bquote:
Niggapls alsof het hier vaak druk isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:35 schreef Drxx het volgende:
Grappig hoe stil het hier is als Barcelona een keertje niet kan winnen. "Supporters."
Alleen jammer dat ie geen voordeel gaf.quote:
Even wat drukker maken dan: Valenciaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:35 schreef Drxx het volgende:
Grappig hoe stil het hier is als Barcelona een keertje niet kan winnen. "Supporters."
+ dikke middelvinger naar TheFatLadyquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Even wat drukker maken dan: Valencia
Wanneer Barcelona wint? Dan is het drukker dan dit jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niggapls alsof het hier vaak druk is
Sjek?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wanneer Barcelona wint? Dan is het drukker dan dit ja
En waar is dat dikke wijf, geen idee hoe ze heet, die altijd zo pro-Farça is?
Madam-Paon?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wanneer Barcelona wint? Dan is het drukker dan dit ja
En waar is dat dikke wijf, geen idee hoe ze heet, die altijd zo pro-Farça is?
Nee, gewoon naast.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
De keeper zat er toch nog aan?
Bal verandert een beetje van richting. En je ziet aan het been van de keeper dat zijn voet de bal raakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet hoor. Er zit wat effect aan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet hoor. Er zit wat effect aan.
Je ziet niet goed of de keeper zijn been uitsteekt voor of nadat de bal langs hem is vanwege de slechte hoek. Dus je kunt er niets uit concluderen m.i. Maar een bal met effect heb ik vandaag ook nog maar 100 keer gezien dus zo heel veel zegt dat niet. Ballen veranderen namelijk heel vaak van richting. Vandaag bij Schalke - Wolfsburg zat ook een hele speciale tussenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bal verandert een beetje van richting. En je ziet aan het been van de keeper dat zijn voet de bal raakt.
De bal is aangeraakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:03 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Je ziet niet goed of de keeper zijn been uitsteekt voor of nadat de bal langs hem is vanwege de slechte hoek. Dus je kunt er niets uit concluderen m.i. Maar een bal met effect heb ik vandaag ook nog maar 100 keer gezien dus zo heel veel zegt dat niet. Ballen veranderen namelijk heel vaak van richting. Vandaag bij Schalke - Wolfsburg zat ook een hele speciale tussen
Goed dat jij dat kan concluderen uit dat plaatje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De bal is aangeraakt.
Het leek er wel heel sterk op dat hij is aangeraakt. Maar dat er geen corner voor is gegeven maakt mij niet zoveel uitquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:11 schreef Drxx het volgende:
[..]
Goed dat jij dat kan concluderen uit dat plaatje.
Maar de bal was waarschijnlijk niet aangeraaktDe bal lijkt hem namelijk al voorbij.
Vamos Atletiquote:
Barcelona of Real Madrid zal op een of andere manier toch wel kampioen wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Atleti kampioen wordt ga ik Juichen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |