Donequote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Kun je wijzigen op de pagina waar je de kaarten hebt aangevraagd.
http://frontpage.fok.nl/tickets.php?event=8
en waarom niet? ik b en getogen rotterdamse, import alkmaarder en ga met een gerust hart naar de film in amsterdam. ben vandaag ook naar een theatervoorstelling in carré geweest en ik had het naar m'n zin! kijk hier dus ook met plezier naar uitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik kan toch niet zomaar in Amsterdam zijn
Ach als je een keertje gaat weet je of het zo is of niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Omdat het een Fok! vertoning is, voel ik me dan gedwongen om in ieder geval een praatje aan te gaan met iemand in de zaal. Maar daar heb ik dan helemaal geen zin in dus zit ik daar awkward in mn eentje. Zeker als straks dan blijkt dat de rest van de zaal allemaal dertigers en veertigers in marktkleding zijn. Eindresultaat: ik zit met een slecht gevoel naar de film te kijken.
Niet naast mij?quote:
Ik heb twee zijdesquote:
Dan wil ik de rechterzijde!quote:
Das toevallig mijn knappe kantquote:
Ik zit altijd naast bloedmooie mokkels. Ben jij er een?quote:
Nou, laat ik het zo zeggen, elke ochtend als ik in de spiegel kijk zie ik een knapperd, dus dat zou wel kunnen kloppen.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zit altijd naast bloedmooie mokkels. Ben jij er een?
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen, elke ochtend als ik in de spiegel kijk zie ik een knapperd, dus dat zou wel kunnen kloppen.
Je weet dat mokkels geen piemel hebben?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen, elke ochtend als ik in de spiegel kijk zie ik een knapperd, dus dat zou wel kunnen kloppen.
Oh, ik wist niet dat dat een harde eis was. Dan val ik af helaas.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat mokkels geen piemel hebben?
Uh ik zag van de week iets over ladyboys... knappe dames hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat mokkels geen piemel hebben?
Als je van adamsappels houdt misschien.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ik zag van de week iets over ladyboys... knappe dames hoor
Nee hoor, verre van als ik de deelnemerslijst bekijk.quote:
Oh, beter.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee hoor, verre van als ik de deelnemerslijst bekijk.
Meeste mensen gebruiken hun echte naam. Is ook wel zo handig als je je kaartjes af komt halen en je moet je naam noemenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, beter.
Ik denk dat ik het ook overweeg. Als er nog kaartjes zijn, even kieken.
Edit: Ik heb de kaarten met mijn eckte naam gereserveerd en niet m'n username. Moet geen probleem zijn toch?
Wij zijn heul niet eng!quote:
Genoegquote:
Met dank aan Blokker ben je voor 15 euro op en neer.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:01 schreef GTAnoob het volgende:
Treinticket naar Amsterdam of de benzine kosten zijn waarschijnlijk 2-3x zo duur als een kaartje.
Ik ga ervan uit van niet, maar voor de zekerheid ga ik het morgen even navragen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er een toeslag van toepassing voor zij die geen hipperdehip 3D-bril meenemen?
Nagevraagd, 3D-bril wordt kosteloos ter beschikking gesteldquote:Op maandag 20 januari 2014 20:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er een toeslag van toepassing voor zij die geen hipperdehip 3D-bril meenemen?
ik zou er niet vanuit gaanquote:
Waaromquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef nlboy het volgende:
Uhmmm 11 u op zondag, twijfel twijfel. Laat ik me toch maar afmelden.
Feestje op zaterdag/zondag nacht. Weet niet of ik dat ga redden.quote:
Je kan toch ook lekker uitbrakken tijdens de film? Bij nacht een man, bij dag een manquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:28 schreef nlboy het volgende:
[..]
Feestje op zaterdag/zondag nacht. Weet niet of ik dat ga redden.(ook al is het maar 5 min fietsen).
Zijn alle kaartjes doorheen? Anders vindt ik het zonde als iemand anders achter het net vist door mij.
Te laat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:27 schreef nlboy het volgende:
Uhmmm 11 u op zondag, twijfel twijfel. Woon in de buurt, maar in de nacht een feest. Laat ik me toch maar afmelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |