abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:55:51 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135588202
quote:
Brussels is demanding that even foreigners who have never worked in Germany should have access to the country's unemployment benefits if they hail from an EU member state. The EU is firing Germany's already overheated immigration debate.

[...]

Last Friday, he sent a strong message to the German public. In a 40-page position paper for the European Court of Justice in Luxembourg, the EU's highest court, Andor's staff argues that access to Germany's social system be simplified for other EU citizens.
The arguments Andor's experts put forth in the paper -- under headings like the "right of free mobility" and "access to social benefits, regardless if a person has paid into the system" -- could add further fuel to an already overheated immigration debate here in Germany.
http://www.spiegel.de/int(...)-943224.html#ref=rss

Wat voor Duitsland geldt, geldt natuurlijk net zo goed voor Nederland.
Dit is alleen maar mogelijk als de uitkeringsniveau's in de hele EU precies gelijk zijn. Anders is een massale trektocht van kansarmen naar dat land waar de uitkeringen en overige subsidies het hoogst zijn (Nederland, Noorwegen) onvermijdelijk. Net zolang totdat dit land zodanig verarmd is dat het voor niemand meer aantrekkelijk is, waarop de sprinkhanenplaag een ander land kan aandoen.
Voordat dit beleid geimplementeerd wordt zal dus eerst het sociale systeem in Nederland verlaagd moeten worden naar een Europees gemiddelde op een niveau van Roemenië of Griekenland. Dat is onvermijdelijk!
Hieruit blijkt dan ook weer het absolute verraad van de Nederlandse partijen aan mensen in Nederland die van een uitkering afhankelijk zijn.
The End Times are wild
pi_135588259
Wat heeft noorwegen ermee te maken?
  donderdag 16 januari 2014 @ 23:58:42 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135588341
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:57 schreef Guus Muisarm het volgende:
Wat heeft noorwegen ermee te maken?
Hoge uitkeringen, net als Nederland.
The End Times are wild
pi_135588384
Ja maar wat heeft brussel daarmee te maken? En kap eens met d ereactie voor je te quoten
pi_135588409
Als ze de prijzen dan ook evenredig verlagen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:01:29 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_135588443
Fantastisch toch hoe de EU de laatste maanden een mitrailleur-vuur van argumenten afgeeft om eruit te stappen.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:01:35 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135588445
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:59 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ja maar wat heeft brussel daarmee te maken? En kap eens met d ereactie voor je te quoten
Dan krijg jij een teken dat ik gereageerd heb, tevens is het duidelijk op welke post ik reageer.

Enfin, Brussel draagt dat op, zoals je in het artikel kunt lezen.
The End Times are wild
pi_135588460
aan noorwegen?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:02:07 #9
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135588463
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:01 schreef mvdejong het volgende:
Fantastisch toch hoe de EU de laatste maanden een mitrailleur-vuur van argumenten afgeeft om eruit te stappen.
Dat is onmogelijk. We are assimilated
The End Times are wild
pi_135588500
Resistance is F
---------------------------------------
Better to burn up than fade away!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:03:25 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135588503
Enfin, ik hoop dat er in een lekker warm zonnig land nog een uitkering te trekken valt. Dan doe ik net als de gemiddelde 'gast' in Nederland, met een hoop geld achter de hand in het thuisland. En dan lekker in Spanje profiteren van de EU. Ik wil niet het sukkeltje zijn dat straks de rekening voor het feest betaalt heeft en als enige niet dronken is geworden.
The End Times are wild
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:04:17 #12
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_135588528
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is mogelijk, en onvermijdelijk. De EU is verworden tot een gedrocht dat uiteindelijk ineen zal storten, en wee de landen die er tot het einde inzitten.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_135588549
quote:

[..]

Resistance is futile.

Indien je ertegen verzet, wordt je geplaatst in detentiekampen zonder enig veroordeling. Enig oproer op internet wordt onderdrukt door positieve flood van ingehuurde EU-opinionate, bekostigd van je loonstrookje en mijn loonstrookje.

Ik vind dit echt heel, heel eng. En wat kun je ertegen doen? Niks. Bij enig verzet, zijn we namelijk in overtreding. Supranationale beleid van Europese Commissie gaat namelijk boven onze grondwet.
pi_135588577
Noorwegen zit niet bij de EU, idioot.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:06:25 #15
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_135588604
Zo graaft de EU haar eigen graf. De uitkeringen hier verlagen naar het gemiddelde in de EU is onmogelijk.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_135588607
Goed bezig Noorwegen is geen eu lid en spanje heeft net iets dat we daar de pensioenen ook kunnen belasten ofzo vanuit nederland.
pi_135588644
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
Noorwegen zit niet bij de EU, idioot.
Dát is volgens jou het meest idiote in dit hele topic?

Niet iets waarbij we al ons geld verkwanselen aan kansloze gelukszoekers die niets liever willen dan op hun luie reet zitten en hun handje ophouden? :')

Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:09:23 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135588705
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:04 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Het is mogelijk, en onvermijdelijk. De EU is verworden tot een gedrocht dat uiteindelijk ineen zal storten, en wee de landen die er tot het einde inzitten.
Uiteraard stort de EU uiteindelijk in, waarschijnlijk resulterend in een enorm bloedbad, en worden wij hierin meegezogen. In zoverre het Nederlands volk op dat moment nog bestaat.

Maar ik doelde eigenlijk op pijnloos uitstappen. Dus zeggen "Het lijkt ons toch niks, het wordt een janboel, we stoppen er maar mee". Daarvoor is het nu te laat.
The End Times are wild
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:11:02 #19
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_135588770
Heb je het hele artikel gelezen, dus ook de tweede pagina?
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:11:28 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135588784
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:11 schreef PierreTT het volgende:
Heb je het hele artikel gelezen, dus ook de tweede pagina?
Nee.
The End Times are wild
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:14:28 #21
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135588895
Verder vind ik het ook extreem onrechtvaardig dat iemand die hier in Nederland 30 jaar lang hard gewerkt heeft en een substantieel deel van zijn inkomen altijd heeft afgedragen aan de sociale voorzieningen, volgens de EU absoluut niet meer recht heeft op deze voorzieningen dan een Roemeense beroepswerkeloze die eergisteren voor het eerst in Nederland is aangekomen. Dat is nog wel het meest bizarre, dat ze dit durven af te kondigen.

PRECIES ANALOOG hieraan kunnen ze dan ook onze pensioenen 'herverdelen' over de EU. Want dat mensen hier hun hele leven voor gespaard hebben wil nog niet zeggen dat een ander hier niet net zo goed recht op heeft. Is precies hetzelfde.

Dat sommige mensen nog steeds niet inzien wat voor een levensgevaarlijke idioten in Brussel de dienst uitmaken is ook bizar. Of het zijn gewoon trolls die per posting betaald krijgen om de EU de hand boven het hoofd te houden. Dat gebeurt.
The End Times are wild
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:16:33 #22
239294 PierreTT
pi_135588969
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee.
Oke. Daar staan namelijk ook argumenten waarom Duitsland, net als andere Europese landen, juist wel immigranten wil en moet hebben, en dat is geen onbelangrijk punt in deze discussie. Ik ben vrij benieuwd naar wat op dit moment het percentage immigranten is dat daadwerkelijk misbruik maakt van het sociale vangnet.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:17:46 #23
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135589005
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:16 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Oke. Daar staan namelijk ook argumenten waarom Duitsland, net als andere Europese landen, juist wel immigranten wil en moet hebben, en dat is geen onbelangrijk punt in deze discussie. Ik ben vrij benieuwd naar wat op dit moment het percentage immigranten is dat daadwerkelijk misbruik maakt van het sociale vangnet.
Oh ja. De 'vergrijzing'. Die opgevangen moet worden met hordes analfabete Prachtmensen uit Afrika. En dat soort drogredenen.
The End Times are wild
pi_135589114
quote:

[..]

Op het moment dat je eigen workforce (van autoch- dan wel allochtoonse afkomst) op straat staat en dat aantal stijgt -Nederland 700.000 nu?-, vervalt dat argument dus. Alleen landen met een kleine beroepsbevolking en een enorm werkoverschot hebben grote hoeveelheden immigranten nodig.

Dat is noch in Duitsland, noch in Nederland, noch in welk ander West- of Zuid-Europees land het geval.

Waarmee het "argument" dus verdwijnt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:22:31 #25
239294 PierreTT
pi_135589133
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Oh ja. De 'vergrijzing'. Die opgevangen moet worden met hordes analfabete Prachtmensen uit Afrika. En dat soort drogredenen.
Ze hebben het in dat artikel dus niet alleen over low-skilled immigrants, maar ook over high-skilled. En het vervelende is dat de regels voor beide groepen immigranten gelden..
pi_135589164
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:22 schreef PierreTT het volgende:

En het vervelende is dat de regels voor beide groepen immigranten gelden..
En dat is precies het probleem.

Zou je als land verstandig zijn, heb je een immigratiebeleid als Australië. Waar je binnenkomt als je van waarde bent en niet binnenkomt als je niets unieks toe te voegen hebt.

Zo zou je met immigratie moeten omgaan. Eerlijk en helder.

Massaimmigratie gaat bijna altijd fout.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

vrijdag 17 januari 2014 @ 00:24:30 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135589179
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:22 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ze hebben het in dat artikel dus niet alleen over low-skilled immigrants, maar ook over high-skilled. En het vervelende is dat de regels voor beide groepen immigranten gelden..
Maar de vergrijzing is niet op te vangen met steeds hogere aantallen immigranten. Die vergrijzen ook gewoon. We moeten gewoon accepteren dat er tijdelijk een periode is van wat minder materiele welvaart. Een systeem dat immigratie gebruikt om vergrijzing te voorkomen barst na een paar generaties volledig uit zijn voegen. De bevolkingsaanwas van Nederland is precies duurzaam nu!
The End Times are wild
pi_135589215
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar de vergrijzing is niet op te vangen met steeds hogere aantallen immigranten. Die vergrijzen ook gewoon. We moeten gewoon accepteren dat er tijdelijk een periode is van wat minder materiele welvaart. Een systeem dat immigratie gebruikt om vergrijzing te voorkomen barst na een paar generaties volledig uit zijn voegen. De bevolkingsaanwas van Nederland is precies duurzaam nu!
Klopt. Het wordt zelfs een exponentieel probleem met -nog!- meer immigranten erbij.

Nederland is het op 2 na dichtstbevolkte serieuze land ter wereld, na Bangladesh (geen voorbeeld) en Zuid-Korea.

Alleen daarom al moeten we nooit door de EU geleid worden, maar door een nationale regering met een nationaal parlement.

vrijdag 17 januari 2014 @ 00:29:19 #29
239294 PierreTT
pi_135589287
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op het moment dat je eigen workforce (van autoch- dan wel allochtoonse afkomst) op straat staat en dat aantal stijgt -Nederland 700.000 nu?-, vervalt dat argument dus. Alleen landen met een kleine beroepsbevolking en een enorm werkoverschot hebben grote hoeveelheden immigranten nodig.

Dat is noch in Duitsland, noch in Nederland, noch in welk ander West- of Zuid-Europees land het geval.

Waarmee het "argument" dus verdwijnt.
Daar zat ik dus ook aan te denken. Het artikel rept over een tekort aan werkenden, maar dat kan, zeker voor low-skilled banen, toch niet echt het probleem zijn. Het lijkt me daarom aannemelijk dat mensen die voor dit argument zijn voornamelijk praten over het tekort aan hoog opgeleide immigranten, wat door versoepeling van deze regels verminderd zou worden. Echter lijkt mij ook aannemelijk dat hoog opgeleide migranten sneller een baan zullen vinden, dus voor hen is deze regeling nauwelijks relevant.
pi_135589293
Dit lijkt mij bewust beleid vanuit de EU.

Het bevordert namelijk de arbeidsmigratie (= meer goedkope arbeidskrachten en hogere werkloosheid waardoor er een betere onderhandelingspositie ontstaat voor werkgevers), en het ondermijnt de draagkracht voor het sociale stelsel omdat het door massaal gebruik onbetaalbaar dreigt te worden en meer sociale uitgaven uiteraard de concurrentiepositie aantasten.

De perfecte legitimatie om de lonen laag te houden en de sociale voorzieningen verder in te perken.

Aldus de grote Europese neoliberale droom.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135589321
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:14 schreef LXIV het volgende:
bla bla vind ik het ook extreem onrechtvaardig bla bla bla absoluut niet meer recht heeft op deze voorzieningen bla bla bla
De uitkering blijft hetzelfde. Dat een buitenstaander hem ook krijgt benadeeld een ander niet.
quote:
PRECIES ANALOOG hieraan kunnen ze dan ook onze pensio... bla bla bla bla bla
Nee, het pensioen bouw je op. De ww moet je eerst een periode voor werken. De ww is een verzekering. Net zoals de pool een juridische verzekering kan afsluiten. Die gaat ook pas later in.

Ik ben het verder wel eens dat het een kutzooi is in brussel maar jij brabbeld ook maar wat.
pi_135589363
Straks komt er zeker een Europese vergelijkingswebsite waar je uit kan zoeken in welk land je moet zijn om de hoogste uitkering te vangen :')
pi_135589364
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:29 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Daar zat ik dus ook aan te denken. Het artikel rept over een tekort aan werkenden, maar dat kan, zeker voor low-skilled banen, toch niet echt het probleem zijn. Het lijkt me daarom aannemelijk dat mensen die voor dit argument zijn voornamelijk praten over het tekort aan hoog opgeleide immigranten, wat door versoepeling van deze regels verminderd zou worden. Echter lijkt mij ook aannemelijk dat hoog opgeleide migranten sneller een baan zullen vinden, dus voor hen is deze regeling nauwelijks relevant.
Exact.

Ik ken honderden buitenlandse hoogopgeleiden in Nederland, misschien wel duizend. En ik ben zelf een hoogopgeleide Nederlander die in het buitenland woont.

De mensen die de bedrijven écht willen hebben, die kwamen en komen wel. Het gaat juist over de grote groepen en dan nog wel degenen die direct aanspraak moeten kunnen maken op verworvenheden waar anderen eerst jaren voor moesten werken.

Dat kán gewoon niet goedgaan.

Ik wil niet dat de Roegaren door de straten van Rotterdam gesleept worden zoals de immigranten in Athene. Met meer EU, meer Brussel en dus nog minder zeggenschap gaat dat -helaas- wel gebeuren, let maar op.

pi_135589390
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Je hebt gelijk:

POL / Nigel Farage laat weer eens van zich horen!

vrijdag 17 januari 2014 @ 00:33:51 #35
239294 PierreTT
pi_135589398
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat is precies het probleem.

Zou je als land verstandig zijn, heb je een immigratiebeleid als Australië. Waar je binnenkomt als je van waarde bent en niet binnenkomt als je niets unieks toe te voegen hebt.

Zo zou je met immigratie moeten omgaan. Eerlijk en helder.

Massaimmigratie gaat bijna altijd fout.
Oh zeker, ik heb dat van dichtbij meegemaakt toen mijn ouders naar Nieuw-Zeeland gingen om te werken :)
pi_135589414
quote:

[..]

The Borg...
Hoe ga jij je propaganda nu nog voeren?
I´m back.
pi_135589468
Ergens dacht ik, ik hoor morgen wel weer absoluut ridicuul/absurdistisch nieuws vanuit de EU, nadat we vandaag hoorden dat de Moldaviërs via een Roemeens paspoort regelrecht naar de EU kunnen komen, maar nee, hoor, nog op dezelfde dag dit weer...
Ionescu, anyone???
Is het allemaal wel waar, Lodewijk?
Anders EU:

[ Bericht 22% gewijzigd door Ryan3 op 17-01-2014 00:46:11 ]
I´m back.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:42:23 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_135589589
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:30 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

De uitkering blijft hetzelfde. Dat een buitenstaander hem ook krijgt benadeeld een ander niet.

[..]
Natuurlijk wel. Want als de druk op het sociale systeem te groot is wordt het afgebouwd. Dat zie je nu al gebeuren. Gratis geld bestaat niet, het moet ergens vandaan komen. Het hele idee van solidariteit is gebaseerd op het idee dat mensen bijdragen als ze kunnen om als ze het dan nodig hebben geld kunnen krijgen. Als die pot voor iedereen open gesteld wordt wil niemand er meer inleggen!
quote:
Nee, het pensioen bouw je op. De ww moet je eerst een periode voor werken. De ww is een verzekering. Net zoals de pool een juridische verzekering kan afsluiten. Die gaat ook pas later in.

Ik ben het verder wel eens dat het een kutzooi is in brussel maar jij brabbeld ook maar wat.
Ik snap het verschil. Maar snapt Brussel het ook?
The End Times are wild
pi_135589892
De EU _O_
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)
pi_135589943
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:57 schreef WitteMuur het volgende:
De EU _O_
Hé, maar we hebben geen derde wereldoorlog hè, zo is het ook. :).
I´m back.
pi_135590000
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hé, maar we hebben geen derde wereldoorlog hè, zo is het ook. :).
_O_

pi_135590031
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O_

[ afbeelding ]
Ondankbare Grieken hè.
I´m back.
pi_135590043
Een stem op de PVV word steeds aantrekkelijker, jammer dat we in Nederland het concept demonstreren niet kennen omdat we collectief helemaal murw zijn geslagen door EU propaganda en onze eigen politiek die erg bedreven zijn in het liegen.
pi_135590050
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ondankbare Grieken hè.
Uh-huh.

pi_135590064
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:07 schreef PKRChamp het volgende:
Een stem op de PVV word steeds aantrekkelijker, jammer dat we in Nederland het concept demonstreren niet kennen omdat we collectief helemaal murw zijn geslagen door EU propaganda en onze eigen politiek die erg bedreven zijn in het liegen.
De PVV heeft allerlei andere (schreeuwerige) standpunten die bij de EU-verkiezingen niet van belang zijn.

Het enige punt waar het om moet gaan is door met de EU of eruitstappen. Die keuze vind je bij Artikel50.

pi_135590073
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:08 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uh-huh.

[ afbeelding ]
Okee... :D.
Het staccato antwoord, je zal wel een nazi idd. :D.
Dit moet gewoon een absurdistisch toneelstuk zijn. 8)7 .
I´m back.
pi_135590081
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De PVV heeft allerlei andere (schreeuwerige) standpunten die bij de EU-verkiezingen niet van belang zijn.

Het enige punt waar het om moet gaan is door met de EU of eruitstappen. Die keuze vind je bij Artikel50.
Ik ben er van op de hoogte, ik geloof er alleen niet in dat Artikel 50 genoeg stemmen zal trekken om echt potten te breken.
pi_135590092
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee... :D.
Het staccato antwoord, je zal wel een nazi idd. :D.
Dit moet gewoon een absurdistisch toneelstuk zijn. 8)7 .
Een dramatische tragikomedie die begon in het land waar democratie vandaan komt en een nazipartij die als een deus ex machina bij de crisis naar boven komt.

Zelfs de VS zijn niet zo dom bezig geweest. En dat zegt wat.

In hoeveel Griekse woorden is dit drama eigenlijk te vatten?

pi_135590105
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:10 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik ben er van op de hoogte, ik geloof er alleen niet in dat Artikel 50 genoeg stemmen zal trekken om echt potten te breken.
Dat is het probleem met de TV-debatten (nog steeds de grootste bron van informatie voor de meeste mensen), daar worden kleine partijen niet uitgenodigd en kunnen hun zegje dus niet doen.

pi_135590113
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een dramatische tragikomedie die begon in het land waar democratie vandaan komt en een nazipartij die als een deus ex machina bij de crisis naar boven komt.

Zelfs de VS zijn niet zo dom bezig geweest. En dat zegt wat.

In hoeveel Griekse woorden is dit drama eigenlijk te vatten?
Ik twijfel het kan ook een tragi-komedie zijn natuurlijk...
I´m back.
pi_135590149
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is het probleem met de TV-debatten (nog steeds de grootste bron van informatie voor de meeste mensen), daar worden kleine partijen niet uitgenodigd en kunnen hun zegje dus niet doen.
Een grof schandaal inderdaad, ik vind ook dat men de kleine partijen tegemoet zou moeten komen door een apart debat voor de televisie te organiseren.
pi_135590628
Dit is allemaal onderdeel van de grote Europese welvaarts-nivellering. Het enige wat je nog kan doen is het zinkende schip optijd verlaten, mij lijkt Australië wel wat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2014 02:14:32 ]
pi_135590662
Staan er op youtube niet enkele filmpjes, over de zg dochter van Hitler... Ze is Duits en heet engel :{
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_135590760
Ik mis het stuk over de tegenprestaties. Wat gaan de landen doen waar EU burgers wonen als tegenprestatie? Het is toch logischer om meteen al het geld te dumpen in 1 kas en dat verspreiden onder EU burgers. Of zit er meer achter, alsof Duitsland nog moet dokken voor de tweede wereldoorlog? EU is wel redelijk bezig maar ik vind dit toch raar, waarom lijkt het alsof Duitsers nu extra moeten zwoegen en alleen maar in leveren. Eis dat men vooral onderwijs verbeterd en automatiseert en mensen in de bijstand omschoolt anders wordt het zo'n lange termijn afhankelijkheids relatie.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 02:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is allemaal onderdeel van de grote Europese welvaarts-nivellering. Het enige wat je nog kan doen is het zinkende schip optijd verlaten, mij lijkt Australië wel wat.
Nee daar zitten van die giftige beesten. Nieuw Zeeland! Alleen jammer van aardbevingen natuurlijk.
pi_135591526
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

http://www.spiegel.de/int(...)-943224.html#ref=rss

Wat voor Duitsland geldt, geldt natuurlijk net zo goed voor Nederland.
Dit is alleen maar mogelijk als de uitkeringsniveau's in de hele EU precies gelijk zijn. Anders is een massale trektocht van kansarmen naar dat land waar de uitkeringen en overige subsidies het hoogst zijn (Nederland, Noorwegen) onvermijdelijk. Net zolang totdat dit land zodanig verarmd is dat het voor niemand meer aantrekkelijk is, waarop de sprinkhanenplaag een ander land kan aandoen.
Voordat dit beleid geimplementeerd wordt zal dus eerst het sociale systeem in Nederland verlaagd moeten worden naar een Europees gemiddelde op een niveau van Roemenië of Griekenland. Dat is onvermijdelijk!
Hieruit blijkt dan ook weer het absolute verraad van de Nederlandse partijen aan mensen in Nederland die van een uitkering afhankelijk zijn.
Verraad? Er is pas sprake van verraad wanneer de EU ooit voor het Europese volk geweest was. Dat is niet het geval, de EU is altijd tegen de Europese Burgerbevolking geweest.
pi_135591534
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:29 schreef Tomatenboer het volgende:

Het bevordert namelijk de arbeidsmigratie (= meer goedkope arbeidskrachten en hogere werkloosheid waardoor er een betere onderhandelingspositie ontstaat voor werkgevers), en het ondermijnt de draagkracht voor het sociale stelsel omdat het door massaal gebruik onbetaalbaar dreigt te worden en meer sociale uitgaven uiteraard de concurrentiepositie aantasten.

De perfecte legitimatie om de lonen laag te houden en de sociale voorzieningen verder in te perken.

Nou het is eerder een verdeel en heers tactiek. En het lijkt niet bewust beleid vanuit de EU het IS bewust beleid.
pi_135591570
Ik moet ineens denken aan het einde denken van het West-Romeinse Rijk en het begin van de middeleeuwen: De Grote Volksverhuizing.
Het grote plunderen is immers allang begonnen, alleen is de vorm nu anders dan toen.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 07:21:58 #58
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_135591591
Dit soort berichten, tezamen met andere ontwikkelingen doen mij ernstig overwegen om het zinkende EU-schip te verlaten na mijn studie. Ik ben gelukkig een zeer nuttige studie aan het volgen waarmee het hoogstwaarschijnlijk geen enkel probleem zal zijn om in het buitenland mee aan de slag te kunnen.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:02:18 #59
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_135592472
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:03 schreef LXIV het volgende:
Enfin, ik hoop dat er in een lekker warm zonnig land nog een uitkering te trekken valt. Dan doe ik net als de gemiddelde 'gast' in Nederland, met een hoop geld achter de hand in het thuisland. En dan lekker in Spanje profiteren van de EU. Ik wil niet het sukkeltje zijn dat straks de rekening voor het feest betaalt heeft en als enige niet dronken is geworden.
De gemiddelde gast nog wel :')
Krekker is de bom!
pi_135592499
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:02 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

De gemiddelde gast nog wel :')
Flink populistisch gezwets inderdaad.
pi_135593073
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:29 schreef Tomatenboer het volgende:

Heb je ook de tweede pagina van het artikel gelezen? Immigranten leveren meer op dan ze kosten en de misbruikers van het sociale stelsel zijn vooral individuele gevallen. Een laag percentage. :)
  vrijdag 17 januari 2014 @ 09:40:35 #62
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_135593278
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:33 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Heb je ook de tweede pagina van het artikel gelezen? Immigranten leveren meer op dan ze kosten en de misbruikers van het sociale stelsel zijn vooral individuele gevallen. Een laag percentage. :)
De geschiedenis blijft zich op dit vlak herhalen. De eerste groepen gastarbeiders die naar Nederland kwamen leverden ook geld op, maar op de lange termijn is het een enorme kostenpost voor de samenleving geworden. Allerlei industrieën die met behulp van gastarbeiders overeind werden gehouden (textiel, scheepswerven) gingen enkele jaren later alsnog op de fles en de maatschappij betaalde de rekening.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_135593349
quote:
Immigranten leveren meer op dan ze kosten
Kun je daar een berekening van geven?

Oh, stuur haar gelijk naar Wilders, die wilde dat berekend zien, maar kreeg 0 op het rekest.

pi_135593392
quote:

[..]

misbruikers van het sociale stelsel zijn vooral individuele gevallen.
:')
pi_135593632
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik snap ook echt niet dat dat het vergrijzingspobleem moet worden opgevangen met immingranten. Als je rond je 65ste met pensioen gaat zal je gemiddeld nog 10 tot 15 jaar leven. Dat kan Nederland prima opvangen en er zijn genoeg werklozen om in de zorg te werken. Maar nee we gaan een stel somaliers, marokkanen en roemenen hier heen halen om die periode te overbruggen. Je zit dan voor altijd aan deze mensen vast en het is niet eens gezegd dat ze gaan werken. Nederland moet gewoon kapot om op te kunnen gaan in het groot europese rijk.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:04:56 #66
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_135593980
Gratis geld voor iedereen. Het communisme is er niets bij.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_135594240
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 09:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kun je daar een berekening van geven?

Oh, stuur haar gelijk naar Wilders, die wilde dat berekend zien, maar kreeg 0 op het rekest.
Check de tweede pagina in het artikel. ;)
pi_135594293
Shoppen voor de hoogste uitkering in de EU :9~

Een vergelijkingssite maken waar de beste uitkering geselecteerd kan worden a la Independer.nl :9~
Gratis geld :9~
Miljonair worden om vervolgens terug te keren naar land van herkomst en daar te leven als een vorst :9~
pi_135594343
quote:

[..]

Die individuele gevallen, zijn dat dezelfde gevallen die zich bezig hielden met de toeslagenfraude hier in Nederland, verenigd in tientallen criminele bendes toevallig?
pi_135594363
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Check de tweede pagina in het artikel. ;)
welk artikel?

pi_135594442
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die individuele gevallen, zijn dat dezelfde gevallen die zich bezig hielden met de toeslagenfraude hier in Nederland, verenigd in tientallen criminele bendes toevallig?
Dat ging om spookburgers. Die leveren uiteraard niets op en dat moet natuurlijk ook worden aangepakt.

Neemt niet weg dat arbeidsmigratie an sich de problemen niet heeft veroorzaakt. :)

Sowieso heeft hier in Nederland ook iedere burger al recht op een uitkering. Ook arbeidsmigranten. Her valt hier allemaal ook wel mee met massale bijstandsontvangers uit andere landen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2014 10:24:39 ]
pi_135594458
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

welk artikel?
Misschien die in de OP? :+
pi_135594502
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:16 schreef Scorpie het volgende:
Shoppen voor de hoogste uitkering in de EU :9~

Een vergelijkingssite maken waar de beste uitkering geselecteerd kan worden a la Independer.nl :9~
Gratis geld :9~
Miljonair worden om vervolgens terug te keren naar land van herkomst en daar te leven als een vorst :9~
nog makkelijker is om snoepreisjes te organiseren langs elk europees land en in elk land uitkering aan te vragen
ze controleren dit toch niet per land
1 of 2 maanden lang van elk land een uitkering krijgen en je kan stoppen met werken
pi_135594559
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik lees:

Meanwhile, Marcel Fratzscher, president of the German Institute for Economic Research (DIW) in Berlin, is convinced: "Even if there are individual cases of immigration to take advantage of our social system, Germany still very much profits from immigration."

aha, en dat is een bewijs? Hoe precies?

pi_135594634
quote:
15s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik lees:

Meanwhile, Marcel Fratzscher, president of the German Institute for Economic Research (DIW) in Berlin, is convinced: "Even if there are individual cases of immigration to take advantage of our social system, Germany still very much profits from immigration."

aha, en dat is een bewijs? Hoe precies?
Je leest niet goed. :)

quote:
Germany Profits from Immigration'

That isn't the way things turned out in the end. Of the 400,000 Romanians and Bulgarians who live in Germany according to the federal government's Central Foreigners Register, the bulk are employed, including around 60 percent of 15- to 65-year-olds, estimate researchers at IAB, the research institute for the Federal Employment Agency. And that's only one example.

Those statistics also show that only 7 percent were unemployed, and only 10 percent received Hartz IV welfare benefits for the long-term jobless or financial benefits to help them make ends meet, indicating that they are a lot less needy than the average among the foreign population in Germany. The fact is that immigrants from Romania and Bulgaria have an above-average interest in education and training, they have fewer children than Germans and, as a result, they make use of less money from the government's family allowance.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:27:52 #76
79262 Dwersdriever
pi_135594638
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:21 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Staat allemaal tussen aanhalingstekens. Zijn slechts meningen van mensen met een belang. Niemand betwjifelt dat massa-immigratie in het voordeel is van werkgevers, het houdt de arbeidsmarkt competitief en daarmee de lonen fijn laag. Of het de maatschappij ten goede komt, is zeer de vraag. Zie de ontwikkeling rond eerdere golven gastarbeiders. En het staat ook gewoon in dit artikel te lezen.

'To be sure, in larger cities like Frankfurt, Duisburg or Munich, there are large groups of immigrants from Romania and Bulgaria who present a significant financial burden for these municipalities. Close to a year ago, the German Association of Cities, even warned that the influx of Romanians and Bulgarians threatened "social balance and social peace.'

De grenzen zijn nog niet open of de financiële druk is al merkbaar en de druk op de samenleving neemt al toe.
We Came A Long Time Ago
pi_135594697
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:27 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Staat allemaal tussen aanhalingstekens. Zijn slechts meningen van mensen met een belang. Niemand betwjifelt dat massa-immigratie in het voordeel is van werkgevers, het houdt de arbeidsmarkt competitief en daarmee de lonen fijn laag. Of het de maatschappij ten goede komt, is zeer de vraag. Zie de ontwikkeling rond eerdere golven gastarbeiders. En het staat ook gewoon in dit artikel te lezen.
Exact.

Robin, waar is je kritisch vermogen gebleven?

vrijdag 17 januari 2014 @ 10:32:37 #78
79262 Dwersdriever
pi_135594765
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact.

Vermoedelijk op dezelfde plek als het kritische denkvermogen van al die politieke partijen in West-Europa die de EU veel te sterk hebben laten groeien met veel twijfelachtige landen.
We Came A Long Time Ago
pi_135594782
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:32 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Vermoedelijk op dezelfde plek als het kritische vermogen al die politieke partijen in West-Europa die de EU veel te sterk hebben laten groeien met veel twijfelachtige landen.
Lokkertjes als baantjes, bonusjes en andere zoethoudertjes, mede mogelijk gemaakt door het grootste, meest corrupte systeem ter wereld.

vrijdag 17 januari 2014 @ 10:36:21 #80
79262 Dwersdriever
pi_135594869
Nu we het toch over dit artikel hebben:

quote:
Germany was one of the few countries that took advantage of EU rules allowing member states to restrict access to their labor market for citizens from the new EU member states for seven years. Instead, millions of well-educated workers skipped Germany altogether and made their way to Britain, Spain and Ireland.
Ik vermoed dat Groot-Brittannië, Spanje en Ierland hun economie dolgraag zouden inwisselen voor de Duitse economie.
We Came A Long Time Ago
  vrijdag 17 januari 2014 @ 10:37:15 #81
406876 Schurkenstaat
as van het kwaad
pi_135594899
Grootschalige nivellering dus.

Prima, maar ik ga dat niet betalen.
pi_135595129
quote:

[..]

Hoog opgeleide immigranten met een technische opleiding, een goede beheersing van het Engels en de wil om te werken? Tuurlijk, waarom niet?

Niet opgeleide immigranten die niet willen werken, enkel hun eigen shabala taal spreken hun handje komen ophouden? Die heeft geen enkel land nodig, maar dit zijn wel de mensen die erop afkomen.
PWBF
pi_135595962
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Exact.

Wat ik quote is gewoon statistiek. Maar ik zal later vandaag wel een uitgebreider antwoord geven. ;)

Leuke relevante cartoon voor in de tussentijd:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2014 11:15:01 ]
  vrijdag 17 januari 2014 @ 11:28:30 #84
78918 SeLang
Black swans matter
pi_135596393
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:04 schreef Robuustheid het volgende:
En wat kun je ertegen doen? Niks. Bij enig verzet, zijn we namelijk in overtreding. Supranationale beleid van Europese Commissie gaat namelijk boven onze grondwet.
Sja, hadden we maar tegen die Europese grondwet moeten stemmen _O-

Ow wacht.... :{
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_135596595
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 11:14 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Leuke relevante cartoon voor in de tussentijd:

[ afbeelding ]
Alleen 'jammer' dat je EU niet één is en je lekker kan shoppen tussen landen. Werken hier, geld uitgeven daar.
pi_135598036
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 10:37 schreef Schurkenstaat het volgende:
Grootschalige nivellering dus.

Prima, maar ik ga dat niet betalen.
Hoe ga je dat bewerkstelligen want ik was dat ook niet van plan.
pi_135598370
De bedoeling is niet dat Nederland zijn uitkeringen moet verlagen, maar dat die andere landen hun uitkeringen uiteraard stapsgewijs omhoog halen zodat de armoede in Europa aangepakt wordt, beetje stemmingmakerij hier door te stellen dat de uitkeringen verlaagd moeten worden, mensen geloof niet alles wat PVV en SP zeggen :{
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:35:44 #88
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_135598525
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:32 schreef siddha het volgende:
De bedoeling is niet dat Nederland zijn uitkeringen moet verlagen, maar dat die andere landen hun uitkeringen uiteraard stapsgewijs omhoog halen zodat de armoede in Europa aangepakt wordt, beetje stemmingmakerij hier door te stellen dat de uitkeringen verlaagd moeten worden, mensen geloof niet alles wat PVV en SP zeggen :{
Voordat landen als Bulgarije, Roemenië en Polen dat kunnen klaarspelen zijn we al tientallen jaren verder en is het sociale stelsel in landen als Nederland en Duitsland allang ingestort.
pi_135598624
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:35 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Voordat landen als Bulgarije, Roemenië en Polen dat kunnen klaarspelen zijn we al tientallen jaren verder en is het sociale stelsel in landen als Nederland en Duitsland allang ingestort.
Een nachtmerrie is niet automatische de werkelijkheid, hoe zeker benje ervan dat je nachtmerrie werkelijkheid zal worden?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:42:00 #90
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_135598787
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:37 schreef siddha het volgende:

[..]

Een nachtmerrie is niet automatische de werkelijkheid, hoe zeker benje ervan dat je nachtmerrie werkelijkheid zal worden?
Hoe zeker ben jij dat het geen werkelijkheid wordt?
Zet je daarvoor de levens van honderdduizenden Nederlanders die wel meebetaald hebben aan hun sociale zekerheid op het spel?
pi_135599067
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:42 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Hoe zeker ben jij dat het geen werkelijkheid wordt?
Zet je daarvoor de levens van honderdduizenden Nederlanders die wel meebetaald hebben aan hun sociale zekerheid op het spel?
Ik hou de toekomst gewoon open, en als je Europa eens met een positieve bril zou bekijken zul je zien, dat het juist een hele positieve move is van EU om echt een keer werk te maken om armoede in Europa voor eens en altijd aan te pakken, waarom gun je die Bulgaar of de Pool niet een goede uitkering? en dan zal je zien dat er dan veel minder oost Europeanen naar de westen zullen komen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:50:25 #92
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_135599098
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:49 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik hou de toekomst gewoon open, en als je Europa eens met een positieve bril zou bekijken zul je zien, dat het juist een hele positieve move is van EU om echt een keer werk te maken om armoede in Europa voor eens en altijd aan te pakken, waarom gun je die Bulgaar of de Pool niet een goede uitkering? en dan zal je zien dat er dan veel minder oost Europeanen naar de westen zullen komen
Dus de keuze is meebetalen aan een uitkering voor de Bulgaar hier of meebetalen aan een uitkering voor de Bulgaar daar?

Is er nog een optie drie die wel eerlijk is?
pi_135599325
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:50 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dus de keuze is meebetalen aan een uitkering voor de Bulgaar hier of meebetalen aan een uitkering voor de Bulgaar daar?

Wij gaan/moeten meebetalen aan een uitkering voor de Bulgaar.
Al moeten de oude mensen een hele week in de zelfde luier blijven lopen (in het bejaardenhuis),het geld zal er komen.

quote:

[..]

Uit de EU gaan.
Al zou ik nog meer belasling moeten betalen,maar dan weet ik waarvoor.
Bats boem lucht dicht
pi_135599339
quote:

[..]

Dus jij denkt dat jij de Bulgaar zijn uitkering betaalt? Nee dat is het plicht van de regering van Bulgarije en ja i.p.v. die enorme bedragen die naar landbouwsubsidies gaan (je weet wel voor die arme wijnboeren van frankrijk) zou EU heel goed de uitkeringen kunnen betalen maar ja wat is ons prioriteit, een goedkope fles wijn of een gelukkige bulgaar in zijn EIGEN land?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_135599452
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef siddha het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat jij de Bulgaar zijn uitkering betaalt? Nee dat is het plicht van de regering van Bulgarije en ja i.p.v. die enorme bedragen die naar landbouwsubsidies gaan (je weet wel voor die arme wijnboeren van frankrijk) zou EU heel goed de uitkeringen kunnen betalen maar ja wat is ons prioriteit, een goedkope fles wijn of een gelukkige bulgaar in zijn EIGEN land?
Ah want alleen met een uitkering is een Bulgaar gelukkig. Al sinds 1991 werken Bulgaren in een vrij, niet door de Sovjetunie gedomineerd Bulgarije. Ging prima, hoeft ons geld echt niet naar toe.

pi_135599477
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:58 schreef siddha het volgende:

[..]

Wat interesseert mijn nou die bulgaar in zijn eigen land.
Wij hebben hier ook alles zelf op moeten bouwen.(waar we ons leven lang al voor betalen)
Bats boem lucht dicht
pi_135599601
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah want alleen met een uitkering is een Bulgaar gelukkig. Al sinds 1989 werken Bulgaren in Bulgarije. Ging prima, hoeft ons geld echt niet naar toe.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:02 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Wat interesseert mijn nou die bulgaar in zijn eigen land.
Wij hebben hier ook alles zelf op moeten bouwen.(waar we ons leven lang al voor betalen)
Ad Hominem argumenten ontstaan uit onderbuik, wees toch niet zo bang en egoïstisch wij zijn allen Europeanen en als we elkaar niet helpen hoe moet het dan?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_135599624
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:06 schreef siddha het volgende:

[..]

[..]

Ad Hominem argumenten ontstaan uit onderbuik, wees toch niet zo bang en egoïstisch wij zijn allen Europeanen en als we elkaar niet helpen hoe moet het dan?
Je mag best nog even doortrollen hoor lieverd. :*

† In Memoriam † vrijdag 17 januari 2014 @ 13:09:01 #99
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_135599679
Huh? Dit is te opzichtig welwillend de westerse landen financieel kapot maken.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  vrijdag 17 januari 2014 @ 13:09:44 #100
239294 PierreTT
pi_135599706
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:06 schreef siddha het volgende:

[..]

[..]

We zijn allen wel Europeanen, geografisch gezien. Maar dat idee leeft niet echt onder de bevolking van lidstaten. Zich verbonden voelen met een land of zelfs met alleen een streek in de vorm van regionalisme voert daar de boventoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')