toch ook lekker uitbrakken tijdens de film? Bij nacht een man, bij dag een manquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef nlboy het volgende:
[..]
Feestje op zaterdag/zondag nacht. Weet niet of ik dat ga redden.(ook al is het maar 5 min fietsen).
Zijn alle kaartjes doorheen? Anders vindt ik het zonde als iemand anders achter het net vist door mij.
Te laat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef nlboy het volgende:
Uhmmm 11 u op zondag, twijfel twijfel. Woon in de buurt, maar in de nacht een feest. Laat ik me toch maar afmelden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |