quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:02 schreef Seam het volgende:
Ik moest toch een beetje gniffelen
Maar bel die popo.
Inderdaad, was je nou half naakt of aan het masturberen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:03 schreef wootahH het volgende:
Half naakt als man is toch geen probleem? Half facebook heeft tegenwoordig een half naakte picca
Dit is inderdaad dé vraag. Is het filmpje dermate "schadelijk" dat je niet wil dat iemand het ziet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad, was je nou half naakt of aan het masturberen?
Inderdaad dit ook, al vraag ik me af wat en hoe het ooit tegengegaan kan worden.quote:Maar ik zou toch maar even langs de politie gaan
Homo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:07 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Graag een upload van het filmpje in kwestie, zodat wij dit juridisch kunnen toetsen.
Ach joh laat ze de tyfus krijgen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:54 schreef cominthru_since92 het volgende:
ik ben gisteravond gechanteerd door een persoon online die een filmpje van me heeft waarin ik half naakt voor de webcam zit.
Goed excuus!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:09 schreef cominthru_since92 het volgende:
ik las op andere sites inderdaad dat ik politie aangifte moet doen, maar de persoon in kwestie zou diezelfde nacht (Gister dus) nog dat filmpje versturen naar al mn Facebook vrienden etc. dit is geloof ik nog niet gebeurd want ik heb nog geen reacties gehad.
Ik zat niet echt te masturberen, maar m'n 3e been was wel een beetje in beeld. genoeg reden om dit niet bij mijn familie en vrienden te laten komen.
Ik vraag me af of aangifte zin heeft, omdat die locatie bij het skype adres Manchester, UK is. En toen ik op het punt stond om te gaan betalen (Wat ik niet gedaan heb), zei die dat ik het naar Marokko moest sturen.
Ik snap dat jullie denken; wat een dombo is dat, dat je daar niet over nadenkt?
maar ik zag gewoon een mooi blond meisje die haar topje uittrok en ik was zo stoned als een garnaal van een paar Benzo's en een flinke baal wiet. Dan werkt je logische denkvermogen toch wat minder...
alsnog naar de politie gaan of een andere instantie die bij IP-adressen kan enzo ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:09 schreef cominthru_since92 het volgende:
ik las op andere sites inderdaad dat ik politie aangifte moet doen, maar de persoon in kwestie zou diezelfde nacht (Gister dus) nog dat filmpje versturen naar al mn Facebook vrienden etc. dit is geloof ik nog niet gebeurd want ik heb nog geen reacties gehad.
Ik zat niet echt te masturberen, maar m'n 3e been was wel een beetje in beeld. genoeg reden om dit niet bij mijn familie en vrienden te laten komen.
Ik vraag me af of aangifte zin heeft, omdat die locatie bij het skype adres Manchester, UK is. En toen ik op het punt stond om te gaan betalen (Wat ik niet gedaan heb), zei die dat ik het naar Marokko moest sturen.
Ik snap dat jullie denken; wat een dombo is dat, dat je daar niet over nadenkt?
maar ik zag gewoon een mooi blond meisje die haar topje uittrok en ik was zo stoned als een garnaal van een paar Benzo's en een flinke baal wiet. Dan werkt je logische denkvermogen toch wat minder...
hardop gelachen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:09 schreef cominthru_since92 het volgende:
Ik zat niet echt te masturberen, maar m'n 3e been was wel een beetje in beeld.
misschien heeft hij een heel kleintje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een ramp, iemand ziet je lul
Wedden dat als je nu betaald, je straks nog een keer kan betalen?
ja ehh, vraag dat aan hen! djeezquote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:24 schreef cominthru_since92 het volgende:
Ik lees veel adviezen over dat ik naar de politie moet gaan, maar ik heb hier m'n twijfels over:
Wat gaan ze eraan doen (deze chanteur zit in het buitenland, waarschijnlijk UK)?
Hoe komen ze erachter (als ze een IP-adres hebben) welk Facebook profiel bij dit persoon hoort?
Hoe kunnen zij waarborgen dat het filmpje niet via Facebook wordt verspreiden?
Staat alleen je snikkel op dat filmpje of ook je hoofd? Sta je er in vol ornaat op? Anders kan het een filmpje van iedereen zijn natuurlijk. Betalen lijkt me sowieso geen goede optie. Het geeft je geen enkele garantie dat het filmpje niet op internet verschijnt of dat ze je later opnieuw om geld gaan vragen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:24 schreef cominthru_since92 het volgende:
Ik lees veel adviezen over dat ik naar de politie moet gaan, maar ik heb hier m'n twijfels over:
Wat gaan ze eraan doen (deze chanteur zit in het buitenland, waarschijnlijk UK)?
Hoe komen ze erachter (als ze een IP-adres hebben) welk Facebook profiel bij dit persoon hoort?
Niet. Je snikkel zal wss door iedereen gezien worden in semi-erecte toestand.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:24 schreef cominthru_since92 het volgende:
Misschien contact opnemen met de lokale politie?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:24 schreef cominthru_since92 het volgende:
Grondig speurwerk.quote:Hoe komen ze erachter (als ze een IP-adres hebben) welk Facebook profiel bij dit persoon hoort?
Niet.quote:Hoe kunnen zij waarborgen dat het filmpje niet via Facebook wordt verspreiden?
Waarvan is dat ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest hier aan denken
TS is links, FOK! in het midden, de familie van TS rechts
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Komt van de webcam van TS af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |