Waarom zet hij dan überhaupt die linkjes in zijn OP? Hoe versterkt dat dan zijn verhaal?quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:30 schreef Lienekien het volgende:
Dit is toch gewoon een grap van TS? Die linkjes in de OP slaan toch nergens op?
Hij heeft gewoon de links ingekort, zodat je dus niet daadwerkelijk zijn identiteit (en die van zijn vrienden) kan achterhalen. En je merkt dus dat de dader zijn dreigement ondersteunt met 10 mensen uit je kring.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom zet hij dan überhaupt die linkjes in zijn OP? Hoe versterkt dat dan zijn verhaal?
Ik blijf erbij. TS laat zich bij de neus nemen door de linkjes te serieus te nemen of TS neemt ons bij de neus.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest lachen..
[..]
Hij heeft gewoon de links ingekort, zodat je dus niet daadwerkelijk zijn identiteit (en die van zijn vrienden) kan achterhalen. En je merkt dus dat de dader zijn dreigement ondersteunt met 10 mensen uit je kring.
Ze voegen op zich niet zoveel toe, maar alleen maar één staat ook weer zo ongezellig.
Speel je ook triangel?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik blijf erbij. TS laat zich bij de neus nemen door de linkjes te serieus te nemen of TS neemt ons bij de neus.
Jij bent zeker ook gechanteerd aangezien je er een account voor aanmaakt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:46 schreef Vraag123 het volgende:
En, hoe is dit afgelopen?
Heb je nog aangifte gedaan? Want hoogst wss zitten ze in de Filipijnen achter verschillende proxy's..
En is het filmpje uiteindelijk verschenen?
Goed punt. Laten we vooral niet informeren en vooral geen aangifte doen van een strafbaar feit. Dan maar betalen, TS.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:04 schreef Plantagehouder het volgende:
Wat gaat de politie doen dan? Lijkt me stug dat dit soort figureren opereren vanuit een functionerende staat.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 13:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Boeiend, niet betalen. Zeg dat je hele familie nudisten zijn en dat het niemand boeit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |