Kon je je wel eens aardig in vergissen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
Met de enkel zal het wel meevallen dan. Hij was ingetapet. Dan kan er wel wat beschadigd zijn, maar als het goed is kan hij dus niet volledig doorklappen en grote schade hebben.
Ah, lotgenoot.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
Tja na al mijn enkel blessures ben ik er ondertussen zo wat een expert in
Nee, een actie om de bal nog proberen voor het doel te krijgenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gebeurde het tijdens één van zijn circustrucs?
Zeg maarquote:
Nee was de beste vorig jaar, had Messi wel mogen bedanken voor de blessuresquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
Ronaldo mag de gouden bal wel retour zenden
Tuurlijk niet. Zal wel een verrekking van de binnenbandjes zijn. 3-5 weken ofzo. Ligt er aan hoe de schade is.quote:
Diego Costa had hem gewoon moeten winnen johquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ja, Ronaldo heeft duidelijk terecht die gouden bal gewonnen.
Oh, wacht [ afbeelding ]
Na jarenlang blessurevrij te hebben gespeeld, zat het er aan te komen voor Messi. Ronaldo is lichamelijk wat fitter en beter bestand tegen blessure's. Maar het blijft knap dat Ronaldo al jaren een stabiele progressie kent.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:22 schreef Nober het volgende:
Ik zet de stream aan en de 0-2 rolt er net in, na de herhaling bijna de 0-3.
[..]
Nee was de beste vorig jaar, had Messi wel mogen bedanken voor de blessures
In het slechtste geval is het een enkelbreuk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zal wel een verrekking van de binnenbandjes zijn. 3-5 weken ofzo. Ligt er aan hoe de schade is.
voorzet bij de 1-0 maar dat was dan ook het enigequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef Rosario het volgende:
Tello heeft echt nog niks goeds gedaan vandaag hè.
Wie had dat gedacht?quote:
Oh ja, nummer 20 is Telloquote:
Afellay heeft 19, net als Messi in 2006-07(?) maar als Neymar er een tijd uit is kan hij minuten maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh ja, nummer 20 is Tello
Kut stream
Blessure van Neymar komt niet slecht uit voor Affelayquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Afellay heeft 19, net als Messi in 2006-07(?) maar als Neymar er een tijd uit is kan hij minuten maken.
Op de brommerttttttttttquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
Slechter dan Tello kan inderdaad niet
de brommer zwalkt over de wegquote:
Prima reddingquote:
okequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:44 schreef Nober het volgende:
Messi mag die vier gouden ballen wel retour sturen.
Ik vond hem niet slecht ingeschoten. De keeper had uitstekend gewacht was Messi ging doen. Veel keepers gaan er naar toe en worden simpel omspeelt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die moet onze baltovenaar er gewoon onhoudbaar inschuiven.
Kan best hoor, geen herhaling gezien.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond hem niet slecht ingeschoten. De keeper had uitstekend gewacht was Messi ging doen. Veel keepers gaan er naar toe en worden simpel omspeelt.
De eigen jeugd krijgt niet veel kansen meer tegenwoordig. Tello heeft geen toekomst, zet dan gewoon Traore in tijdens zo'n nietszeggend potje.quote:
Er breken nauwelijks spelers zoals Iniesta, Xavi en Messi en Busquets meer door. En die beginnen ondertussen oud te worden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De eigen jeugd krijgt niet veel kansen meer tegenwoordig. Tello heeft geen toekomst, zet dan gewoon Traore in tijdens zo'n nietszeggend potje.
En één van de weinige goeie, Deulofeu, verhuren ze.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er breken nauwelijks spelers zoals Iniesta, Xavi en Messi en Busquets meer door. En die beginnen ondertussen oud te worden.
De laatste parel is in mijn ogen Pedro. En die speelt ook al 5 jaar in de basis. Noem ze maar op:
Sergi Roberto
Tello
Bartra
Cuenca
Montoyo
en zelfs Bojan.
Allemaal middelmatige voetballers.
Xavi, Iniesta, Messi en Busquets is van een lichting die eens in de 20 jaar voorkomt: 4/5 spelers uit eigen jeugd die wereldtop zijn. En Messi was overal op de wereld wel opgevallen. Zo'n speler komt ook maar eens in de tig jaar voor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En één van de weinige goeie, Deulofeu, verhuren ze.
Er is genoeg talent maar sinds Guardiola weg is hebben ze geen trainer meer die dat ziet. Het is ongelofelijk dat Barcelona een talent als Thiago laat gaan. Deulofeu verhuren is ook gewoon raar, die had Guardiola gewoon 25 wedstrijden laten spelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Xavi, Iniesta, Messi en Busquets is van een lichting die eens in de 20 jaar voorkomt: 4/5 spelers uit eigen jeugd die wereldtop zijn. En Messi was overal op de wereld wel opgevallen. Zo'n speler komt ook maar eens in de tig jaar voor.
Barcelona is nu net als alle Europese topclubs afhankelijk van import. En wat betreft vind ik Ajax een stuk verder in de jeugdopleiding. Al jarenlang stromen er jeugdspelers door die daadwerkelijk een basisplek verdienen. Dat heb ik ook al jaren niet meer uit de jeugdopleiding van Barcelona gezien.
Misschien heeft Meneer Cruijff toch gelijk![]()
Vooralsnog ben ik niet onder de indruk van Martino. Dat was ik ook niet van Vilanova. Ik durf te zeggen dat Frank de Boer het beter bij Barcelona zal doen dan die 2quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er is genoeg talent maar sinds Guardiola weg is hebben ze geen trainer meer die dat ziet. Het is ongelofelijk dat Barcelona een talent als Thiago laat gaan. Deulofeu verhuren is ook gewoon raar, die had Guardiola gewoon 25 wedstrijden laten spelen.
Maar anders kan die expert geen commentaar geven.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:51 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat Sport1 Robbie Peters naar Sevilla stuurt, der is maar 1 expert van Spanje
Ze hebben Sjon van Vliet en Kieft..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar anders kan die expert geen commentaar geven.
Sjon van Vliet en Sierd vergelijken is lachwekkend.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben Sjon van Vliet en Kieft..
De maak-het-zelf bezemkast kan gewoon in de aanhangwagen mee naar Spanje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar anders kan die expert geen commentaar geven.
?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjon van Vliet en Sierd vergelijken is lachwekkend.
Je had het er over dat er maar een was voor het voetbal in Spanje en in de post er na kom je met Sjon van Vliet aanzetten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
?
Sport 1 koos voor Sjon en Wim. Daarom snap ik niet dat die nobody naar Spanje gaat, hij sprak alleen maar Engels met supporters
Sport1 komt met Sjon aanzetten, ik had gedacht Sierd de MOTD zou doen maar ze kozen voor Sjon, als je Sport1 had had je dit al geweten en was je niet verward.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had het er over dat er maar een was voor het voetbal in Spanje en in de post er na kom je met Sjon van Vliet aanzetten.
Als jij de Sierd de Vos facebook in de gaten zou houden zou je dit wetenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sport1 komt met Sjon aanzetten, ik had gedacht Sierd de MOTD zou doen maar ze kozen voor Sjon, als je Sport1 had had je dit al geweten en was je niet verward.
Sport1 zou moeten weten dat Sierd naar Spanje moet en niet een of andere lul met wat sjel in zijn kapsel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij de Sierd de Vos facebook in de gaten zou houden zou je dit weten
Sierd de Vos
Commentaar van Sierd de Vos bij:
Vanavond 22:00 uur: Espanyol - Celta de Vigo
Zondagavond 19:00 uur: Levante - FC Barcelona
Dit is natuurlijk geen lichting. Xavi verschilt jaren tot Iniesta. Iniesta tot Messi en Messi tot Pedro en Busquets. Verder is er meer dan genoeg talent alleen wordt het niet meer ingezet. Rosell koopt voor elke trainer een aantal spelers voor miljoenen waar een trainer het maar mee dient te doen. Thiago en Deulofeu zouden prima aanvullingen op bovenstaand lijstje van absolute wereldtoppers zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Xavi, Iniesta, Messi en Busquets is van een lichting die eens in de 20 jaar voorkomt: 4/5 spelers uit eigen jeugd die wereldtop zijn. En Messi was overal op de wereld wel opgevallen. Zo'n speler komt ook maar eens in de tig jaar voor.
Barcelona is nu net als alle Europese topclubs afhankelijk van import. En wat betreft vind ik Ajax een stuk verder in de jeugdopleiding. Al jarenlang stromen er jeugdspelers door die daadwerkelijk een basisplek verdienen. Dat heb ik ook al jaren niet meer uit de jeugdopleiding van Barcelona gezien.
Misschien heeft Meneer Cruijff toch gelijk![]()
Ronaldo met een assist???quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
Assist met een omhaal
CR7 de ultieme koning
Levante staat met 9 te verdedigen, word nog leuk want ze moeten ook tegen elkaar in de Copa op 22 en 29 januari.quote:
Als madrid dan ook nog meedoet en madrid kampioen word als barca-aletico gelijk word, dat zou wel gaaf zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef opreis het volgende:
Laatste speelronde: Barcelona-Atletico Madrid
Als het een beetje meezit wordt dit de kampioenswedstrijd net zo als we laatst in de eredivisie hadden met Ajax-Twente (?)
Niet dat ik het het Real niet gun maar gewoon voor de leuk.
Ze moeten de transfer naar FOX maken. Dit is niks zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
DOELPUNT nee! Buitenspel en mis.
Ik zie het nog wel gebeuren, FOX gaat heus niet stoppen bij alleen het Engelse en Italiaanse voetbal.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze moeten de transfer naar FOX maken. Dit is niks zo.
Gelukkig wel, ik was al bang dat het overgeslagen zou worden door dat doelpunt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:34 schreef Mansjester het volgende:
Ze gaan alweer door over restaurants
Dat zou echt minachting van de kijker zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik was al bang dat het overgeslagen zou worden door dat doelpunt.
En weer geeft niemand een fuck. Ik heb je gisteren zeker gemist toen Real speelde...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:25 schreef TheFatLady het volgende:
21:00 uur Barca - Malaga
Opstelling : Valdes Alves Pique Mascherano Alba Xavi Busquets Cesc Alexis Messi Pedro
Afellay op de bank, verwacht eigenlijk een paar minuten speeltijd.
Wie ?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
En weer geeft niemand een fuck. Ik heb je gisteren zeker gemist toen Real speelde...
Waarom zou je naar Real Zaragoza gaan zitten kijken?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
En weer geeft niemand een fuck. Ik heb je gisteren zeker gemist toen Real speelde...
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zou je naar Real Zaragoza gaan zitten kijken?
Ik zou ook wel een DM waarderen.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een DM waarderen.
Canaldigitaal faalt al een paar dagen met m'n Fox en Sport 1 abonnement![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sow dat Sport1 Go is best wel nice, je kan de hele wedstrijd gewoon terugspoelen
Ben je voor Real?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kijk hoe vrij die gast staatPrimera Division niveau
Welke stream kijk jij?quote:
Ik insinueerde hetquote:Op zondag 26 januari 2014 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niemand had het nog gezegd hier.
Oh, ok.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niemand had het nog gezegd hier.
Daar gaat het ook lekker om.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Yes!!! Hij mag bij een 3-0 stand 5 minuten ballen
!!!
Wat een onzin..na zo een blessureleed mag je ook wel een beetje blij zijn voor deze jongenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Yes!!! Hij mag bij een 3-0 stand 5 minuten ballen
!!!
Precies, bijzonder knap dat hij van heel ver weer is teruggekomen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:49 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin..na zo een blessureleed mag je ook wel een beetje blij zijn voor deze jongen
Leuk dat het publiek zo positief reageerde toen hij het veld in kwam.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:50 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Precies, bijzonder knap dat hij van heel ver weer is teruggekomen.
Nee, die is Duitsland bezig Barcelona 2.0 tot perfectie te smeden.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jep, veldspel blijft een rommeltje. In niks meer zoals het Guardiola tijdperk helaas.
Eens Tiki-taka is weg en Messi is (nog) niet de oude.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jep, veldspel blijft een rommeltje. In niks meer zoals het Guardiola tijdperk helaas.
twitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 30-01-2014 om 21:03:44Voetballers Racing Santander weigeren te voetballen. Al maanden geen salaris gehad. Bekerduel tegen Sociedad gestaakt. Bizar. reageer retweet
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SuleyOzturk twitterde op donderdag 30-01-2014 om 21:03:44Voetballers Racing Santander weigeren te voetballen. Al maanden geen salaris gehad. Bekerduel tegen Sociedad gestaakt. Bizar. reageer retweet
quote:When the ref whistled kick off, the Racing players went to the cirlce of the center of the field and hanged (![]()
) each other and the same did the bench players and the coaching staff in the sideline.
Sociedad players changed passes.
Schrijnend, Syrië-taferelen dit. En Messi en Ronaldo maar zo stinkend rijk zijn. Daar hebben de mensen uit dit topic overigens ook een bijdrage aanquote:The players who hadn't receive a single cent since August and some of them even earlier.
The keeper of the b team is leaving in the gym of the team and he signed a contract of 450 euros/monthly.
Of curse he didn't get any money since August.
Atletico of Athletic.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:57 schreef hafcfan het volgende:
Wat zou t toch mooi zijn als Athletico kampioen word. Real en Barca hebben deze competitie al lang verneuk met zijn 2en.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:57 schreef hafcfan het volgende:
Wat zou t toch mooi zijn als Athletico kampioen word. Real en Barca hebben deze competitie al lang verneuk met zijn 2en.
Sowieso een matige keeper.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Messi schopt er zo nog wel 2 of 3 in
bquote:
Niggapls alsof het hier vaak druk isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:35 schreef Drxx het volgende:
Grappig hoe stil het hier is als Barcelona een keertje niet kan winnen. "Supporters."
Alleen jammer dat ie geen voordeel gaf.quote:
Even wat drukker maken dan: Valenciaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:35 schreef Drxx het volgende:
Grappig hoe stil het hier is als Barcelona een keertje niet kan winnen. "Supporters."
+ dikke middelvinger naar TheFatLadyquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Even wat drukker maken dan: Valencia
Wanneer Barcelona wint? Dan is het drukker dan dit jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niggapls alsof het hier vaak druk is
Sjek?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wanneer Barcelona wint? Dan is het drukker dan dit ja
En waar is dat dikke wijf, geen idee hoe ze heet, die altijd zo pro-Farça is?
Madam-Paon?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wanneer Barcelona wint? Dan is het drukker dan dit ja
En waar is dat dikke wijf, geen idee hoe ze heet, die altijd zo pro-Farça is?
Nee, gewoon naast.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
De keeper zat er toch nog aan?
Bal verandert een beetje van richting. En je ziet aan het been van de keeper dat zijn voet de bal raakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet hoor. Er zit wat effect aan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet hoor. Er zit wat effect aan.
Je ziet niet goed of de keeper zijn been uitsteekt voor of nadat de bal langs hem is vanwege de slechte hoek. Dus je kunt er niets uit concluderen m.i. Maar een bal met effect heb ik vandaag ook nog maar 100 keer gezien dus zo heel veel zegt dat niet. Ballen veranderen namelijk heel vaak van richting. Vandaag bij Schalke - Wolfsburg zat ook een hele speciale tussenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bal verandert een beetje van richting. En je ziet aan het been van de keeper dat zijn voet de bal raakt.
De bal is aangeraakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:03 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Je ziet niet goed of de keeper zijn been uitsteekt voor of nadat de bal langs hem is vanwege de slechte hoek. Dus je kunt er niets uit concluderen m.i. Maar een bal met effect heb ik vandaag ook nog maar 100 keer gezien dus zo heel veel zegt dat niet. Ballen veranderen namelijk heel vaak van richting. Vandaag bij Schalke - Wolfsburg zat ook een hele speciale tussen
Goed dat jij dat kan concluderen uit dat plaatje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De bal is aangeraakt.
Het leek er wel heel sterk op dat hij is aangeraakt. Maar dat er geen corner voor is gegeven maakt mij niet zoveel uitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
Goed dat jij dat kan concluderen uit dat plaatje.
Maar de bal was waarschijnlijk niet aangeraaktDe bal lijkt hem namelijk al voorbij.
Vamos Atletiquote:
Barcelona of Real Madrid zal op een of andere manier toch wel kampioen wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Atleti kampioen wordt ga ik Juichen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |