Gelukkig wel, ik was al bang dat het overgeslagen zou worden door dat doelpunt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:34 schreef Mansjester het volgende:
Ze gaan alweer door over restaurants
Dat zou echt minachting van de kijker zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik was al bang dat het overgeslagen zou worden door dat doelpunt.
En weer geeft niemand een fuck. Ik heb je gisteren zeker gemist toen Real speelde...quote:Op zondag 26 januari 2014 20:25 schreef TheFatLady het volgende:
21:00 uur Barca - Malaga
Opstelling : Valdes Alves Pique Mascherano Alba Xavi Busquets Cesc Alexis Messi Pedro
Afellay op de bank, verwacht eigenlijk een paar minuten speeltijd.
Wie ?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
En weer geeft niemand een fuck. Ik heb je gisteren zeker gemist toen Real speelde...
Waarom zou je naar Real Zaragoza gaan zitten kijken?quote:Op zondag 26 januari 2014 20:35 schreef Syntix het volgende:
[..]
En weer geeft niemand een fuck. Ik heb je gisteren zeker gemist toen Real speelde...
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom zou je naar Real Zaragoza gaan zitten kijken?
Ik zou ook wel een DM waarderen.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 21:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een DM waarderen.
Canaldigitaal faalt al een paar dagen met m'n Fox en Sport 1 abonnement![]()
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Sow dat Sport1 Go is best wel nice, je kan de hele wedstrijd gewoon terugspoelen
Ben je voor Real?quote:Op zondag 26 januari 2014 21:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kijk hoe vrij die gast staatPrimera Division niveau
Welke stream kijk jij?quote:
Ik insinueerde hetquote:Op zondag 26 januari 2014 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niemand had het nog gezegd hier.
Oh, ok.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niemand had het nog gezegd hier.
Daar gaat het ook lekker om.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Yes!!! Hij mag bij een 3-0 stand 5 minuten ballen
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |