quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:02 schreef Seam het volgende:
Ik moest toch een beetje gniffelen
Maar bel die popo.
Inderdaad, was je nou half naakt of aan het masturberen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:03 schreef wootahH het volgende:
Half naakt als man is toch geen probleem? Half facebook heeft tegenwoordig een half naakte picca
Dit is inderdaad dé vraag. Is het filmpje dermate "schadelijk" dat je niet wil dat iemand het ziet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad, was je nou half naakt of aan het masturberen?
Inderdaad dit ook, al vraag ik me af wat en hoe het ooit tegengegaan kan worden.quote:Maar ik zou toch maar even langs de politie gaan
Homo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:07 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Graag een upload van het filmpje in kwestie, zodat wij dit juridisch kunnen toetsen.
Ach joh laat ze de tyfus krijgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef cominthru_since92 het volgende:
ik ben gisteravond gechanteerd door een persoon online die een filmpje van me heeft waarin ik half naakt voor de webcam zit.
Goed excuus!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:09 schreef cominthru_since92 het volgende:
ik las op andere sites inderdaad dat ik politie aangifte moet doen, maar de persoon in kwestie zou diezelfde nacht (Gister dus) nog dat filmpje versturen naar al mn Facebook vrienden etc. dit is geloof ik nog niet gebeurd want ik heb nog geen reacties gehad.
Ik zat niet echt te masturberen, maar m'n 3e been was wel een beetje in beeld. genoeg reden om dit niet bij mijn familie en vrienden te laten komen.
Ik vraag me af of aangifte zin heeft, omdat die locatie bij het skype adres Manchester, UK is. En toen ik op het punt stond om te gaan betalen (Wat ik niet gedaan heb), zei die dat ik het naar Marokko moest sturen.
Ik snap dat jullie denken; wat een dombo is dat, dat je daar niet over nadenkt?
maar ik zag gewoon een mooi blond meisje die haar topje uittrok en ik was zo stoned als een garnaal van een paar Benzo's en een flinke baal wiet. Dan werkt je logische denkvermogen toch wat minder...
alsnog naar de politie gaan of een andere instantie die bij IP-adressen kan enzo ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:09 schreef cominthru_since92 het volgende:
ik las op andere sites inderdaad dat ik politie aangifte moet doen, maar de persoon in kwestie zou diezelfde nacht (Gister dus) nog dat filmpje versturen naar al mn Facebook vrienden etc. dit is geloof ik nog niet gebeurd want ik heb nog geen reacties gehad.
Ik zat niet echt te masturberen, maar m'n 3e been was wel een beetje in beeld. genoeg reden om dit niet bij mijn familie en vrienden te laten komen.
Ik vraag me af of aangifte zin heeft, omdat die locatie bij het skype adres Manchester, UK is. En toen ik op het punt stond om te gaan betalen (Wat ik niet gedaan heb), zei die dat ik het naar Marokko moest sturen.
Ik snap dat jullie denken; wat een dombo is dat, dat je daar niet over nadenkt?
maar ik zag gewoon een mooi blond meisje die haar topje uittrok en ik was zo stoned als een garnaal van een paar Benzo's en een flinke baal wiet. Dan werkt je logische denkvermogen toch wat minder...
hardop gelachen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:09 schreef cominthru_since92 het volgende:
Ik zat niet echt te masturberen, maar m'n 3e been was wel een beetje in beeld.
misschien heeft hij een heel kleintje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een ramp, iemand ziet je lul
Wedden dat als je nu betaald, je straks nog een keer kan betalen?
ja ehh, vraag dat aan hen! djeezquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:24 schreef cominthru_since92 het volgende:
Ik lees veel adviezen over dat ik naar de politie moet gaan, maar ik heb hier m'n twijfels over:
Wat gaan ze eraan doen (deze chanteur zit in het buitenland, waarschijnlijk UK)?
Hoe komen ze erachter (als ze een IP-adres hebben) welk Facebook profiel bij dit persoon hoort?
Hoe kunnen zij waarborgen dat het filmpje niet via Facebook wordt verspreiden?
Staat alleen je snikkel op dat filmpje of ook je hoofd? Sta je er in vol ornaat op? Anders kan het een filmpje van iedereen zijn natuurlijk. Betalen lijkt me sowieso geen goede optie. Het geeft je geen enkele garantie dat het filmpje niet op internet verschijnt of dat ze je later opnieuw om geld gaan vragen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:24 schreef cominthru_since92 het volgende:
Ik lees veel adviezen over dat ik naar de politie moet gaan, maar ik heb hier m'n twijfels over:
Wat gaan ze eraan doen (deze chanteur zit in het buitenland, waarschijnlijk UK)?
Hoe komen ze erachter (als ze een IP-adres hebben) welk Facebook profiel bij dit persoon hoort?
Niet. Je snikkel zal wss door iedereen gezien worden in semi-erecte toestand.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:24 schreef cominthru_since92 het volgende:
Misschien contact opnemen met de lokale politie?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:24 schreef cominthru_since92 het volgende:
Grondig speurwerk.quote:Hoe komen ze erachter (als ze een IP-adres hebben) welk Facebook profiel bij dit persoon hoort?
Niet.quote:Hoe kunnen zij waarborgen dat het filmpje niet via Facebook wordt verspreiden?
Waarvan is dat ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier aan denken
TS is links, FOK! in het midden, de familie van TS rechts
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Komt van de webcam van TS af.
Lijkt me ook. Daarnaast snapt diegene hopelijk ook wel dat als hij/zij het naar je Facebook-contacten stuurt de kans op aangifte enorm gaat stijgen. Desondanks, gewoon aangifte doen!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:45 schreef MichaelScott het volgende:
Ik denk niet dat ze iets doen als je niet betaalt. Het lijkt me dat ze de tijd die het kost om de link naar +400 mensen te sturen beter kunnen gebruiken om nieuwe slachtoffers binnen te halen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef dreamerbulk het volgende:
hier nog een slachtoffer
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158811203
ze hebben "haar" kapot gehacked
check deze post:
http://forum.bodybuilding(...)34933#post1179234933
Nice, die houd ik er in.quote:.. OP is black-mailed by sloot over Skype with vidya of him doing the five finger shuffle.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
FOK! in het midden
Waarom hebben ze haar kapot gehacked ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef dreamerbulk het volgende:
hier nog een slachtoffer
check deze post:
Will doquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:01 schreef IceDustbin2 het volgende:
Zet je verhaal op 4chan. 2 opties daar; of ze zeggen NYPA! (Not Your Personal Army) Of ze gaat die bitch kaputt machen..
Of ze gaan jou kapot maken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:01 schreef IceDustbin2 het volgende:
Zet je verhaal op 4chan. 2 opties daar; of ze zeggen NYPA! (Not Your Personal Army) Of ze gaat die bitch kaputt machen..
Hoe? Is toch anoniem.quote:
Ja man, het is 4 chan....quote:
Zolang je niet als een faggot komt wil het wel werken. En gewoon bumpen met tits en shit dan blijven ze welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja man, het is 4 chan....
Daar zitten mensen die daadwerkelijk alles voor elkaar krijgen met een computer. Ik denk in ieder geval niet dat die mensen je gaan helpen als je met een zielig vehaaltje aankomt.
Je kan daarmee echt iemand helemaal kapot maken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:05 schreef Basxt het volgende:
[..]
Zolang je niet als een faggot komt wil het wel werken. En gewoon bumpen met tits en shit dan blijven ze wel
om terug te kunnen chanteren natuurlijk??quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom hebben ze haar kapot gehacked ?
Triest, en dat zijn dan nog volwassen mensen ook.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
om terug te kunnen chanteren natuurlijk??
duh?
ja..? dus? Dat wijf naait hem toch ook ofwat.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan daarmee echt iemand helemaal kapot maken.
Als die 4 chan figuren eenmaal zich ergens in vastbijten, dan laten ze echt niet meer los. Empathie is ver te zoeken daar soms....
huh wat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Triest, en dat zijn dan nog volwassen mensen ook.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:07 schreef Basxt het volgende:
[..]
ja..? dus? Dat wijf naait hem toch ook ofwat.
quote:
Nee, het is je verlagen tot hetzelfde niveau.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
huh wat?
OP wordt bedreigd etc door die persoon... en die persoon wordt vervolgens zelf teruggepakt?
ik snap de logica even niet ? karma?
btw die persoon is geen vrouw, maar een vent met een video van een dame.
Ik kom niet door iemand in de put. Beetje nadenken bij de dingen die je doet, kan daarbij helpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef Basxt het volgende:
[..]![]()
totdat jij ooit kaulo dik in de put zit door iemand. Dan wil je maar wat graag dat die gast geen eind in zicht heeft..
wat iemand voor zijn pc doet moet diegene zelf weten, zou het zelf ook niet doen.. dat terzijde.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is je verlagen tot hetzelfde niveau.
Waarom zouden wij iemand als ts helpen ?
Sowieso masturberen voor iemand tijdens het webcammen is een zielig iets.
En als je zus verkracht wordt? (voorbeeld) dan laat je dat lekker dr bij zitten? jaaaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik kom niet door iemand in de put. Beetje nadenken bij de dingen die je doet, kan daarbij helpen.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:10 schreef Basxt het volgende:
[..]
En als je zus verkracht wordt? (voorbeeld) dan laat je dat lekker dr bij zitten? jaaa
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat iemand voor zijn pc doet moet diegene zelf weten, zou het zelf ook niet doen.. dat terzijde.
maar de OP van BB.com was zijn hachje wel mooi gered.
brb ik ga jou nu doxxen
ontkenning is een vakquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Vergelijkingen van een ware 4channer.....
betaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Vergelijkingen van een ware 4channer.....
wowquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mentaal gehandicapt zijn niet.
Slechte comeback.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wow
so superior patrician
such wow
quote:
Niemand geeft een neuk om newfags.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je kan daarmee echt iemand helemaal kapot maken.
Als die 4 chan figuren eenmaal zich ergens in vastbijten, dan laten ze echt niet meer los. Empathie is ver te zoeken daar soms....
Oh oke man.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:59 schreef Deshain het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om newfags.
Ja, volgens mij niet. Maar zoals ik al aangaf was ik onder invloed van wat oxazepam en wiet, dus mijn geheugen durft niet met zekerheid te zeggen of mijn gezicht te zien was..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:04 schreef Voszje het volgende:
Ai ai, voor deze vraag speciaal een username aanmaken. Kom je nou met je gezicht in beeld of niet?
Dat duurt wel een paar dagen eer Facebook actie onderneemt. Als ze dat al doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef cominthru_since92 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij niet. Maar zoals ik al aangaf was ik onder invloed van wat oxazepam en wiet, dus mijn geheugen durft niet met zekerheid te zeggen of mijn gezicht te zien was..
Ik heb geen actie ondernomen, geen aangifte niks..
Als dat filmpje toch op Facebook lekt, hoop ik dat ie zsm wordt verwijderd omdat het aanstootgevend materiaal bevat. zoniet, dan kunnen 500 personen genieten van mij lichaam + genotsstaaf.
pech gehad, eigen schuld!
Hm moeten ze natuurlijk wel een HD-scherm hebben anders zien ze die 3 pixels niet eens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef cominthru_since92 het volgende:
Als dat filmpje toch op Facebook lekt, hoop ik dat ie zsm wordt verwijderd omdat het aanstootgevend materiaal bevat. zoniet, dan kunnen 500 personen genieten van mij lichaam + genotsstaaf.
pech gehad, eigen schuld!
ik zou even klaarkomen in de webcamquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef cominthru_since92 het volgende:
[17-01-14 01:11:43] lea veron: so you want to finish this
Jij komt er wel....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:04 schreef cominthru_since92 het volgende:
[..]
Maar zoals ik al aangaf was ik onder invloed van wat oxazepam en wiet, dus mijn geheugen durft niet met zekerheid te zeggen of mijn gezicht te zien was...
Briljant topicquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:56 schreef dreamerbulk het volgende:
hier nog een slachtoffer
check deze post:
Piksels, haha.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm moeten ze natuurlijk wel een HD-scherm hebben anders zien ze die 3 pixels niet eens.
You kiddin?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:58 schreef Rosario het volgende:
Waarom schrijf je niet gewoon op Facebook dat je hebt gewebcamsekst en dat die persoon je nu chanteert? Daarmee ben je die persoon voor. En zo gek vind ik het niet.
Niet als je ze zelf aanspreekt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat duurt wel een paar dagen eer Facebook actie onderneemt. Als ze dat al doen.
Nee. Waarom krampachtig proberen het tegen te houden? TS is ogenschijnlijk vrijgezel en iedereen kan begrijpen dat mensen wel eens ergens behoefte aan hebben..quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:55 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee. Waarom krampachtig proberen het tegen te houden? TS is ogenschijnlijk vrijgezel en iedereen kan begrijpen dat mensen wel eens ergens behoefte aan hebben..
Boeiend hoe het overkomt, het komt nog stommer over als iemand anders zo'n filmpje naar je familie verstuurt. Gewoon die mensen voor zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Dan ga je naar de kroeg, club of wat dan ook om een knappe meid/vrouw aan de haak te slaan...
Als hij dit op facebook zou zetten komt dat juist fucking autistisch over, webcamseks...![]()
Die meid gaat helemaal niets naar ts zijn familie sturen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Boeiend hoe het overkomt, het komt nog stommer over als iemand anders zo'n filmpje naar je familie verstuurt. Gewoon die mensen voor zijn.
Dit dus, het is supersimpel om elk willekeurig filmpje als webcambeeld in te stellen, genoeg mensen die het gebruiken om op Chatroulette te doen alsof ze Justin Bieber/etc zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 19:14 schreef Pinterman het volgende:
Al die zoldernerds hier die refereren aan 'zij' en 'die meid' als ze het over de chanteur van OP hebben - alsof het niet een of andere ranzige gast met een opgenomen loopje van 2 minuten van een willekeurige andere webcamchick is
TS is dom, maar niet zo dom.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:30 schreef Lienekien het volgende:
Dit is toch gewoon een grap van TS? Die linkjes in de OP slaan toch nergens op?
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:30 schreef Lienekien het volgende:
Waarom zet hij dan überhaupt die linkjes in zijn OP? Hoe versterkt dat dan zijn verhaal?quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:30 schreef Lienekien het volgende:
Hij heeft gewoon de links ingekort, zodat je dus niet daadwerkelijk zijn identiteit (en die van zijn vrienden) kan achterhalen. En je merkt dus dat de dader zijn dreigement ondersteunt met 10 mensen uit je kring.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zet hij dan überhaupt die linkjes in zijn OP? Hoe versterkt dat dan zijn verhaal?
Ik blijf erbij. TS laat zich bij de neus nemen door de linkjes te serieus te nemen of TS neemt ons bij de neus.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen..
[..]
Hij heeft gewoon de links ingekort, zodat je dus niet daadwerkelijk zijn identiteit (en die van zijn vrienden) kan achterhalen. En je merkt dus dat de dader zijn dreigement ondersteunt met 10 mensen uit je kring.
Ze voegen op zich niet zoveel toe, maar alleen maar één staat ook weer zo ongezellig.
Speel je ook triangel?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. TS laat zich bij de neus nemen door de linkjes te serieus te nemen of TS neemt ons bij de neus.
Jij bent zeker ook gechanteerd aangezien je er een account voor aanmaakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:46 schreef Vraag123 het volgende:
En, hoe is dit afgelopen?
Heb je nog aangifte gedaan? Want hoogst wss zitten ze in de Filipijnen achter verschillende proxy's..
En is het filmpje uiteindelijk verschenen?
Goed punt. Laten we vooral niet informeren en vooral geen aangifte doen van een strafbaar feit. Dan maar betalen, TS.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:04 schreef Plantagehouder het volgende:
Wat gaat de politie doen dan? Lijkt me stug dat dit soort figureren opereren vanuit een functionerende staat.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Boeiend, niet betalen. Zeg dat je hele familie nudisten zijn en dat het niemand boeit.
Maak even een ander topic met alle details dan kunnen we je adviseren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:45 schreef erikwitjes het volgende:
zit in hetzelfde schuitje, benieuwd hoe het afgelopen is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Eh, ik niet. Ben ik nu bijzonder?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:55 schreef mega-worstje het volgende:
Ach dit heeft iedereen toch een keer meegemaakt
Zo te zien is die hier al een hele tijd niet meer geweest.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:34 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Eh, ik niet. Ben ik nu bijzonder?
@ts: Hoe is het afgelopen?
Dan zal het allemaal wel wel soepeltjes zijn afgelopen. Ikzelf zou me er geen ruk van aantrekken in ieder geval.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 03:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo te zien is die hier al een hele tijd niet meer geweest.
Zou me niets verbazen als ze dat wel zouden doen.. Chantage is een uitstekend middel om geld af te troggelen en met loze dreigementen alleen doe je niet veel. Dus daad bij het woord voegen is niet eens zo'n rare gedachte.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 02:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Gewoon negeren. Die mensen gaan echt niet de moeite nemen om dat naar jou vrienden te sturen.
Mwah, ik denk dat genoeg mensen wel betalen. Het zal waarschijnlijk ook in je voordeel spreken* als je geen filmpjes publiceert als mensen niet betalen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:29 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als ze dat wel zouden doen.. Chantage is een uitstekend middel om geld af te troggelen en met loze dreigementen alleen doe je niet veel. Dus daad bij het woord voegen is niet eens zo'n rare gedachte.
Of juist niet.. Als mensen gaan googlen en lezen dat die filmpjes ook echt gedeeld worden, denk ik dat ze eerder geneigd zijn te betalen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat genoeg mensen wel betalen. Het zal waarschijnlijk ook in je voordeel spreken* als je geen filmpjes publiceert als mensen niet betalen.
*als je bent opgepakt
Maar dan zal de pliesie er ook wel harder achteraan zittenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:38 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Of juist niet.. Als mensen gaan googlen en lezen dat die filmpjes ook echt gedeeld worden, denk ik dat ze eerder geneigd zijn te betalen.
Wellicht.. maar die zitten ook achter de scamende Nigerianen aan. Krijgen ze ook maar niet te pakken, zoveel zijn het er.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:40 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar dan zal de pliesie er ook wel harder achteraan zitten
Grotendeels een goede post maar hier zet ik mijn vraagtekens bij. Het kost weinig moeite om je ip adres te wijzigen en het lastig(er) te maken om te worden achterhaald, ik denk daarbij aan dingen ls Tor, proxies en een VPN. Dat tweede is afhankelijk waar de scammers vandaan komen.Als dit bijvoorbeeld Oost Europeanen zijn, die naar mijn weten ook weleens bij dergelijke scams betrokken zijn, dan geld dit niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef ikkanniksbedenken het volgende:
Maar het filmpje dan
Hiervan mag je uitgaan dat er niks mee gebeurd. Dit heeft namelijk een aantal redenen.
1. Op het moment dat ze dergelijke video's posten, zijn locatie + IP nummer bekend en is het vrij eenvoudiger om deze mensen te achterhalen.
2. In landen waar deze scammers wonen, wordt of Youtube geblokkeerd, of is het streng verboden om dergelijke content te publiceren. Vrouwen kennen namelijk geen seksueel genot, en homo-seksualiteit is ten strengste verboden. Men gaat geen stokslagen, ophanging of onthoofding riskeren.
Het is echter geen garantie dat ze de video niet publiceren. Maar dan nog, weinig om je zorgen te maken.
Bij Bas van Toor ook niet, iedereen heeft die Bassieworst wel eens gezien/geproefdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef ikkanniksbedenken het volgende:
Wat als mijn video wel gepost wordt
De kracht van deze scam zit in het feit dat er vooral druk gezet wordt op imagoschade.
Tenzij je Obama, Mark Rutte, of Bas van Toor bent, zal het eigenlijk vrij weinig uithalen. Allereerst gaan de meeste mensen niet zoeken naar Youtube filmpjes waarom een bekende aan het strippen of masturberen is![]()
Toen deze scam nog 'nieuw' was, deed men dit nog wel. Omdat scammers vaak in groepen opereren, en er een klopjacht gaande is, durven ze dit risico niet meer te nemen. Een individueel geval volgen kan er zo maar toe leiden dat een heel netwerk opgerold wordt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 09:57 schreef Jaeger85 het volgende:
Grotendeels een goede post maar hier zet ik mijn vraagtekens bij. Het kost weinig moeite om je ip adres te wijzigen en het lastig(er) te maken om te worden achterhaald, ik denk daarbij aan dingen ls Tor, proxies en een VPN. Dat tweede is afhankelijk waar de scammers vandaan komen.Als dit bijvoorbeeld Oost Europeanen zijn, die naar mijn weten ook weleens bij dergelijke scams betrokken zijn, dan geld dit niet.
Zie het verhaal van ikkanniksbedenken een paar berichten hierbovenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 14:03 schreef Jaeger85 het volgende:
Hoe komen de chanteurs aan jullie persoonsgevens? Hebben jullie soms Skype gekoppeld aan Facebook?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:41 schreef jeroenh123123 het volgende:
ik heb het zelfde aan de hand, heel dom natuurlijk. maar ik zou tegen morgen betalen, dit ga ik natuurlijk niet gaan doen. ben deze ochtend ook naar de politie gegaan.
maar heb uitstel gekregen en moet dus morgen betalen anders, gaat hij al mijn vrienden en familie op fb een bericht sturen met het filmpje, maar ook naar mijn werkgever. want hij had zelfs het adres van mijn werk opgezocht en doorgestuurd. maar het lijkt me sterk, net als hier al vermeld werd. dat hij al mijn contacten 1 voor 1 een bericht gaat gaan sturen. maar voor mijn werk heb ik het meeste schrik
dus ik ga zowizo naar al mijn vrienden/ familie en mijn werkgever dat ze niks mogen openen wat van die persoon komt. dat dit een virus is en dat de politie is ingeschakeld. (ga natuurlijk niet gaan zeggen dat dit niet echt een virus is enzo e)
maar voor die persoon zou ik heb negeren? gewoon aan het lijntje houden bv door te zeggen kan niet betalen lig nu in het ziekenhuis, heb een ongeval gehad, zou ik zeggen ik ben naar de politie gegaan, of zou ik zeggen , ik ga naar de politie als je het er op zet maar ik betaal je niet
of wat zouden jullie doen?
nu ik zou het via western union moeten storten, maar hij heeft dus zijn land enzo door gegeven en staat dat hij van ivoorkust is, nu op fb spreekt em gebrekkig nederlands, maar spreekt voornamelijk frans dus
maar wat zou ik doen,,maar de politie is dus ingeschakeld
Dat was ie al gegaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:53 schreef Klonk het volgende:
negeren, als je eenmaal betaald hebt hebben ze je zo weer te pakken, dan maar met de billen bloot.
Ze zullen het in ieder geval niet meer zomaar doen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:55 schreef BloedendeVagina het volgende:
Sorry, maar met dit soort rukkertjes heb ik echt geen medelijden. Als je ziet hoe respectloos ze de meisjes en vrouwen al benaderen op chatsites kan ik dr alleen maar keihard om lachen dat dit ze overkomt
Mooie post.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:10 schreef ikkanniksbedenken het volgende:
Enige tijd zijn geleden zijn ook in mijn kennissenkring een aantal mensen in een dergelijke scam gestonken. Omdat ikzelf het een en ander doe qua IT-beveiliging, en de politie weinig hierin kan doen, mijn aanbevelingen over hoe je hiermee om kan gaan.
Hoe werkt de scam:
De blackmail scam, zoals deze genoemd wordt, komt er op neer dat een leuke vrouw jou benaderd via Facebook / Tinder / Datingsites / whatever. Ze ziet je al vrij snel zitten en het lijkt haar leuk om met je te cammen. Het eerste signaal dat het niet helemaal lekker zit, zou moeten zijn dat het account op Facebook slechts enkele vrienden heeft en de tijdlijn nauwelijks gevuld is. Van knappe vrouwen, en vooral de aangetoond knappe vrouwen, weet ik dat ze doorgaans een erg goed gevulde vriendenlijst hebben![]()
Enfin.... Al heel snel zal ze je vragen om te gaan cammen op Skype. En daar zit ze, wellicht een beetje wulps, en ze begint te strippen. Ook hier zouden de alarmbellen af moeten gaan! Een headset heeft ze al niet, en als je goed oplet zal je zien dat ze aan het typen is terwijl ze met haar handen met haarzelf speelt.. Vreemd!!!!!
Maar goed, gedurende de chatsessie vraagt ze aan haar cam-partner of je wil strippen. Ze zal meer van haar laten zien, en eenmaal met belastend beeld op de camera, is het foute boel! Ze moet eventjes iemand binnen laten, naar de WC etc. ... En na een tijdje krijg je een bericht dat je gefilmd bent. Uiteraard staat alles prive, en wordt het gepost op het moment dat je niet betaald.
Wat als ik er toch ingestonken ben?
Het allerbelangrijkste, NIET BETALEN. In gevallen dat er betaald wordt, wordt er steeds opnieuw naar geld gevraagd. Tevens dien je de politie in te lichten. Niet dat zij er uberhaupt iets aan gaan doen, maar mocht je ooit hulp van de verzekering nodig hebben dankzij dit voorval, dan is het handig dat er een proces-verbaal is gemaakt.
Verder is kan het handig zijn om Facebook (of welke bron dan ook) tijdelijk even te deactiveren, en raad ik aan om de wachtwoorden te veranderen + computer op virussen te checken. Doorgaans zal het niet nodig zijn, maar better safe then sorry. Meestal ben je binnen 2 weken negeren van deze mensen af.
Maar het filmpje dan
Hiervan mag je uitgaan dat er niks mee gebeurd. Dit heeft namelijk een aantal redenen.
1. Op het moment dat ze dergelijke video's posten, zijn locatie + IP nummer bekend en is het vrij eenvoudiger om deze mensen te achterhalen.
2. In landen waar deze scammers wonen, wordt of Youtube geblokkeerd, of is het streng verboden om dergelijke content te publiceren. Vrouwen kennen namelijk geen seksueel genot, en homo-seksualiteit is ten strengste verboden. Men gaat geen stokslagen, ophanging of onthoofding riskeren.
Het is echter geen garantie dat ze de video niet publiceren. Maar dan nog, weinig om je zorgen te maken.
Wat als mijn video wel gepost wordt
De kracht van deze scam zit in het feit dat er vooral druk gezet wordt op imagoschade.
Tenzij je Obama, Mark Rutte, of Bas van Toor bent, zal het eigenlijk vrij weinig uithalen. Allereerst gaan de meeste mensen niet zoeken naar Youtube filmpjes waarom een bekende aan het strippen of masturberen is![]()
Niet alleen dat. Iedere internetgebruiker heeft in de loop der jaren enorm veel geslachtsdelen voorbij zien komen. Het goddelijke lichaam van vrouw 'X' ben ik over 5 minuten alweer vergeten, omdat er dan alweer vrouw 'Y' op het scherm verschijnt.
Verder kan je met een Google Alert instellen dat je op de hoogte gesteld wil worden als er content met jouw naam op Youtube verschijnt. Deze content rapporteren en er is niks aan het handje.
Dit is mijn FiPo hier op het forum, en heb mijzelf speciaal hiervoor aangemeld omdat ik het delen van deze kennis wel belangrijk vind, en hoop ik mensen hiermee te kunnen helpen.
laatste bezoek: 167 dagen, 1 uur geleden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:11 schreef Copthorne het volgende:
Hoe is dat verhaal uit de OP afgelopen? Heb niet die 8 pagina's aan reacties doorgelezen.
Hehe, wel toepasselijk in deze contextquote:
Ga toch werken pudding lul.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:19 schreef TheoHendrik het volgende:
Gast, waarom trek je jezelf daar op af.. er is zo veel content tegenwoordig. Als je vrouw/vriendin/hond niet wil, dan kijk je toch ff lekker op het net. En als je zonodig op geile negers moet rukken. Je hebt ook BBC gangbang op het internet.
Dit dus.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:55 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik moet even indenken hoe het gesprek bij de politie is gegaan.
Politie: Goedendag. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Jij: Nou uh.. ik heb gemasturbeerd voor de webcam, denkende dat ik met een lekker wijf aan het chatten was.
Politie: En, was het lekker..?
Jij: nou, ja, ik ben klaargekomen. En toen bleek het een mannelijke neger uit Ivoorkust te zijn..
Sorry, maar met dit soort rukkertjes heb ik echt geen medelijden. Als je ziet hoe respectloos ze de meisjes en vrouwen al benaderen op chatsites kan ik dr alleen maar keihard om lachen dat dit ze overkomt
Wat internet niet kan doen...quote:
hoe is het met jou afgelopen dan? Je hebt toch niet je werkgever alsnog gemaild?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:41 schreef jeroenh123123 het volgende:
ik heb het zelfde aan de hand, heel dom natuurlijk. maar ik zou tegen morgen betalen, dit ga ik natuurlijk niet gaan doen. ben deze ochtend ook naar de politie gegaan.
maar heb uitstel gekregen en moet dus morgen betalen anders, gaat hij al mijn vrienden en familie op fb een bericht sturen met het filmpje, maar ook naar mijn werkgever. want hij had zelfs het adres van mijn werk opgezocht en doorgestuurd. maar het lijkt me sterk, net als hier al vermeld werd. dat hij al mijn contacten 1 voor 1 een bericht gaat gaan sturen. maar voor mijn werk heb ik het meeste schrik
dus ik ga zowizo naar al mijn vrienden/ familie en mijn werkgever dat ze niks mogen openen wat van die persoon komt. dat dit een virus is en dat de politie is ingeschakeld. (ga natuurlijk niet gaan zeggen dat dit niet echt een virus is enzo e)
maar voor die persoon zou ik heb negeren? gewoon aan het lijntje houden bv door te zeggen kan niet betalen lig nu in het ziekenhuis, heb een ongeval gehad, zou ik zeggen ik ben naar de politie gegaan, of zou ik zeggen , ik ga naar de politie als je het er op zet maar ik betaal je niet
of wat zouden jullie doen?
nu ik zou het via western union moeten storten, maar hij heeft dus zijn land enzo door gegeven en staat dat hij van ivoorkust is, nu op fb spreekt em gebrekkig nederlands, maar spreekt voornamelijk frans dus
maar wat zou ik doen,,maar de politie is dus ingeschakeld
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:01 schreef IceDustbin2 het volgende:
Leedvermaak dus. Staat je netjes.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:55 schreef BloedendeVagina het volgende:
Een probleem waar ie zelf om heeft gevraagd met zn achterlijke gedrag..quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:05 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Leedvermaak dus. Staat je netjes.
Als ik vroeger lachte om iemand zijn probleem, dan kreeg ik dat te horen van mijn vader of moeder. Maar kennelijk ben jij anders opgevoed.
Ach ja, eigen schuld. Nee, dan is het goed, lach maar hard mee met iedereen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:10 schreef BloedendeVagina het volgende:
Een probleem waar ie zelf om heeft gevraagd met zn achterlijke gedrag..
Ik begrijp dat je heel erg meeleeft met deze kereltjes..quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:11 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ach ja, eigen schuld. Nee, dan is het goed, lach maar hard mee met iedereen.
Zo lekker generaliseren, hoe weet jij dat trouwens?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 15:55 schreef BloedendeVagina het volgende:
Als je ziet hoe respectloos ze de meisjes en vrouwen al benaderen op chatsites kan ik dr alleen maar keihard om lachen dat dit ze overkomt
Ga gewoon naar een willekeurige chatsite waar pubertjes komen en neem de proef op de som zou ik zeggen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:25 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zo lekker generaliseren, hoe weet jij dat trouwens?
ah relax voor jou manquote:Op zondag 31 augustus 2014 22:20 schreef jeroenh123123 het volgende:
voor degene die willen weten hoe het afgelopen is, heb het genegeerd, en kreeg af en toe nog telefoon of facebook bericht, ook had hij het zelfde filmpje terug online gezet op youtube, omdat het eerste verwijderd was door youtube, omdat ik klacht had ingedient, terug klacht ingediend en is er weer vanaf, en nu heb ik er niks meer van gehoord,
en ja is men eigen fout geweest, geef ik toch toe. en voor degene denken dat ik vrouwen slecht benader ofzo, ik verplicht niemand om te cammen, maar dan cam ik ook niet, er zijn wel degelijk vrouwen die dit willen, is op zich niks mis mee, om samen fun te hebben, maar soit dat is ieder zijn mening natuurlijk
trouwens hier is deze persoon in kwestie mee afgekomen deze keer en niet ik
ma soit het is dus voorlopig goed afgelopen
Dat kan ik ook omdraaien. Wat vind je er van als ik het volgende zou zeggen:quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:15 schreef BloedendeVagina het volgende:
Sorry, maar ik zie ze als respectloze mannetjes met een hormonenoverschot, die denken dat vrouwen gebruiksvoorwerpen zijn en er enkel zijn voor de seks. Egoistische zielige mannetjes zijn het.
Je zegt het alsof het ongewenst wasquote:Op maandag 1 september 2014 22:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
maar ondertussen wel dr leuter in erecte toestand tonen aan compleet onbekenden
Klopt.. en dat is misschien niet helemaal netjes in dit geheel. Misschien heeft ie wel eerst netjes gevraagd of ie zn lid mocht showen en vond die neger dat erg geil. Stomme liegneger trouwens!quote:Op maandag 1 september 2014 22:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het ongewenst was
en d'r?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:00 schreef brojo het volgende:
Misschien ligt het ook aan de chatkanalen waar jij komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:00 schreef brojo het volgende:
Misschien ligt het ook aan de chatkanalen waar jij komt?Omegle soms. maar bij elke chatsite is het wel zo eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar op elke chatsite zitten die rukkertjes.. waarschijnlijk omdat ze van mama niet op pornosites mogen kijken voor rukvoer ofzo :/Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:04 schreef brojo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:04 schreef brojo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
quote:Op maandag 1 september 2014 23:05 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 23:06 schreef brojo het volgende:
[ Bericht 9% gewijzigd door hugecooll op 01-09-2014 23:14:47 ]
quote:Op maandag 1 september 2014 23:08 schreef hugecooll het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2014 23:13 schreef brojo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |